Ja... pas maar op dat je geen zaken na gaat jagen die je niet meer terug kunt krijgen. Als je veel en/of vaak gebruikt gaan de fijne effecten er af en krijg je steeds meer last van bijwerkingen. Verder heb ik geen tip over wat je wel kunt nemen maar die zijn ook al gegeven hierboven
Ik heb dat zeker achter me gelaten ja, en met een open mind wat anders geprobeerd.
En wauw wat een zeer aangename ervaring. Misschien zelfs beter dan 4-fa zelf.
Ik heb een capsule gemaakt met 100mg 4-fma, 100mg 3-fea en 50mg, 3-fa.
Natuurlijk was dit de eerste keer, wat betreft het effect en ervaring op een evenement, maar damn wat een heerlijke inslag en gevoel.
Zat heel erg op m'n praatstoel, mokergeil en chille wazige effect van MDMA, verder alle effecten zoals beschreven bij psychonautwiki klopten.
Misschien was het gevoel van een 'zware lichaam' even minder maar dat was natuurlijk tijdens de come up. Ook miste ik de 'tintelingen' die wel als effect beschreven waren bij 3-fea, maar het maakte het losgaan er niet minder op.
Kan er verder nog een langere verhaal van maken, maar kortom een geslaagde experiment en voor herhaling vatbaar.
Alleen de 3-fa voegt wat mij betreft denk weinig aangezien het geen serotonine slurper is als de rest.
Dus zeker een aanrader voor de fluoro liefhebbers of gebruikers die een 4-fachtige effect zoeken lol 😬
Daarnaast alsnog zoals altijd af en toe ghb bij gepakt om de 'space' te verlengen wat voor mij prima werkt. Af en toe puntje 3m gepakt als dat aangeboden werd kon geen kwaad haha. Dusja experimenterend of niet vind ik mezelf alsnog een bewuste gebruiker, omdat ik degelijk onderzoek vooraf gedaan heb. Verder heb ik in mijn 11 jaar gebruik tijd heus van alles geprobeerd zoals keta, 2cb of andere middelen