Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsA-PHP IV eerste keer.

A-PHP IV eerste keer.

42 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fasten your seatbelt 🤷🏻‍♀️✈️
R
RoyalHighnessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoals jullie wel zullen verwachten door de titel van dit topic heb ik ongeveer 20 seconden geleden voor het eerst van mijn leven A-PHP IV toegediend, of nouja eigenlijk sowieso voor het eerst een drug IV gebruikt (dus of het helemaal gelukt is blijft de vraag..... Iemand om me handje vast te houden op dit avontuur ?

81114.jpg
R
RoyalHighnessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Donder die 15 gram weg joh!
Klik om te vergroten...
Had ik dat maar gedaan :disrelieved:
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik doe het geen tweede keer. Ik vond de comedown afschuwelijk.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weet iemand hoe dit afgelopen is? Iemand TS nog gesproken? Ja, oude topic bumping, maar kwam dit weer tegen en vond het erg verontrustend. 🥺
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee ik heb een paar keer prive ook wat gestuurd, lang geleden. Maar ook daar na mei geen reactie meer op gehad.

TS is in november nog online geweest zo te zien.

Ik vraag me soms ook nog weleens af hoe dit afgelopen zou zijn.
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
Ik heb in mijn hoofd al eens zitten zinspelen om mijn oude RC vendor eens te benaderen. Ik heb zo vaag als een aap nog wel eens een soort love letter naar hun gestuurd toen ze nog maar net op de consumentenmarkt waren. Vanwege hun professionaliteit, by far de beste kwaliteit, eerlijkheid een begaan met hun klanten. Ik kreeg daar ook wel mooie reactie op terug. Maar ik zou ze toch eens willen vragen; waarom? Waarom verkoop je a-p(i)hp?
Klik om te vergroten...
Heb je hem eigenlijk ooit benaderd? Ben wel benieuwd naar het antwoord.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Big D-licious zei:
Heb je hem eigenlijk ooit benaderd? Ben wel benieuwd naar het antwoord.
Klik om te vergroten...
Zoals ik aangaf heb ik hem inderdaad weleens via PB gesproken.
Maar het lijkt me een gegeven zaak dat wat via PB besproken wordt, ook privé blijft.
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Zoals ik aangaf heb ik hem inderdaad weleens via PB gesproken.
Maar het lijkt me een gegeven zaak dat wat via PB besproken wordt, ook privé blijft.
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde je oude RC vendor :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Big D-licious zei:
Ik bedoelde je oude RC vendor :)
Klik om te vergroten...

Ben ik ook wel benieuwd naar. Als een middel echt zwaaaar over the top link, schadelijk, verwoestend desastreus blijkt en (ex-)gebruikers melden dit bij je uit eerste hand, zou je je zo'n waarom-vraag als vendor wel aan mogen trekken. De verantwoordelijkheid ligt natuurlijk bij de gebruiker, maar toch. Welke grenzen stel je, als vendor (if at all)? Gaat het écht alléén om geld, of is er nog íets van moraal? Je raakt ook klanten kwijt, aan deze stof, omdat ze het gewoon... niet overleven?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Big D-licious zei:
Ik bedoelde je oude RC vendor :)
Klik om te vergroten...
Oh wat lol. Ik heb totaal niet gekeken naar welk bericht je van mij geciteerd had.

Nee ik heb hem nooit meer benaderd met de vraag waarom hij a-pihp verkoopt. Of waarom hij het in z'n hoofd haalt om de laatste tijd testertjes MDPHP mee te geven.

Ik zal dat ook niet meer doen omdat het voor mij simpelweg niet slim is om die trigger van die website en vendor naam op te zoeken.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Als een middel echt zwaaaar over the top link, schadelijk, verwoestend desastreus blijkt en (ex-)gebruikers melden dit bij je uit eerste hand, zou je je zo'n waarom-vraag als vendor wel aan mogen trekken. De verantwoordelijkheid ligt natuurlijk bij de gebruiker, maar toch. Welke grenzen stel je, als vendor (if at all)? Gaat het écht alléén om geld, of is er nog íets van moraal? Je raakt ook klanten kwijt, aan deze stof, omdat ze het gewoon... niet overleven?
Klik om te vergroten...
Ja klopt!

Deze vendor stopte ook altijd handgeschreven boodschappen mee in de bestelling. En uiteindelijk kreeg ik er een briefje in dat ie zich zorgen maakte om de hoeveelheden die ik bestelde en ofiik wel dacht aan voldoende pauze tussen m'n research.

Maar goed, puntje bij paaltje wordt de volgende bestelling wel gewoon geleverd. Al is ie uiteindelijk wel verplicht, gezien er een verplichting aan wordt gegaan zodra ik met iDeal betaald heb.

