Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-CMC

3-CMC

27 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
R
RoekeloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren heb ik mij gewaagd aan 3-CMC de analoog van 3-MMC. Nou heb ik op mijn vorige account op dit forum geloof ik het eerste report geschreven over 3-MMC en sinds er weinig info is over 3-CMC besluit ik mijn ervaring te delen.

Aller eerst wil ik vermelden dat ik niet verstandig ben geweest met het testen van deze chemical, mijn gedrag is risicovol te noemen. Doe het niet na want alles hier aan was onverstandig.

Na even gekeken te hebben op verschillende vendors sinds de ban van 3-MMC heb ik mij gewaagd aan 3-CMC en had 2 gram besteld. Wat mij opviel waren de spierwitte kristallen in het zakje, niet eens een beetje bruin. De geur beschrijf ik hetzelfde als 3-MMC, het zou ook heel goed kunnen dat het dit gewoon was. Dit omdat verschillende vendors sinds de ban er van af moeten en het dan verkopen als een andere chemical. Toch was het net ietsje anders qua effect naar mijn gevoel.

Gisteren heb ik voor werk wat genomen omdat vroeg wakker worden niet heel makkelijk is. Dit bracht mij al gauw in de verleiding wat te snoepen van het goedje.
04:00 allergie test van ong. 1-10mg
06:00 120 mg oraal
07:00 ik merk dat ik veel wil praten, de rush is identiek naar mijn gevoel maar dan net wat milder. Wou graag gesprekken beginnen en discussies voeren. Er is sprake van een warm, euforisch gevoel. Voelt als een milde serotonine rush met een dopamine rush. Ook wat opgejaagd zoals ik met elke stimulant heb maar ook weer meer zelfvertrouwen, ICM het gevoel dat ik raar uit mijn ogen kijk. Maar de spiegel liet zien dat dit wel mee viel.
08:00 gevoel neemt af (neem weer bij oraal)

dit is zo doorgegaan tot de volgende ochtend (vandaag dus) waarvan soms ook deel gesnoven. Nasaal vind ik deze juist minder branden dan 3-MMC. ook heb ik geen verkleuring van de handen of voeten., Wel merk ik dat dit goedje erg verslavend is omdat ik zo 24 uur lang 2 gram er door gejaagd heb met een onbekend middel, die gedachte verdween erg makkelijk onder invloed. Ondanks dat het milder is dan 3-MMC vind ik het wel verslavender, doorpakken gaat makkelijk. Wel druk op de borst na zo'n hoeveelheid maar gelukkig wel kleur. Daarmee bedoel ik: er niet bleek uitzien en geen blauwe handen of paars, voor de voeten geld hetzelfde.

samenvatting:

positieve werkingen:
- Euforie
- Zin om te praten
- Scherp
- Verhoogd libido
- Toenname ego
- Warm gevoel
- Energie

Negatieve bijwerkingen
- Duizelig
- Misselijk
- Geen eetlust
- Zeer verslavend (vergelijkbaar met cocaine)
- Hartkloppingen bij hoge dosis
- Druk op de borst bij hoge dosis
- Geen tijdsbesef (tijd vliegt voorbij, kan ook positief zijn)
- Paranoia
- Droge mond
- Strakke kaken
- Grote pupillen
- Snuiven veroorzaakt verstopte neus bij al een kleine dosis
- Onrustig
- Crash (logisch natuurlijk, als het dopamine of serotonine vrijlaat moet het ook herstellen)
- Craving


