Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsA-PHP IV eerste keer.

A-PHP IV eerste keer.

42 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Is 5-MeO-MiPT ook een pyro? Wat is een Pyro?
Volgens psycho wiki is het een tryptamine.

Ik heb het een avondje gerookt. Gewoon een beetje met tabak als een joint gerookt.
Uit nieuwsgierigheid.

Ik doe het nooit meer. Waarom? Het was vereeeeel te lekker!

Gewoon oraal of pluggen is het beste.
Klik om te vergroten...

Nee 5-MeO-MiPT (moxy) is is geen pyrro, maar een tryptamine, zoals je zegt. :wink: Heel andere drugsfamilie. Love moxy. <3
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#2
Casrus zei:
^ Nu ben je er toch hoop ik wel klaar mee?
Klik om te vergroten...
Ik mag t hopen , een reactie zou wel ff fij zijn ja.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is echt het begin van het einde.

Heel benieuwd. Hoop ook op een update
R
RoyalHighnessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wil met liefde hier mijn verhaal droppen van de afgelopen nacht maar in verband met schaamte en eventuele gevolgen als naasten hier achter komen voel ik me toch een beetje op de hoede.... Maar de afgelopen misschien wel 8/10 jaar heb ik zoveel aan dit forum en de informatie die hier opstond gehad dat ik maar heb besloten het gewoon te posten (Dus als je meeleest mama of GGZ :facepalmman2:)

Nogmaals ik weet dat ik vrijwel nooit post maar gluur eindeloos mee op deze site om zelf informatie op te doen en te kijken hoe anderen met middelen omgaan. Ik snap dan ook dat ik niet de meest betrouwbare bron ben maar ik zweer op alles wat me lief is en ooit lief zou zijn dat dit de waarheid, de complete waarheid en niks anders dan de waarheid is.

Als je er over na denkt om A-PHP/A-PIHP etc etc te gaan injecteren DOE HET NIET! Snuif kilo's cocaine, rook regenwouden aan wiet maar blijf hier ver vandaan alsjeblieft, Niet persee voor mij maar vooral voor je naasten en jezelf.
Hier mijn avond:

07-04 22:!8 zat de eerste naald erin, nog nooit had ik ook maar iets via een naald ingebracht maar ik was opvallend rustig, extreem rustig, waarschijnlijk ook niet zo gek sinds ik al 06-04 12:00 was begonnen (en natuurlijk nooit meer gestopt) met het vapen van A-PIHP... dit zal ook de reden zijn geweest hoe ik op het geniale idee kwam om midden in de nacht via amazon injectie naalden te bestellen die dus rond 22:10 binnen kwamen.

De eerste spuit ging redelijk maar zat volgens mij dichter met de punt bij mijn ontbrekende ruggengraad dan een ader, al met al was het effect een tegenvaller en had ik deze dosis beter kunnen roken om meer bang for my buck te krijgen, maar waar ik in ieder aspect van mijn leven het doorzettingsvermogen van een paasei bezit is deze qua middelengebruik buitenproportioneel aanwezig, dus hup daar ging ik weer......
en deze keer RAAK..... ik voelde van alles over me heen komen, geluk, tintelingen, puur en dan ook puur eindeloos genot.. toen ik me weer normaal voelde keek ik op mijn klok en waren er nog geen 2 minuten verstreken. ik voelde de bekende pyro dip al opkomen en in een zucht naar meer spoot ik bij, en bij, en bij.

Totdat ik uiteindelijk zo'n paranoide werd van de bijwerkingen van de A-PIHP dat ik hardop kinderliedjes aan het zingen was om de gewaantes en geesten in mijn huis tot rust te laten komen (denk dat ze niet gechameerd waren van het Nederlandstalige genre) en besloot dan maar zelf dat hier zo snel mogelijk een eind aan moest komen, maar niet zonder een laatste shotje natuurlijk.

Onder de naaldenprikken en met 24mg Pyrazolam en 2MG Flunitrazolam is hhet me gelukt in slaap te vallen, ik werd pas weer eind van de middag wakker waardoor ik meerdere van mijn afspraken bij de GGZ heb gemist, maar hier meteen opgebiecht wat er gebeurd was.. goeie afspraken gemaakt, binnenkort even intern om weer aan een normaal ritme te werken. Zo kwam de dag toch nog positief tot zijn eind, ik liet de mensen van de ggz eruit ging op de bank zitten en dacht he he nu eerst ff een shotje........ En hier zijn we weer

Het erge is dat ik het verhaal van @LucidLucy wel 100.00 keer heb gelezen en had gezworen t nooit te doen.... Dat een middel wat 30 seconden een "okay" rush geeft en je daarna 12 uur in totale paranoia achterlaat je zo snel compleet in een wurggreep heeft had ik nooit kunnen geloven.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toch goed dat je dit post , en je hoeft je niet te schamen hoor, grote bekken hier zijn meestal harmless, en het gaat om jouw beleving, jouw les. En goed dat je deze ervaring post.

Ik heb totaal geen ervaring met naalden en pijpjes roken van welke drug ok, mij net een stap te ver. Maar alles kan en mag hier gemeld gedeeld worden .
En wie oordeeld en zelf als een malle andere drugs absorbeerd is sowieso schijnheilig :wink:

Hoe gaat t nu dan verder met je ? Mentaal ?
Denk maar zo, over een paar dagen is je depressieve afterglow weg.
ik demp ze meestal met extra Benzo of extra Oxycodon pil 5 mg (of tramadol 50 mg ) of extra zolpidem . Zelf medicatie is nooit oké, maar what ever, je klote voelen, down of angstig is niet fijn 😊

Keep your head held high !
En niemand zal je herkennen hoor. niets mega persoonlijks aan je uitleg .
Geen reden tot paranoïde zijn.

