#1
Fasten your seatbelt 🤷🏻♀️✈️

Had ik dat maar gedaanDonder die 15 gram weg joh!
Heb je hem eigenlijk ooit benaderd? Ben wel benieuwd naar het antwoord.Ik heb in mijn hoofd al eens zitten zinspelen om mijn oude RC vendor eens te benaderen. Ik heb zo vaag als een aap nog wel eens een soort love letter naar hun gestuurd toen ze nog maar net op de consumentenmarkt waren. Vanwege hun professionaliteit, by far de beste kwaliteit, eerlijkheid een begaan met hun klanten. Ik kreeg daar ook wel mooie reactie op terug. Maar ik zou ze toch eens willen vragen; waarom? Waarom verkoop je a-p(i)hp?
Zoals ik aangaf heb ik hem inderdaad weleens via PB gesproken.Heb je hem eigenlijk ooit benaderd? Ben wel benieuwd naar het antwoord.
Ik bedoelde je oude RC vendorZoals ik aangaf heb ik hem inderdaad weleens via PB gesproken.
Maar het lijkt me een gegeven zaak dat wat via PB besproken wordt, ook privé blijft.
Ik bedoelde je oude RC vendor![]()
Oh wat lol. Ik heb totaal niet gekeken naar welk bericht je van mij geciteerd had.Ik bedoelde je oude RC vendor![]()
Ja klopt!Ben ik ook wel benieuwd naar. Als een middel echt zwaaaar over the top link, schadelijk, verwoestend desastreus blijkt en (ex-)gebruikers melden dit bij je uit eerste hand, zou je je zo'n waarom-vraag als vendor wel aan mogen trekken. De verantwoordelijkheid ligt natuurlijk bij de gebruiker, maar toch. Welke grenzen stel je, als vendor (if at all)? Gaat het écht alléén om geld, of is er nog íets van moraal? Je raakt ook klanten kwijt, aan deze stof, omdat ze het gewoon... niet overleven?
We krijgen hier wel een eenzijdig beeld van de stof he. Zeer waardevol hoor, maar niet iedereen reageert er hetzelfde op.Ben ik ook wel benieuwd naar. Als een middel echt zwaaaar over the top link, schadelijk, verwoestend desastreus blijkt en (ex-)gebruikers melden dit bij je uit eerste hand, zou je je zo'n waarom-vraag als vendor wel aan mogen trekken. De verantwoordelijkheid ligt natuurlijk bij de gebruiker, maar toch. Welke grenzen stel je, als vendor (if at all)? Gaat het écht alléén om geld, of is er nog íets van moraal? Je raakt ook klanten kwijt, aan deze stof, omdat ze het gewoon... niet overleven?
We krijgen hier wel een eenzijdig beeld van de stof he. Zeer waardevol hoor, maar niet iedereen reageert er hetzelfde op.
Ik heb meer dan een jaar geleden een keer 2 gram gehaald en die is nog niet op. Af en toe snuif ik het, met vrienden. Dat kan ook.
Het is net als met speed of coke, de een laat het rustig in een laatje liggen en haalt het tevoorschijn als er een feest is en de ander blijft een week wakker tot alles op is.
Ik vraag me wel af hoe je er rokend op reageert dan.We krijgen hier wel een eenzijdig beeld van de stof he. Zeer waardevol hoor, maar niet iedereen reageert er hetzelfde op.
Ik heb meer dan een jaar geleden een keer 2 gram gehaald en die is nog niet op. Af en toe snuif ik het, met vrienden. Dat kan ook.
Het is net als met speed of coke, de een laat het rustig in een laatje liggen en haalt het tevoorschijn als er een feest is en de ander blijft een week wakker tot alles op is.
Oeps, ik zie wel dat ik een foutje maak. Ik heb a-pihp liggen, niet a-php. Zolang ik het snuif zie ik niet gebeuren dat ik ooit verslaafd raak, want het is niet echt lekker in de neus.Je hebt een punt ja. Zo heb ik persoonlijk nooit begrepen hoe mensen niet van 3-MMC af kunnen blijven en daar maar op door blijven bingen. Ik heb al jaren 3-MMC in huis (zelfde batch, pillen), en een keer in de zoveel maanden neem ik een avondje 100-200 mg. Heb echt nul moeite om er vanaf te blijven. Coke had ik ook maanden in huis liggen de keren dat ik het had. Ik vermoed dat ik misschien ook met a-PHP zou kunnen omgaan. Maar dat is een aanname die ik niet ga testen.
Ik weet van mezelf dan wel weer dat ik moet oppassen met het (functioneel) nemen van benzo’s. Ik ben er altijd op aan het letten en vind eigenlijk alsnog dat ik het te vaak doe.
Zo zal de gevoeligheid voor iedereen verschillen. Maar toch schrik ik behoorlijk van de schadelijkheid van a-P(i)HP die ik beschreven zie worden door mensen díe dus verslaafd raken aan dit middel, en de snelheid waarmee ze in een soort überjunks kunnen veranderen. Ik begrijp dat dit wellicht niet representatief is voor de populatie, maar toch lijkt de intensiteit echt weer van een andere (ernstigere) orde dan die van bijvoorbeeld 3-MMC of amfetamine - middelen die toch al tot zware verslavingsverschijnselen leiden bij velen.
Nooit de neiging gehad om drugs te gaan roken (behalve wiet en DMT).Ik vraag me wel af hoe je er rokend op reageert dan.
Er zijn er hier op het forum ook best een aantal geweest die jarenlang prima van alles hebben kunnen gebruiken. Maar eenmaal aan de a-php begonnen, ging het heel hard bergafwaarts.
Maarja, snuivend is dat spul weinig waard if you ask me 🤷♂️
Mee eens hoor. Denk ook dat je zoveel slechte verhalen leest omdat het bij deze drug de trend is om het te roken.Ik neem de horrorverhalen die ik hier heb gelezen over (het roken van) pyr(r)o’s extreem serieus; ik begin er gewoon niet aan. Doodeng. Misschien zou ik er vanaf kunnen blijven, misschien niet. Hetzelfde geldt voor een middel als meth - sommige stoffen zijn gewoon een ‘no go area’. Ik vind ook de effecten van het roken van dat soort extreme stimulanten niet fijn en gezellig klinken. Die harde/snelle, pusherige, scherpe en edgy rush met terrorcrash schrikt mij af, nog los van het verslavingspotentieel.
Ik neem de horrorverhalen die ik hier heb gelezen over (het roken van) pyr(r)o’s extreem serieus; ik begin er gewoon niet aan. Doodeng. Misschien zou ik er vanaf kunnen blijven, misschien niet. Hetzelfde geldt voor een middel als meth - sommige stoffen zijn gewoon een ‘no go area’. Ik vind ook de effecten van het roken van dat soort extreme stimulanten niet fijn en gezellig klinken. Die harde/snelle, pusherige, scherpe en edgy rush met terrorcrash schrikt mij af, nog los van het verslavingspotentieel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."