Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam

Bromazolam

82 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#1
\\Ik heb bromazolam 1 keer eerder gebruikt,de eerste keer 1 pilletje van 3 mg.
Ik nam eerst een pilletje en voelde niet veel toen heb ik er nog 2 genomen.
en toen werd ik na 2 dagen pas wakker.
Heeft iemand er nog ervaringen mee.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je je ingelezen had (hier op t forum, psychonautwiki, google etc.), had je geweten dat 9 mg Bromazolam een coma slaap creëert en je heeeeeeeeeeeeeel diep laat “slapen”. Ook piekt het pas lang na inname waar door je idd denkt dat het niet werkt.
Tis geen simpel benzo’tje voor ff door de week of als je maar kort kan slapen qua uren. Ik vind Broma heavy sjit.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahahahaha, zelfs met een flinke tolerantie word ik na 6 mg Broma tering verdwaald wakker

Motte nie slikke als tic tac’s jonge, koekwaus

Heb je enige tolerantie?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
pedro kruithof zei:
\\Ik heb bromazolam 1 keer eerder gebruikt,de eerste keer 1 pilletje van 3 mg.
Ik nam eerst een pilletje en voelde niet veel toen heb ik er nog 2 genomen.
en toen werd ik na 2 dagen pas wakker.
Heeft iemand er nog ervaringen mee.
Klik om te vergroten...
Dit is zo herkenbaar.

"Hij doet het niet. Ik neem er nog eentje".

Hij doet het wel. En hard ook. Maar het is een benzo (om even sexy te klinken, een triazolobenzodiazepine) en het is de bromide analoog van alprazolam, die in plaats van broom juist chloor heeft. Dat is het enige verschil. Maar geloof me, ze werken, en ze werken als een tiet, maar niet zoals de tiet jij in gedachten hebt. Jij denkt een lekkere spacende party benzo, om lekker te chillen met je matties. Nee. Het is een slaappil.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
P.s: even par dagen 48-72 uur niet aan het verkeer deelnemen.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neem je het voor de nacht dan AFSLUITEN, alles uit en eventueel filmpje, muziekje aan, dan werkt t echt,
2 extra. . Ipv van 1 of halve, , wijze les denk je nu wel.

Zijn echt wel slaappillen, dus liggen , ontspannen , ASMR sound on. Ben ik zo weg,,,
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kit Kat zei:
Neem je het voor de nacht dan AFSLUITEN, alles uit en eventueel filmpje, muziekje aan, dan werkt t echt,
2 extra. . Ipv van 1 of halve, , wijze les denk je nu wel.

Zijn echt wel slaappillen, dus liggen , ontspannen , ASMR sound on. Ben ik zo weg,,,
Klik om te vergroten...
Dat is eigenlijk de enige echte manier om deze dingen te gebruiken. Als je ze neemt terwijl je nog aan het chillen bent ga je nog van alles ondernemen en dat pakt vrijwel altijd verkeerd uit. Dan denk je "even chips en cola halen", "even naar de McDrive" enzovoort
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#8
ellieguiller zei:
Ik heb ook voor het eerst 1 pil bromazolam van 3mg genomen en voelde niks, evenals bij flubromazepam, en dat was zo’n 5mg. Terwijl ik helemaal geen tolerantie heb, alleen wel slik ik dexamfetamine voor adhd maar geen idee of dat er mee te maken heeft.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook geen tolerantie,dus toen ik niks voelde dacht ik ,ik neem er nog 2 met alle gevolgen......
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jesuswalksurviv0r zei:
bromazolam is fijn. geeft lekkere roes.
Klik om te vergroten...
Ja na een paar keer proberen ben ik met je eens
p
pedro kruithofLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopemonster zei:
Benzo's zijn niet persee slaappillen hoor, het worden ook niet voor niks slaap en kalmeringspillen genoemd. Genoeg mensen die overdag benzo's nemen om te ontspannen. Dat is oké, maar weet dan wel wat je slikt en hoeveel en wat het met je doet. Want een blackout van 9mg bromazolam zonder tolerantie is gwn super stom dat is echt een flinke dosis van een zware benzo.

