Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen 4-FMA (vooral vergeleken 3-FMA)

Ervaringen 4-FMA (vooral vergeleken 3-FMA)

44 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#1
FredKroket zei:
Je gaat drugs voor je werk gebruiken?
Klik om te vergroten...
Ik heb m'n het weer niet goed kunnen uitleggen en ik weet niet of ik dit nu kan.

Ik ga het niet doen nee, maar feit is dat i niet hou van uppers die te lang duren waardoor ik niet kan slapen. Dus recreationeel gebruik 's avonds thuis is nefast voor m'n werk.

Ik heb ook vrijwel geen enkele substantie gevonden die iets positiefs met me doet behalve me wakker houden. Enkel een hele goeie coke die me heel rustig doet voelen (maar ook weer wakker) in m'n hoofd.... te duur om het daarvoor te doen. En heden de dag NEP die voor mij min of meer hetzelfde doet.

Feit is wel dat ik een heleboel "sampeltjes" heb ingeslagen om te proberen waar eurorie bij gemeld staat maar iet veel andere karakterveranderende zaken, ik gebruik zoiezo niet om te gaan feesten.... niet zo mijn ding.

Dus nu lig ik ermee, wat ik zonde vindt... Ik was vooral aan het uitzoeken welke voor mij nu wel en welke niet me "niets" geven buiten lang wakker zijn en dacht van "Als het dat maar is kan ik het 's morgens na een lastige nacht of zo even goed nemen, ben ik lekker 8 uur wakker"... Was een hersenspinsel om ze toch niet te laten liggen anders heb ik ze voor niets gekocht... BUT INDEED, onvoorspelbaar en slecht plan. Op zich dat ik dat het ritalin poeder wel ok zou zijjn omdat ik anders toch relatine neem... zou zowat hetzelfde effect geven maar langer. Toch opnieuw, zonder op voorhand te testen ook weer onvoorspelbaar.

Dus wat ik liggen heb zal HEEEEEL erg lang meegaan en af en toe eens 's ochtends in het weekend gebruikt worden (van elke soort eentje) om te zien wat het doorheen de dag geeft en er al uit is om 's avonds te gaan slapen.

Ik sprak te onvoorzichtig m'n ter plaatse denken uit.
D
DespLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb eergisteren op een festival voor de eerste keer 4fma gepakt. Ben zelf bekend met xtc mdma en heb ooit eens 4fmp op en dat was mijn beste drugservaring ooit. Maar even terug naar 4fma, na 1 capsule ingeslikt te hebben begon deze na 45 minuten te werken. Gevoel was pijn zelfde als bij xtc als hij geland is. Gevoel was echt heel lekker en ik babbelde er op los. Bij xtc vind ik het altijd heel vervelend dat de tijd om lijkt te vliegen. Voor je gevoel ben je 10 min verder maar in werkelijkheid misschien wel een uur. Bij 4fma en 4fmp dus niet dat is ook de reden dat ik het ben gaan proberen. Ik had 3 ampullen ingenomen in een tijdbestek van 6 uur. Weet zo 1 2 3 niet hoeveel mg erin zat. Helaas was ik wel aan het bijten/drukzetten op men kaak en dat had ik bij 4fmp niet. S’avonds in bed gelegen kon ik niet slapen en na 6 uur in bed te hebben gelegen ben ik er toch maar uitgegaan. S’middags nog een uurtje kunnen slapen maar heel de dag nog het bijten/drukzetten gehad + mijn ogen die wijd open stonden, zat ik dan met mijn goed fatsoen aan een tafel met wat familie 🤦🏻‍♂️ en zelfs vandaag nog af en toe dat bijten gehad. Ook deze nacht slecht geslapen. Dusss… al met al kei leuke ervaring kwa euforisch, babbel en energie. Was echt top. De na-effecten vind ik dus weer niet zo leuk. Moet er wel bij zeggen dat ik een gastric bypass heb gehad dus het zou kunnen dat het bij misschien wel eens net wat anders werkt dan bij de meeste. Denk dat ik wat nieuws ga proberen bij de volgende.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Desp zei:
Ik heb eergisteren op een festival voor de eerste keer 4fma gepakt. Ben zelf bekend met xtc mdma en heb ooit eens 4fmp op en dat was mijn beste drugservaring ooit. Maar even terug naar 4fma, na 1 capsule ingeslikt te hebben begon deze na 45 minuten te werken. Gevoel was pijn zelfde als bij xtc als hij geland is. Gevoel was echt heel lekker en ik babbelde er op los. Bij xtc vind ik het altijd heel vervelend dat de tijd om lijkt te vliegen. Voor je gevoel ben je 10 min verder maar in werkelijkheid misschien wel een uur. Bij 4fma en 4fmp dus niet dat is ook de reden dat ik het ben gaan proberen. Ik had 3 ampullen ingenomen in een tijdbestek van 6 uur. Weet zo 1 2 3 niet hoeveel mg erin zat. Helaas was ik wel aan het bijten/drukzetten op men kaak en dat had ik bij 4fmp niet. S’avonds in bed gelegen kon ik niet slapen en na 6 uur in bed te hebben gelegen ben ik er toch maar uitgegaan. S’middags nog een uurtje kunnen slapen maar heel de dag nog het bijten/drukzetten gehad + mijn ogen die wijd open stonden, zat ik dan met mijn goed fatsoen aan een tafel met wat familie 🤦🏻‍♂️ en zelfs vandaag nog af en toe dat bijten gehad. Ook deze nacht slecht geslapen. Dusss… al met al kei leuke ervaring kwa euforisch, babbel en energie. Was echt top. De na-effecten vind ik dus weer niet zo leuk. Moet er wel bij zeggen dat ik een gastric bypass heb gehad dus het zou kunnen dat het bij misschien wel eens net wat anders werkt dan bij de meeste. Denk dat ik wat nieuws ga proberen bij de volgende.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je 4-fmp verward met 4-fa (4-fluoramfetamine). 4-fmp bestaat niet, maar 4-fmph wel en dat is 4-fluoromethylphenidate, ofwel de 4-fluor variant van de op de markt gebrachte ritalin, dus methylphenidate.

Een of andere koekenbakker heeft die naam verkeerd op de markt gebracht waardoor mensen 4-fa oppeens 4-fmp zijn gaan noemen.
D
DespLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Ik denk dat je 4-fmp verward met 4-fa (4-fluoramfetamine). 4-fmp bestaat niet, maar 4-fmph wel en dat is 4-fluoromethylphenidate, ofwel de 4-fluor variant van de op de markt gebrachte ritalin, dus methylphenidate.

Een of andere koekenbakker heeft die naam verkeerd op de markt gebracht waardoor mensen 4-fa oppeens 4-fmp zijn gaan noemen.
Klik om te vergroten...
Zou kunnen ik heb het ooit jaar of 8 geleden een keer gekocht als 4fmp en die 4fmph heb ik pas geleden ook gehad maar dat was niks heb er toen 5 pilletjes op en serieus 0.0 van gevoeld.
B
BoldvandebuurtLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind 4-FMA ook niet heel verslavend, tot nu toe in ieder geval. Anderen mening erover.
Ik voel wel snel de nijging om bij te nemen maar ik kan het ook heel snel weer loslaten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."