Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMiauw/3mmc

Miauw/3mmc

48 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MinionLid
01-01-2024, 00:00
#1
BelowTheFlow zei:
Verder aan @Minion toch de vraag: als je na de eerrste twee capsules een evenwichtprobleem kreeg, waarom dan toch daarna twee extra geslikt ?
Klik om te vergroten...
Ik voelde me (dacht ik) heel goed, was wel goed eraan. Veel leuke nieuwe mensen leren kennen die avond. In eerste instantie had ik het ook niet echt door dat ik constant mn evenwicht moest zoeken, nu achteraf als ik terugdenk aan bepaalde momenten, denk ik wel van, ik had al veel eerder op de rem moeten trappen. Ik ben ook niet iemand die graag de controle verliest, vreselijk vind ik dat normaal gesproken. Het was een hele rare avond en ik kijk er helaas ook niet met een leuk gevoel aan terug. Maargoed, iedereen maakt wel eens fouten en dit was een hele goeie les voor me. Dat het me nu nog bezig houdt zegt eigenlijk al genoeg dat ik er veel spijt van heb.
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Torchic zei:
Maar heb je dat testen eenmalig gedaan? Of bij iedere keer dat je het haalde bij de dealer?
Want als er eenmalig uitkomt dat het 4-MMC is betekend dat niet dat het de keren daarop ook daadwerkelijk 4-MMC is.
Klik om te vergroten...
laatste keren dat ik heb gehaald had ik meerdere grammen gehaald en laten testen
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ikzouhetechtnietweten zei:
laatste keren dat ik heb gehaald had ik meerdere grammen gehaald en laten testen
Klik om te vergroten...
Lucky bastard!
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
Ik kan ook poedersuiker verkopen onder de naam 'miauw'. Hoe een dealer het noemt zegt letterlijk niets over wat het is!
Klik om te vergroten...
Ik ben je eerste klant als je dat waar kan maken 🫠
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Minion zei:
We hebben het deze keer inderdaad niet getest, we hebben bij diegene vaker andere dingen gehaald die we tot nu toe wel hebben laten testen. Deze keer een keertje niet. Jullie hebben gelijk. Is het verstandig, nee zeker niet. Ik vroeg me alleen af of het heel gek is dat ik om de haverklap in de menigte naar achteren ben gekieperd omdat ik mijn evenwicht verloor. Voor mij was het wel beangstigend, gelukkig ben ik er goed van af gekomen en ben ik zeker weer een paar wijze lesjes rijker...
Klik om te vergroten...
Hoe had je gegeten ,hoe had je geslapen, hoe moe was je toen je het nam.
Allemaal achteraf gepraat nu.
Hopelijk is je volgende ervaring beter.
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hebbenzekezine? zei:
Lucky bastard!
Klik om te vergroten...
hahaha jahe, en ken de dealer al zooo lang dat ik kan halen wnr k wil en betalen wnr k wil, dus das mooi🤝
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#7
PsyTekz zei:
Dat noemen ze lichte hersenschade oplopen. Fijna motoriek en evenwicht die naar de meuk gaat.
Klik om te vergroten...
Mijn evenwicht is gelukkig weer zoals het was. Maar ik merk nog wel andere dingen die duiden op hersenschade inderdaad.

Maar zeker weten doe ik het natuurlijk nooit omdat er geen nulmeting is.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Torchic zei:
Een paar weken voordat ik stopte met 3-MMC heb ik ook veel last van mijn evenwicht gehad tijdens gebruik. Ik wankelde steeds een beetje na links en tijdens het fietsen ging ik ook steeds wat richting links terwijl ik het niet doorhad.

Ik heb het nooit eerder gehad tijdens het gebruiken en weet ook niet goed waar dit vandaan kwam. Het kan ook net zo goed een andere reden hebben gehad bij mij maar het was wel opmerkelijk.
Klik om te vergroten...

Dat noemen ze lichte hersenschade oplopen. Fijna motoriek en evenwicht die naar de meuk gaat.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Torchic zei:
Mijn evenwicht is gelukkig weer zoals het was. Maar ik merk nog wel andere dingen die duiden op hersenschade inderdaad.

