Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNorflurazepam

Norflurazepam

87 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Packjam zei:
Gebruik het nu 3 weken 10 mg per dag wou er mee taperen maar merk wel dat je na een poosje snel gewend raakt itt bv Diazepam, Diazepam is ook een sterke spierverslapper daarom went het niet zo snel zoals Norflurazepam, Maar dat het langer dan 24 uur werkt trok mij tot deze pam
Klik om te vergroten...
De gewenning treedt even snel op. De subjectieve waarneming daarvan zou wellicht iets anders kunnen zijn.

Ben je op 10 mg norflurazepam per dag overgestapt van een andere benzo om te gaan taperen?
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Apotheker zei:
Flurazepam is een voorgeschreven medicijn?
Wss een fout van de vendor en het afgekort>?
Klik om te vergroten...
Wat voor site was dat dan (mag je niet zeggen) maar de één krijg je alleen op recept en de andere is een designer pam
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
De gewenning treedt even snel op. De subjectieve waarneming daarvan zou wellicht iets anders kunnen zijn.

Ben je op 10 mg norflurazepam per dag overgestapt van een andere benzo om te gaan taperen?
Klik om te vergroten...
Ja van 4mg clonazepam naar 10mg norflurazepam
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#4
Norflurazepam 5mg pellet ook gehad. Na een uur voelde ik iets me zorgen wegnemen volr de rest nog niks. Nam er nog 1 van 5mg. Half uur/uur erna meteen inslaap gesukkeld. Goed spul. Heerlijk 12 uur geslapen. Dag erna wel heel iets last van
Moteriek en kleine dingetjes vergeten steeds(heb ook add heb ik wel vaker last van) maar voor de rest. Kom lekker tot rust zorgen verdwenen. Dag erna ook voelde k me er ook erg goed door. Top RC 👍
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoelamg blijft dit in je systeem? Hoelang kan iknals ik 5-10mg heb genomen niet autorijden ? Zie nergens iets van een halfwaarde op google ?
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hansklok zei:
Hoelamg blijft dit in je systeem? Hoelang kan iknals ik 5-10mg heb genomen niet autorijden ? Zie nergens iets van een halfwaarde op google ?
Klik om te vergroten...
Zanza zei:
Dan ga je hier niet veel aan hebben.

Norflurazepam heeft behoorlijk lange halfwaardetijd en zal je (ja uiteindelijk wel) niet lamleggen zoals een kortdurende benzo zou doen. Ik vind het lastig een vergelijking te maken met een andere benzo, omdat alle benzo's wel elkaars eigenschappen hebben. Maar dit is geen slap in your face en deze voel je de dag erna ook nog wel nawerken. Voor jouw redenen om een benzo te nemen zou ik deze niet aanraden.
Klik om te vergroten...
Hoelang is de halfwaarde hiervan ?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nihilist88 zei:
Vind eigenlijk weinig info van deze benzo rc, Norflurazepam, zelfs niet op psychonautwiki. Zijn er hier met ervaring met deze benzo rc. Ik nam tot nu vooral Etizolam, Flualprazolam en Bromazolam. Waarvan Etizolam wel leide tot bijnemen of in combinatie nam met Flualprazolam (reden dat ik hier geen stock v voorzien heb), daar waar ik met 1 pellet Bromazolam steeds genoeg heb en lekker op slaap, geen lamlegger zoals Clonazolam, gewoon fijne benzo. Waar leunt Norflurazepam het dichtst tegenaan qua werking/effect? Mijn benzo gebruik is sporadisch, soms week of 2 niks, dan eens na een stim, dan eens 2 tot max 3/week.
Klik om te vergroten...
Stop eens met dat gegrabbel naar de beste benzo. Het is allemaal troep, mét een functie, maar je hoeft echt niet in een kistje het lekkerste benzootje uit te kiezen. Het is geen koekjestrommel.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hansklok zei:
Hoelang is de halfwaarde hiervan ?
Klik om te vergroten...
Niet geheel duidelijk, gezien het een een rc-benzo is, maar norflurazepam is tevens de actieve (langwerkende) metaboliet van veel pharma-benzo's. Ik durf hier geen exacte uitspraak over te doen, maar ik gok op een halfwaardetijd van 24 uur of iets in die richting.
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zanza zei:
Niet geheel duidelijk, gezien het een een rc-benzo is, maar norflurazepam is tevens de actieve (langwerkende) metaboliet van veel pharma-benzo's. Ik durf hier geen exacte uitspraak over te doen, maar ik gok op een halfwaardetijd van 24 uur of iets in die richting.
Klik om te vergroten...
Ik ben sws heel erg tevreden over norflurazepam 5 mg -10mg is max dat k heb genomen. Bij 5mg ledematen zwaarder en me hoofd is een x totaal rustig zonder angst klachten. Vorige keer minimaal 12 uur geslapen 😂 alleen in slapen in wat lastiger nog merk ik. Behalve als ik 10mg neem dan val ik als een blok in slaap ✌️
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hansklok zei:
Hoelamg blijft dit in je systeem? Hoelang kan iknals ik 5-10mg heb genomen niet autorijden ? Zie nergens iets van een halfwaarde op google ?
Klik om te vergroten...
2 dagen
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hansklok zei:
Ik ben sws heel erg tevreden over norflurazepam 5 mg -10mg is max dat k heb genomen. Bij 5mg ledematen zwaarder en me hoofd is een x totaal rustig zonder angst klachten. Vorige keer minimaal 12 uur geslapen 😂 alleen in slapen in wat lastiger nog merk ik. Behalve als ik 10mg neem dan val ik als een blok in slaap ✌️
Klik om te vergroten...
Hele goede rc, komt voor mijn gevoel dicht bij diazepam in de buurt alleen zonder de spierverslappende werking, en perfect om te taperen
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#12
Packjam zei:
Hele goede rc, komt voor mijn gevoel dicht bij diazepam in de buurt alleen zonder de spierverslappende werking, en perfect om te taperen
Klik om te vergroten...
Wat is taperen ?