Dm staat open,
Take care dear.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Allereerst, mooi dat je mijn topic hebt gelezen over het injecteren van a-p(i)hp. Jammer dat je niet kon geloven dat het écht, maar dan ook écht iets is wat je in een wurggreep heeft. Echt mensen, je kan van alles proberen. Maar pyro's, met name het injecteren ervan, moet je echt niet willen. Zelfs niet om te weten wat er dan zo verdomd heftig aan is. A-p(i)hp is niet de koning onder de drugs, het is de oppergod. En niet in positieve zin.

Kort gezegd: Het effect is mwah, matig.... Het duurt heel kort. Daarmee is het eigenlijk een niet interessante drug. Voor iedereen die het wil proberen, denk daar maar aan. Het enige wat pyro's zo 'boeiend' of beter gezegd verslavend maakt is de compulsiviteit ervan. Dus aan alle middelenverzamelaars: mijd deze categorie gewoon. Als je iets wilt wat in de buurt komt kun je beter NEP pakken, als je goeie weet te vinden.

RoyalHighness zei:
Het erge is dat ik het verhaal van @LucidLucy wel 100.00 keer heb gelezen en had gezworen t nooit te doen.... Dat een middel wat 30 seconden een "okay" rush geeft en je daarna 12 uur in totale paranoia achterlaat je zo snel compleet in een wurggreep heeft had ik nooit kunnen geloven.
Klik om te vergroten...
Ik lieg niet met mijn posts over injecteren van a=pihp , ook niks aangedikt. Ik ben blij dat iemand dit nog eens even bevestigd.
Hoe vaak heb je het nu gedaan in totaal? en vanaf wanneer?

Ik kan je wel een beetje vertellen waar het heen gaat. Telkens neem je jezelf voor om niet meer te spuiten. Maar roken, boofen, hell.... op een gegeven moment slikte ik het zelfs omdat al die ROA's hun kracht verliezen. Dus dan maar alle ROA's tegelijk en spuiten hoort daarbij. Je gaat spuiten, keer op keer.

En wat betreft of je goed in je ader zit? Lastig man. Ik heb ook zo vaak mis geprikt, zo vaak gehad dat ik het verspild had en beter kon roken. Het ergste is dat je niet kan stoppen voor je raak zit. Ik heb regelmatig uren achtereen zonder succes zitten prikken. Alles zat altijd onder het bloed.... mn bed, mn kleren, op de raarste plekken in het huis. Je hebt het zelf vaak ook niet meer door waar het allemaal heen druppelt of spuit. en eenmaal wazig zie je dat niet meer.

Dat is nog de grootste wanhoop... je moet je fix hebben, maar soms lukt het gewoon niet. Richting het eind van de zomer, voor ik de kliniek in ging, had ik graag een IV Katheter gehad. Jules Deelder scheen ook zoiets te hebben. Had een hoop frustratie, verspilde middelen, spuitabcessen, ontstoken wonden, geklapte aders, etc. gescheeld. Maarja, misschien had ik dat ook niet overleefd.

Je merkt het in elk geval als je heel langzaam inspuit en de plek waar je spuit wordt in eens dikker. Dan is het foute boel. Spuit je echt verkeerd dan voel je het wel. Tering dat doet zeer.

Het is in mijn terugval ook weer een paar keer niet goed gegaan:
IMG20220409114038.jpg
En dan valt dit nog reuze mee. Ik heb veel erger gehad.

Ik zou je toch aanraden om nog eens goed op te zoeken hoe je veilig moet injecteren. Ik kan daar op dit forum weinig over kwijt i.v.m. harm reduction. Wat ik wel nog even wil zeggen. Als je dan toch naalden besteld (ik zou een andere site aanraden dan amazon maargoed) koop alsjeblieft ook een naaldencontainer. Deze kan je bij de apotheek of het ziekenhuis weer inleveren. Gooi ze in elk geval niet zomaar weg.

Oké, dit wat betreft het gebruik. Dan nu even serieus:

Nogmaals de vraag; sinds wanneer doe je dit al?

Ik weet uit ervaring dat het heel hard kan gaan. Ik heb vanalles misbruikt. Ging niet altijd goed, maar ik kon functioneren. Ik heb een half jaar lang pyro's gerookt en geboofd. Nog steeds kon ik functioneren. Toen ik begon met spuiten, ben ik in één maand (ja echt serieus één maand) zó hard achteruit gegaan. Ik werd echt een wandelend wrak.

Ik kan me niet voorstellen dat je hier op eigen kracht mee kan stoppen nu je weet hoe het injecteren van pyro's is. Hoe vaak je jezelf dat ook gaat voornemen. Doe jezelf een lol en meld je nu alvast aan bij een 12-stappen kliniek. Ik kan je er wel een aantal aanbevelen als je wilt. De wachttijden zijn daar meestal nog te doen. Maar daarom is het belangrijk dat je je nu alvast aanmeld, dan red je hopelijk de kliniek nog. Mijn klinische opname was ongeveer 4 maanden nadat ik begon met spuiten en ik ben ervan overtuigd dat het niet veel langer had moeten duren.

Mijn ervaring is dat ik regelmatig niet goed prikte. In de veronderstelling dat m'n tolerantie weer gestegen was maar weer wat sterkere shots maken dan. Tot je inneens wel volledig goed zit. OD's zijn aan de orde van de dag. Meermaals per week was het bij mij. Dat ik nog leef is een wonder.

Normaal als mensen de kliniek in gaan, is het vaak nog ff 'volle bak'. Ik heb dat niet kunnen doen. Ik heb de laatste maand ongeveer niet altijd beheer gehad over mijn pyro's. Om te voorkomen dat ik er vol voor zou gaan. Dan maar andere middelen iets meer gebruiken om jezelf staande te houden.

Dan nog iets: heb je werk? Mijn advies is om na een maand ofzo de ziektewet in te gaan. Ik heb het allemaal maar net rond kunnen krijgen dat ik niet teveel scheve ogen kreeg. Maar dat had ook te maken met corona en onze vrije werksfeer. Het viel dus niet snel op als ik laat begon. Het missen van afspraken kon ik aan mijn thuissituatie wijden. Had ik nog langer gewacht met ziek melden, dan was ik waarschijnlijk gewoon ontslagen. Nu heb ik nog steeds mijn baan.