Ik zal mijn beschrijving nog uitbreiden maar omdat ik nu wat ketamine genomen heb voor de crash laat ik het eerst hierbij. Hoop dat mijn misbruik voor de ander voorlichting kan zijn.
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb er ook wat ervaring mee en het heeft inderdaad meer negatieve side effects dan positieve. Maar heb er af en toe wel van genoten.
D
Diabeet0504Lid
01-01-2024, 00:00
#3
tequilavodka zei:
Op is op en koop niks meer
Klik om te vergroten...
Zelf wel eens gedaan?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Diabeet0504 zei:
Zelf wel eens gedaan?
Klik om te vergroten...
Wat gedaan?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eerste keer bom 1 gram en heb nu al steken in mijn hart. Het is al 2u15 minuten geleden sinds de laatste dosis dat was870mg ik vermoed dat dat genoeg tijd er tussen is ook al voel ik het nog. Normaal werkt dat maar een uur volgens internet en bij mij na 2 uur nog niet nuchter eerder 3 uur
D
Diabeet0504Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Torchic zei:
Geeft niks! Goed dat je het in de hand hebt en veel plezier!🤗
Klik om te vergroten...
Jaa dankjewel gaat goed komen vermaak me wel🙃
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Torchic zei:
Ik vind het persoonlijk een slap aftreksel van 3mmc dus in mijn ogen is het het niet waard. Maar zag dat je in een 3mmc binge zat. Heerlijk spul maar pas ermee op❤️
Klik om te vergroten...
Daar zijn de meningen over verdeeld denk ik. Ik heb echt van alles gebruikt maar gebruik nu voornamelijk 3cmc. Ik denk dat het misschien ook aan de batch ligt maar ik ga er goed op.
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pepschepje zei:
Daar zijn de meningen over verdeeld denk ik. Ik heb echt van alles gebruikt maar gebruik nu voornamelijk 3cmc. Ik denk dat het misschien ook aan de batch ligt maar ik ga er goed op.
Klik om te vergroten...
Wat voor dosis gebruik je?
Ik merk vooral dat het snel uitwerkt en ik elk uur moet bijnemen (90mg ong). En dat vind ik vrij fors als ik het vergelijk met bijv. hoe ik op xtc ga. Waarbij 2-3 keer op een avond prima is
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik gebruik zo’n 0,5gr verdeeld over de avond (snuif het) en
klopt, enorme cravings dat wel.
Maar het is ook niet te vergelijken met xtc, dat is natuurlijk totaal anders.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
jackhan zei:
Wat voor dosis gebruik je?
Ik merk vooral dat het snel uitwerkt en ik elk uur moet bijnemen (90mg ong). En dat vind ik vrij fors als ik het vergelijk met bijv. hoe ik op xtc ga. Waarbij 2-3 keer op een avond prima is
Klik om te vergroten...
Het is ongelofelijke bende, rotzooi.
Stop ermee en luister niet naar anderen die zelf grote problemen hebben.
Je bent je eigen proefkonijn.

Beter 3 of 4 keer per jaar xtc en het daar bij houden.
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga het uitproberen omdat het een van mijn beperkte mogelijkheden is.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kevin761990 zei:
Ik ga het uitproberen omdat het een van mijn beperkte mogelijkheden is.
Klik om te vergroten...
Wederom: gewoon niet doen. Blijf van de middelen af! Je zit niet voor niets in een reclasseringstraject. Je hebt eerder gezegd dat je verslavingsproblemen hebt, begin dan niet aan een nieuw middel met een hoog risico op verslaving.

Ga aan de slang met je continue drag te zoeken naar welk middel je kunt gebruiken en ga in plaats daarvan aan het werk met de oorzaak van die drang, met jezelf :) dat verdein je!
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Wederom: gewoon niet doen. Blijf van de middelen af! Je zit niet voor niets in een reclasseringstraject. Je hebt eerder gezegd dat je verslavingsproblemen hebt, begin dan niet aan een nieuw middel met een hoog risico op verslaving.

Ga aan de slang met je continue drag te zoeken naar welk middel je kunt gebruiken en ga in plaats daarvan aan het werk met de oorzaak van die drang, met jezelf :) dat verdein je!
Klik om te vergroten...
Dat was een oudere post, ik heb al besloten om het niet te doen,
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roekeloos zei:
Gisteren heb ik mij gewaagd aan 3-CMC de analoog van 3-MMC. Nou heb ik op mijn vorige account op dit forum geloof ik het eerste report geschreven over 3-MMC en sinds er weinig info is over 3-CMC besluit ik mijn ervaring te delen.

