#1
Ja veel pijn in me neus, maar reactie komt misschien ook op het ontwetende,
Ga een nieuwe puntje nemen
Ga een nieuwe puntje nemen
Zit nu ook aan de 3cmc. Vind het wel meevallen hoe hard het werktHoi Torchic,
Verslaving ben ik wel bekend mee, slik 80mg oxy per dag, niet meer voor de pijn , maar omdat ik anders ziek wordt.
Ik zocht ff wat anders om me lekker te voelen
Je moet het slikken man. Werkt fijner en langer.Ja veel pijn in me neus, maar reactie komt misschien ook op het ontwetende,
Ga een nieuwe puntje nemen
Die pijn gaat wel over.. daarna lijk ik persoonlijk wel een stofzuiger, tering die cravings he..Ja veel pijn in me neus, maar reactie komt misschien ook op het ontwetende,
Ga een nieuwe puntje nemen
Klopt maar ik ben een echte snuifduif, ik hou van die handelingen (helaas😅)Die 3-CMC neem je beter als een bommetje.
Het is het niet waard om door de neus te douwes.
Ik hou wel van speed en ritalin snuiven,Klopt maar ik ben een echte snuifduif, ik hou van die handelingen (helaas😅)
hey dennis 3cmc doet inderdaad veel pijn in de neus als je het gaat snuiven maak je poeder heel fijn door eerst alle grote kristallen te plette en dan met je debit/ credit card er over te vegen niet te hard en niet te snel dan gaat het fijn poeder worden en de eerst sniff doet bijna altijd wel pijn maar dat gaat meestal weg na de 2 of 3 bij mij tochJa veel pijn in me neus, maar reactie komt misschien ook op het ontwetende,
Ga een nieuwe puntje nemen
wat heel goed helpt tegen die pijn van 3m drip in je keel is drinken met prik in je mond doen en dan gorgelenhey dennis 3cmc doet inderdaad veel pijn in de neus als je het gaat snuiven maak je poeder heel fijn door eerst alle grote kristallen te plette en dan met je debit/ credit card er over te vegen niet te hard en niet te snel dan gaat het fijn poeder worden en de eerst sniff doet bijna altijd wel pijn maar dat gaat meestal weg na de 2 of 3 bij mij toch
ik zelf vind het fijn dat het beetje pijn doet na 2 of 3 lijntjes of sleutels voel ik het al niet meetwat heel goed helpt tegen die pijn van 3m drip in je keel is drinken met prik in je mond doen en dan gorgelen
ja ik ga ook goed op de pijn hoor, en kan ook van die smaak genieten🤣 ik voel t dan wel ja 2/3 lijnen maar wil het juist voelen ookik zelf vind het fijn dat het beetje pijn doet na 2 of 3 lijntjes of sleutels voel ik het al niet meet
inderdaad de smaak is wat veel mense vies vinde net zoals keta is het nog best erg het is niet lekker maar ook niet viesja ik ga ook goed op de pijn hoor, en kan ook van die smaak genieten🤣 ik voel t dan wel ja 2/3 lijnen maar wil het juist voelen ook
niet (best erg) maar best lekker ik heb en paar lijntjes teveel gezet en ik wil te snel zijninderdaad de smaak is wat veel mense vies vinde net zoals keta is het nog best erg het is niet lekker maar ook niet vies
Ik heb gisteren 100mg in water in mijn pisbuis gespoten. Knettergeil en een loeiharde dikke paal.
verder is dit natuurlijk onverstandig en raad ik iedereen aan dit niet te doen.
Dit is Shakespeare mensen. Magnum Opus van de literatuur.Prachtig, hier kom ik voor op DF![]()
daaromminderdaad de smaak is wat veel mense vies vinde net zoals keta is het nog best erg het is niet lekker maar ook niet vies
ik voel je🤣niet (best erg) maar best lekker ik heb en paar lijntjes teveel gezet en ik wil te snel zijn
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."