Alprazolam gebruiken mensen vaak overdag als ze een angststoornis hebben of veel piekeren of whatever maar de start dosering is 0.5mg of 1 mg per 6-12 uur. En 9mg bromazolam is volgensmij omgerekend naar diazepam of alprazolam echt tering hoog.
Klik om te vergroten...
ja daar ben ik nu ook achter gekomen voortaan maar voorzichtiger zijn,nu werkt het perfect als ik een avondje wil relaxendan neem ik er 1 a ,1,5
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#11
3 bromazolam nemen .. gekkie!
Ik heb zelf na een stim nachtje een 1.1/4 broma genomen om te proberen of ik daar makkelijk van in slaap zou vallen.
Nou binnen een half uur ging het licht uit en toen werd ik 24 uur later pas wakker met een mega zwaar gevoel ik m'n lichaam en heel duf in m'n hoofd.
Te hoge dosis voor mij in ieder geval.

Gisteravond een paar lijntjes 2fdck genomen en even later een 3mg pellet broma.
Ik merkte dat het meteen het effect van de 2fdck overheerste.
Er bleef een heerlijk loom gevoel over wat ik dus wel lekker vond.
Toen heb ik 10 uur lekker geslapen, en toch werd ik wat duf wakker.

Het is moeilijk inschatten over de juiste hoeveelheid bromazolam, omdat het hele kleine pellets zijn.( en omdat de reporten erg verschillend zijn ,daar er mensen zijn die zomaar 6 mg innemen zonder er nadelige effecten van ondervinden.)

Maar kijk er mee uit want de volgende dag kun je nogal spijt hebben dat je toch die halve hebt bijgenomen.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kontrups zei:
daar er mensen zijn die zomaar 6 mg innemen zonder er nadelige effecten van ondervinden.
Klik om te vergroten...
Dat zijn voornamelijk mensen die al een tolerantie tegen benzodiazepinen hebben opgebouwd. 3mg bromazolam is eigenlijk een overkill dosis, een halve pellet is genoeg om in slaap te komen zonder tolerantie en goed wat uurtjes te slapen
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geneesmiddel zei:
Dat zijn voornamelijk mensen die al een tolerantie tegen benzodiazepinen hebben opgebouwd. 3mg bromazolam is eigenlijk een overkill dosis, een halve pellet is genoeg om in slaap te komen zonder tolerantie en goed wat uurtjes te slapen
Klik om te vergroten...
Over die tolerantie zat ik zelf ook al na te denken, al is dat al niet zo handig ivm verslaving.
Maar na mijn ervaring van gisteren kan ik wel begrijpen dat mensen het nemen om in een roes te komen en niet perse om meteen gaan slapen.
Ik heb de broma gekocht om in slaap te komen na een nachtje speed gebruiken (omdat ik dan heel vervelend in slaap val en twee uur later weer wakker ben en als een zombie door het huis ga spoken).
Verder ga ik het niet gebruiken want het is veel te lekker haha.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben echt triest want vanaf 6mg voel ik het niet eens,
tolerantie bouwt eng op
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Apotheker zei:
Ik ben echt triest want vanaf 6mg voel ik het niet eens,
tolerantie bouwt eng op
Klik om te vergroten...
Jeetje.
Hoe snel bouw je die tolerantie op denk je?
Bv als je één keer per week neemt of eens per maand of wat ?
Ik heb met deze bijna geen ervaring dus ben wel benieuwd.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kontrups zei:
Jeetje.
Hoe snel bouw je die tolerantie op denk je?
Bv als je één keer per week neemt of eens per maand of wat ?
Ik heb met deze bijna geen ervaring dus ben wel benieuwd.
Klik om te vergroten...
als je eens per weekl 3 mg zou nemen duurt dat maanden minstens maar ga je naar 2 of 3 keer per week gaat het in weken omhoog,
bij dageijks 3 mg zit je met 2 weken al op tolerantie.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oke bedankt voor je antwoord!
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kun je dit ook gebruiken als tripkiller eigenlijk? Of zijn daar betere RC benzos voor?
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bromazolam is heavy shit. Maar tolerantie treedt zeer snel op. Ook 1 x per week is teveel.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
snijboon zei:
Bromazolam is heavy shit. Maar tolerantie treedt zeer snel op. Ook 1 x per week is teveel.
Klik om te vergroten...
Hoezo is dat teveel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."