#1
De oplossing zit hem niet in drugs. Dan is het solliciteren naar een verslaving.
Tell me about it.
Sterkte !
Tell me about it.
Sterkte !
Ik knip ze ook door. Hele zijn net iets teveel en geeft me ook onrust. Het is ook juist de bedoeling om laag te blijven zitten. Half trippen of kwart trippen nooit aan beginnen. Of vol gaan of zo weinig nemen dat je het eigenlijk niet merkt. 10 microgram is net genoeg. Soms smokkelde ik er wel iets meer bij en waren ze net iets groter dan een halfje. Dan blijven die bijna halfjes zo netjes achter maar ook die zijn de moeite waard vaak. Hangt van de situatie af.Well done @VJ_LSD72 !
Respect voor hoe je dit aangepakt hebt!
En inderdaad, key is sporten en bewegen! Je hoofd leegmaken door actief te zijn.
Er zit in mijn ervaring wel echt een verschil in effect tussen microdoseren van truffels en 1P-LSD. Met truffels word ik rustiger, keer ik meer in mijzelf. Van 1P-LSD word ik energieker, moet ik dingen doen anders geeft dit ook weer een onrust. De Microdose LSD blotters zijn 20ug, ik knip ze door de helft omdat ik het anders too much vind. Ook ik zet dit wel eens in voor werk. Wil ik ontspannen thuis, of heb ik een emotioneel heftige situatie bij een klant, dan wil ik wel eens een microdose truffels nemen.
Dit wil ik wel doen als ik naar een festival ga, iets van 30-40ug nemen, afhankelijk van hoe ik mij voel. En dan een paar uur later neem ik wat mdma, wat mooi in elkaar overgaat. Maar voor thuis, zeker niet doen! Dat geeft zeker onrust!Half trippen of kwart trippen nooit aan beginnen.
oh tof zal het teen en tander over opzoeken... thanks voor je uitgebreid verslag... welk bedrijf heb je... wat doe je specifiek aub... altijd benieuwd...Dan heb je kans dat truffels (Psilocybine) ook niets voor je zijn. Tenminste in macrodoseringen dan. Voor microdoseringen truffels kan dat natuurlijk helemaal anders uitpakken. Als je toch zonodig wilt gaan microdoseren zou ik zelf voor 1P-LSD, 1cP-LSD of 1V-LSD gaan. Deze zijn kant en klaar te koop via allerlei vendors welke ik niet mag noemen. De dosering Psilocybine kan per truffel behoorlijk schommelen. Ook zijn ze slecht lang houdbaar. Met de blotters voor microdoseringen LSD is mijn ervaring dat deze behoorlijk constant zijn. Maar zoals bovenstaande JohnGalt zelf al schrijft er is genoeg informatie online te vinden.
Maar de onrust en spanning die je ervaart en de stress ken ik wel. Vooral in het begin van de corona-periode heb ik daar zelf veel last van gehad. Microdoseringen 1cP-LSD hebben wij daar wel vanaf geholpen. Voor mij als zelfstandig ondernemer was dat een onrustige en onzekere periode. Achteraf gezien waren mijn zorgen totaal overdreven en heb ik toch goede inkomsten weten te genereren. Waar concurrende bedrijven steun dachten nodig te hebben ben ik blij dat ik dit achteraf niet nodig heb gehad. De concurrenten welke het moeilijk hadden zitten nu in de problemen of zijn al omgevallen omdat ze alles of bijna alles weer terug moeten betalen... Die zorgen heb ik dus niet meer gehad.
Verder heb ik geen rijbewijs en mijn bedrijf ligt 20 KM. van huis en ben ik omdat het openbaar vervoer moeilijk deed tijdens corona maar gaan fietsen. Dat doe ik dus nu nog steeds. Scheelt een hoop geld en na een fietstocht is mijn kop vaak weer leeg en kan ik er weer tegenaan.
Ik ben ook gaan koken tijdens de microdosing-periode, iets wat ik jaren geleden ook nooit deed. Ook dat is blijven hangen. Ik kook 6 dagen in de week tot groot genoegen van mijn vriendin. Die kookt dus niet meer.
Ik kan niet zeggen dat het aan het een of het ander ligt maar stress is iets wat ik zelden ervaar nog. Ga sporten en bewegen!
Een drukkerij, Print & Sign. En in het weekend soms ook nog als vj het netvlies van feestgangers terroriseren of ergens gekke malle ouwe acid/house draaien. Dat is voor mij dan een prima combinatie van werk en uitgaan. In het weekend feesten en ouwehoeren en maandag ja ja, weer fris op.oh tof zal het teen en tander over opzoeken... thanks voor je uitgebreid verslag... welk bedrijf heb je... wat doe je specifiek aub... altijd benieuwd...

inorde@TeddyReady ik heb je topics samengevoegd. Het is niet toegestaan om topics dubbel te posten, ook niet in verschillende subfora. Misschien ten overvloede: dit geldt ook voor het dubbel posten van berichten in verschillende topics.
Vriendelijk verzoek hier voortaan rekening mee te houden.
Dankjewel!