Kit Kat zei:
Hoe gaat t nu dan verder met je ? Mentaal ?
Klik om te vergroten...
Ik wilde dezelfde vraag stellen.

Ik heb weken tot maanden lang 3mmc misbruikt, zelfde geld voor speed, evengoed allerlei uppers die je maar kan bedenken. Ik heb maanden lang pyro's geboofed en gerookt. Ik heb ook weleens op psy-fi alles gebruikt wat los en vast zit, waaronder 3 keer LSD in 5 dagen in combi met alle andere zooi. Nooit ergens last van gehad. Ik was in de veronderstelling dat mijn paranoia en psychosegevoeligheid niet zo hoog is.

Tot ik pyro's ging injecteren... toen ging het heel hard. En dat is écht geen feest. Je gaf aan mijn topic over het injecteren gelezen te hebben. Heb je ook mijn topic Mijn rock-bottom - α-P(i)HP verslaving gelezen. Daar vertel ik wat stukjes over wat ik mentaal meemaakte in die tijd. De constante spanning en angst is een hel! Niet meer snappen wat echt of nep is, is een hel!
Ik moet hierbij altijd denken aan de case van Thijs H. Ik begreep nooit hoe iemand zomaar mensen neer kon steken omdat je die opdrachten doorkrijgt d.m.v. kentekens. Ik kon daar de logica niet van zien. Maar na mijn ervaringen afgelopen jaar snap ik heel goed hoe zoiets tot stand komt. Gevolg: je hebt een paar onschuldige mensen van hun leven beroofd en mag daarvoor 22 jaar zitten + TBS met dwangverpleging.

Ik heb gelukkig nooit iemand iets aangedaan (niet in die zin, wel mijn naasten uiteraard, die heb ik echt kapot gemaakt met mijn verslaving), maar het zal je maar overkomen. Dat je iemand iets aandoet of omlegt omdat dat in jouw werkelijkheid klopt. Ik mag in m'n handjes klappen dat ik nooit zoiets gedaan heb. Maargoed, ik pakte mezelf wel flink aan. Ik ben ook bijna een keer het dakraam uitgeklommen omdat de 'shadowpeople' mij dat vertelden om te vluchten van de politie die m'n ma had binnengelaten om mij weg te halen. Dit is natuurlijk allemaal nooit gebeurd. Dat was mijn werkelijkheid, in mijn hoofd. Maar neemt niet weg dat ik zo bijna doodleuk op het dak was geklommen, zo vaag als een toeter van de pyro's + benzo's.

Mocht je nog eens over het e.e.a. willen praten, mijn PB staat open. Ik ben ook wel bereid om contact buiten het forum om te houden. Zeker als het gaat om herstel gerichte dingen. Ik ken maar weinig mensen die pyro's gebruikt hebben in herstel, toevallig ook alleen maar mensen die ook IV gebruikten. En de tendens is; verslaving = verslaving. En daar ben ik het tot op zekere hoogte helemaal mee eens. Maar toch... pyro's injecteren.... het wordt door mede herstellende verslaafden vaak niet begrepen. Het is dat ik iemand tegenkwam met een langere cleantijd die meth en a-php injecteerde. Anders had ik veel minder hoop gehad op een goede afloop.

Mijn verhaal is best sturend richting een klinische opname. Je moet natuurlijk zelf weten wat je wilt, maar ik weet één ding heel zeker. Iemand die IV a-P(i)HP gebruikt, heeft geen lange levensverwachting. Dat geld natuurlijk voor alle drugs, maar ik ken er genoeg die 20-30 jaar coke, speed, hero, vanalles hebben gebruikt. Maar met IV a-PHP.... ik geef het een half jaar tot een jaar tot je tussen 6 planken ligt.

Take care! Wees voorzichtig! Nooit de hele spuit in een keer leeg spuiten, altijd in delen. En pas op met nieuwe batches. Bij voorkeur... spuit gewoon niet meer, maarja ik hield dat ook maar een of twee weken vol.

Ik wil mijn lange verhaal niet zo negatief afsluiten, dus bij deze: Er is een oplossing, we kunnen herstellen! Het leven is de moeite waard om nuchter te zijn. Ookal voelt dat in zwaar actief niet altijd zo. Het wordt beter als je uit de waanzin en de obsessie komt!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
IMG20220409114038.jpg
Klik om te vergroten...
Alleen dit schrikt mij al af.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Dat is echt het begin van het einde.

Heel benieuwd. Hoop ook op een update
Klik om te vergroten...

Heel treffend. Op twee manieren.

Het einde van je leven...
Of
Het einde van je drugsmisbruik

Er is een keuze, maar daar is wel haast bij.


Casrus zei:
^ Nu ben je er toch hoop ik wel klaar mee?
Klik om te vergroten...
Ik heb hier een lachreactie op gegeven. Wilde toch even zeggen dat dit geen lach van 'vreugde' is, maar meer een van herkenning hoe vaak ik dit tegen mezelf zei. En in no time lagen er weer 100 of 200 verse spuitjes en 300 verse naalden in huis. De naïviteit haha
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Alleen dit schrikt mij al af.
Klik om te vergroten...
Goed zo.

Maar dit.... dit is echt niks. Nog geen abces of echte ontsteking. Is zo weer over. Ik heb al eerder gepost over wonden die veel erger waren, dat wordt dit niet, dat kan ik er nu al aan zien.
Wat meer afschrikwekkend is, is wat dit met je hart en je hersenen doen. Ik kan dat helaas niet laten zien.

Maar het echte afschrikwekkende is toch wel wat het mentaal met je doet. Kon ik die beelden een gevoelens die ik destijds had toch eens overbrengen....

Ohja, nog zoiets na mn terugval. Lichamelijk is dit wel echt heftige drugs. Ik kan op pep gewoon twee borden pasta weg eten, geen probleem. Op pyro's, no fucking way. Ja toen ik het dagelijks maandenlang gebruikte op een gegeven moment wel, maar nu. Ik heb nog steeds geen honger.

