#1
Zolang je blijft wachten op een vergelijkbaar effect zal elke ervaring tegenvallen.
Niet doen. Je neemt al een gok door een RC te nemen. Als je dat gaat combineren is het einde zoek.sinds 2013 is 4-fa mijn partydrug nr.1
vrijwel onmerkbare stim
lichte vaagheid zoals mdma
heerlijke inslag die niet te lang duurt en vervolgens vrijwel lange piek
mega veel energie, zin in muziek en dansen, praterig (flirterig) en zeker geil
op een hardstyle feest enorme adrenaline rush, tintelingen, kippenvel over mn gezicht heerlijk
1 pil van ongv 160-180 was genoeg om door te gaan tot je naar huis werd getrapt op de after ;p
nu is het zo schaars dat ik het amper kan regelen....
Ik had vrijdag 100 mg 4fma geprobeerd.. lekker lange inslag (heftiger dan 4fa) , praterig, geil maar niet echt zin om los te gaan
Vandaag 100 mg 3fa geprobeerd. Dat komt in de buurt van 4fa, maar helaas niet zelfde als de oldschool miste de tintelingen, warmte etc. maar dat had ik gelezen
Beide dus mwaaah, maar dat kan komen ,omdat ik het thuis deed en geen 150+ dosissen of omdat ik best fluor resistent ben. Daarbij veel op de bank gezeten etc.
Ik heb zoveel berichten gelezen maar iedereen zegt wat anders en ik kan maar niet kiezen 🤷♂️ zoals ja 6apb lijkt het meest erop, maar ik wil niet urenlang (het gevoel van MDMA inslag hebben)
Dus ben ik op het idee gekomen om een experiment uitvoeren op een feest. denk ongeveer 100 mg 3fa met 70mg 4fma in een cappie of een andere verhouding met evt 3-FEA erbij?
want ja wie niet waagt wie niet wint 🤣 iemand eerder dit overwogen of aangedacht? of hoe denkt men over dit idee?
Tips? 😬
Het zijn allemaal stofjes waar weinig over bekend is. Harm reduction is dus heel lastig. En dat wordt helemaal lastig als je gaat combineren. 1 van de pijlers van dit forum is harm reduction en RC's combineren is geen goed idee vind ik.
Ik ben het helemaal eens met @FredKroket . Kan het niet anders verwoorden. Hij bakt de lekkerste kroketten van het forum en heeft ook nog de juiste kennis van zaken. Trust this man. He's one of the good ones.hoe denk jij erover @Dirkjan. Waarschijnlijk deel jij de mening van Fred.
Maar heb ik überhaupt een kans van slagen? 🤷♂️
4fa is toch ook nog steeds een rc die ik jaren neem. Wat ken hier mis aangezien het allemaal fluoro’s zijn?🤷🏼♂️Niet doen. Je neemt al een gok door een RC te nemen. Als je dat gaat combineren is het einde zoek.
Het zijn allemaal stofjes waar weinig over bekend is. Harm reduction is dus heel lastig. En dat wordt helemaal lastig als je gaat combineren. 1 van de pijlers van dit forum is harm reduction en RC's combineren is geen goed idee vind ik.4fa is toch ook nog steeds een rc die ik jaren neem. Wat ken hier mis aangezien het allemaal fluoro’s zijn?🤷🏼♂️
Thx voor je reactie, maar mag ik vragen wat harm reduction is wat drugs betreft 🙄Het zijn allemaal stofjes waar weinig over bekend is. Harm reduction is dus heel lastig. En dat wordt helemaal lastig als je gaat combineren. 1 van de pijlers van dit forum is harm reduction en RC's combineren is geen goed idee vind ik.
Hahaha zo een gevoel had ik al lolIk ben het helemaal eens met @FredKroket . Kan het niet anders verwoorden. Hij bakt de lekkerste kroketten van het forum en heeft ook nog de juiste kennis van zaken. Trust this man. He's one of the good ones.(met af en toe een humoristische kwinkslag).
Letterlijk vertaald: schade vermindering. Ons mooie forum staat vol met tips en tricks hoe je de schade van je gebruik kunt beperken. Niet dat ik zelf altijd heilig ben en was maar ik probeer er altijd rekening mee te houden. Dat deed ik vroeger niet en daar heb ik aardig last van gekregen.Thx voor je reactie, maar mag ik vragen wat harm reduction is wat drugs betreft 🙄
Love you Dirkie. Dezelfde complimenten gelden voor jou vind ik.Ik ben het helemaal eens met @FredKroket . Kan het niet anders verwoorden. Hij bakt de lekkerste kroketten van het forum en heeft ook nog de juiste kennis van zaken. Trust this man. He's one of the good ones.(met af en toe een humoristische kwinkslag).
Letterlijk vertaald: schade vermindering. Ons mooie forum staat vol met tips en tricks hoe je de schade van je gebruik kunt beperken. Niet dat ik zelf altijd heilig ben en was maar ik probeer er altijd rekening mee te houden. Dat deed ik vroeger niet en daar heb ik aardig last van gekregen
Je ontkomt niet aan consequenties. Maar een voorbeeld van harm reduction is bijvoorbeeld geen uppers combineren want daarvan is bekend dat het meer schade oplevert en hevige katers.. Eenmaal iets genomen is de damage already done toch?
Ik ben 29 en en gebruik ook zo een 11 jaar. en serieus maat ik voel je helemaal qua alles wat je allemaal opnoemt. Heb eigenlijk zo een beetje hetzelfde. Tis wel goed om daar even stil bij te staan. Want zoals je zei, je leeft maar 1x en hopelijk lang en gezondJe ontkomt niet aan consequenties. Maar een voorbeeld van harm reduction is bijvoorbeeld geen uppers combineren want daarvan is bekend dat het meer schade oplevert en hevige katers.
Ik ben 30 plus en gebruik nu een kleine 10 jaar. Wat ik merkte na een periode van upper misbruik is depressie, paranoïde, slecht zelfbeeld, liegen over gebruik, gebruik goed praten, neus helemaal kapot, slechte conditie, alleen maar ongezond eten. Een boel ellende. Concentratie was ook ver te zoeken maar dat begint langzaam terug te komen.
Tja.. schade vermindering. Eenmaal iets genomen is de damage already done toch? Zou ik mogen vragen hoe oud je bent, hoelang gebruikt en wat voor schade heb je? (kan ook in pb) Ik kan eerlijk zeggen dat ik mijn hersens aardig beschadigd heb door g gebruik (tijdens lockdown). Merk dat echt tijdens studeren etc..
sinds 2013 is 4-fa mijn partydrug nr.1
vrijwel onmerkbare stim
lichte vaagheid zoals mdma
heerlijke inslag die niet te lang duurt en vervolgens vrijwel lange piek
mega veel energie, zin in muziek en dansen, praterig (flirterig) en zeker geil
op een hardstyle feest enorme adrenaline rush, tintelingen, kippenvel over mn gezicht heerlijk
1 pil van ongv 160-180 was genoeg om door te gaan tot je naar huis werd getrapt op de after ;p
Dat is 100% zo.Vergelijk het met 4-mmc. Niets kan dezelfde wow factor van dat stofje nog bereiken. Ook niet combinaties van research chemicals. En dat is net zo met 4-fa.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."