Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc inemen

3mmc inemen

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb je wel eens een bommetje in een lege capsule gedaan?

Of een snoepje in je mond tijdens het snuiven wil ook wel eens helpen.
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hai.

Ik ga een vraag stellen waar waarschijnlijk geen tips of iets dergelijks voor is, toch ga ik hem vragen.

Ik gebruik om de zoveel maand een keer 3mmc. Maar de eerste dosis snuiven, of slikken. Kan ik zo enorm moeilijk het is zo vies in je neus en dat geld alleen voor de eerste 2 "lijnen" en bij slikken krijg ik het bommetje gewoon amper erin met het idee.

Heeft iemand een tip bijvoorbeeld kauwgom tijdens de 1 lijn of iets dergelijks? Redelijk rare vraag maar dacht stell hem toch.
U
User7374692Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Appelgebak zei:
Hai.

Ik ga een vraag stellen waar waarschijnlijk geen tips of iets dergelijks voor is, toch ga ik hem vragen.

Ik gebruik om de zoveel maand een keer 3mmc. Maar de eerste dosis snuiven, of slikken. Kan ik zo enorm moeilijk het is zo vies in je neus en dat geld alleen voor de eerste 2 "lijnen" en bij slikken krijg ik het bommetje gewoon amper erin met het idee.

Heeft iemand een tip bijvoorbeeld kauwgom tijdens de 1 lijn of iets dergelijks? Redelijk rare vraag maar dacht stell hem toch.
Klik om te vergroten...
Ik neem altijd kaugom na een lijn tegen de smaak en wat zoet drinken of warm water vind ik ook altijd wel fijn. Of en zuigsnoepje
K
KiikiinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon van te voren ff wat water drinken dat je keel niet helemaal droog is. Je lijntje doen, ff bijkomen als dat nodig is en dan nog ff wat drinken en dan snoepje of kauwgom ofzo als je echt vieze smaak hebt. Water is wel echt t beste want dan spoel je die smaak gewoon echt ff weg ook in je keel
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
User7374692 zei:
Ik neem altijd kaugom na een lijn tegen de smaak en wat zoet drinken of warm water vind ik ook altijd wel fijn. Of en zuigsnoepje
Klik om te vergroten...
De drip maakt deel uit van de ervaring.
K
KiikiinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
De drip maakt deel uit van de ervaring.
Klik om te vergroten...
Snuffelaar zei:
De drip maakt deel uit van de ervaring.
Klik om te vergroten...
Eens!! Maar als je de smaak echt weg wilt hebben is water wel handiger dan snoep denk ik
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#7
HappyMind zei:
Heb je wel eens een bommetje in een lege capsule gedaan?

Of een snoepje in je mond tijdens het snuiven wil ook wel eens helpen.
Klik om te vergroten...
Ja maar bij het idee dat ik die slik moet ik al bijna overgeven. Terwijl ik dat normaal niet heb
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Appelgebak zei:
Ja maar bij het idee dat ik die slik moet ik al bijna overgeven. Terwijl ik dat normaal niet heb
Klik om te vergroten...

Doe je de capsule met 3mmc in een hap vla haha.

Nee, ik zou aanraden je capsule al eerder gemaakt te hebben. Als je hem eerst gaat maken en dan nemen ben je alleen maar langer bezig met de opbouw naar het moment van โ€œik moet dit zo gaan slikkenโ€. Zo krijg je, hoe langer je ermee bezig bent, steeds meer afkeer naar dat moment van het innemen.

Maak je capsule(s) paar uur eerder. Als je dan wilt beginnen is het gewoon even hap slip klaar en is het moment kort. Slik het weg met een drankje of iets wat je lekker vindt. Zo ben je er in je hoofd het minst lang mee bezig en denk ik dat het makkelijker gaat.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is innemen
Appelgebak zei:
Heb je ervaring met een capsule gebeld met 3mmc intebrengen
Klik om te vergroten...
Goed gesprek gehad ?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#10
HierEnDaarEenFuifje zei:
hap slip klaar
Klik om te vergroten...
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#11
HierEnDaarEenFuifje zei:
Doe je de capsule met 3mmc in een hap vla haha.

Nee, ik zou aanraden je capsule al eerder gemaakt te hebben. Als je hem eerst gaat maken en dan nemen ben je alleen maar langer bezig met de opbouw naar het moment van โ€œik moet dit zo gaan slikkenโ€. Zo krijg je, hoe langer je ermee bezig bent, steeds meer afkeer naar dat moment van het innemen.