En de kaakspanningen... wat the hell. Nu gaat het wel. M'n laatste terugval (1,5 dag) lag m'n hele bek van binnen open. Dit begon toen te ontsteken. Krijg je eindelijk weer honger, kan je niet eten vanwege alle wonden. Mocht iemand dit ooit overkomen: mondspoeling zonder alcohol op basis van chloorhexidine. Dan neemt de ontsteking af in 2-3 dagen en na een week is het redelijk geheeld.

Waarom gebruiken we dit ook alweer? Alleen maar ellende.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
LucidLucy zei:
Goed zo.

Maar dit.... dit is echt niks. Nog geen abces of echte ontsteking. Is zo weer over. Ik heb al eerder gepost over wonden die veel erger waren, dat wordt dit niet, dat kan ik er nu al aan zien.
Wat meer afschrikwekkend is, is wat dit met je hart en je hersenen doen. Ik kan dat helaas niet laten zien.

Maar het echte afschrikwekkende is toch wel wat het mentaal met je doet. Kon ik die beelden een gevoelens die ik destijds had toch eens overbrengen....

Ohja, nog zoiets na mn terugval. Lichamelijk is dit wel echt heftige drugs. Ik kan op pep gewoon twee borden pasta weg eten, geen probleem. Op pyro's, no fucking way. Ja toen ik het dagelijks maandenlang gebruikte op een gegeven moment wel, maar nu. Ik heb nog steeds geen honger.

En de kaakspanningen... wat the hell. Nu gaat het wel. M'n laatste terugval (1,5 dag) lag m'n hele bek van binnen open. Dit begon toen te ontsteken. Krijg je eindelijk weer honger, kan je niet eten vanwege alle wonden. Mocht iemand dit ooit overkomen: mondspoeling zonder alcohol op basis van chloorhexidine. Dan neemt de ontsteking af in 2-3 dagen en na een week is het redelijk geheeld.

Waarom gebruiken we dit ook alweer? Alleen maar ellende.
Klik om te vergroten...
Ik vind het super dat je zo eerlijk bent en mensen informeert over deze ellende.

Snel herstel gewenst. 💜
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Ik vind het super dat je zo eerlijk bent en mensen informeert over deze ellende.

Snel herstel gewenst. 💜
Klik om te vergroten...
Ja, met deze reden heb ik je bericht ook een 😍 gegeven, @LucidLucy... Dacht verklaar die ook effekes, love je situatie niet zo enorm natuurlijk. Maar dit doe je echt goed, lief ook❤️
R
RoyalHighnessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kittekatty zei:
Ik mag t hopen , een reactie zou wel ff fij zijn ja.
Klik om te vergroten...
LucidLucy zei:
Allereerst, mooi dat je mijn topic hebt gelezen over het injecteren van a-p(i)hp. Jammer dat je niet kon geloven dat het écht, maar dan ook écht iets is wat je in een wurggreep heeft. Echt mensen, je kan van alles proberen. Maar pyro's, met name het injecteren ervan, moet je echt niet willen. Zelfs niet om te weten wat er dan zo verdomd heftig aan is. A-p(i)hp is niet de koning onder de drugs, het is de oppergod. En niet in positieve zin.

Kort gezegd: Het effect is mwah, matig.... Het duurt heel kort. Daarmee is het eigenlijk een niet interessante drug. Voor iedereen die het wil proberen, denk daar maar aan. Het enige wat pyro's zo 'boeiend' of beter gezegd verslavend maakt is de compulsiviteit ervan. Dus aan alle middelenverzamelaars: mijd deze categorie gewoon. Als je iets wilt wat in de buurt komt kun je beter NEP pakken, als je goeie weet te vinden.


Ik lieg niet met mijn posts over injecteren van a=pihp , ook niks aangedikt. Ik ben blij dat iemand dit nog eens even bevestigd.
Hoe vaak heb je het nu gedaan in totaal? en vanaf wanneer?

Ik kan je wel een beetje vertellen waar het heen gaat. Telkens neem je jezelf voor om niet meer te spuiten. Maar roken, boofen, hell.... op een gegeven moment slikte ik het zelfs omdat al die ROA's hun kracht verliezen. Dus dan maar alle ROA's tegelijk en spuiten hoort daarbij. Je gaat spuiten, keer op keer.

En wat betreft of je goed in je ader zit? Lastig man. Ik heb ook zo vaak mis geprikt, zo vaak gehad dat ik het verspild had en beter kon roken. Het ergste is dat je niet kan stoppen voor je raak zit. Ik heb regelmatig uren achtereen zonder succes zitten prikken. Alles zat altijd onder het bloed.... mn bed, mn kleren, op de raarste plekken in het huis. Je hebt het zelf vaak ook niet meer door waar het allemaal heen druppelt of spuit. en eenmaal wazig zie je dat niet meer.

Dat is nog de grootste wanhoop... je moet je fix hebben, maar soms lukt het gewoon niet. Richting het eind van de zomer, voor ik de kliniek in ging, had ik graag een IV Katheter gehad. Jules Deelder scheen ook zoiets te hebben. Had een hoop frustratie, verspilde middelen, spuitabcessen, ontstoken wonden, geklapte aders, etc. gescheeld. Maarja, misschien had ik dat ook niet overleefd.

Je merkt het in elk geval als je heel langzaam inspuit en de plek waar je spuit wordt in eens dikker. Dan is het foute boel. Spuit je echt verkeerd dan voel je het wel. Tering dat doet zeer.

Het is in mijn terugval ook weer een paar keer niet goed gegaan:
Bekijk bijlage 40704
En dan valt dit nog reuze mee. Ik heb veel erger gehad.

Ik zou je toch aanraden om nog eens goed op te zoeken hoe je veilig moet injecteren. Ik kan daar op dit forum weinig over kwijt i.v.m. harm reduction. Wat ik wel nog even wil zeggen. Als je dan toch naalden besteld (ik zou een andere site aanraden dan amazon maargoed) koop alsjeblieft ook een naaldencontainer. Deze kan je bij de apotheek of het ziekenhuis weer inleveren. Gooi ze in elk geval niet zomaar weg.

