#1
Ik voelde me (dacht ik) heel goed, was wel goed eraan. Veel leuke nieuwe mensen leren kennen die avond. In eerste instantie had ik het ook niet echt door dat ik constant mn evenwicht moest zoeken, nu achteraf als ik terugdenk aan bepaalde momenten, denk ik wel van, ik had al veel eerder op de rem moeten trappen. Ik ben ook niet iemand die graag de controle verliest, vreselijk vind ik dat normaal gesproken. Het was een hele rare avond en ik kijk er helaas ook niet met een leuk gevoel aan terug. Maargoed, iedereen maakt wel eens fouten en dit was een hele goeie les voor me. Dat het me nu nog bezig houdt zegt eigenlijk al genoeg dat ik er veel spijt van heb.Verder aan @Minion toch de vraag: als je na de eerrste twee capsules een evenwichtprobleem kreeg, waarom dan toch daarna twee extra geslikt ?