Elke dealer of vendor zal anders omgaan met z'n moreel kompas denk ik. Ik heb een dealer gehad die mij weigerde om ghb te verkopen omdat ie wist dat ik daar niet mee om kon gaan.
Anderzijds heb ik ook dealers van dichtbij meegemaakt (crack) die hun klanten echt als voetveeg gebruikten.

Soms vraag ik me weleens af hoe je dan kan slapen snachts maarja 🤷‍♂️
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Als een middel echt zwaaaar over the top link, schadelijk, verwoestend desastreus blijkt en (ex-)gebruikers melden dit bij je uit eerste hand, zou je je zo'n waarom-vraag als vendor wel aan mogen trekken. De verantwoordelijkheid ligt natuurlijk bij de gebruiker, maar toch. Welke grenzen stel je, als vendor (if at all)? Gaat het écht alléén om geld, of is er nog íets van moraal? Je raakt ook klanten kwijt, aan deze stof, omdat ze het gewoon... niet overleven?
Klik om te vergroten...
We krijgen hier wel een eenzijdig beeld van de stof he. Zeer waardevol hoor, maar niet iedereen reageert er hetzelfde op.

Ik heb meer dan een jaar geleden een keer 2 gram gehaald en die is nog niet op. Af en toe snuif ik het, met vrienden. Dat kan ook.

Het is net als met speed of coke, de een laat het rustig in een laatje liggen en haalt het tevoorschijn als er een feest is en de ander blijft een week wakker tot alles op is.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
KlaasVaak zei:
We krijgen hier wel een eenzijdig beeld van de stof he. Zeer waardevol hoor, maar niet iedereen reageert er hetzelfde op.

Ik heb meer dan een jaar geleden een keer 2 gram gehaald en die is nog niet op. Af en toe snuif ik het, met vrienden. Dat kan ook.

Het is net als met speed of coke, de een laat het rustig in een laatje liggen en haalt het tevoorschijn als er een feest is en de ander blijft een week wakker tot alles op is.
Klik om te vergroten...

Je hebt een punt ja. Zo heb ik persoonlijk nooit begrepen hoe mensen niet van 3-MMC af kunnen blijven en daar maar op door blijven bingen. Ik heb al jaren 3-MMC in huis (zelfde batch, pillen), en een keer in de zoveel maanden neem ik een avondje 100-200 mg. Heb echt nul moeite om er vanaf te blijven. Coke had ik ook maanden in huis liggen de keren dat ik het had. Ik vermoed dat ik misschien ook met a-PHP zou kunnen omgaan. Maar dat is een aanname die ik niet ga testen.

Ik weet van mezelf dan wel weer dat ik moet oppassen met het (functioneel) nemen van benzo’s. Ik ben er altijd op aan het letten en vind eigenlijk alsnog dat ik het te vaak doe.

Zo zal de gevoeligheid voor iedereen verschillen. Maar toch schrik ik behoorlijk van de schadelijkheid van a-P(i)HP die ik beschreven zie worden door mensen díe dus verslaafd raken aan dit middel, en de snelheid waarmee ze in een soort überjunks kunnen veranderen. Ik begrijp dat dit wellicht niet representatief is voor de populatie, maar toch lijkt de intensiteit echt weer van een andere (ernstigere) orde dan die van bijvoorbeeld 3-MMC of amfetamine - middelen die toch al tot zware verslavingsverschijnselen leiden bij velen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
KlaasVaak zei:
We krijgen hier wel een eenzijdig beeld van de stof he. Zeer waardevol hoor, maar niet iedereen reageert er hetzelfde op.

Ik heb meer dan een jaar geleden een keer 2 gram gehaald en die is nog niet op. Af en toe snuif ik het, met vrienden. Dat kan ook.

Het is net als met speed of coke, de een laat het rustig in een laatje liggen en haalt het tevoorschijn als er een feest is en de ander blijft een week wakker tot alles op is.
Klik om te vergroten...
Ik vraag me wel af hoe je er rokend op reageert dan.

Er zijn er hier op het forum ook best een aantal geweest die jarenlang prima van alles hebben kunnen gebruiken. Maar eenmaal aan de a-php begonnen, ging het heel hard bergafwaarts.

Maarja, snuivend is dat spul weinig waard if you ask me 🤷‍♂️
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
Je hebt een punt ja. Zo heb ik persoonlijk nooit begrepen hoe mensen niet van 3-MMC af kunnen blijven en daar maar op door blijven bingen. Ik heb al jaren 3-MMC in huis (zelfde batch, pillen), en een keer in de zoveel maanden neem ik een avondje 100-200 mg. Heb echt nul moeite om er vanaf te blijven. Coke had ik ook maanden in huis liggen de keren dat ik het had. Ik vermoed dat ik misschien ook met a-PHP zou kunnen omgaan. Maar dat is een aanname die ik niet ga testen.