Oké, dit wat betreft het gebruik. Dan nu even serieus:

Nogmaals de vraag; sinds wanneer doe je dit al?

Ik weet uit ervaring dat het heel hard kan gaan. Ik heb vanalles misbruikt. Ging niet altijd goed, maar ik kon functioneren. Ik heb een half jaar lang pyro's gerookt en geboofd. Nog steeds kon ik functioneren. Toen ik begon met spuiten, ben ik in één maand (ja echt serieus één maand) zó hard achteruit gegaan. Ik werd echt een wandelend wrak.

Ik kan me niet voorstellen dat je hier op eigen kracht mee kan stoppen nu je weet hoe het injecteren van pyro's is. Hoe vaak je jezelf dat ook gaat voornemen. Doe jezelf een lol en meld je nu alvast aan bij een 12-stappen kliniek. Ik kan je er wel een aantal aanbevelen als je wilt. De wachttijden zijn daar meestal nog te doen. Maar daarom is het belangrijk dat je je nu alvast aanmeld, dan red je hopelijk de kliniek nog. Mijn klinische opname was ongeveer 4 maanden nadat ik begon met spuiten en ik ben ervan overtuigd dat het niet veel langer had moeten duren.

Mijn ervaring is dat ik regelmatig niet goed prikte. In de veronderstelling dat m'n tolerantie weer gestegen was maar weer wat sterkere shots maken dan. Tot je inneens wel volledig goed zit. OD's zijn aan de orde van de dag. Meermaals per week was het bij mij. Dat ik nog leef is een wonder.

Normaal als mensen de kliniek in gaan, is het vaak nog ff 'volle bak'. Ik heb dat niet kunnen doen. Ik heb de laatste maand ongeveer niet altijd beheer gehad over mijn pyro's. Om te voorkomen dat ik er vol voor zou gaan. Dan maar andere middelen iets meer gebruiken om jezelf staande te houden.

Dan nog iets: heb je werk? Mijn advies is om na een maand ofzo de ziektewet in te gaan. Ik heb het allemaal maar net rond kunnen krijgen dat ik niet teveel scheve ogen kreeg. Maar dat had ook te maken met corona en onze vrije werksfeer. Het viel dus niet snel op als ik laat begon. Het missen van afspraken kon ik aan mijn thuissituatie wijden. Had ik nog langer gewacht met ziek melden, dan was ik waarschijnlijk gewoon ontslagen. Nu heb ik nog steeds mijn baan.


Ik wilde dezelfde vraag stellen.

Ik heb weken tot maanden lang 3mmc misbruikt, zelfde geld voor speed, evengoed allerlei uppers die je maar kan bedenken. Ik heb maanden lang pyro's geboofed en gerookt. Ik heb ook weleens op psy-fi alles gebruikt wat los en vast zit, waaronder 3 keer LSD in 5 dagen in combi met alle andere zooi. Nooit ergens last van gehad. Ik was in de veronderstelling dat mijn paranoia en psychosegevoeligheid niet zo hoog is.

Tot ik pyro's ging injecteren... toen ging het heel hard. En dat is écht geen feest. Je gaf aan mijn topic over het injecteren gelezen te hebben. Heb je ook mijn topic Mijn rock-bottom - α-P(i)HP verslaving gelezen. Daar vertel ik wat stukjes over wat ik mentaal meemaakte in die tijd. De constante spanning en angst is een hel! Niet meer snappen wat echt of nep is, is een hel!
Ik moet hierbij altijd denken aan de case van Thijs H. Ik begreep nooit hoe iemand zomaar mensen neer kon steken omdat je die opdrachten doorkrijgt d.m.v. kentekens. Ik kon daar de logica niet van zien. Maar na mijn ervaringen afgelopen jaar snap ik heel goed hoe zoiets tot stand komt. Gevolg: je hebt een paar onschuldige mensen van hun leven beroofd en mag daarvoor 22 jaar zitten + TBS met dwangverpleging.

Ik heb gelukkig nooit iemand iets aangedaan (niet in die zin, wel mijn naasten uiteraard, die heb ik echt kapot gemaakt met mijn verslaving), maar het zal je maar overkomen. Dat je iemand iets aandoet of omlegt omdat dat in jouw werkelijkheid klopt. Ik mag in m'n handjes klappen dat ik nooit zoiets gedaan heb. Maargoed, ik pakte mezelf wel flink aan. Ik ben ook bijna een keer het dakraam uitgeklommen omdat de 'shadowpeople' mij dat vertelden om te vluchten van de politie die m'n ma had binnengelaten om mij weg te halen. Dit is natuurlijk allemaal nooit gebeurd. Dat was mijn werkelijkheid, in mijn hoofd. Maar neemt niet weg dat ik zo bijna doodleuk op het dak was geklommen, zo vaag als een toeter van de pyro's + benzo's.

Mocht je nog eens over het e.e.a. willen praten, mijn PB staat open. Ik ben ook wel bereid om contact buiten het forum om te houden. Zeker als het gaat om herstel gerichte dingen. Ik ken maar weinig mensen die pyro's gebruikt hebben in herstel, toevallig ook alleen maar mensen die ook IV gebruikten. En de tendens is; verslaving = verslaving. En daar ben ik het tot op zekere hoogte helemaal mee eens. Maar toch... pyro's injecteren.... het wordt door mede herstellende verslaafden vaak niet begrepen. Het is dat ik iemand tegenkwam met een langere cleantijd die meth en a-php injecteerde. Anders had ik veel minder hoop gehad op een goede afloop.

Mijn verhaal is best sturend richting een klinische opname. Je moet natuurlijk zelf weten wat je wilt, maar ik weet één ding heel zeker. Iemand die IV a-P(i)HP gebruikt, heeft geen lange levensverwachting. Dat geld natuurlijk voor alle drugs, maar ik ken er genoeg die 20-30 jaar coke, speed, hero, vanalles hebben gebruikt. Maar met IV a-PHP.... ik geef het een half jaar tot een jaar tot je tussen 6 planken ligt.

