#1
Wat? 🧐Ja maakt die
Wat? 🧐Ja maakt die
En misschien gelijk een ambulance bellen voor jezelf270mg
Uhhhm ?Zal je kaak breken grapjas
Waarom voel me best ok wel beetje kaken bijten gevoel in wandelen de benen is lekker de dus zo ffEn misschien gelijk een ambulance bellen voor jezelf
Uhhhm ?
heeft ook 6-ABP genomen.
Dit is een pallet
![]()
200 mg dus genomen ? nog geen uur teruis
Want vanwege wat type fouten ?Lijkt ook echt alsof het oké met je gaat.
Pas maar op want je word blijkbaar gestalkt👀🤣Je bent pas net lid en je zag mijn naam en ervaring vaker hier?
Lijkt ook echt alsof het oké met je gaat.Volgens mij was ik half zebe begonnen veel trekkende bekjes maaar verder ok
Voel me prettig en energiek zo ff het bos in geen neiging tot meer eigenlijkVolgens mij was ik half zebonnen veel trekkende bekjes ma energirder
Waarom voel me best ok wel beetje kaken bijten gevoel in wandelen de benen is lekker de dus zo ff
e benen is
Niet dan ? Wat wappie en typefouten maar verder ok hoor net de laatste bijgenomen kijken of het echt klopt...bijnemen heeft geen zin dit bevalt stukken beter als 4 fmaWaarom voel me best ok wel beetje kaken bijten gevoel in wandelen de benen is lekker de dus z maar
260 dan tochWaarom voel me best ok wel beetje kaken bijten gevoel in wandelen de benen is lekker de dus zo ff
e benen is
Dosering, taalgebruik etc.Want vanwege wat type fouten ?
Zo flauwheeft ook 6-ABP genomen.
Dit is een pallet
![]()
Ff een wappie moment dan type je weleens raar.....Hoge dosering klopt maar ben aardig wat gewend half zeven 2 x 130 of 135 nDosering, taalgebruik etc.
Wat de doseringen? Is voor iedereen anders tochjezus.......
Gewicht ervaring klopt was een tijdje aardig kort.... had iets minder gekund weer een leermoment .... Bevalt me wel stukken beter als 4 fmaWat de doseringen? Is voor iedereen anders toch
Zou het niet flauw noemen eerder scherp. Net zo scherp als een oranje habanero.Zo flauw
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."