#1
Heb je wel eens een bommetje in een lege capsule gedaan?
Of een snoepje in je mond tijdens het snuiven wil ook wel eens helpen.
Of een snoepje in je mond tijdens het snuiven wil ook wel eens helpen.
Ik neem altijd kaugom na een lijn tegen de smaak en wat zoet drinken of warm water vind ik ook altijd wel fijn. Of en zuigsnoepjeHai.
Ik ga een vraag stellen waar waarschijnlijk geen tips of iets dergelijks voor is, toch ga ik hem vragen.
Ik gebruik om de zoveel maand een keer 3mmc. Maar de eerste dosis snuiven, of slikken. Kan ik zo enorm moeilijk het is zo vies in je neus en dat geld alleen voor de eerste 2 "lijnen" en bij slikken krijg ik het bommetje gewoon amper erin met het idee.
Heeft iemand een tip bijvoorbeeld kauwgom tijdens de 1 lijn of iets dergelijks? Redelijk rare vraag maar dacht stell hem toch.
De drip maakt deel uit van de ervaring.Ik neem altijd kaugom na een lijn tegen de smaak en wat zoet drinken of warm water vind ik ook altijd wel fijn. Of en zuigsnoepje
De drip maakt deel uit van de ervaring.
Eens!! Maar als je de smaak echt weg wilt hebben is water wel handiger dan snoep denk ikDe drip maakt deel uit van de ervaring.
Ja maar bij het idee dat ik die slik moet ik al bijna overgeven. Terwijl ik dat normaal niet hebHeb je wel eens een bommetje in een lege capsule gedaan?
Of een snoepje in je mond tijdens het snuiven wil ook wel eens helpen.
Ja maar bij het idee dat ik die slik moet ik al bijna overgeven. Terwijl ik dat normaal niet heb
Goed gesprek gehad ?Heb je ervaring met een capsule gebeld met 3mmc intebrengen
๐๐hap slip klaar
Inderdaad met capsules maken ben ik altijd enorm lang bezig omdat ik steeds ga uitstellen omdat ik niet wil slikken. Ik zou invervolg paar uur eerder maken en kijken hoe het dan looptDoe je de capsule met 3mmc in een hap vla haha.
Nee, ik zou aanraden je capsule al eerder gemaakt te hebben. Als je hem eerst gaat maken en dan nemen ben je alleen maar langer bezig met de opbouw naar het moment van โik moet dit zo gaan slikkenโ. Zo krijg je, hoe langer je ermee bezig bent, steeds meer afkeer naar dat moment van het innemen.
Maak je capsule(s) paar uur eerder. Als je dan wilt beginnen is het gewoon even hap slip klaar en is het moment kort. Slik het weg met een drankje of iets wat je lekker vindt. Zo ben je er in je hoofd het minst lang mee bezig en denk ik dat het makkelijker gaat.
Inderdaad met capsules maken ben ik altijd enorm lang bezig omdat ik steeds ga uitstellen omdat ik niet wil slikken. Ik zou invervolg paar uur eerder maken en kijken hoe het dan loopt
maar bij het idee dat ik die slik moet ik al bijna overgeven. Terwijl ik dat normaal niet heb
Ik snap wat je bedoeld. Maar het effect van 3mmc is wel wat voor me alleen het nemen is een ding.Ik heb twee tips:
Of deze reactie omarmen en dus besluiten dat 3-MMC niks voor jou is.
Of pluggen
Ik haal een beetje uit je verhaal dat je het liefst wel alle voordelen hebt maar niet de nadelen. Of wij daar dan een oplossing voor hebben?Ik snap wat je bedoeld. Maar het effect van 3mmc is wel wat voor me alleen het nemen is een ding.
Pluggen weet ik niks van wat je moet hebben waar je het moet halen en doseren etc. En dat zelf uitvogelen doe ik liever niet wil dat met een ervaren iemand doen maar die ken ik in mijn omgeving niet. Heb je ervaring met een capsule gebeld met 3mmc intebrengen
Nee of je tips hebt zodat het wat minder word.Ik haal een beetje uit je verhaal dat je het liefst wel alle voordelen hebt maar niet de nadelen. Of wij daar dan een oplossing voor hebben?
3-MMC is ook goed wateroplosbaar. Je kan het dus ook in een glas met cola gooien en dan langzaam opdrinken. Kan wel zijn dat de laatste slok dan nogal chemisch bitter is. Ook kan de prik van de cola snel verdwijnen. Je kan ook prima een ander soort drank pakken. Maar cola heeft een vrij dominante smaak waardoor het niet zoveel opvalt dat er ook wat anders in zit.Nee of je tips hebt zodat het wat minder word.
Ik ga het eens proberen.3-MMC is ook goed wateroplosbaar. Je kan het dus ook in een glas met cola gooien en dan langzaam opdrinken. Kan wel zijn dat de laatste slok dan nogal chemisch bitter is. Ook kan de prik van de cola snel verdwijnen. Je kan ook prima een ander soort drank pakken. Maar cola heeft een vrij dominante smaak waardoor het niet zoveel opvalt dat er ook wat anders in zit.
Dat lukt wel. Maar met het idee dat er 3mmc inzit krijg ik het gewoon niet binnen of het komt er meteen uit. En normaal gebeurt het niet gewoon het ideeWaarom zou het in capsules niet kunnen?๐
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."