Maar zeker weten doe ik het natuurlijk nooit omdat er geen nulmeting is.
Klik om te vergroten...

De tijdelijk fysieke klachten kunnen evengoed samenhangen met de psychische klachten die erna komen.

De fysieke klachten tijdens gebruik zoals evenwicht, spraak,.. gaan meestal snel weer over maar zijn wel een waarschuwing dat het aardig mis kan lopen.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekz zei:
De tijdelijk fysieke klachten kunnen evengoed samenhangen met de psychische klachten die erna komen.

De fysieke klachten tijdens gebruik zoals evenwicht, spraak,.. gaan meestal snel weer over maar zijn wel een waarschuwing dat het aardig mis kan lopen.
Klik om te vergroten...
Klopt! Ik heb het dan ook vooral over de klachten zoals geheugenproblemen, concentratie, moeilijk op woorden kunnen komen, woorden omdraaien, veel vergeten.

Maar dit kan ook deels door elektroconvulsietherapie komen maar heb het idee dat na mijn drugsmisbruik het vele malen erger is geworden.
o
ostLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hebbenzekezine? zei:
Laat het testen. 3mmc is er al tijden niet meer dus kans dat je t hebt is klein
Klik om te vergroten...

Het is vrij zeldzaam, maar het bestaat wel nog en wordt ook gewoon in Nederland geproduceerd. Van een aantal samples van deze 'nieuwe lading' 3-MMC weet ik dat er een bijproduct in zit, wat ook een synthetische cathinone is. Hiervan komt de structuur overeen met die van 2-MMC, maar het is voor zover ik weet geen bekende stof. Ik weet niet hoe de synthese gaat en of het mogelijk zou zijn, maar ik zou er niet raar van opkijken als deze stof per ongeluk gemaakt wordt als gevolg van een slecht productieproces.

Ik vraag me af of de hoeveelheid echte 3-MMC gaat stijgen als over een tijdje de voorraden van het nu verboden 3-CMC op beginnen te raken. Dan blijft er voornamelijk 2-MMC en de (weer) geproduceerde 3-MMC over op de markt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Torchic zei:
Klopt! Ik heb het dan ook vooral over de klachten zoals geheugenproblemen, concentratie, moeilijk op woorden kunnen komen, woorden omdraaien, veel vergeten.

Maar dit kan ook deels door elektroconvulsietherapie komen maar heb het idee dat na mijn drugsmisbruik het vele malen erger is geworden.
Klik om te vergroten...

Door die therapie ga je normaal niet zo'n blijvende klachten behouden. Eerder heel kort na de behandeling.

De klachten die je vernoemd zijn wel heel kenmerkend voor stimulantenmisbruik.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekz zei:
Door die therapie ga je normaal niet zo'n blijvende klachten behouden. Eerder heel kort na de behandeling.

De klachten die je vernoemd zijn wel heel kenmerkend voor stimulantenmisbruik.
Klik om te vergroten...
Over het algemeen niet inderdaad maar het word steeds meer bekend dat klachten door ECT blijvend kunnen zijn. Dit is gelukkig maar voor een kleine groep mensen zo maar wel frustrerend dat ik waarschijnlijk bij die groep hoor. Maar nogmaals, ik denk dat het een combinatie is geweest van ECT en drugsmisbruik.

Twijfel weleens om er onderzoek na te laten doen maar ik weet niet zo goed wat ik ermee op zal schieten.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ost zei:
Het is vrij zeldzaam, maar het bestaat wel nog en wordt ook gewoon in Nederland geproduceerd. Van een aantal samples van deze 'nieuwe lading' 3-MMC weet ik dat er een bijproduct in zit, wat ook een synthetische cathinone is. Hiervan komt de structuur overeen met die van 2-MMC, maar het is voor zover ik weet geen bekende stof. Ik weet niet hoe de synthese gaat en of het mogelijk zou zijn, maar ik zou er niet raar van opkijken als deze stof per ongeluk gemaakt wordt als gevolg van een slecht productieproces.