ja heb gister 5mg gehad heb eerst 11 uur geslapen daarna 4 uurtjes wakker toen weer in slaapgevallen voor 5 uur.

is nu iets langer dan 24 uur geleden sinds ik genomen heb heb nu wel af en toe wat kleine steken in me hoofd ? Is dat een ‘normale’ bijwerking ?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hansklok zei:
Wat is taperen ?
Klik om te vergroten...
Taperen is het afbouwen van benzo's om zo min mogelijk afkickverschijnselen te krijgen. Dit gaat het makkelijkst met langwerkende benzo's zoals diazepam of deze
Hansklok zei:
is nu iets langer dan 24 uur geleden sinds ik genomen heb heb nu wel af en toe wat kleine steken in me hoofd ? Is dat een ‘normale’ bijwerking ?
Klik om te vergroten...
Nee, dat lijkt me niet echt een normale bijwerking. Wees ajb voorzichtig met veelvuldig gebruik van (rc) benzo's, ontwenning is heel naar en kan gekke dingen doen
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Stop eens met dat gegrabbel naar de beste benzo. Het is allemaal troep, mét een functie, maar je hoeft echt niet in een kistje het lekkerste benzootje uit te kiezen. Het is geen koekjestrommel.
Klik om te vergroten...
Lol, los van dat dit bericht van november vorig jaar is en bij deze, nogal late en nutteloze reactie van je is, is dat nu net het doel van een forum, vragen, informeren en ervaringen te delen, hier alles omtrent drugs en rc's 👊
Nog zinlozer word je reactie, aangezien m'n benzo gebruik al beduidend minder was, tov eerste kwartaal vorig jaar en ondertussen, m'n benzo gebruik nog meer teruggedrongen is tot de echte uitzondering en ook al anderhalve maand (I guess) stim en eigenlijk volledig drug en rc free. Ik ga hier nu ook niet, zij die nog volop gebruiken, met het vingertje wijzen 😉 Cheerz!
S
SensiBelleLid
01-01-2024, 00:00
#15
• Norflurazepam 5 mg (aka n-desalkylflurazepam)

