#1
Bedoel meer qua effect
Ja het één is rijstpapier, het ander gelatine.Is er nog verschil tussen bommetje in capsule (dus poeder in capsule doen) of bommetje in vloeipapier?
Geen enkel verschil, lijkt me vanzelfsprekend.Bedoel meer qua effect
Haha zat daar ook een keer over na te denken of dat mogelijk was. Voor en nadelen?Ik heb gisteren 100mg in water in mijn pisbuis gespoten. Knettergeil en een loeiharde dikke paal.
verder is dit natuurlijk onverstandig en raad ik iedereen aan dit niet te doen.
Prachtig, hier kom ik voor op DFIk heb gisteren 100mg in water in mijn pisbuis gespoten. Knettergeil en een loeiharde dikke paal.
verder is dit natuurlijk onverstandig en raad ik iedereen aan dit niet te doen.
Ik snuif het, eerste lijntje is een beetje kut inderdaad maar na drie minuten is dat weg. Alleen die cravings hè. Het is de handeling die ik bij sos altijd doe, maar omdat het kort werkt pak je steeds meer.He mensen,
Vraag. Ik lees verschillende adviezen qua dosering en manier van nemen van 3CMC. Wat ik het meeste tegen kom is 1,5mg met KG lichaamsgewicht wanneer je 3CMC oraal neemt of plugt, Dit zou voor mij 103mg inhouden. Maar dit lijkt me erg weinig.
Ik heb namelijk al ervaring met 400mg pluggen, 450mg pluggen (maar toen kwam de helft er heel snel weer uit 💩) en laatste keer met 300mg en dat was fantastisch. Maar dat zou dus volgens de ervaringen op internet een mega hoge dosis zijn....
Heb ook ervaring met snuiven (maak gewoon lijntjes weeg dan nooit af) maar afgezien dat het effect dan kort is en mijn neus naar de klote gaat vind ik de graving bij snuiven gewoon te erg. Pluggen heeft qua effect mijn voorkeur maar ondanks voorbereiding 🚿triggert dit toch telkens ongewenst een 💩 show, wat niet wenselijk is. Meer mensen hier last van?
Bommetje slikken 1x gedaan maar voelde ik heel weinig van.
Iemand tips/ ervaringen hoe het beste te nemen en welke dosis?
Dank alvast!
😆😆 Geweldig!!Ja, zo’n doseerspuitje met zo’n plastic tuutje. Klein beetje water gebruiken, en langzaam kleine beetjes erin, want het heeft natuurlijk de neiging om er boven weer uit te stromen.
in de vagina weet ik niet, lijkt me lastig om binnen te houden. Maar ik heb geen vagina, dus dat weet ik niet….
Als ik bedenk hoe « pijnlijk » het via deJa, zo’n doseerspuitje met zo’n plastic tuutje. Klein beetje water gebruiken, en langzaam kleine beetjes erin, want het heeft natuurlijk de neiging om er boven weer uit te stromen.
in de vagina weet ik niet, lijkt me lastig om binnen te houden. Maar ik heb geen vagina, dus dat weet ik niet….
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."