Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6 abp almost taken :p

6 abp almost taken :p

52 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stef276 zei:
Ja maakt die
Klik om te vergroten...
Wat? 🧐
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stef276 zei:
270mg
Klik om te vergroten...
En misschien gelijk een ambulance bellen voor jezelf

Stef276 zei:
Zal je kaak breken grapjas
Klik om te vergroten...
Uhhhm ?
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Geneesmiddel zei:
En misschien gelijk een ambulance bellen voor jezelf


Uhhhm ?
Klik om te vergroten...
Waarom voel me best ok wel beetje kaken bijten gevoel in wandelen de benen is lekker de dus zo ff
De pen is van je zus zei:
heeft ook 6-ABP genomen.

Dit is een pallet
Klik om te vergroten...

e benen is
Mezelf zei:
200 mg dus genomen ? nog geen uur teruis
Klik om te vergroten...
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Torchic zei:
Lijkt ook echt alsof het oké met je gaat.
Klik om te vergroten...
Want vanwege wat type fouten ?
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij was ik half zebe begonnen veel trekkende bekjes maaar verder ok
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#6
HappyMind zei:
Je bent pas net lid en je zag mijn naam en ervaring vaker hier?
Klik om te vergroten...
Pas maar op want je word blijkbaar gestalkt👀🤣
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stef276 zei:
Volgens mij was ik half zebe begonnen veel trekkende bekjes maaar verder ok
Klik om te vergroten...
Lijkt ook echt alsof het oké met je gaat.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
zeer oke
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Stef276 zei:
Volgens mij was ik half zebonnen veel trekkende bekjes ma energirder
Klik om te vergroten...
Voel me prettig en energiek zo ff het bos in geen neiging tot meer eigenlijk
Stef276 zei:
Waarom voel me best ok wel beetje kaken bijten gevoel in wandelen de benen is lekker de dus zo ff


e benen is
Klik om te vergroten...
Stef276 zei:
Waarom voel me best ok wel beetje kaken bijten gevoel in wandelen de benen is lekker de dus z maar
Klik om te vergroten...
Niet dan ? Wat wappie en typefouten maar verder ok hoor net de laatste bijgenomen kijken of het echt klopt...bijnemen heeft geen zin dit bevalt stukken beter als 4 fma
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens mij best ok ja
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Stef276 zei:
Waarom voel me best ok wel beetje kaken bijten gevoel in wandelen de benen is lekker de dus zo ff


e benen is
Klik om te vergroten...
260 dan toch
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stef276 zei:
Want vanwege wat type fouten ?
Klik om te vergroten...
Dosering, taalgebruik etc.
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#13
260 totaal ingenomen om half zeven . Net nog 130mg er straks
De pen is van je zus zei:
heeft ook 6-ABP genomen.

Dit is een pallet
Klik om te vergroten...
Zo flauw
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ff een wappie moment dan type je weleens raar.....Hoge dosering klopt maar ben aardig wat gewend half zeven 2 x 130 of 135 het nog 1hele en straks afsluiten met 2cba indien nodig
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Torchic zei:
Dosering, taalgebruik etc.
Klik om te vergroten...
Ff een wappie moment dan type je weleens raar.....Hoge dosering klopt maar ben aardig wat gewend half zeven 2 x 130 of 135 n
et nog 1hele en straks afsluiten met 2cba indien nodig

Citaat
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
jezus.......
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
jezus.......
Klik om te vergroten...
Wat de doseringen? Is voor iedereen anders toch
S
Stef276Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Stef276 zei:
Wat de doseringen? Is voor iedereen anders toch
Klik om te vergroten...
Gewicht ervaring klopt was een tijdje aardig kort.... had iets minder gekund weer een leermoment .... Bevalt me wel stukken beter als 4 fma
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stef276 zei:
Zo flauw
Klik om te vergroten...
Zou het niet flauw noemen eerder scherp. Net zo scherp als een oranje habanero.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een kleine 400 mg 6-APB achter de kiezen (of kaken), dat worden geen fijne dagen en dan valt het weer ook nog tegen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."