#1
of wat dacht je van Flubromazepam
Ik denk dat dat de beste is om te tapperen.
Ik denk dat dat de beste is om te tapperen.
Is echt afhankelijk van persoonlijk gevoel imo. De huisarts zal je vrijwel altijd op diazepam zetten. Deze manier is het meest veilig en heeft de grootste kans van slagen.of wat dacht je van Flubromazepam
Ik denk dat dat de beste is om te tapperen.
Goeie vraag, ben er zelf ook fan van! (incidenteel) Ik vind het niet perse te vergelijken en is een fijne Benzo op zichzelf. Benzo's lijken sowieso op elkaar, slaap opwekkend, angst remmend, echter geeft Norflurazepam geen naweeën en kan de avond erop gewoon tukken. In tegenstelling tot Etizolam en Clonazolam. Eigenlijk alle Lammetjes heb ik de dag erna moeten bijpakken omdat ik niet kon slapen en weer nodig had. Voor mij geen Lammetjes meer, alhoewel ik nog wat Pyrazolam heb liggen. Nog niet getestWaar leunt Norflurazepam het dichtst tegenaan qua werking/effect?
Ja Etizolam is geen fijn middel om met herhaling te gebruiken.. IMOVan fanax wilde ik vooral naar bed en van Eti had ik steeds meer nodig.. ging gewoon te hard. Goed dat ik die niet meer heb☺
Thanks voor de reminder, Die wil ik nog eens proberenFlubomazepam?
Ik ben meer voorstander van: uitvinden wat voor jou werkt. Het ene na het andere, wellicht veilige middel wordt verboden. Bij verslaving is begeleiding nodig, maar ik heb intussen een eigen apotheekje opgezet met middelen voor incidenteel gebruik, waarvan ik vind dat het goed werkt en niet verslavend is. Op deze manier zet ik de huisarts buiten spel, echter kost het ook veel moeite om wat Benzo's te krijgen via de arts en het is duur. Dat verschilt natuurlijk per huisartsAls je zelf gaat taperen (en dus echt weet waar je mee bezig bent) kun je idd ook kiezen voor andere langwerkende benzo's zoals flubromazepam, diclazepam of norflurazepam. Dit zijn echter natuurlijk allemaal rc's, met de risico's van dien, plus het feit dat je geen begeleiding krijgt.
Thanks, heb het bericht aangepast.Wow, er is iets in je citaat niet helemaal lekker gegaan. Maar het laatste stuk, als antwoord op het zelf taperen:
Klopt wat je zegt, mits je goed weet wat je doet en een grote zelfdiscipline hebt. Ik ken het weggetje ook, maar als je m voor het eerst bewandeld, kan het een aardige dwaling worden. Daarom zou ik in dergelijke gevallen altijd een arts inschakelen. Zowel voor de juiste doseringen als voor het begeleidingstraject
Dat is echt een understatement, na mijn binge van vrij (5mg), zat (10mg) en zondag 20 mg.. voel ik nu nog de na effecten. Lekker spul maar less is more in dit geval met gecalculeerde tussenpozen.. maar goed al doende leert men😉Een van de langswerkende die er is zelfs
Haha ja dacht je dat ik het verzonDat is echt een understatement, na mijn binge van vrij (5mg), zat (10mg) en zondag 20 mg.. voel ik nu nog de na effecten. Lekker spul maar less is more in dit geval
Hoelamg blijft dit in je systeem? Hoelang kan iknals ik 5-10mg heb genomen niet autorijden ? Zie nergens iets van een halfwaarde op google ?
Hoelang is de halfwaarde hiervan ?Dan ga je hier niet veel aan hebben.
Norflurazepam heeft behoorlijk lange halfwaardetijd en zal je (ja uiteindelijk wel) niet lamleggen zoals een kortdurende benzo zou doen. Ik vind het lastig een vergelijking te maken met een andere benzo, omdat alle benzo's wel elkaars eigenschappen hebben. Maar dit is geen slap in your face en deze voel je de dag erna ook nog wel nawerken. Voor jouw redenen om een benzo te nemen zou ik deze niet aanraden.
