#1
4-FMA is inderdaad een goede combinatie tussen stimulatie en euforie. 6-APB ook, maar dat zit iets meer aan de euforie kant. 100mg is in principe een veilige startdosis maar ik zou zelf altijd eerst 50mg nemen, even laten inkicken en dan de rest nemen als alles goed voelt. Welkom, trouwensHeej, ben nieuw hier en kwam op het forum terecht na een zoektocht naar betrouwbare info. Na het forum wat te hebben doorlopen kreeg ik de indruk dat ik hier wsl wel een antwoord op mijn vragen kan krijgen. We'll see, maar eerst mijn vraag..., ik ben een researcher van 42, 1m83 en 105kg. Een tijdje geleden kwam ik op een RC vendor terecht en wou ik het eens een tryout geven. Ik zocht naar iets wat stimuleert en euforie geeft. Geen sedatieven of hallucinogenen. Ik kwam op 4-FMA . Ik bestelde 3 pellets van 100mg voor onderzoek. Mijn vragen :
1. Is 4-FMA een goede keuze als ik stimulatie en euforie wil? Of raden jullie iets anders aan?
2. Ik neem al 8 jaar Rilatine ( Ritalin - voor A.D.D ) en zo n 50mg per dag ( 20mg MR + 30 mg MR ). Zal dit vanaf de start al zorgen voor een soort tolerantie of zal dit geen verschil maken?
3. Start ik beter met 1/2 ( 50mg ) 9f is 100mg een veilige startdosis?
Thanks in advance, PJ
[EDIT]
Ohja, tolerantie zal niet zo een grote rol spelen denk ik omdat de twee stoffen toch wel redelijk anders werken. Al helemaal het euforie gedeelte heeft niets met Ritalin te maken.