Ik vraag me af of de hoeveelheid echte 3-MMC gaat stijgen als over een tijdje de voorraden van het nu verboden 3-CMC op beginnen te raken. Dan blijft er voornamelijk 2-MMC en de (weer) geproduceerde 3-MMC over op de markt.
Klik om te vergroten...
Als ze in NL de moeite nemen 3mmc te produceren waarom dan geen 4? Of is het omdat 3mmc dankzij internet/socials to populair is geworden onder jongeren? Toen 4mmc er was was het natuurlijk zo wat een decennia eerder (dat t populair was)
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hebbenzekezine? zei:
Of is het omdat 3mmc dankzij internet/socials to populair is geworden onder jongeren?
Klik om te vergroten...
waarschijnlijk hierdoor ja idd, het is volgens mij nog nooit zoveel in het nieuws en overal geweest (3mmc), en daarom dat ze dan alleen maar 3mmc en de andere meuk maken maar geen tot amper 4mmc, of gwn de juiste dealer hebben😋 kuch kuch ik, maar wat doe je wakker bro kom prive, denk jij moet mij eerst sturen ik kan je niet sturen ofzo
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ikzouhetechtnietweten zei:
waarschijnlijk hierdoor ja idd, het is volgens mij nog nooit zoveel in het nieuws en overal geweest (3mmc), en daarom dat ze dan alleen maar 3mmc en de andere meuk maken maar geen tot amper 4mmc, of gwn de juiste dealer hebben😋 kuch kuch ik, maar wat doe je wakker bro kom prive, denk jij moet mij eerst sturen ik kan je niet sturen ofzo
Klik om te vergroten...
Ik heb mn wekker vroeg staan,
Sliep al om half 9 😂

enfin, ze mogen dan wel eens leuke stofjes zoals MDMC weer maken als ze toch bezig zijn met cathinonen👀
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hebbenzekezine? zei:
Ik heb mn wekker vroeg staan,
Sliep al om half 9 😂
Klik om te vergroten...
sow hahshs ja die ken ik wel zo vroeg slapen, heb dat afgelopen 2 dagen ook gehad alleen vandaag is t ja beetje uit de hand gelopen 😭🤣
Hebbenzekezine? zei:
enfin, ze mogen dan wel eens leuke stofjes zoals MDMC weer maken als ze toch bezig zijn met cathinonen👀
Klik om te vergroten...
ja echtzo, mja zul je maar zien dat gaan ze niet doen hoor, ze gaan denk k eerder verder met 2mmc, 3cmc en die troep :/
K
KeyPointLid
01-01-2024, 00:00
#18
Avond,
Even een vraagje.
Ik heb zaterdag een feest van 1400 tot 2300, normaalgesproken gebruik ik alleen coke. Xtc is niet helemaal mijn ding omdat ik graag de controle hou. Nu twijfel ik om eens een keer miauw/3mmc te nemen ipv coke. Is dit aan te raden of kan ik beter coke met een kwartje xtc nemen? (Uiteraard ook gewoon de nodige biertjes erbij)

Als ik naar de kroeg ga is het ook meestal coke meestal max een halfje en slaap ik daarna toch nog wel aardig door de drank.

Ben benieuwd naar jullie mening. Gewoon coke op een feest of is 3mmc leuker?
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#19
KeyPoint zei:
Avond,
Even een vraagje.
Ik heb zaterdag een feest van 1400 tot 2300, normaalgesproken gebruik ik alleen coke. Xtc is niet helemaal mijn ding omdat ik graag de controle hou. Nu twijfel ik om eens een keer miauw/3mmc te nemen ipv coke. Is dit aan te raden of kan ik beter coke met een kwartje xtc nemen? (Uiteraard ook gewoon de nodige biertjes erbij)

Als ik naar de kroeg ga is het ook meestal coke meestal max een halfje en slaap ik daarna toch nog wel aardig door de drank.

Ben benieuwd naar jullie mening. Gewoon coke op een feest of is 3mmc leuker?
Klik om te vergroten...
Als je alleen het effect vergelijkt is 3mmc veel beter in een festivalsetting.
K
KeyPointLid
01-01-2024, 00:00
#20
Duwd zei:
Als je alleen het effect vergelijkt is 3mmc veel beter in een festivalsetting.
Klik om te vergroten...
En het gehele plaatje?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."