Lees je eens in op San Pedro cactus. Volgens mij kun je voor een vrij schappelijk bedrag een (formaat) cactus kopen waar genoeg werkzame stoffen in zitten om er een mooie ervaring mee te hebben. Daar heb je echt geen peperdure ceremonie voor nodig, alleen een nuchtere vriend(in) met een gezond stel hersens die bij je blijft om je te behoeden voor gevaar.Inderdaad drugs is eigenlijk maar een tijdelijke oplossing en hoe meer je neemt... misschien ook eens meditatie proberen... maar welke? sporten ga ik zo ook eens doen... enne microdoseren truffels... dat ken ik niet... vertel... thuis... heb eens gekeken voor een ceremonie... jahallo 300 a 400 euro...
Dankuwel voor je reactie... inderdaad van drugs wegblijven maar het is wel dit dat mij gedachten kan verzetten... en mij efkens rust kan geven... maar je hebt een punt... psycholoog ook al wat bezoekjes gehad... en die komen dan met wat voor mij flauwe oplossingen af... inderdaad yoga... bevriezen en tot rust komen, in de natuur gaan wandelen... sporten kan inderdaad wel helpen... zal starten met loopband...Volgens mij moet jij even bij drugs wegblijven als ik het zo lees, en heel hard aan jezelf gaan werken!
Veel reflecteren, misschien met begeleiding van een psycholoog, zodat jij een oplossing kan vinden voor je onrust, spanning en stress.
Ga yoga doen, naar de sportschool en mediteren. Gezond eten en laat ook de alcohol staan.
Als je wat wil doen, dan zou je eventueel een kambo ceremonie kunnen overwegen, of eventueel een truffel ceremonie.
Sporten, boswandeling, bioscoopbezoek, therapie, tuinieren, kletsen met vriend of vriendin, weekendje weg, dagboek schrijven, yoga, lezen, mediteren, massage, dagje naar de sauna.Hoi...
de laatste tijd last van onrust, spanning, hoge stress, in mijn bovenkamerke blijft het maar ratelen... ik kan niet meer ontspannen met gelijk wat... rollercoaster... sneltrein
al naar psychiater geweest... heel wat anti-depressiva geprobeerd in het verleden... maar niets echt helpt... ook diazepam, alprozolam, valium... daar loop ik heel de dag moe en zombie van... dus ook niets
heb wel tinnitus... dus dat kan me ook wel wat opjagen
3-mmc geprobeerd... was wel goed... en ik hou van wat geile opwinding erbij... dan overgestapt 3-cmc (nu niet meer verkrijgbaar)... ok maar al wat minder... en nu 2-mmc geprobeerd... ok relax maar terug flauw afkooksel... dus niet
in ver verleden coke: daar hou ik wel van... maar natuurlijk vlug uitgewerkt... wel fan...
xtc niets voor mij
speed niets voor mij
lsd niets voor mij
cannabis niets voor mij
2-cb ook eens geprobeerd... prachtige ervaring... veel gezien en bijgeleerd... maar nadien wat een kater... was wel in combinatie met 3-mmc...
dus help: wat kan me lichamelijk en geestelijk wat ontspannen... bij voorkeur research chemical omdat dit wat gemakkelijker te verkrijgen is... zit nu wat op 3-FMC te kijken... misschien dit iets??? hoor wel van vlug bijnemen.... en ook 4-mmc lees ik positieve dingen...
ook alles in thuiszetting...
SHOOT PLEASE dankbaar
Inderdaad drugs is eigenlijk maar een tijdelijke oplossing en hoe meer je neemt... misschien ook eens meditatie proberen... maar welke? sporten ga ik zo ook eens doen... enne microdoseren truffels... dat ken ik niet... vertel... thuis... heb eens gekeken voor een ceremonie... jahallo 300 a 400 euro...Het probleem met drugs als oplossing zoeken, is dat dit ook daadwerkelijk je oplossing wordt en je dus verslaafd zal raken (grote kans in elk geval).
Zelf heb ik bij het oplossen van mijn depressie enorm veel aan yoga en meditatie gehad, net als aan krachttraining waarbij er ook stofjes vrijkomen die je beter laten voelen. Dit laatste was het advies van de huisarts.
Tevens ben ik gaan microdoseren met truffels en haar met mijn gedachten aan de slag gegaan.
Hopelijk vind je een manier zonder drugs!
dankuwel... goeie ideeen... maar van truffels beetje bang... ook paddestoelen... maar inderdaad zit wel degelijk goed vast in body en mind... mediteren? welke? en zal eens welnessje doen... maar geloof er niet echt in...Sporten, boswandeling, bioscoopbezoek, therapie, tuinieren, kletsen met vriend of vriendin, weekendje weg, dagboek schrijven, yoga, lezen, mediteren, massage, dagje naar de sauna.
Stukken beter dan middelen 👍
En als je nou echt per sé wat wilt nuttigen eet je een paddestoel samen met een goede vriend, misschien krijg je dan inzichten die je kunnen helpen. De stimulanten die je noemt brengen je uiteindelijk alleen maar verder van huis joh. Daarnee voer je de stress op je lijf alleen maar op.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."