Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNorflurazepam

Norflurazepam

87 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet iemand het precieze verschil tussen Norflurazepam en flurazepam?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Weet iemand het precieze verschil tussen Norflurazepam en flurazepam?
Klik om te vergroten...
en.wikipedia.org

N-Desalkylflurazepam - Wikipedia

en.wikipedia.org en.wikipedia.org

Norflurazepam (desalkylflurazepam) is een metaboliet van (onder andere) flurazepam. Flurazepam zet zich in je lichaam dus onder andere om naar norflurazepam.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
en.wikipedia.org

N-Desalkylflurazepam - Wikipedia

en.wikipedia.org en.wikipedia.org

Norflurazepam (desalkylflurazepam) is een metaboliet van (onder andere) flurazepam. Flurazepam zet zich in je lichaam dus onder andere om naar norflurazepam.
Klik om te vergroten...
Volgens mij ben jij veel slimmer dan je je voordoet hier đŸ€”
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rotjoch zei:
Volgens mij ben jij veel slimmer dan je je voordoet hier đŸ€”
Klik om te vergroten...
Hangt er vanaf wat je definieert onder 'slim' en onder 'je voordoet'.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zanza zei:
Hangt er vanaf wat je definieert onder 'slim' en onder 'je voordoet'.
Klik om te vergroten...
Ja dat is allemaal subjectief. Meestal roep je KUT! en VLEESCH! Maar af en toe reageer ineens met termen en slimme antwoorden. Ik denk dat je helemaal geen lompe boer bent maar een nette pientere gast. Well played.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rotjoch zei:
Ja dat is allemaal subjectief. Meestal roep je KUT! en VLEESCH! Maar af en toe reageer ineens met termen en slimme antwoorden. Ik denk dat je helemaal geen lompe boer bent maar een nette pientere gast. Well played.
Klik om te vergroten...
niet doorvertellen, oke? Ons geheimpje
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rotjoch zei:
Ja dat is allemaal subjectief. Meestal roep je KUT! en VLEESCH! Maar af en toe reageer ineens met termen en slimme antwoorden. Ik denk dat je helemaal geen lompe boer bent maar een nette pientere gast. Well played.
Klik om te vergroten...
Zo snugger ziet hij er niet uit op de laatste foto’s die ik heb gezien.
D8203FE5-3F07-4419-B970-E0730ECCB4A2.jpeg
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Druktemaker zei:
Zo snugger ziet hij er niet uit op de laatste foto’s die ik heb gezien.
Bekijk bijlage 37271
Klik om te vergroten...
He! Dat was privé!
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zanza zei:
He! Dat was privé!
Klik om te vergroten...
Sorry zal nooit meer doen
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Druktemaker zei:
Zo snugger ziet hij er niet uit op de laatste foto’s die ik heb gezien.
Bekijk bijlage 37271
Klik om te vergroten...
Er zijn ook best slimme aardappels hoor!
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rotjoch zei:
Er zijn ook best slimme aardappels hoor!
Klik om te vergroten...
Heb je het nou over jezelf? Daar ga ik liever niet op in namelijk.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Druktemaker zei:
Heb je het nou over jezelf? Daar ga ik liever niet op in namelijk.
Klik om te vergroten...
Ja maar ik ben puree
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zanza zei:
en.wikipedia.org

