Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlafonddienst 3mmc

Plafonddienst 3mmc

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
De ene slaapt met gemak na enkele lijntjes en de ander slaapt een hele nacht niet na een sleutelpuntje. Het verschilt aardig per persoon maar het blijft een stimulerend middel met als bijwering wakker blijven.
W
Waterkan01Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie heeft dit ook? Na 3mmc nooit kunnen slapen, ook niet na kleine hoeveelheden. Ook als het is uitgewerkt lukt slapen niet. Hartslag blijft hinderlijk hoog. Voor mij een reden om niet meer te gebruiken.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
🙃

Wie heeft ook altijd visuals na LSD? Echt bizar.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie wordt ook altijd dronken na 3 kratten bier? Echt bizar.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waterkan01 zei:
Voor mij een reden om niet meer te gebruiken.
Klik om te vergroten...
Klinkt als een goed idee als het niet kunnen slapen een probleem voor je is, want dat heurt wel een beetje bij het gebruik van cathinonen.
Wat is “een klein beetje” trouwens?
W
Waterkan01Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha, misschien een open deur inderdaad. Maar vrienden hebben er veel minder last van. En vind het gek dat slapen zelfs niet wil lukken als het is uitgewerkt.
W
Waterkan01Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
Klinkt als een goed idee als het niet kunnen slapen een probleem voor je is, want dat heurt wel een beetje bij het gebruik van cathinonen.
Wat is “een klein beetje” trouwens?
Klik om te vergroten...
Drie kleine sleutelpuntjes verspreid over de nacht.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waterkan01 zei:
Haha, misschien een open deur inderdaad. Maar vrienden hebben er veel minder last van. En vind het gek dat slapen zelfs niet wil lukken als het is uitgewerkt.
Klik om te vergroten...
Haha ja mijn reactie was iets te sarcastisch want ik snap je vraag natuurlijk wel, maar het is inderdaad een open deur: ja - heel veel mensen hebben hier last van. Ik ben er zelf ook minder gevoelig voor, maar vgm zijn dat eerder de uitzonderingen dan andersom.
3mmc staat er ook om bekend hartklachten te veroorzaken. Misschien ben je er gevoeliger voor dan anderen, dus als het niet (meer) goed voelt doe het dan ook lekker niet.

Waterkan01 zei:
Drie kleine sleutelpuntjes verspreid over de nacht.
Klik om te vergroten...
Hmmmm ja dat zegt nogsteeds vrij weinig natuurlijk, maar laten we er voor t gemak ervanuit gaan dat dit ongeveer 60mg is… Ik weet dat er mensen zijn die hele grammen wegharken, maar dit is nog steeds de bovengrens van een “common dossage” bij nasaal gebruik. Vanaf 60 wordt het een “heavy dossage”. Dan lijkt het me heel normaal om ervan wakker te liggen, zeker als je er gevoelig voor bent. Hoe vaak gebruik je (aka hoe zit je met je tolerantie? En hoe zit dat bij vrienden)?
W
Waterkan01Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Haha ja mijn reactie was iets te sarcastisch want ik snap je vraag natuurlijk wel, maar het is inderdaad een open deur: ja - heel veel mensen hebben hier last van. Ik ben er zelf ook minder gevoelig voor, maar vgm zijn dat eerder de uitzonderingen dan andersom.
3mmc staat er ook om bekend hartklachten te veroorzaken. Misschien ben je er gevoeliger voor dan anderen, dus als het niet (meer) goed voelt doe het dan ook lekker niet.


