#1
Blotters vies? Dan ben je geen echt smerige drugs gewend denk ik.
Maar het kan geen kwaad om ze in een capsule te doen of gewoon pellets te kopen.
Ik heb wel vaak 1P-LSD pellets genomen. De vendor zegt dan dat er 150 mcg in zit. Vaak neem ik er dan twee, want dan weet ik zeker dat ik lekker trip. Maar ik had het een paar maanden geleden nog een keer gedaan en toen had ik ineens een ego-dood op de dansvloer 😂Jazeker, maar ik zoek iemand met ervaring ermee die me een richtlijn kan geven van hoe dit te doseren.
drugsforum.nl
Voor wat het waard is:LSD reageert met licht, lucht, warmte en vocht, dus als blotters een tijdje in de buitenlucht liggen gaat de kwaliteit snel achteruit.
Op zich geen slechte bewaarplaats. Als het zakje goed afgesloten is, is er dus weinig tot geen aanraking met licht, lucht, warmte of vocht. In die omstandigheden is LSD stabiel.1P-LSD bewaard in plastic zakje in de koelkastdeur.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."