Take care! Wees voorzichtig! Nooit de hele spuit in een keer leeg spuiten, altijd in delen. En pas op met nieuwe batches. Bij voorkeur... spuit gewoon niet meer, maarja ik hield dat ook maar een of twee weken vol.

Ik wil mijn lange verhaal niet zo negatief afsluiten, dus bij deze: Er is een oplossing, we kunnen herstellen! Het leven is de moeite waard om nuchter te zijn. Ookal voelt dat in zwaar actief niet altijd zo. Het wordt beter als je uit de waanzin en de obsessie komt!
Klik om te vergroten...
Holy shit, het is zondag ochtend… nog 15gram in de zak, wie, wat, waar en hoe ben ik!
Ik wil graag zodra ik weer nuchter ben goed op je berichtje reageren want waardeer t al intens dat je de moeite neemt te reageren, dus als je wilt weten dat de oude soort bananen is uitgestorven door de panamaplaag en de mens toen snel opzoek moest naar een resistent ras welke totaal niet van elkaar in de buurt kwamen qua smaak en daarom die ellendige bananensnoepjes niet naar “onze” banaan smaken ben ik je man….. maar voor serieuzere onderwerpen haak ik later weer even aan
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
RoyalHighness zei:
Holy shit, het is zondag ochtend… nog 15gram in de zak, wie, wat, waar en hoe ben ik!
Ik wil graag zodra ik weer nuchter ben goed op je berichtje reageren want waardeer t al intens dat je de moeite neemt te reageren, dus als je wilt weten dat de oude soort bananen is uitgestorven door de panamaplaag en de mens toen snel opzoek moest naar een resistent ras welke totaal niet van elkaar in de buurt kwamen qua smaak en daarom die ellendige bananensnoepjes niet naar “onze” banaan smaken ben ik je man….. maar voor serieuzere onderwerpen haak ik later weer even aan
Klik om te vergroten...
Donder die 15 gram weg joh!
R
RoyalHighnessLid
01-01-2024, 00:00
#14
LucidLucy zei:
Allereerst, mooi dat je mijn topic hebt gelezen over het injecteren van a-p(i)hp. Jammer dat je niet kon geloven dat het écht, maar dan ook écht iets is wat je in een wurggreep heeft. Echt mensen, je kan van alles proberen. Maar pyro's, met name het injecteren ervan, moet je echt niet willen. Zelfs niet om te weten wat er dan zo verdomd heftig aan is. A-p(i)hp is niet de koning onder de drugs, het is de oppergod. En niet in positieve zin.

Kort gezegd: Het effect is mwah, matig.... Het duurt heel kort. Daarmee is het eigenlijk een niet interessante drug. Voor iedereen die het wil proberen, denk daar maar aan. Het enige wat pyro's zo 'boeiend' of beter gezegd verslavend maakt is de compulsiviteit ervan. Dus aan alle middelenverzamelaars: mijd deze categorie gewoon. Als je iets wilt wat in de buurt komt kun je beter NEP pakken, als je goeie weet te vinden.


Ik lieg niet met mijn posts over injecteren van a=pihp , ook niks aangedikt. Ik ben blij dat iemand dit nog eens even bevestigd.
Hoe vaak heb je het nu gedaan in totaal? en vanaf wanneer?

Ik kan je wel een beetje vertellen waar het heen gaat. Telkens neem je jezelf voor om niet meer te spuiten. Maar roken, boofen, hell.... op een gegeven moment slikte ik het zelfs omdat al die ROA's hun kracht verliezen. Dus dan maar alle ROA's tegelijk en spuiten hoort daarbij. Je gaat spuiten, keer op keer.

En wat betreft of je goed in je ader zit? Lastig man. Ik heb ook zo vaak mis geprikt, zo vaak gehad dat ik het verspild had en beter kon roken. Het ergste is dat je niet kan stoppen voor je raak zit. Ik heb regelmatig uren achtereen zonder succes zitten prikken. Alles zat altijd onder het bloed.... mn bed, mn kleren, op de raarste plekken in het huis. Je hebt het zelf vaak ook niet meer door waar het allemaal heen druppelt of spuit. en eenmaal wazig zie je dat niet meer.

Dat is nog de grootste wanhoop... je moet je fix hebben, maar soms lukt het gewoon niet. Richting het eind van de zomer, voor ik de kliniek in ging, had ik graag een IV Katheter gehad. Jules Deelder scheen ook zoiets te hebben. Had een hoop frustratie, verspilde middelen, spuitabcessen, ontstoken wonden, geklapte aders, etc. gescheeld. Maarja, misschien had ik dat ook niet overleefd.

Je merkt het in elk geval als je heel langzaam inspuit en de plek waar je spuit wordt in eens dikker. Dan is het foute boel. Spuit je echt verkeerd dan voel je het wel. Tering dat doet zeer.

Het is in mijn terugval ook weer een paar keer niet goed gegaan:
Bekijk bijlage 40704
En dan valt dit nog reuze mee. Ik heb veel erger gehad.

Ik zou je toch aanraden om nog eens goed op te zoeken hoe je veilig moet injecteren. Ik kan daar op dit forum weinig over kwijt i.v.m. harm reduction. Wat ik wel nog even wil zeggen. Als je dan toch naalden besteld (ik zou een andere site aanraden dan amazon maargoed) koop alsjeblieft ook een naaldencontainer. Deze kan je bij de apotheek of het ziekenhuis weer inleveren. Gooi ze in elk geval niet zomaar weg.

Oké, dit wat betreft het gebruik. Dan nu even serieus:

Nogmaals de vraag; sinds wanneer doe je dit al?

Ik weet uit ervaring dat het heel hard kan gaan. Ik heb vanalles misbruikt. Ging niet altijd goed, maar ik kon functioneren. Ik heb een half jaar lang pyro's gerookt en geboofd. Nog steeds kon ik functioneren. Toen ik begon met spuiten, ben ik in één maand (ja echt serieus één maand) zó hard achteruit gegaan. Ik werd echt een wandelend wrak.