Stop eens met dat gegrabbel naar de beste benzo. Het is allemaal troep, mét een functie, maar je hoeft echt niet in een kistje het lekkerste benzootje uit te kiezen. Het is geen koekjestrommel.Vind eigenlijk weinig info van deze benzo rc, Norflurazepam, zelfs niet op psychonautwiki. Zijn er hier met ervaring met deze benzo rc. Ik nam tot nu vooral Etizolam, Flualprazolam en Bromazolam. Waarvan Etizolam wel leide tot bijnemen of in combinatie nam met Flualprazolam (reden dat ik hier geen stock v voorzien heb), daar waar ik met 1 pellet Bromazolam steeds genoeg heb en lekker op slaap, geen lamlegger zoals Clonazolam, gewoon fijne benzo. Waar leunt Norflurazepam het dichtst tegenaan qua werking/effect? Mijn benzo gebruik is sporadisch, soms week of 2 niks, dan eens na een stim, dan eens 2 tot max 3/week.
Niet geheel duidelijk, gezien het een een rc-benzo is, maar norflurazepam is tevens de actieve (langwerkende) metaboliet van veel pharma-benzo's. Ik durf hier geen exacte uitspraak over te doen, maar ik gok op een halfwaardetijd van 24 uur of iets in die richting.Hoelang is de halfwaarde hiervan ?
Ik ben sws heel erg tevreden over norflurazepam 5 mg -10mg is max dat k heb genomen. Bij 5mg ledematen zwaarder en me hoofd is een x totaal rustig zonder angst klachten. Vorige keer minimaal 12 uur geslapen 😂 alleen in slapen in wat lastiger nog merk ik. Behalve als ik 10mg neem dan val ik als een blok in slaap ✌️Niet geheel duidelijk, gezien het een een rc-benzo is, maar norflurazepam is tevens de actieve (langwerkende) metaboliet van veel pharma-benzo's. Ik durf hier geen exacte uitspraak over te doen, maar ik gok op een halfwaardetijd van 24 uur of iets in die richting.
2 dagenHoelamg blijft dit in je systeem? Hoelang kan iknals ik 5-10mg heb genomen niet autorijden ? Zie nergens iets van een halfwaarde op google ?
Hele goede rc, komt voor mijn gevoel dicht bij diazepam in de buurt alleen zonder de spierverslappende werking, en perfect om te taperenIk ben sws heel erg tevreden over norflurazepam 5 mg -10mg is max dat k heb genomen. Bij 5mg ledematen zwaarder en me hoofd is een x totaal rustig zonder angst klachten. Vorige keer minimaal 12 uur geslapen 😂 alleen in slapen in wat lastiger nog merk ik. Behalve als ik 10mg neem dan val ik als een blok in slaap ✌️
Wat is taperen ?Hele goede rc, komt voor mijn gevoel dicht bij diazepam in de buurt alleen zonder de spierverslappende werking, en perfect om te taperen
Taperen is het afbouwen van benzo's om zo min mogelijk afkickverschijnselen te krijgen. Dit gaat het makkelijkst met langwerkende benzo's zoals diazepam of dezeWat is taperen ?
Nee, dat lijkt me niet echt een normale bijwerking. Wees ajb voorzichtig met veelvuldig gebruik van (rc) benzo's, ontwenning is heel naar en kan gekke dingen doenis nu iets langer dan 24 uur geleden sinds ik genomen heb heb nu wel af en toe wat kleine steken in me hoofd ? Is dat een ‘normale’ bijwerking ?
Lol, los van dat dit bericht van november vorig jaar is en bij deze, nogal late en nutteloze reactie van je is, is dat nu net het doel van een forum, vragen, informeren en ervaringen te delen, hier alles omtrent drugs en rc's 👊Stop eens met dat gegrabbel naar de beste benzo. Het is allemaal troep, mét een functie, maar je hoeft echt niet in een kistje het lekkerste benzootje uit te kiezen. Het is geen koekjestrommel.
Vandaag en gisteren toch een beetje in de benzo valkuil getrapt, vandaag een drukke dag gehad ivm het in elkaar zetten van de nieuwe kinderkamer van mn jongste dochter. Vond van mezelf dat ik nog 1 x norflurazepam verdient had, dus 10 mg gepakt, nu een aantal uur verder en nogmaals 10 mg op over 2 doses met 2 uur er tussen. Ben wel lekker chill en hang onderuitgezakt in de zetel😁😁. Al met al toch redelijk gebinged vanag vrijdag. Morgen weer volle bak aant werk dus dan is het klaar ben wel benieuwd of ik er nog last van ga hebben.. maar gelukkig heb ik nog wel genoeg kratom liggen🙃
Mijn fav benzo.. kijk uit, je bent zo verslaafdFlubomazepam? Die 8mg maakte me behoorlijk slaperig en haalde angst weg.
![]()
Flubromazepam
Flubromazepam is a long-lasting psychoactive substance of the benzodiazepine class which produces anxiolytic, sedative, muscle relaxant, depressant and amnesic effects.psychonautwiki.org
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."