#1
Ik heb m'n het weer niet goed kunnen uitleggen en ik weet niet of ik dit nu kan.Je gaat drugs voor je werk gebruiken?
Ik ga het niet doen nee, maar feit is dat i niet hou van uppers die te lang duren waardoor ik niet kan slapen. Dus recreationeel gebruik 's avonds thuis is nefast voor m'n werk.
Ik heb ook vrijwel geen enkele substantie gevonden die iets positiefs met me doet behalve me wakker houden. Enkel een hele goeie coke die me heel rustig doet voelen (maar ook weer wakker) in m'n hoofd.... te duur om het daarvoor te doen. En heden de dag NEP die voor mij min of meer hetzelfde doet.
Feit is wel dat ik een heleboel "sampeltjes" heb ingeslagen om te proberen waar eurorie bij gemeld staat maar iet veel andere karakterveranderende zaken, ik gebruik zoiezo niet om te gaan feesten.... niet zo mijn ding.
Dus nu lig ik ermee, wat ik zonde vindt... Ik was vooral aan het uitzoeken welke voor mij nu wel en welke niet me "niets" geven buiten lang wakker zijn en dacht van "Als het dat maar is kan ik het 's morgens na een lastige nacht of zo even goed nemen, ben ik lekker 8 uur wakker"... Was een hersenspinsel om ze toch niet te laten liggen anders heb ik ze voor niets gekocht... BUT INDEED, onvoorspelbaar en slecht plan. Op zich dat ik dat het ritalin poeder wel ok zou zijjn omdat ik anders toch relatine neem... zou zowat hetzelfde effect geven maar langer. Toch opnieuw, zonder op voorhand te testen ook weer onvoorspelbaar.
Dus wat ik liggen heb zal HEEEEEL erg lang meegaan en af en toe eens 's ochtends in het weekend gebruikt worden (van elke soort eentje) om te zien wat het doorheen de dag geeft en er al uit is om 's avonds te gaan slapen.
Ik sprak te onvoorzichtig m'n ter plaatse denken uit.