Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Š 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6APB, een groot mysterie.. HELP!!

6APB, een groot mysterie.. HELP!!

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
"De krat" klinkt voor mij nog steeds niet als correct Nederlands. Gelukkig is "het krat" ook correct.

Al is "de krat" tegenwoordig gebruikelijker. We degraderen als maatschappij...

"Wil je mij de krat even aangeven?"

Dat KLINKT toch NIET!?
Klik om te vergroten...
Ik zou je het krat aangeven. In je gezicht. Hard!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
Ik zou je het krat aangeven. In je gezicht. Hard!
Klik om te vergroten...
Nou zeg, waar komt die agressie vandaan?

Maar gelukkig ben je het als taal purist tenminste met me eens, dus dan neem ik hem maar aan...
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Nou zeg, waar komt die agressie vandaan?

Maar gelukkig ben je het als taal purist tenminste met me eens, dus dan neem ik hem maar aan...
Klik om te vergroten...
Taalpurist. :wink:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Nou zeg, waar komt die agressie vandaan?
Klik om te vergroten...
Uit de krat. En deze tasje. En deze jurkje.

Maargoed, ontopic maar weer?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
BroodjeSouflaki zei:
Inderdaad een beetje dubbele standaard van mijn kant, achteraf ook niet de meest slimme keuze als ik zo is google op deze flesjes.

Ik heb me wat beter ingelezen via een eerdere post over deze “Odorizers” en het is inderdaad super onverantwoord. Een mix van RC’s waar gebruikers noch de smartshop zelf mij gedetailleerde informatie over kan geven.

Ik ben blij dat ik mijn verhaal en vraag hier kwijt heb gekund, dat meen ik oprecht.. ik laat deze Odorizers lekker links liggen en ga gewoon 6APB poeder bestellen, dan weet ik in ieder geval een soort van wat ik naar binnen werk en in welke dosering..!
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk dergelijke flessies:

Mini trip report / vergelijking / onderzoek 2 Alegria varianten.

Doseren met bijgeleverd dopje (1 dopje is net geen 1 ml) ROA, toedieningswijze alle keren: anaal pluggen/boofen. Werkt het super snel, geen belasting maag en rest van verteringskanaal zoals bij oraal. Sowieso ben ik het laatste jaar of zo veel met pluggen van drugs bezig. Als je schaamte (als...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Ze zijn ook "legaal" bij vendors te koop, maar inderdaad wel met veul risico, want gekke shit combineren...

Waarom de verschillen zo groot zijn met 6apb is omdat je twee varianten hebt, HCL of succinate. De molmassa is anders, de laatste is daardoor veel potenter. Ik snap dat je de zoekfunctie nog niet helemaal hebt uitgevonden, voor de meeste gevestigden forummers is dit ook al een hele uitdaging... Dus hierbij alle topics met 6apb in de titel:

Resultaten voor zoekopdracht: 6apb

drugsforum.nl drugsforum.nl

En hierbij een recent topic waar men de vragen wel graag beantwoorde:

6APB vragen

Hoihoi, Ben eigenlijk wel benieuwd om een keertje 6-apb te gebruiken op een festival, maar had wat vraagjes hierover: -Werkt dit op je serotonine, dus moet je een pauze nemen van 2 a 3 maanden? -Had gelezen dat het nog legaal is, kan je dit gewoon bij de smartshop halen en is dit slim? -Wat is...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd want heb een te grote voorliefde voor mdma likjes, dus kan je verder niet echt helpen... Ben het zelf wel van plan ook. Hoop dat je zo wel een beetje op weg bent geholpen. Goodluck!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het gaat waarschijnlijk om Alegria Odorizer. Er zijn verschillende versies op de markt. Persoonlijk ben ik echt heel erg tegen op dat soort flesjes. Ten eerste is research chemicals combineren al een beetje sketchy. Maar dit gaat om voorgemixte flesjes waarvan niet bekend is hoeveel erin zit en bovendien wordt er allerlei marketing tegenaan gegooid om het leuk en lekker te maken. Maar het is 'niet voor consumptie' hoor!
B
BroodjeSouflakiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dag lieve forumleden,

Gezien ik al geruime tijd mee lees maar zelf enorm nieuw ben zal ik het kort en bondig proberen te houden. Ik weet overigens ook niet of ik dit op de juiste plek plaats maar hier komt het:

Ik was laatst bij de smartshop bij mij in de buurt, na een leuke ervaring met truffels was ik nieuwsgierig naar wat er nog meer te halen viel. Na een paar korte vragen aan de medewerker wĂĄt wĂĄt is, en een leuke uitleg over bepaalde middelen, kwam het gesprek op stimulanten.

Uit het niks trekt hij een laatje open verborgen in een soort oude klok en laat mij een handje vol met buisjes zien. Hij vertelde dat dit het sterkste was wat er in de smartshop te halen viel. 6APB en 4FA door elkaar gemixt in vloeibare vorm vertelde hij mij nadat ik er wat op doorvroeg.

