#1
He mensen,
Vraag. Ik lees verschillende adviezen qua dosering en manier van nemen van 3CMC. Wat ik het meeste tegen kom is 1,5mg met KG lichaamsgewicht wanneer je 3CMC oraal neemt of plugt, Dit zou voor mij 103mg inhouden. Maar dit lijkt me erg weinig.
Ik heb namelijk al ervaring met 400mg pluggen, 450mg pluggen (maar toen kwam de helft er heel snel weer uit 💩) en laatste keer met 300mg en dat was fantastisch. Maar dat zou dus volgens de ervaringen op internet een mega hoge dosis zijn....
Heb ook ervaring met snuiven (maak gewoon lijntjes weeg dan nooit af) maar afgezien dat het effect dan kort is en mijn neus naar de klote gaat vind ik de graving bij snuiven gewoon te erg. Pluggen heeft qua effect mijn voorkeur maar ondanks voorbereiding 🚿triggert dit toch telkens ongewenst een 💩 show, wat niet wenselijk is. Meer mensen hier last van?
Bommetje slikken 1x gedaan maar voelde ik heel weinig van.
Iemand tips/ ervaringen hoe het beste te nemen en welke dosis?
Dank alvast!
Vraag. Ik lees verschillende adviezen qua dosering en manier van nemen van 3CMC. Wat ik het meeste tegen kom is 1,5mg met KG lichaamsgewicht wanneer je 3CMC oraal neemt of plugt, Dit zou voor mij 103mg inhouden. Maar dit lijkt me erg weinig.
Ik heb namelijk al ervaring met 400mg pluggen, 450mg pluggen (maar toen kwam de helft er heel snel weer uit 💩) en laatste keer met 300mg en dat was fantastisch. Maar dat zou dus volgens de ervaringen op internet een mega hoge dosis zijn....
Heb ook ervaring met snuiven (maak gewoon lijntjes weeg dan nooit af) maar afgezien dat het effect dan kort is en mijn neus naar de klote gaat vind ik de graving bij snuiven gewoon te erg. Pluggen heeft qua effect mijn voorkeur maar ondanks voorbereiding 🚿triggert dit toch telkens ongewenst een 💩 show, wat niet wenselijk is. Meer mensen hier last van?
Bommetje slikken 1x gedaan maar voelde ik heel weinig van.
Iemand tips/ ervaringen hoe het beste te nemen en welke dosis?
Dank alvast!