Hmmmm ja dat zegt nogsteeds vrij weinig natuurlijk, maar laten we er voor t gemak ervanuit gaan dat dit ongeveer 60mg is… Ik weet dat er mensen zijn die hele grammen wegharken, maar dit is nog steeds de bovengrens van een “common dossage” bij nasaal gebruik. Vanaf 60 wordt het een “heavy dossage”. Dan lijkt het me heel normaal om ervan wakker te liggen, zeker als je er gevoelig voor bent. Hoe vaak gebruik je (aka hoe zit je met je tolerantie? En hoe zit dat bij vrienden)?
Klik om te vergroten...
Ik gebruik niet vaak, maar het komt af en toe voor. Een keer in de twee maanden denk ik. Ben gelukkig niet zo gevoelig voor de cravings van 3mmc dus blijft altijd wel bij redelijk normale dosissen. Vrienden gebruiken wel meer en vaker.
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je zou maar nooit meer kunnen slapen omdat je 1x een drug gebruikte
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
De ene slaapt met gemak na enkele lijntjes en de ander slaapt een hele nacht niet na een sleutelpuntje. Het verschilt aardig per persoon maar het blijft een stimulerend middel met als bijwering stimfappen
Klik om te vergroten...
Alstu.
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#12
De gedachte dat jij niet kan/gaat slapen alleen al kan jou een zware nacht bezorgen. Ik ken dit fenomeen. Onderschat je brein niet en wees zuinig op jezelf.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waterkan01 zei:
Ik gebruik niet vaak, maar het komt af en toe voor. Een keer in de twee maanden denk ik. Ben gelukkig niet zo gevoelig voor de cravings van 3mmc dus blijft altijd wel bij redelijk normale dosissen. Vrienden gebruiken wel meer en vaker.
Klik om te vergroten...
Dan ligt je antwoord ook hierin: je vrienden hebben een hogere tolerantie en zijn meer gewend. Plus de één reageert sterker of anders op een middel dan een ander… Dit kan ook per stofgroep of middel enorm verschillen.

Weet ook dat als de gewenste effecten zijn uitgewerkt, het middel zelf niet per definitie hoeft te zijn uitgewerkt… nastinulatie komt best veel voor. Jammer is dat we van 3mmc erg weinig “echt” weten bij gebrek aan onderzoek. In dat kader wordt er ook aangeraden 3 maanen ertussen te laten, omdat het op je serotonine werkt (maar ze weten nog niet hoe en in hoeverre). Als je te vaak gebruikt kunnen de negatieve effecten ook de overhand nemen.

Maar al met al, die slapeloze nachtjes zijn veel voorkomend🤷🏻‍♀️
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Meer zoepn
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Dan ligt je antwoord ook hierin: je vrienden hebben een hogere tolerantie en zijn meer gewend. Plus de één reageert sterker of anders op een middel dan een ander… Dit kan ook per stofgroep of middel enorm verschillen.
Klik om te vergroten...
Kon gewoon slapen na 3-MMC, maar had dan ook zulke wilde seks gehad dat ik uitgeput was.

Nam 3-MMC dan ook alleen maar voor chemsex.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casrus zei:
Kon gewoon slapen na 3-MMC, maar had dan ook zulke wilde seks gehad dat ik uitgeput was.

Nam 3-MMC dan ook alleen maar voor chemsex.
Klik om te vergroten...
Hahaha ja honestly heb ik maar een keer een echte plafonddienst gehad en dat was na moxy. Maar bij mij speelt adhd en
FredKroket zei:
Meer zoepn
Klik om te vergroten...
ook enorm mee😅
M
MagischeDagenMooieAvondenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Waterkan01 zei:
Wie heeft dit ook? Na 3mmc nooit kunnen slapen, ook niet na kleine hoeveelheden. Ook als het is uitgewerkt lukt slapen niet. Hartslag blijft hinderlijk hoog. Voor mij een reden om niet meer te gebruiken.
Klik om te vergroten...
weet niet of je je antwoord al hebt gevonden. maar 3mmc laat sommige mensen inderdaad niet slapen. ikzelf heb dit ook. maakt niet uit of ik 1 puntje of 1gram wegsnuif maar slapen kan ik vergeten. dit is tevens ook de enige drugs waarmee ik niet kan slapen. ik kan bijvoorbeeld midden in me piek van mdma heerlijk slapen. laat je stuff ook testen lees veel dat er speed word gemixed met 3mmc. zelf heb ik nooit speed gebruikt maar hoor van vele dat slapen op speed ook vrijwel onmogelijk is.

TLDR ja er zijn meerdere die niet kunnen slapen op een upper :wink:
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bartcusters zei:
Er gaat momenteel "3mmc" rond die kwa uiterlijk op 3mmc lijkt (melkachtig kristal), maar waarvan je na een enkele portie inderdaad al makkelijk 12 uur wakker blijft. Ook ga je er lang niet zo fijn op en voel je je na of 2x herdoseren al heel vaag.
Klik om te vergroten...
Laat die zooi testen bij een testcentrum

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."