Ik kan me niet voorstellen dat je hier op eigen kracht mee kan stoppen nu je weet hoe het injecteren van pyro's is. Hoe vaak je jezelf dat ook gaat voornemen. Doe jezelf een lol en meld je nu alvast aan bij een 12-stappen kliniek. Ik kan je er wel een aantal aanbevelen als je wilt. De wachttijden zijn daar meestal nog te doen. Maar daarom is het belangrijk dat je je nu alvast aanmeld, dan red je hopelijk de kliniek nog. Mijn klinische opname was ongeveer 4 maanden nadat ik begon met spuiten en ik ben ervan overtuigd dat het niet veel langer had moeten duren.

Mijn ervaring is dat ik regelmatig niet goed prikte. In de veronderstelling dat m'n tolerantie weer gestegen was maar weer wat sterkere shots maken dan. Tot je inneens wel volledig goed zit. OD's zijn aan de orde van de dag. Meermaals per week was het bij mij. Dat ik nog leef is een wonder.

Normaal als mensen de kliniek in gaan, is het vaak nog ff 'volle bak'. Ik heb dat niet kunnen doen. Ik heb de laatste maand ongeveer niet altijd beheer gehad over mijn pyro's. Om te voorkomen dat ik er vol voor zou gaan. Dan maar andere middelen iets meer gebruiken om jezelf staande te houden.

Dan nog iets: heb je werk? Mijn advies is om na een maand ofzo de ziektewet in te gaan. Ik heb het allemaal maar net rond kunnen krijgen dat ik niet teveel scheve ogen kreeg. Maar dat had ook te maken met corona en onze vrije werksfeer. Het viel dus niet snel op als ik laat begon. Het missen van afspraken kon ik aan mijn thuissituatie wijden. Had ik nog langer gewacht met ziek melden, dan was ik waarschijnlijk gewoon ontslagen. Nu heb ik nog steeds mijn baan.


Ik wilde dezelfde vraag stellen.

Ik heb weken tot maanden lang 3mmc misbruikt, zelfde geld voor speed, evengoed allerlei uppers die je maar kan bedenken. Ik heb maanden lang pyro's geboofed en gerookt. Ik heb ook weleens op psy-fi alles gebruikt wat los en vast zit, waaronder 3 keer LSD in 5 dagen in combi met alle andere zooi. Nooit ergens last van gehad. Ik was in de veronderstelling dat mijn paranoia en psychosegevoeligheid niet zo hoog is.

Tot ik pyro's ging injecteren... toen ging het heel hard. En dat is écht geen feest. Je gaf aan mijn topic over het injecteren gelezen te hebben. Heb je ook mijn topic Mijn rock-bottom - α-P(i)HP verslaving gelezen. Daar vertel ik wat stukjes over wat ik mentaal meemaakte in die tijd. De constante spanning en angst is een hel! Niet meer snappen wat echt of nep is, is een hel!
Ik moet hierbij altijd denken aan de case van Thijs H. Ik begreep nooit hoe iemand zomaar mensen neer kon steken omdat je die opdrachten doorkrijgt d.m.v. kentekens. Ik kon daar de logica niet van zien. Maar na mijn ervaringen afgelopen jaar snap ik heel goed hoe zoiets tot stand komt. Gevolg: je hebt een paar onschuldige mensen van hun leven beroofd en mag daarvoor 22 jaar zitten + TBS met dwangverpleging.

Ik heb gelukkig nooit iemand iets aangedaan (niet in die zin, wel mijn naasten uiteraard, die heb ik echt kapot gemaakt met mijn verslaving), maar het zal je maar overkomen. Dat je iemand iets aandoet of omlegt omdat dat in jouw werkelijkheid klopt. Ik mag in m'n handjes klappen dat ik nooit zoiets gedaan heb. Maargoed, ik pakte mezelf wel flink aan. Ik ben ook bijna een keer het dakraam uitgeklommen omdat de 'shadowpeople' mij dat vertelden om te vluchten van de politie die m'n ma had binnengelaten om mij weg te halen. Dit is natuurlijk allemaal nooit gebeurd. Dat was mijn werkelijkheid, in mijn hoofd. Maar neemt niet weg dat ik zo bijna doodleuk op het dak was geklommen, zo vaag als een toeter van de pyro's + benzo's.

Mocht je nog eens over het e.e.a. willen praten, mijn PB staat open. Ik ben ook wel bereid om contact buiten het forum om te houden. Zeker als het gaat om herstel gerichte dingen. Ik ken maar weinig mensen die pyro's gebruikt hebben in herstel, toevallig ook alleen maar mensen die ook IV gebruikten. En de tendens is; verslaving = verslaving. En daar ben ik het tot op zekere hoogte helemaal mee eens. Maar toch... pyro's injecteren.... het wordt door mede herstellende verslaafden vaak niet begrepen. Het is dat ik iemand tegenkwam met een langere cleantijd die meth en a-php injecteerde. Anders had ik veel minder hoop gehad op een goede afloop.

Mijn verhaal is best sturend richting een klinische opname. Je moet natuurlijk zelf weten wat je wilt, maar ik weet één ding heel zeker. Iemand die IV a-P(i)HP gebruikt, heeft geen lange levensverwachting. Dat geld natuurlijk voor alle drugs, maar ik ken er genoeg die 20-30 jaar coke, speed, hero, vanalles hebben gebruikt. Maar met IV a-PHP.... ik geef het een half jaar tot een jaar tot je tussen 6 planken ligt.

Take care! Wees voorzichtig! Nooit de hele spuit in een keer leeg spuiten, altijd in delen. En pas op met nieuwe batches. Bij voorkeur... spuit gewoon niet meer, maarja ik hield dat ook maar een of twee weken vol.