N-Desalkylflurazepam - Wikipedia

en.wikipedia.org en.wikipedia.org

Norflurazepam (desalkylflurazepam) is een metaboliet van (onder andere) flurazepam. Flurazepam zet zich in je lichaam dus onder andere om naar norflurazepam.
Klik om te vergroten...
Oke dank! Maar welk verschil in effect heeft het?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Oke dank! Maar welk verschil in effect heeft het?
Klik om te vergroten...
Lastig om te zeggen want het is ook wel subjectief. Maar flurazepam 30 mg is imo veel versuffender en ook echt een langwerkend slaapmiddel. Wordt ook vrijwel niet meer voorgeschreven. Norflurazepam werkt net zo lang (want dit is de metaboliet van flurazepam die de langste halfwaardetijd heeft) maar is veel subtieler. Ik vind het wel een fijne, kalme benzo. Maar houd er rekening mee dat je, zeker als je geen tolerantie hebt, absoluut de volgende dag en mogelijk de dag erna nog wat van zal voelen. Pas ook op met stapelen van dit soort benzo's.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
Lastig om te zeggen want het is ook wel subjectief. Maar flurazepam 30 mg is imo veel versuffender en ook echt een langwerkend slaapmiddel. Wordt ook vrijwel niet meer voorgeschreven. Norflurazepam werkt net zo lang (want dit is de metaboliet van flurazepam die de langste halfwaardetijd heeft) maar is veel subtieler. Ik vind het wel een fijne, kalme benzo. Maar houd er rekening mee dat je, zeker als je geen tolerantie hebt, absoluut de volgende dag en mogelijk de dag erna nog wat van zal voelen. Pas ook op met stapelen van dit soort benzo's.
Klik om te vergroten...
Thanks. Heb ik toch de verkeerde besteld. Ik dacht op Norflurazepam geklikt te hebben mmaar tis flurazepam geworden zie ik op bestelbon. Naja dan maar ruilen als het binnen komt. Ben bang dat zoals jij het beschrijft ik liever de Norflurazepam had gewild.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
Wel eens laten onderzoeken op AD(H)D?
Klik om te vergroten...
De meeste mensen die bv druk zijn, chaotisch, slecht concentratie hebben, hebben géén adhd/add. Men kan ook gewoon “achter of voor” lopen.

Je kunt ook hyperactief zijn, te veel stressen en angsten of een andere “aandachtsstoornis” (zo een klote therm imo).
Het kan gewoon je karakter zijn, invloeden van vroeger etc. Veel te vaak wordt er imo meteen daaraan gedacht terwijl het gross wat getest word géén adhd etc hebben.
Zelfde dat er in ene zooooveel mensen dyslectisch zouden zijn. Het gros ervan heeft dat niet maar heeft te weinig gelezen en geschreven.


En dan een vraag: als je het dan weet, wat veranderd er dan?

Dude81 zei:
Nee, eigenlijk nog nooit. Ik denk dat ik milde kenmerken heb die me vaak ook erg helpen in het leven. Ik schakel supersnel en denk altijd vooruit in meerdere scenario's. Echter noemt men mij daarom ook wel eens impulsief en zonder na te denken😆. Mijn vader en zus hebben er ook last van en krijgen medicatie tegen de stormpjes in hun hoofd, ik zelf ervaar dit dus niet altijd als nadelig. Maar goed afschakelen doe ik dus nu op gezette tijden met wat weed, CBD, phenibut, of rc benzo's.. Enkel de nervositeit voor bepaalde zaken blijft een ding, zeker als ik publiekelijk moet spreken en ff moet wachten. Ik kan mezelf dan helemaal gek makenđŸ€Ż

Dus zeg het maar DF dokters; wat mankeer ikđŸ€Ș
Klik om te vergroten...
Ik heb gediagnostiseerd adhd in de (erge?) vorm.
Kun jij makkelijk leren en ben je op dat gebied slimmer (iq) dan de rest? Dan zou hen bv ook Asperger kunnen zijn. Of helemaal niks en ben je gewoon zo.


(Citaat van @Zanza )
“Haha, ja dat dus. Zeker met dit verhaal erbij zou je het allicht kunnen laten onderzoeken. Baat het niet schaadt het niet”

Het schaadt wel. Nu ik officiele diagnose heb moet ik met rijbewijs verlengen getest worden door psychiater. Plus dat je eeuwig die stempel hebt, wil je dat?

Tegenwoordig als iemand ook maar even “anders” Is dan anderen moet er wel wat mee zijn


We moeten in het gareel lopen en vooral niet anders zijn
 😳
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Weet iemand het precieze verschil tussen Norflurazepam en flurazepam?
Klik om te vergroten...
langer en potenter voornamelijk
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Thanks. Heb ik toch de verkeerde besteld. Ik dacht op Norflurazepam geklikt te hebben mmaar tis flurazepam geworden zie ik op bestelbon. Naja dan maar ruilen als het binnen komt. Ben bang dat zoals jij het beschrijft ik liever de Norflurazepam had gewild.
Klik om te vergroten...
Flurazepam is een voorgeschreven medicijn?
Wss een fout van de vendor en het afgekort>?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Apotheker zei:
Flurazepam is een voorgeschreven medicijn?
Wss een fout van de vendor en het afgekort>?
Klik om te vergroten...
Mijn fout, al die namen lijken ook zo op elkaar. Ik heb Fluetizolam besteld

Laat maar hahahahahs
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Apotheker zei:
langer en potenter voornamelijk
Klik om te vergroten...
Welke is langer en potenter?

Ik heb Fluetizolam besteld. Foutje !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."