Maak je capsule(s) paar uur eerder. Als je dan wilt beginnen is het gewoon even hap slip klaar en is het moment kort. Slik het weg met een drankje of iets wat je lekker vindt. Zo ben je er in je hoofd het minst lang mee bezig en denk ik dat het makkelijker gaat.
Klik om te vergroten...
Inderdaad met capsules maken ben ik altijd enorm lang bezig omdat ik steeds ga uitstellen omdat ik niet wil slikken. Ik zou invervolg paar uur eerder maken en kijken hoe het dan loopt
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Appelgebak zei:
Inderdaad met capsules maken ben ik altijd enorm lang bezig omdat ik steeds ga uitstellen omdat ik niet wil slikken. Ik zou invervolg paar uur eerder maken en kijken hoe het dan loopt
Klik om te vergroten...

Zelfde heb ik, maar vooral mijn tripmaatje met truffels. Hij vindt truffels goor, de geur ervan en ook het drinken van de thee. Als mn maatje alles gaat maken om daarna de truffelthee te drinken, dan is de opbouw ernaartoe zo lang dat het moment van innemen vreselijk is en krijg ie het bijna niet naar binnen, want hij is alleen maar bezig met hoe goor het is.

Als ik alles klaarmaak en hij er helemaal niet mee bezig is en dan ineens de boel alleen even hoeft op te drinken is het een heel stuk minder erg voor hem. Gok dat het voor jou dus ook zeker gaat helpen als je de capsules al klaar hebt liggen en het moment van innemen maar een heel kort moment is dat je erover nadenkt.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Appelgebak zei:
maar bij het idee dat ik die slik moet ik al bijna overgeven. Terwijl ik dat normaal niet heb
Klik om te vergroten...

Ik heb twee tips:

Of deze reactie omarmen en dus besluiten dat 3-MMC niks voor jou is.

Of pluggen
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Ik heb twee tips:

Of deze reactie omarmen en dus besluiten dat 3-MMC niks voor jou is.

Of pluggen
Klik om te vergroten...
Ik snap wat je bedoeld. Maar het effect van 3mmc is wel wat voor me alleen het nemen is een ding.

Pluggen weet ik niks van wat je moet hebben waar je het moet halen en doseren etc. En dat zelf uitvogelen doe ik liever niet wil dat met een ervaren iemand doen maar die ken ik in mijn omgeving niet. Heb je ervaring met een capsule gebeld met 3mmc intebrengen
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Appelgebak zei:
Ik snap wat je bedoeld. Maar het effect van 3mmc is wel wat voor me alleen het nemen is een ding.

Pluggen weet ik niks van wat je moet hebben waar je het moet halen en doseren etc. En dat zelf uitvogelen doe ik liever niet wil dat met een ervaren iemand doen maar die ken ik in mijn omgeving niet. Heb je ervaring met een capsule gebeld met 3mmc intebrengen
Klik om te vergroten...
Ik haal een beetje uit je verhaal dat je het liefst wel alle voordelen hebt maar niet de nadelen. Of wij daar dan een oplossing voor hebben?
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Ik haal een beetje uit je verhaal dat je het liefst wel alle voordelen hebt maar niet de nadelen. Of wij daar dan een oplossing voor hebben?
Klik om te vergroten...
Nee of je tips hebt zodat het wat minder word.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Appelgebak zei:
Nee of je tips hebt zodat het wat minder word.
Klik om te vergroten...
3-MMC is ook goed wateroplosbaar. Je kan het dus ook in een glas met cola gooien en dan langzaam opdrinken. Kan wel zijn dat de laatste slok dan nogal chemisch bitter is. Ook kan de prik van de cola snel verdwijnen. Je kan ook prima een ander soort drank pakken. Maar cola heeft een vrij dominante smaak waardoor het niet zoveel opvalt dat er ook wat anders in zit.
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
3-MMC is ook goed wateroplosbaar. Je kan het dus ook in een glas met cola gooien en dan langzaam opdrinken. Kan wel zijn dat de laatste slok dan nogal chemisch bitter is. Ook kan de prik van de cola snel verdwijnen. Je kan ook prima een ander soort drank pakken. Maar cola heeft een vrij dominante smaak waardoor het niet zoveel opvalt dat er ook wat anders in zit.
Klik om te vergroten...
Ik ga het eens proberen.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waarom zou het in capsules niet kunnen?๐Ÿ˜Š
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Torchic zei:
Waarom zou het in capsules niet kunnen?๐Ÿ˜Š
Klik om te vergroten...
Dat lukt wel. Maar met het idee dat er 3mmc inzit krijg ik het gewoon niet binnen of het komt er meteen uit. En normaal gebeurt het niet gewoon het idee

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."