Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FA effect na bootsen

4-FA effect na bootsen

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
4F&G gaat Adam dagen mee zei:
Dat is 100% zo.
Maar ongeacht de risico's die er altijd natuurlijk zijn, Is het het risico wel waard om een hogere dosering te nemen? Bedoel op wiki lees ik ook dat bepaalde effecten van stoffen toenemen als de dosering hoger is. Dus van functioneel naar recreatief. Dus als ik nihil effect voel bij 170 mg fluoro (mix), is het toch mogelijk dat een hogere dosering wel meer effect geeft? bedoel proberen ken geen kwaad 🤣🤷‍♂️ of val ik nu in herhaling? xD
Klik om te vergroten...

Hoger doseren is gewoon niet gezond voor het lichaam. Teveel fluoride in je lichaam lijkt mij ook niet al te best. Je zal gewoon altijd met een teleurstelling blijven als je het 4FA effect wil najagen.
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#2
robinjoo1 zei:
kan je dan niet 5mapb proberen of iets in die geest heeft wel iets weg van mdma (ervaarde zelf geen bodyload/inslag net zoals mdma dat wel heeft )
Klik om te vergroten...
Ik heb 6-apb liggen. Maar eerst deze "experiment" proberen xD
FredKroket zei:
Zolang je blijft wachten op een vergelijkbaar effect zal elke ervaring tegenvallen.
Klik om te vergroten...
Dit is een zeer scherpe opmerking 🤔 Achja uit eindelijk zal ik er indd aan toe moeten geven ja en iets anders zoeken wat me weer DE feeling geeft op een rave
PsyTekz zei:
Hoger doseren is gewoon niet gezond voor het lichaam. Teveel fluoride in je lichaam lijkt mij ook niet al te best. Je zal gewoon altijd met een teleurstelling blijven als je het 4FA effect wil najagen.
Klik om te vergroten...
Klopt, maarja 180mg 4fa of 250 is zelfde alsof je een sterkere noot pakt (vind ik). Nou ik probeer het 1 keer vanavond op het feestje, want dat is natuurlijk wel een andere vibe etc. maar thx voor de reacties allemaal 🙌
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zelf prefeer 5mapb boven 6apb maar goed das mijn "smaak/voorkeur"
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
Ja... pas maar op dat je geen zaken na gaat jagen die je niet meer terug kunt krijgen. Als je veel en/of vaak gebruikt gaan de fijne effecten er af en krijg je steeds meer last van bijwerkingen. Verder heb ik geen tip over wat je wel kunt nemen maar die zijn ook al gegeven hierboven :)
Klik om te vergroten...
Ik heb dat zeker achter me gelaten ja, en met een open mind wat anders geprobeerd.
En wauw wat een zeer aangename ervaring. Misschien zelfs beter dan 4-fa zelf.
Ik heb een capsule gemaakt met 100mg 4-fma, 100mg 3-fea en 50mg, 3-fa.
Natuurlijk was dit de eerste keer, wat betreft het effect en ervaring op een evenement, maar damn wat een heerlijke inslag en gevoel.
Zat heel erg op m'n praatstoel, mokergeil en chille wazige effect van MDMA, verder alle effecten zoals beschreven bij psychonautwiki klopten.
Misschien was het gevoel van een 'zware lichaam' even minder maar dat was natuurlijk tijdens de come up. Ook miste ik de 'tintelingen' die wel als effect beschreven waren bij 3-fea, maar het maakte het losgaan er niet minder op.
Kan er verder nog een langere verhaal van maken, maar kortom een geslaagde experiment en voor herhaling vatbaar.
Alleen de 3-fa voegt wat mij betreft denk weinig aangezien het geen serotonine slurper is als de rest.

Dus zeker een aanrader voor de fluoro liefhebbers of gebruikers die een 4-fachtige effect zoeken lol 😬

Daarnaast alsnog zoals altijd af en toe ghb bij gepakt om de 'space' te verlengen wat voor mij prima werkt. Af en toe puntje 3m gepakt als dat aangeboden werd kon geen kwaad haha. Dusja experimenterend of niet vind ik mezelf alsnog een bewuste gebruiker, omdat ik degelijk onderzoek vooraf gedaan heb. Verder heb ik in mijn 11 jaar gebruik tijd heus van alles geprobeerd zoals keta, 2cb of andere middelen
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
4F&G gaat Adam dagen mee zei:
Ik heb dat zeker achter me gelaten ja, en met een open mind wat anders geprobeerd.
En wauw wat een zeer aangename ervaring. Misschien zelfs beter dan 4-fa zelf.
Ik heb een capsule gemaakt met 100mg 4-fma, 100mg 3-fea en 50mg, 3-fa.
Natuurlijk was dit de eerste keer, wat betreft het effect en ervaring op een evenement, maar damn wat een heerlijke inslag en gevoel.
Zat heel erg op m'n praatstoel, mokergeil en chille wazige effect van MDMA, verder alle effecten zoals beschreven bij psychonautwiki klopten.
Misschien was het gevoel van een 'zware lichaam' even minder maar dat was natuurlijk tijdens de come up. Ook miste ik de 'tintelingen' die wel als effect beschreven waren bij 3-fea, maar het maakte het losgaan er niet minder op.
Kan er verder nog een langere verhaal van maken, maar kortom een geslaagde experiment en voor herhaling vatbaar.
Alleen de 3-fa voegt wat mij betreft denk weinig aangezien het geen serotonine slurper is als de rest.