Het mooiste tabletje (zilverkleurig) als laatste bewaard om te testen (ik heb een sample pack van 8 benzos). Direct samen genomen met mijn dagelijkse dosis 12,5mg quetiapine. Viel direct uiteen onder m'n tong. Altijd een goed teken wb inwerktijd. Ik wist van deze eigenlijk maar weinig wat ik er van kon verwachten.
De onset wordt vermeld als 45 - 120 minuten (lang!) maar ik begin wedererom de eerste effecten te voelen na zo'n 20 minuten. Oef, ik krijg ook echt meteen mega veel trek. Ik probeer eten nog eventjes uit te stellen om deze medicatie zo snel en optimaal mogelijk in te laten werken. Ik besluit om in de tussentijd een overheerlijke kop verse muntthee te pakken.
Na een uur voel ik m wel degelijk, vooralsnog exact hetzelfde gevoel als 1mg Lorazepam. Maar die zalm lasagne kan nu echt geen minuut langer meer wachten.
Edit: nu, na zo'n 70 minuten na inname, en nét voordat ik aan m'n lasagne ga beginnen, klapt ie ineens knetterhard in, vooral wat body load betreft. Voelt nu echt als +2mg Lorazepam. Ik zou nu zo in slaap kunnen donderen, mits ik niet zo'n honger had. Ik vermoed dat ik straks na het eten binnen no time knockout en hopelijk in dromenland ben.
Edit 2: 1,5 uur na inname en na mijn opmerkelijk goed smakende maaltijd ben ik echt tegen de slaap aan het vechten. Of deze eetlust het directe gevolg was van deze medicatie zal verder onderzoek uit moeten wijzen.
Edit 3: na de laatste edit (rond middernacht) moest ik nog één ding doen, naar de wc. Keek hier immens tegenop, ik dacht dat het één grote zwabberpartij zou worden, maar dat viel reuze mee. M'n benen voelden zwaar alsof ik de hele dag stevig gelopen had, maar geen sprake van desoriëntatie. Direct daarna idd als een blok in slaap gevallen en oh zo heerlijk geslapen én gedroomd. Ik werd in eerste instantie rond 6 uur al wakker, had meteen het gevoel dat ik met gemak op had kunnen staan als het per sé had gemoeten, maar dat hoefde niet en ik dacht, misschien nog heel even lekker blijven liggen, misschien droom ik wel verder. En ook dat gebeurde. Zalig. Twee uur later wederom zeer prettig wakker geworden, en klaar voor een actieve dag, als ik die gehad zou hebben. Dat ik maar geen dromen kreeg van Lorazepam vond ik echt het grootste nadeel, en deze heeft dat dus duidelijk wel. Wat een fijne, onverwachte verrassing is dit slaapmiddel. Perfect voor wanneer ik de dag erop zowel mentaal als fysiek fit moet zijn. En dit alles op maar één tablet.
B
Birga01Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dude81 zei:
Vandaag en gisteren toch een beetje in de benzo valkuil getrapt, vandaag een drukke dag gehad ivm het in elkaar zetten van de nieuwe kinderkamer van mn jongste dochter. Vond van mezelf dat ik nog 1 x norflurazepam verdient had, dus 10 mg gepakt, nu een aantal uur verder en nogmaals 10 mg op over 2 doses met 2 uur er tussen. Ben wel lekker chill en hang onderuitgezakt in de zetel😁😁. Al met al toch redelijk gebinged vanag vrijdag. Morgen weer volle bak aant werk dus dan is het klaar ben wel benieuwd of ik er nog last van ga hebben.. maar gelukkig heb ik nog wel genoeg kratom liggen🙃
Klik om te vergroten...
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ja ik heb ze ook besteld vd week maar aangezien ik geen grenzen ken gelijk 9 stuks verdeeld over 6 uur .voelde mij zeker nier zo lekker de volgende dag .vanacht kon ik niet slapen dus de keukenla omgespit kwam ik er nog 1 tegen viel ervan in slaap ook nog dus het is nergens voor nodig om te bingen .het werkt wel lekker bij 2F-Ketamine omdat je er aardig van de kaart kunt raken de benzos(rc dan in dit geval) voorkomen dit verschijnsel .
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vladimir1978 zei:
Flubomazepam? Die 8mg maakte me behoorlijk slaperig en haalde angst weg.
psychonautwiki.org

Flubromazepam

Flubromazepam is a long-lasting psychoactive substance of the benzodiazepine class which produces anxiolytic, sedative, muscle relaxant, depressant and amnesic effects.
psychonautwiki.org psychonautwiki.org
Klik om te vergroten...
Mijn fav benzo.. kijk uit, je bent zo verslaafd

Oh oude post oeps
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben ook aan het nazien welke rc benzo's ik het beste an gebruiken om te slapen. Tot nu toe sliep ik goed met zolpidem but shit happened en ik heb iets sterkers nodig.

Chronische insomnia sinds m'n 6 jaar, Ben aan het twijfelen tussen pyrazolam en Norflurazepam, in geval van norflurazepam... 5mg pellets of poeder en snuiven of zelf doseren in lege capsules? Enig idee wat het beste zou zijn om te slapen en goed wakker te worden?£

Ik gebruik benzo's niet recreatief, daarvoor hoeft het dus niet te dienen... het mag wel dienen om een amfetamine (6apb of zo) te stoppen als ik wil slapen.

Any advice would be hugely appreciated
P
Pampam99Lid
01-01-2024, 00:00
#20
MestV zei:
Ik ben ook aan het nazien welke rc benzo's ik het beste an gebruiken om te slapen. Tot nu toe sliep ik goed met zolpidem but shit happened en ik heb iets sterkers nodig.

Chronische insomnia sinds m'n 6 jaar, Ben aan het twijfelen tussen pyrazolam en Norflurazepam, in geval van norflurazepam... 5mg pellets of poeder en snuiven of zelf doseren in lege capsules? Enig idee wat het beste zou zijn om te slapen en goed wakker te worden?£

Ik gebruik benzo's niet recreatief, daarvoor hoeft het dus niet te dienen... het mag wel dienen om een amfetamine (6apb of zo) te stoppen als ik wil slapen.

Any advice would be hugely appreciated
Klik om te vergroten...
Ik slik al 2,5 jaar 5 a 6 mg Lorazepam per dag en soms nog 5mg nitrazepam erbij voor het slapen. Ik heb norflurazepam sinds kort bestelt en het bevalt mij erg goed. Het helpt zelfs beter dan Lorazepam. Ik word er rustig van en het helpt erg ook tegen de angst en om in slaap te komen. Ik raad het zeker aan om te proberen. Gr

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."