Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand ervaring met NEP, 2MMC enz.?

Iemand ervaring met NEP, 2MMC enz.?

17 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben al sinds kort een beetje klaar met gefluoriseerde stimulanten. En ben wel geïnteresseerd geraakt in deze twee substanties. Iemand die mij hier over kan informeren of een andere chille stimulant/cathinoon kan aanbevelen?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog niet. Mijn NEP komt dinsdag pas. 2mmc schijnt tegen te vallen.
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Nog niet. Mijn NEP komt dinsdag pas. 2mmc schijnt tegen te vallen.
Klik om te vergroten...
Ik het ook voor het 'researchen' bestellen. Ben benieuwd of het wat is. Jammer dat 2mmc tegen schijnt te vallen maar dat is natuurlijk subjectief en gelukkig is het goedkoop. 😝
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het was ondanks wat Track & Trace vermeldde maandag al aangekomen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat wil je weten over nep?
Er gaan verschillende batches rond momenteel. Je hebt vlokkerige nep en shard nep. Vind het best fijn spul, is wat cocaïne hoorde te zijn.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
Wat wil je weten over nep?
Er gaan verschillende batches rond momenteel. Je hebt vlokkerige nep en shard nep. Vind het best fijn spul, is wat cocaïne hoorde te zijn.
Klik om te vergroten...
Ik vind het niet eens vergelijkbaar met een reeds bestaande, ''normale'', of beter gezegd ''non-rc''-drug tbh. Het heeft een hele eigen en inderdaad fijne werking. What do you think, @Snuffelaar ?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flower123 zei:
Ik vind het niet eens vergelijkbaar met een reeds bestaande, ''normale'', of beter gezegd ''non-rc''-drug tbh. Het heeft een hele eigen en inderdaad fijne werking. What do you think, @Snuffelaar ?
Klik om te vergroten...
Als je een goede batch te pakken kunt krijgen (niet die kutvlokken) is het heel rustig euforisch. Wel niet zo bingebaar maar zeker lekker.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
niet zo bingebaar
Klik om te vergroten...

Minder craving dan of gewoon veel bijwerkingen?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Minder craving dan of gewoon veel bijwerkingen?
Klik om te vergroten...
Nee het lekker gevoel verdwijnt na een paar goeie lijnen
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Nee het lekker gevoel verdwijnt na een paar goeie lijnen
Klik om te vergroten...

En hoe zit dat met de comedown?
V
VriendelijkeGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Wat wil je weten over nep?
Er gaan verschillende batches rond momenteel. Je hebt vlokkerige nep en shard nep. Vind het best fijn spul, is wat cocaïne hoorde te zijn.
Klik om te vergroten...
Als het goed is had ik de shards, vond t ook best prima spul maar niet zo bijzonder.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben fel tegen alle substituted cathinones, vooral de lange koolstofverbindingen en pyrrolidines. Menig ander zweert erbij. @Snuffelaar helpt je verder hij is er ervaren in.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb wat ik over had aan NEP weggegeven. Mijn erectie gaat ervan weg, en dat is niet mijn bedoeling! Next.

Gesprek was wel geinig...

- Nee, het is geen coke, het is NEP.
- Nep?
-Zo heet het, `NEP`, dat is de naam!
S
Switchblade600CarbonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ook al vermindert het behoorlijk de eetlust, toch is het belangrijk tussendoor iets te eten want anders 1:na een tijdje wordt je zodanig zwak dat je het gevoel krijgt flauw te vallen en 2:kan je er hoorlijk misselijk van worden. Zo'n gevoel dat het er ieder moment zou uitkomen maar meer moet kokhalzen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Ik ben fel tegen alle substituted cathinones, vooral de lange koolstofverbindingen en pyrrolidines. Menig ander zweert erbij. @Snuffelaar helpt je verder hij is er ervaren in.
Klik om te vergroten...
Zie niet echt een specifieke vraag.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuffelaar zei:
Zie niet echt een specifieke vraag.
Klik om te vergroten...
Ik wil bevestiging dat carhinones kut zijjn.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Ik wil bevestiging dat carhinones kut zijjn.
Klik om te vergroten...
Ligt eraan. 3-mmc en 2-fma zijn top bijvoorbeeld.
Pyrrolidines zijn alleen maar ellende.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
couldn't agree more :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."