Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC geel en stinkt

3MMC geel en stinkt

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
V
Venq07202021Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

ik heb gister ochtend 3gram 3mmc gehaald die zelfde avond heb ik met een paar vrienden wat gebruikt en ben toen naar huis gegaan ik had nog ongeveer 1,2 gram over. De volgende dag was mijn 3mmc geel geworden en het plakte een beetje aan elkaar in stukjes. Ik nam toen een lijntje (ik heb wel eerst de stukjes weer fijn geprakt) maar toen ik het gesnoven had stonk het enorm ik weet niet precies waar ik de geur mee kan omschrijven maar het liet me wel ff kokhalzen
Is hier een reden voor of is dit normaal, kan 3mmc bederven en is er verandering in het effect?
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#2
laat het testen, wij kunnen je niks vertellen over de inhoud van dat zakje doormiddel van kleur en geur, wel is bijna alle “3mmc” die momenteel rondgaat niet echt 3mmc en is er dus een grote kans dat je iets anders hebt
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
We hebben op DF geen glazen bol. Je zal het moeten testen om te weten wat er precies in zit.
H
Hanskazans930Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb dat ook een keer gehad, heb het gewassen in 100% pure aceton en toen was het weer helemaal spierwit en stonk niet meer. Gewoon aceton en 3mmc in glas doen en ff roeren en dan in koffiefilter laten uitlekken en opdrogen
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Venq07202021 ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum (research Chemicals) kun je daar voortaan even aan denken als een nieuw topic maakt?
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eik zei:
@Venq07202021 ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum (research Chemicals) kun je daar voortaan even aan denken als een nieuw topic maakt?
Klik om te vergroten...
Dacht dat speculeren niet toegestaan was. Als het to zo erg stinkt kan hij het beter rectaal nemen maar dat spreekt vanzelf.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
JanDeBrandweerman zei:
Dacht dat speculeren niet toegestaan was. Als het to zo erg stinkt kan hij het beter rectaal nemen maar dat spreekt vanzelf.
Klik om te vergroten...
Gaat het lekker daar?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt als 3-mmc
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#9
Veel wordt verkocht als 3M maar is get niet. Mensen maken het niet meer omdat het op lijst 1 staat en dus net zo strafbaar kan zijn als bijv xtc productie!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."