#1
Jazeker, maar ik zoek iemand met ervaring ermee die me een richtlijn kan geven van hoe dit te doseren.
Okay, maar dat kan evengoed gelden voor de 1cP-LSD pellets die je gezien hebt, toch?volgens de vendor 100MCG maar ik vermoed dat het sterk verschilt van batch tot batch.
Sorry als ik irritant overkom. Ik wil je niet beledigen en ik probeer ook niet de wijsneus uit te hangen. Als je blotters onder je tong legt wordt de 1cP-LSD gedeeltelijk opgenomen door je slijmvliezen. Dus dan voel je de effecten iets sneller dan met pellets (die je gewoon doorslikt). Maar verder is er weinig verschil.Jazeker, maar ik zoek iemand met ervaring ermee die me een richtlijn kan geven van hoe dit te doseren.
Hier een tip voor je: stop je blotters in een lege capsule en neem die op een lege maag in, hierdoor heb je niet die vieze blotter smaak in je mond.Hallo, ik gebruik al een tijdje sporradisch 1cplsd in de vorm van blotters. Voor de juiste dosis trip gebruik ik 5 blotters per keer. Maar ik vind dat nogal vies en onhandig.
Soort van… Je slikt de blotters ook door neem ik aan?dus als ik jouw redenering volg zou ik zo'n 3 pellets van 150 MCG moeten slikken om ongeveer aan dezelfde dosis te komen.
Bedoel je dit serieus?Nee ik zabber erop tot het een kartonnen prop wordt en dan spuw ik die uit.
Okay, want 500 μg is best een hoge dosis. Misschien dat je blotters in werkelijkheid een lagere dosis bevatten, maar toch…Ja zeker, waarom niet? Je moet die toch helemaal niet inslikken? Je zabbert alle lsd ervan af en het karton spuw je uit. Werkt perfect voor mij.
NATUURLIJK WEL. Dit hoor ik echt voor het eerst.Je moet die toch helemaal niet inslikken?
Ja dat hoor ik hier nu wel, maar de eerste keer dat ik het gebruikte had ik ze doorgeslikt. Toen heb ik ergens gelezen dat je ze gewoon lang genoeg onder je tong moet laten liggen, erop zabberen tot je enkel nog met een kartonnen propje brei in je mond zit en dat kon je gewoon uitspuwen. Ik merkte geen enkel verschil dus ging ervan uit dat het niet zo veel uitmaakt.NATUURLIJK WEL. Dit hoor ik echt voor het eerst.
Probeer maar eens één zegeltje door te slikken om te kijken hoe dat gaat in plaats van er 5 uit te spugen.Ja zeker, waarom niet? Je moet die toch helemaal niet inslikken? Je zabbert alle lsd ervan af en het karton spuw je uit. Werkt perfect voor mij.
Nog een grote kans dat dit ook een stuk beter voor de portemonnee is.Probeer maar eens één zegeltje door te slikken om te kijken hoe dat gaat in plaats van er 5 uit te spugen.
Bij bedrukte zegels kun je de inkt proeven.Trouwens, is het nou echt vies een zegel? LSD hoort geen smaak te hebben, dus je "proeft" enkel karton.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."