Aller eerst wil ik vermelden dat ik niet verstandig ben geweest met het testen van deze chemical, mijn gedrag is risicovol te noemen. Doe het niet na want alles hier aan was onverstandig.

Na even gekeken te hebben op verschillende vendors sinds de ban van 3-MMC heb ik mij gewaagd aan 3-CMC en had 2 gram besteld. Wat mij opviel waren de spierwitte kristallen in het zakje, niet eens een beetje bruin. De geur beschrijf ik hetzelfde als 3-MMC, het zou ook heel goed kunnen dat het dit gewoon was. Dit omdat verschillende vendors sinds de ban er van af moeten en het dan verkopen als een andere chemical. Toch was het net ietsje anders qua effect naar mijn gevoel.

Gisteren heb ik voor werk wat genomen omdat vroeg wakker worden niet heel makkelijk is. Dit bracht mij al gauw in de verleiding wat te snoepen van het goedje.
04:00 allergie test van ong. 1-10mg
06:00 120 mg oraal
07:00 ik merk dat ik veel wil praten, de rush is identiek naar mijn gevoel maar dan net wat milder. Wou graag gesprekken beginnen en discussies voeren. Er is sprake van een warm, euforisch gevoel. Voelt als een milde serotonine rush met een dopamine rush. Ook wat opgejaagd zoals ik met elke stimulant heb maar ook weer meer zelfvertrouwen, ICM het gevoel dat ik raar uit mijn ogen kijk. Maar de spiegel liet zien dat dit wel mee viel.
08:00 gevoel neemt af (neem weer bij oraal)

dit is zo doorgegaan tot de volgende ochtend (vandaag dus) waarvan soms ook deel gesnoven. Nasaal vind ik deze juist minder branden dan 3-MMC. ook heb ik geen verkleuring van de handen of voeten., Wel merk ik dat dit goedje erg verslavend is omdat ik zo 24 uur lang 2 gram er door gejaagd heb met een onbekend middel, die gedachte verdween erg makkelijk onder invloed. Ondanks dat het milder is dan 3-MMC vind ik het wel verslavender, doorpakken gaat makkelijk. Wel druk op de borst na zo'n hoeveelheid maar gelukkig wel kleur. Daarmee bedoel ik: er niet bleek uitzien en geen blauwe handen of paars, voor de voeten geld hetzelfde.

samenvatting:

positieve werkingen:
- Euforie
- Zin om te praten
- Scherp
- Verhoogd libido
- Toenname ego
- Warm gevoel
- Energie

Negatieve bijwerkingen
- Duizelig
- Misselijk
- Geen eetlust
- Zeer verslavend (vergelijkbaar met cocaine)
- Hartkloppingen bij hoge dosis
- Druk op de borst bij hoge dosis
- Geen tijdsbesef (tijd vliegt voorbij, kan ook positief zijn)
- Paranoia
- Droge mond
- Strakke kaken
- Grote pupillen
- Snuiven veroorzaakt verstopte neus bij al een kleine dosis
- Onrustig
- Crash (logisch natuurlijk, als het dopamine of serotonine vrijlaat moet het ook herstellen)
- Craving