Gezien ik een flinke geschiedenis heb met een heleboel drugs wist ik natuurlijk gelijk dat dit RC’s zijn en alles behalve producten van moeder natuur. Ik was ontzettend benieuwd maar wist dondersgoed dat ik nooit zeker kon weten dat wat hij mij vertelde ook echt zo was.

Lang verhaal kort, ik heb zo’n buisje meegenomen en samen met mijn vriendin maar op de gok door wat drinken heen gedaan en genuttigd. Ik zal de details besparen anders word dit een tripreport maar ik kan je zeggen: het was super 😻

Na deze bewuste avond heb ik internet afgespeurd en proberen terug te vinden wat ik nou precies gebruikt heb. Inmiddels weet ik bijna zeker dat het hoofdzakelijk 6APB moet zijn geweest. Het ding is: ik wil dit super graag nog eens doen, wĂŠl met een iets hogere dosering, maar NIET uit een schimmige zaak van waar ik dus geen idee heb hoe en wat.. (de buisjes zijn er overigens ook niet meer te koop)

Ik heb een vendor waar ik in het verleden wel is pellets Clonazolam heb besteld maar met dingen als 6APB weet ik mij gewoon geen raad, ik lees ook over verschillende soorten bereidingen van 6APB, ik lees over oraal of nassaal, ik lees over doseringen die variĂŤren van 100/130 tot 200+ mg, kortom: ik weet niet waar ik moet beginnen!

Er van uitgaande dat ik een gram poeder bestel wat ik op deze desbetreffende website zie, kan iemand mij een ruwe indicatie geven van wat een normale dosering is? Wat het verschil is tussen “sulccinate” (als ik dat goed heb) en nog iets anders..? En wat het juiste tijdsbestek is om bij te doseren indien nodig?

Laat ik vooropstellen dat ik slechts om meningen, ervaringen, en mensen met kennis vraag. Ik zou nooit iets blind aannemen en volledig vertrouwen op iemand zijn of haar woord. Ik heb genoeg ervaring met stimulanten maar hulp word erg gewaardeerd!

Ik kijk uit naar jullie berichten ❤️
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
BroodjeSouflaki zei:
Ik zou nooit iets blind aannemen en volledig vertrouwen op iemand zijn of haar woord.
Klik om te vergroten...
Behalve als het om een smartshop medewerker gaat? (Die ook totaal geen idee heeft wat er in die buisjes zit).

Je kan hier de zoekfunctie gebruiken en zoeken op 6-apb, zijn echt talloze topics waar in al je vragen beantwoord worden!
B
BroodjeSouflakiLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Behalve als het om een smartshop medewerker gaat? (Die ook totaal geen idee heeft wat er in die buisjes zit).

Je kan hier de zoekfunctie gebruiken en zoeken op 6-apb, zijn echt talloze topics waar in al je vragen beantwoord worden!
Klik om te vergroten...
Inderdaad een beetje dubbele standaard van mijn kant, achteraf ook niet de meest slimme keuze als ik zo is google op deze flesjes.

Ik heb me wat beter ingelezen via een eerdere post over deze “Odorizers” en het is inderdaad super onverantwoord. Een mix van RC’s waar gebruikers noch de smartshop zelf mij gedetailleerde informatie over kan geven.

Ik ben blij dat ik mijn verhaal en vraag hier kwijt heb gekund, dat meen ik oprecht.. ik laat deze Odorizers lekker links liggen en ga gewoon 6APB poeder bestellen, dan weet ik in ieder geval een soort van wat ik naar binnen werk en in welke dosering..!
B
BroodjeSouflakiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Het gaat waarschijnlijk om Alegria Odorizer. Er zijn verschillende versies op de markt. Persoonlijk ben ik echt heel erg tegen op dat soort flesjes. Ten eerste is research chemicals combineren al een beetje sketchy. Maar dit gaat om voorgemixte flesjes waarvan niet bekend is hoeveel erin zit en bovendien wordt er allerlei marketing tegenaan gegooid om het leuk en lekker te maken. Maar het is 'niet voor consumptie' hoor!
Klik om te vergroten...
Na 5 minuten google en wat gezond verstand blijkt dit hoogstwaarschijnlijk te zijn waar het om gaat.

Bedankt voor deze oer-snelle reactie met juiste informatie, een gewaarschuwd mens telt voor twee!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
BroodjeSouflaki,

heb je een 0,001 g weegschaal?
1
124h3TJtt23ti32jkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Is het "de" of "het" topic? In het Engels is het allemaal "the".
Klik om te vergroten...
Mevrouw Pløp zei:
Zeker niet!
Klik om te vergroten...
Het kan wel. Ik geef toe, het staat er een beetje onhandig. Ik zou het zelf ook niet op die manier formuleren, maar je mag gewoon 'deze topic' zeggen en schrijven.

https://www.wetenschapsforum.nl/viewtopic.php?t=29803

D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die topic misschien?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Zandman zei:
Die topic misschien?
Klik om te vergroten...
Het is dit topic, dat topic over het topic.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."