Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3CMC doseren en beste manier om te nemen

3CMC doseren en beste manier om te nemen

37 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja veel pijn in me neus, maar reactie komt misschien ook op het ontwetende,
Ga een nieuwe puntje nemen
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi Torchic,

Verslaving ben ik wel bekend mee, slik 80mg oxy per dag, niet meer voor de pijn , maar omdat ik anders ziek wordt.

Ik zocht ff wat anders om me lekker te voelen
B
BrykrsLid
01-01-2024, 00:00
#3
DennisD zei:
Hoi Torchic,

Verslaving ben ik wel bekend mee, slik 80mg oxy per dag, niet meer voor de pijn , maar omdat ik anders ziek wordt.

Ik zocht ff wat anders om me lekker te voelen
Klik om te vergroten...
Zit nu ook aan de 3cmc. Vind het wel meevallen hoe hard het werkt
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
150 mg en pluggen.
B
BDFLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedoel meer qua effect
B
BrykrsLid
01-01-2024, 00:00
#6
DennisD zei:
Ja veel pijn in me neus, maar reactie komt misschien ook op het ontwetende,
Ga een nieuwe puntje nemen
Klik om te vergroten...
Je moet het slikken man. Werkt fijner en langer.
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
DennisD zei:
Ja veel pijn in me neus, maar reactie komt misschien ook op het ontwetende,
Ga een nieuwe puntje nemen
Klik om te vergroten...
Die pijn gaat wel over.. daarna lijk ik persoonlijk wel een stofzuiger, tering die cravings he..
R
Robert67Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Die 3-CMC neem je beter als een bommetje.
Het is het niet waard om door de neus te douwes.
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Robert67 zei:
Die 3-CMC neem je beter als een bommetje.
Het is het niet waard om door de neus te douwes.
Klik om te vergroten...
Klopt maar ik ben een echte snuifduif, ik hou van die handelingen (helaas😅)
R
Robert67Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Pepschepje zei:
Klopt maar ik ben een echte snuifduif, ik hou van die handelingen (helaas😅)
Klik om te vergroten...
Ik hou wel van speed en ritalin snuiven,
Maar 3-mmc en 3-cmc enzo vind ik iets te erg voor mijn holtes.
3
3CmciswelleukLid
01-01-2024, 00:00
#11
DennisD zei:
Ja veel pijn in me neus, maar reactie komt misschien ook op het ontwetende,
Ga een nieuwe puntje nemen
Klik om te vergroten...
hey dennis 3cmc doet inderdaad veel pijn in de neus als je het gaat snuiven maak je poeder heel fijn door eerst alle grote kristallen te plette en dan met je debit/ credit card er over te vegen niet te hard en niet te snel dan gaat het fijn poeder worden en de eerst sniff doet bijna altijd wel pijn maar dat gaat meestal weg na de 2 of 3 bij mij toch
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#12
3Cmciswelleuk zei:
hey dennis 3cmc doet inderdaad veel pijn in de neus als je het gaat snuiven maak je poeder heel fijn door eerst alle grote kristallen te plette en dan met je debit/ credit card er over te vegen niet te hard en niet te snel dan gaat het fijn poeder worden en de eerst sniff doet bijna altijd wel pijn maar dat gaat meestal weg na de 2 of 3 bij mij toch
Klik om te vergroten...
wat heel goed helpt tegen die pijn van 3m drip in je keel is drinken met prik in je mond doen en dan gorgelen
3
3CmciswelleukLid
01-01-2024, 00:00
#13
ikzouhetechtnietweten zei:
wat heel goed helpt tegen die pijn van 3m drip in je keel is drinken met prik in je mond doen en dan gorgelen
Klik om te vergroten...
ik zelf vind het fijn dat het beetje pijn doet na 2 of 3 lijntjes of sleutels voel ik het al niet meet
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#14
3Cmciswelleuk zei:
ik zelf vind het fijn dat het beetje pijn doet na 2 of 3 lijntjes of sleutels voel ik het al niet meet
Klik om te vergroten...
ja ik ga ook goed op de pijn hoor, en kan ook van die smaak genieten🤣 ik voel t dan wel ja 2/3 lijnen maar wil het juist voelen ook
3
3CmciswelleukLid
01-01-2024, 00:00
#15
ikzouhetechtnietweten zei:
ja ik ga ook goed op de pijn hoor, en kan ook van die smaak genieten🤣 ik voel t dan wel ja 2/3 lijnen maar wil het juist voelen ook
Klik om te vergroten...
inderdaad de smaak is wat veel mense vies vinde net zoals keta is het nog best erg het is niet lekker maar ook niet vies
3
3CmciswelleukLid
01-01-2024, 00:00
#16
3Cmciswelleuk zei:
inderdaad de smaak is wat veel mense vies vinde net zoals keta is het nog best erg het is niet lekker maar ook niet vies
Klik om te vergroten...
niet (best erg) maar best lekker ik heb en paar lijntjes teveel gezet en ik wil te snel zijn
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lezen en leren zei:
Ik heb gisteren 100mg in water in mijn pisbuis gespoten. Knettergeil en een loeiharde dikke paal.

verder is dit natuurlijk onverstandig en raad ik iedereen aan dit niet te doen.
Klik om te vergroten...
dupont zei:
Prachtig, hier kom ik voor op DF :)
Klik om te vergroten...
Dit is Shakespeare mensen. Magnum Opus van de literatuur.

Wat is het toch lekker om af en toe even te lekker te kunnen lachen.
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#18
3Cmciswelleuk zei:
inderdaad de smaak is wat veel mense vies vinde net zoals keta is het nog best erg het is niet lekker maar ook niet vies
Klik om te vergroten...
daaromm
3Cmciswelleuk zei:
niet (best erg) maar best lekker ik heb en paar lijntjes teveel gezet en ik wil te snel zijn
Klik om te vergroten...
ik voel je🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."