Ik wil mijn lange verhaal niet zo negatief afsluiten, dus bij deze: Er is een oplossing, we kunnen herstellen! Het leven is de moeite waard om nuchter te zijn. Ookal voelt dat in zwaar actief niet altijd zo. Het wordt beter als je uit de waanzin en de obsessie komt!
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of het toegestaan is 2x achter elkaar te quoten maar dammnn.. ik heb een lijf vol kippenvel en tranen in me ogen van je post! Ik ben te ver gegaan, ik voel t aan alles… ik kom asap hier nuchter terug en zou graag je advies/hulp/tips met beide handen aanpakken!

en voor iedereen op dit forum die nog maar een moment twijfelt om dit te gaan slammen…. Voor alles wat je lief is doe t niet, zo als ik hier typ wil je je nooit hoeven voelen
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Donder die 15 gram weg joh!
Klik om te vergroten...

Ja dat is makkelijk gezegd.... zoals ik in mijn post in deel je terugval al zei is het een godswonder dat ik het door de plee wist te spoelen. Meteen daarna spijt en ga je elk korreltje zoeken,
Ik ben het met je eens hoor. Donder die 15 gram weg. Maar ik snap TS heel goed dat dat niet lukt. Die 15 gram kan je dood betekenen. Of het gaat goed en na een dag of 5 ben je er doorheen.

RoyalHighness zei:
de oude soort bananen is uitgestorven door de panamaplaag en de mens toen snel opzoek moest naar een resistent ras welke totaal niet van elkaar in de buurt kwamen qua smaak en daarom die ellendige bananensnoepjes niet naar “onze” banaan smaken ben ik je man…..
Klik om te vergroten...
Hmmmm houd je je met dit soort dingen bezig dan? Gelukkig, minder tijd om te roken en spuiten.
Mist opeens de herkenning omdat er niet 186 tabbladen porno openstaan.

Komt nog wel... als je op deze weg doorgaat ben je straks meer bezig met inbrekers jagen en chillen met the shadowpeople.

Nee neem je tijd. Ik ben al lang blij dat je mijn post gelezen hebt, dat je het serieus neemt en dat het je raakt.


RoyalHighness zei:
Ik heb een lijf vol kippenvel en tranen in me ogen van je post! Ik ben te ver gegaan, ik voel t aan alles… ik kom asap hier nuchter terug en zou graag je advies/hulp/tips met beide handen aanpakken!
Klik om te vergroten...

Hier doe ik het voor. Ik sta graag klaar voor eenieder die in deze situatie verzeild is geraakt en eruit wilt komen. Nuchter zijn hoeft niet. Ik kon op een gegeven moment nog geen uur zonder. Als ik voor twee uur of iets langer geen pyros kon gebruiken dan ging er een shitload aan speed, coke en 3mmc naar binnen om maar een beetje te kunnen functioneren.
Stel het niet teveel uit in ieder geval. Er bestaat geen goed moment om te stoppen. Dat moment was gisteren. Dat geld voor alles, maar zeker met deze kutzooi.

Voel je vrij om ook te contacten zo wazig als een vaatdoek. Al helpt het wel om een beetje helder te zijn, dan komt alles beter binnen. Maar hoe eerder je hulp inschakelt, hoe beter. Al die wachttijden overal....
Mocht je daar tegenaan lopen, dan heb ik ook nog wel tips!

RoyalHighness zei:
zo als ik hier typ wil je je nooit hoeven voelen
Klik om te vergroten...

Precies dit man.

En toch hè, zo verslavend.

Ik heb in mijn hoofd al eens zitten zinspelen om mijn oude RC vendor eens te benaderen. Ik heb zo vaag als een aap nog wel eens een soort love letter naar hun gestuurd toen ze nog maar net op de consumentenmarkt waren. Vanwege hun professionaliteit, by far de beste kwaliteit, eerlijkheid een begaan met hun klanten. Ik kreeg daar ook wel mooie reactie op terug. Maar ik zou ze toch eens willen vragen; waarom? Waarom verkoop je a-p(i)hp?

Andere drugs kan ik de lol nog van inzien, maar dit? Dan kan je zeggen, een geldkwestie. Maar hoeveel forumleden hier weten dit al langer dan een jaar te gebruiken? Je houdt er geen duurzame klantrelatie aan over en levens gaan kapot.

Tot zover mijn relaas... waarschijnlijk nog een beetje afreageren op de teleurstelling van mijn terugval.

@RoyalHighness Hoe gaat het fysiek? Tanden, kaken, hart, longen, etc.?
Eet je weleens? Ik 'vergat' dat soms meerdere dagen. Blijf dat doen man. En als het niet lukt, haal dan op z'n minst drinkontbijt. Daar zit toch wat voedzaams in en je krijgt het weg. En slik magnesium, je lijf heeft het nodig nu. En een vitaminepil compleet kan vast ook geen kwaad. Pas wel op met van die gecombineerde magnesium met L-tryptofaan. De doseringen daarvan zijn vaak laag en a-php is geen MDMA. Maar ik paste er toch maar voor op. Het is en blijft een (relatief) onbekende RC bij onderzoeken en instanties. Dus ik weet niet of L-tryptofaan een interactie heeft met pyro's.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
@RoyalHighness

Zeg hoogheid, leeft u nog?
We zijn inmiddels een weekje verder. Ik ben benieuwd hoe het nu gaat.
R
RoyalHighnessLid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
@RoyalHighness

Zeg hoogheid, leeft u nog?
We zijn inmiddels een weekje verder. Ik ben benieuwd hoe het nu gaat.
Klik om te vergroten...
Nog een kleine week verder en dacht eindelijk het licht gezien te hebben, ben bezig met een crisis "voorkomende" opname en ging echt een partijtje lekker…. Nog geen 4 minuten alleen en de naald zat er weer in 🤮 @LucidLucy ik ga nu echt een pb’tje jouw kant uit sturen 👌🏼
R
RoyalHighnessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Donder die 15 gram weg joh!
Klik om te vergroten...
Had ik dat maar gedaan :disrelieved:
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik doe het geen tweede keer. Ik vond de comedown afschuwelijk.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Weet iemand hoe dit afgelopen is? Iemand TS nog gesproken? Ja, oude topic bumping, maar kwam dit weer tegen en vond het erg verontrustend. 🥺

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."