#1
Is het "de" of "het" topic? In het Engels is het allemaal "the".
Het kan wel. Ik geef toe, het staat er een beetje onhandig. Ik zou het zelf ook niet op die manier formuleren, maar je mag gewoon 'deze topic' zeggen en schrijven.Zeker niet!
Is het "de" of "het" topic? In het Engels is het allemaal "the".
Het kan wel. Ik geef toe, het staat er een beetje onhandig. Ik zou het zelf ook niet op die manier formuleren, maar je mag gewoon 'deze topic' zeggen en schrijven.Zeker niet!
Het is dit topic, dat topic over het topic.Die topic misschien?
Behalve als het om een smartshop medewerker gaat? (Die ook totaal geen idee heeft wat er in die buisjes zit).Ik zou nooit iets blind aannemen en volledig vertrouwen op iemand zijn of haar woord.
Inderdaad een beetje dubbele standaard van mijn kant, achteraf ook niet de meest slimme keuze als ik zo is google op deze flesjes.Behalve als het om een smartshop medewerker gaat? (Die ook totaal geen idee heeft wat er in die buisjes zit).
Je kan hier de zoekfunctie gebruiken en zoeken op 6-apb, zijn echt talloze topics waar in al je vragen beantwoord worden!
Na 5 minuten google en wat gezond verstand blijkt dit hoogstwaarschijnlijk te zijn waar het om gaat.Het gaat waarschijnlijk om Alegria Odorizer. Er zijn verschillende versies op de markt. Persoonlijk ben ik echt heel erg tegen op dat soort flesjes. Ten eerste is research chemicals combineren al een beetje sketchy. Maar dit gaat om voorgemixte flesjes waarvan niet bekend is hoeveel erin zit en bovendien wordt er allerlei marketing tegenaan gegooid om het leuk en lekker te maken. Maar het is 'niet voor consumptie' hoor!
Jazeker! Durf mijn hand er niet voor in her vuur te steken dat deze nog optimaal functioneert…BroodjeSouflaki,
heb je een 0,001 g weegschaal?
D'r staan hier topics waar mensen voorbeelden gepost zijn zonder dat dat leidde tot een apocalyptisch ingrijpen van de mods... dus dat zal wel goed zijn.Jazeker! Durf mijn hand er nier voor in her vuur te steken dat deze nog optimaal functioneert…
Is het toegestaan hier te vragen welke weegschaal goed is tegen een redelijke prijs?
Ik kan niks zien, heb je een links gestuurd of iets dergelijks?D'r staan hier topics waar mensen voorbeelden gepost zijn zonder dat dat leidde tot een apocalyptisch ingrijpen van de mods... dus dat zal wel goed zijn.
Heb zelf ook één besteld die hier genoemd is, vorige week.
Er zijn topics over. En in de diverse DMT topics is er ook enige discussie over af en toe.Ik kan niks zien, heb je een links gestuurd of iets dergelijks?
Heb zelf de laatst genoemde in deze topic besteld.Ik kan niks zien, heb je een links gestuurd of iets dergelijks?
Oke, nu is het wel tijd voor apocalyptisch ingrijpen van een mod.Heb zelf de laatst genoemde in deze topic besteld.
Is het "de" of "het" topic? In het Engels is het allemaal "the".Oke, nu is het wel tijd voor apocalyptisch ingrijpen van een mod.
DEZE topic? Echt? 🥺
Mijnheer Casrus, ik had meer van u verwacht.
Het topic. Dit topic. Deze topicsIs het "de" of "het" topic? In het Engels is het allemaal "the".
Het staat niet in de Dikke van Dale, maar als het er wel in had gestaan mocht het waarschijnlijk allebei.Het topic. Dit topic. Deze topics![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."