Dus zeker een aanrader voor de fluoro liefhebbers of gebruikers die een 4-fachtige effect zoeken lol 😬

Daarnaast alsnog zoals altijd af en toe ghb bij gepakt om de 'space' te verlengen wat voor mij prima werkt. Af en toe puntje 3m gepakt als dat aangeboden werd kon geen kwaad haha. Dusja experimenterend of niet vind ik mezelf alsnog een bewuste gebruiker, omdat ik degelijk onderzoek vooraf gedaan heb. Verder heb ik in mijn 11 jaar gebruik tijd heus van alles geprobeerd zoals keta, 2cb of andere middelen
Klik om te vergroten...
3 RC's door elkaar flikkeren vind ik niet echt bewust.

Edit: 4 RC's en ook nog allemaal uppers.
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
3 RC's door elkaar flikkeren vind ik niet echt bewust.

Edit: 4 RC's en ook nog allemaal uppers.
Klik om te vergroten...
Achja bewust of niet. Ik stond er wel bewust achter. Het heeft prima gewerkt en heb het enorm van genoten. Tuurlijk zat er een risico aan, maar dat is het altijd ongeacht wat je neemt (vind ik). Ja het waren allemaal uppers. Ik probeer het niet goed te praten, maar daar heb ik weer ghb voor om het een en ander te dempen/kalmeren. En ja dat is helemaal riskant, maar wat dat betreft heb ik er wel ervaring mee.

Wat betreft harm reduction was dit zeker onverstandig, maar als je het niet probeert, kom je er ook niet achter toch?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
4F&G gaat Adam dagen mee zei:
Achja bewust of niet. Ik stond er wel bewust achter. Het heeft prima gewerkt en heb het enorm van genoten. Tuurlijk zat er een risico aan, maar dat is het altijd ongeacht wat je neemt (vind ik). Ja het waren allemaal uppers. Ik probeer het niet goed te praten, maar daar heb ik weer ghb voor om het een en ander te dempen/kalmeren. En ja dat is helemaal riskant, maar wat dat betreft heb ik er wel ervaring mee.
Klik om te vergroten...
Je valt weer in herhaling. Meerdere uppers nemen is enorm schadelijk en helemaal als het RC's betreft. Dat er altijd een risico aan zit klopt maar je maakt het risico oneindig veel groter door te combineren.

Zie ook:
Neo-Shulginist zei:
Het is een beetje hetzelfde als met autorijden.

Je kunt zeggen: het verkeer is onveilig en dat risico neem ik nu eenmaal.

Maar dan zit er nog wel een verschil of je dronken met 180 kilometer per uur door een woonwijk heen raast, of lekker uitgeslapen op een zondagochtend met 100 kilometer rustig over de snelweg rijdt.

Dat kan je dus met drugs ook doen.
Je kunt zeggen: ik neem nu eenmaal het risico wat met 4-FA gepaard gaat.

Maar hoe meer je neemt van een bepaalde drug, en hoe meer drugs je met elkaar combineert, des te groter de kans op ongelukken.

Dus dan wordt de vraag: als ik drugs neem, kan ik dat dan ook doen op een manier die minder gevaarlijk is?

Dat is harm-reduction :wink:
Klik om te vergroten...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi @4F&G gaat Adam dagen mee welkom op het forum! Goed dat je hier advies vraagt.
Ik heb je topic even naar het juiste subforum verplaatst (Research Chemicals).


4F&G gaat Adam dagen mee zei:
want ja wie niet waagt wie niet wint
Klik om te vergroten...
Ik denk dat dit niet de juiste manier is om langdurig op een prettige manier met drugs om te gaan. Het is jouw leven en je beslist uiteindelijk zelf. Maar ik zou je echt op het hart willen drukken de adviezen hier ter harte te nemen. We zijn niet de overheid of voorzichtige artsen. We zijn allemaal ervaren drugsgebruikers die ook wel eens teveel hebben gepakt. Als hier gezegd wordt dat je riskant bezig bent, zou ik daar op zijn minst even serieus over nadenken…
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eik zei:
Hoi @4F&G gaat Adam dagen mee welkom op het forum! Goed dat je hier advies vraagt.
Ik heb je topic even naar het juiste subforum verplaatst (Research Chemicals).
Klik om te vergroten...
voel me zeker meteen welkom ❤️🙌🏼
Eik zei:
Ik denk dat dit niet de juiste manier is om langdurig op een prettige manier met drugs om te gaan. Het is jouw leven en je beslist uiteindelijk zelf. Maar ik zou je echt op het hart willen drukken de adviezen hier ter harte te nemen. We zijn niet de overheid of voorzichtige artsen. We zijn allemaal ervaren drugsgebruikers die ook wel eens teveel hebben gepakt. Als hier gezegd wordt dat je riskant bezig bent, zou ik daar op zijn minst even serieus over nadenken…
Klik om te vergroten...
Ik heb er zeker weten over nagedacht ook door het nieuws over buddha. Verschrikkelijk zeg 😔 Het deed me indd twijfelen over alles wat ik hier maar goed loop te praten oid! Dus uiteraard ga ik niet meer stoer doen en er echt over nadenken. Dankjewel Eik!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
aangezien ik aanneem dat RC’s van vendors niet zo sterk zijn hoe noem je dat? Real deal?😂
Noot:
Vergis je niet in hoe de sterkte van rc's s van vendors kunnen zijn!
Er zijn zeer potente rc's, waar ik mijzelf in vergist heb en danig veel geluk heb gehad dat het niet verkeerd was afgelopen. Bijvoorbeeld destijds 3 meo pcp, en sommige benzo's.
Die hakten er bijzonder stevig in zal ik maar zeggen, veel harder dan dat ik gedacht had....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."