Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dat is waar maar ik was begonnen rond 19:00 en eindigde 5-6 uur snachts."
"DennisD zei: Ja veel pijn in me neus, maar reactie komt misschien ook op het ontwetende, Ga een nieuwe puntje nemen Klik om te vergroten... hey dennis 3cmc doet inderdaad veel pijn in de neus als je het gaat snuiven maak je poeder heel fijn door eerst alle grote kristallen te plette en dan met je debit/ credit card er over te vegen niet te hard en niet te snel dan gaat het fijn poeder worden en de eerst sniff doet bijna altijd wel pijn maar dat gaat meestal weg na de 2 of 3 bij mij toch"
"nee ik wacht altijd 3-4 weken voor ik terug gebruik, soms langer maar als ik gebruik is het wel veel maar nooit overdreven veel, ik let altijd goed op dat ik niet overdose."
"DjYella zei: Neemde? Hallucinaties? Je hebt dingen gezien die er niet waren? Dat is een psychose..... een heel groot gevaar bij overmatig gebruik van 3MMC. Wees verstandig en gebruik met mate. Wiet is trouwens ook een giga trigger voor psychoses. Drie dagen niet slapen ook btw Neem maar van mij aan dat je dat niet vaker wil meemaken want het kan giga uit de hand lopen. Klik om te vergroten... van wiet weet ik het ik heb nog steeds derealization, ik was voor 3 maand clean tot vrijdag toen heb ik 1 jointje gedaan, maar mijn derealization gaat niet weg ik ben al meerdere keren gestopt"
"ikzouhetechtnietweten zei: wat heel goed helpt tegen die pijn van 3m drip in je keel is drinken met prik in je mond doen en dan gorgelen Klik om te vergroten... ik zelf vind het fijn dat het beetje pijn doet na 2 of 3 lijntjes of sleutels voel ik het al niet meet"
"ikzouhetechtnietweten zei: ja ik ga ook goed op de pijn hoor, en kan ook van die smaak genieten𤣠ik voel t dan wel ja 2/3 lijnen maar wil het juist voelen ook Klik om te vergroten... inderdaad de smaak is wat veel mense vies vinde net zoals keta is het nog best erg het is niet lekker maar ook niet vies"
"3Cmciswelleuk zei: inderdaad de smaak is wat veel mense vies vinde net zoals keta is het nog best erg het is niet lekker maar ook niet vies Klik om te vergroten... niet (best erg) maar best lekker ik heb en paar lijntjes teveel gezet en ik wil te snel zijn"
"Voordat we beginnen ik weeg 55 kilo en ik ben 1m65 ik was met en groepje vrienden en we hadden 3mmc ik besloot mijn eerste lijntje te pakken rond 10u om 11u ging ik naar en vriend waar ik meer neemde rond 3 uur besloot ik naar huis te gaan ik zat achter op de brommer ik had 1.4gram genomen ik hoorde eerst autos rijden die er niet waren daarna beesten in de struiken ik vond het wel raar 10 min later zie ik en figuur en die verdwijnt heel de tijd ik wist dat ik op dat moment was aan het hallucineren maar ik wist niet waarom want ik heb nog nooit gehallucineerd door 3mmc de brommer was heel de tijd aan het trillen ik ging rondvrage en en vriend zegt dat het door de slaaploosheid is en uurtje later had ik nog 1 klein lijntje gedaan en ben ik met en vriend naar het bos gegaan ik zag allemaal gezichten en andere rare dinge het was leuk maar eng uurtje later was ik terug aan het hallucineren ze kwamen altijd wanneer ik de comedown had ik was heletijd van warm naar koud dit was mijn raarste trip (ik had 3 dagen niet geslapen)"
"3Cmciswelleuk zei: Voordat we beginnen ik weeg 55 kilo en ik ben 1m65 ik was met en groepje vrienden en we hadden 3mmc ik besloot mijn eerste lijntje te pakken rond 10u om 11u ging ik naar en vriend waar ik meer neemde rond 3 uur besloot ik naar huis te gaan ik zat achter op de brommer ik had 1.4gram genomen ik hoorde eerst autos rijden die er niet waren daarna beesten in de struiken ik vond het wel raar 10 min later zie ik en figuur en die verdwijnt heel de tijd ik wist dat ik op dat moment was aan het hallucineren maar ik wist niet waarom want ik heb nog nooit gehallucineerd door 3mmc de brommer was heel de tijd aan het trillen ik ging rondvrage en en vriend zegt dat het door de slaaploosheid is en uurtje later had ik nog 1 klein lijntje gedaan en ben ik met en vriend naar het bos gegaan ik zag allemaal gezichten en andere rare dinge het was leuk maar eng uurtje later was ik terug aan het hallucineren ze kwamen altijd wanneer ik de comedown had ik was heletijd van warm naar koud dit was mijn raarste trip (ik had 3 dagen niet geslapen) Klik om te vergroten... MR_CHIP zei: das wel wat hard , lijkt me wel eng als je dat meemaakt en niet gewend bent Klik om te vergroten... Snuffelaar zei: Stel je voor dat je met je bromfiets tegen een van die gezichten zou botsen en het blijkt geen hallucinatie te zijn. Ironisch genoeg, word wakker, man. Klik om te vergroten... ik zou nooit rijden onder invloed, ik zat achterop en mijn vriend was sober."
"Gelato43 zei: Toen ik nog wiet rookte had ik altijd dat ik mensen zag lopen die er niet waren, dat waren dan schaduwen of een verbeelding die er niet was. Hoe? Omdat ik aan het einde van die dagen altijd moe was, gewerkt had, slecht had geslapen, al langer dan 18 uur wakker was. En het belangrijkste, ik was onder invloed van iets. Ik wist ook altijd als ik dit fenomeen had, dat ik per direct mijn bed moest opzoeken. En dat deed ik ook altijd. Als ik 3 dagen wakker zou zijn en mezelf ook nog eens heb volgesnoven dan wil ik niet eens weten wat ik zou zien en meemaken. Je lichaam was op, het wou rust. Slapen. Geen drugs meer. En als je dan toch doorgaat, tja... je hebt het nu zelf meegemaakt iguess... Klik om te vergroten... dat had ik ook onder wiet maar nooit onder ander middelen, eerst was het wel eng en wist ik niet wat er gebeurde, ma na en tijd had ik het door en negeerde ik het."