Ik weet van mezelf dan wel weer dat ik moet oppassen met het (functioneel) nemen van benzo’s. Ik ben er altijd op aan het letten en vind eigenlijk alsnog dat ik het te vaak doe.

Zo zal de gevoeligheid voor iedereen verschillen. Maar toch schrik ik behoorlijk van de schadelijkheid van a-P(i)HP die ik beschreven zie worden door mensen díe dus verslaafd raken aan dit middel, en de snelheid waarmee ze in een soort überjunks kunnen veranderen. Ik begrijp dat dit wellicht niet representatief is voor de populatie, maar toch lijkt de intensiteit echt weer van een andere (ernstigere) orde dan die van bijvoorbeeld 3-MMC of amfetamine - middelen die toch al tot zware verslavingsverschijnselen leiden bij velen.
Klik om te vergroten...
Oeps, ik zie wel dat ik een foutje maak. Ik heb a-pihp liggen, niet a-php. Zolang ik het snuif zie ik niet gebeuren dat ik ooit verslaafd raak, want het is niet echt lekker in de neus.

Zal vast anders zijn als je het uit een crackpijp gaat roken of spuiten, maar als je die keuze maakt mag dat toch ook geen verrassing zijn.

Ik kan me wel voorstellen dat het heftiger is hoor, het is wel sterk spul.

Met 3-MMC zie ik juist weer vaak dat de problematische gebruikers het snuiven en niet slikken.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
Ik vraag me wel af hoe je er rokend op reageert dan.

Er zijn er hier op het forum ook best een aantal geweest die jarenlang prima van alles hebben kunnen gebruiken. Maar eenmaal aan de a-php begonnen, ging het heel hard bergafwaarts.

Maarja, snuivend is dat spul weinig waard if you ask me 🤷‍♂️
Klik om te vergroten...
Nooit de neiging gehad om drugs te gaan roken (behalve wiet en DMT).
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik neem de horrorverhalen die ik hier heb gelezen over (het roken van) pyr(r)o’s extreem serieus; ik begin er gewoon niet aan. Doodeng. Misschien zou ik er vanaf kunnen blijven, misschien niet. Hetzelfde geldt voor een middel als meth - sommige stoffen zijn gewoon een ‘no go area’. Ik vind ook de effecten van het roken van dat soort extreme stimulanten niet fijn en gezellig klinken. Die harde/snelle, pusherige, scherpe en edgy rush met terrorcrash schrikt mij af, nog los van het verslavingspotentieel.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
Ik neem de horrorverhalen die ik hier heb gelezen over (het roken van) pyr(r)o’s extreem serieus; ik begin er gewoon niet aan. Doodeng. Misschien zou ik er vanaf kunnen blijven, misschien niet. Hetzelfde geldt voor een middel als meth - sommige stoffen zijn gewoon een ‘no go area’. Ik vind ook de effecten van het roken van dat soort extreme stimulanten niet fijn en gezellig klinken. Die harde/snelle, pusherige, scherpe en edgy rush met terrorcrash schrikt mij af, nog los van het verslavingspotentieel.
Klik om te vergroten...
Mee eens hoor. Denk ook dat je zoveel slechte verhalen leest omdat het bij deze drug de trend is om het te roken.

Stel je voor dat de meerderheid van de cocaïnegebruiker het als crack zou roken. Dan zouden de verhalen ook een stuk erger zijn dan nu. En dan zouden gebruikers ook vast zeggen dat het 'geen zin' heeft om het te snuiven, omdat de effecten zoveel minder sterk zijn.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
Ik neem de horrorverhalen die ik hier heb gelezen over (het roken van) pyr(r)o’s extreem serieus; ik begin er gewoon niet aan. Doodeng. Misschien zou ik er vanaf kunnen blijven, misschien niet. Hetzelfde geldt voor een middel als meth - sommige stoffen zijn gewoon een ‘no go area’. Ik vind ook de effecten van het roken van dat soort extreme stimulanten niet fijn en gezellig klinken. Die harde/snelle, pusherige, scherpe en edgy rush met terrorcrash schrikt mij af, nog los van het verslavingspotentieel.
Klik om te vergroten...

Is 5-MeO-MiPT ook een pyro? Wat is een Pyro?
Volgens psycho wiki is het een tryptamine.

Ik heb het een avondje gerookt. Gewoon een beetje met tabak als een joint gerookt.
Uit nieuwsgierigheid.

Ik doe het nooit meer. Waarom? Het was vereeeeel te lekker!

Gewoon oraal of pluggen is het beste.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."