Ik zal mijn beschrijving nog uitbreiden maar omdat ik nu wat ketamine genomen heb voor de crash laat ik het eerst hierbij. Hoop dat mijn misbruik voor de ander voorlichting kan zijn.
Klik om te vergroten...
De eerste paar 20 gram in totaal dan op een aantal weken of dergelijke is alles plezant. Daarna word je alleen maar paranoïde en angstig met eventuele hallucinaties! Spreek uit ervaring! Is verslavend er dan heroïne! Leuk voor eens een avondje maar hou het daar bij! Ik ben blijven doorgebruiken op hoge dosering met alle negatieve effecten van dien
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Diabeet0504 zei:
Excuses ben net nieuw zal het niet meer doen
In dat geval toch wel heel benieuwd naar hoe het voelt 3cmc
Klik om te vergroten...
Ik vind het persoonlijk een slap aftreksel van 3mmc dus in mijn ogen is het het niet waard. Maar zag dat je in een 3mmc binge zat. Heerlijk spul maar pas ermee op❤️
D
Diabeet0504Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Torchic zei:
Ik vind het persoonlijk een slap aftreksel van 3mmc dus in mijn ogen is het het niet waard. Maar zag dat je in een 3mmc binge zat. Heerlijk spul maar pas ermee op❤️
Klik om te vergroten...
Ja het is ook troep doe het niet vaak en ben gelukkig een persoon die goed van drugs kan afblijven heb van alles geprobeerd en ook best wel vaak al maar nooit echt dat ik het perse nodig had ben net toevallig 4 maand clean geweest ging prima is vooral belangrijk dat het leuk blijft en bij gelegenheden zie nu ook dat ik een enorm bericht getypt heb hahaha sorry
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Diabeet0504 zei:
Ja het is ook troep doe het niet vaak en ben gelukkig een persoon die goed van drugs kan afblijven heb van alles geprobeerd en ook best wel vaak al maar nooit echt dat ik het perse nodig had ben net toevallig 4 maand clean geweest ging prima is vooral belangrijk dat het leuk blijft en bij gelegenheden zie nu ook dat ik een enorm bericht getypt heb hahaha sorry
Klik om te vergroten...
Geeft niks! Goed dat je het in de hand hebt en veel plezier!🤗
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pepschepje zei:
Maar schets me niet af als een of andere gare verslaafde. Daar hou ik niet van, no offense.
Klik om te vergroten...
Ho wacht even. Dit maak je er zelf van. Ik oordeel niet en heb je nergens geschetst als een ‘gare verslaafde’.
Alleen dat je op dit moment geen goed voorbeeld bent hoe je omgaat met 3-cmc.
Dat is gewoon zo en dat weet jij ook.

Het spijt me als het verkeerd op je over is gekomen. Liefde is alles, alles is liefde 🫶

Ik sloeg denk ik aan omdat je iemand anders iets vertelt over jouw doseringen, waarbij ik die ander wil beschermen en behoeden om 3-cmc te gaan gebruiken. Want het is echt bende en er zijn veel leukere recreatieve alternatieven. Die ook nog eens minder slecht zijn.
Dat is mijn mening.

Geniet van je dag, mijn bericht was niet vervelend bedoeld.
B
BDFLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeehond zei:
Ho wacht even. Dit maak je er zelf van. Ik oordeel niet en heb je nergens geschetst als een ‘gare verslaafde’.
Alleen dat je op dit moment geen goed voorbeeld bent hoe je omgaat met 3-cmc.
Dat is gewoon zo en dat weet jij ook.

Het spijt me als het verkeerd op je over is gekomen. Liefde is alles, alles is liefde 🫶

Ik sloeg denk ik aan omdat je iemand anders iets vertelt over jouw doseringen, waarbij ik die ander wil beschermen en behoeden om 3-cmc te gaan gebruiken. Want het is echt bende en er zijn veel leukere recreatieve alternatieven. Die ook nog eens minder slecht zijn.
Dat is mijn mening.

Geniet van je dag, mijn bericht was niet vervelend bedoeld.
Klik om te vergroten...
Ben erg benieuwd naar die veel leukere alternatieven die minder slecht zijn. Vertel!
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#20
tequilavodka zei:
De eerste paar 20 gram in totaal dan op een aantal weken of dergelijke is alles plezant. Daarna word je alleen maar paranoïde en angstig met eventuele hallucinaties! Spreek uit ervaring! Is verslavend er dan heroïne! Leuk voor eens een avondje maar hou het daar bij! Ik ben blijven doorgebruiken op hoge dosering met alle negatieve effecten van dien
Klik om te vergroten...
Je weet het allemaal zo goed blijkbaar maar hulp accepteren ho maar! Onbegrijpelijk😩

Sorry, ik moet andermans topic niet ook nog over jou laten gaan…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."