Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gewoon in een lege gelatine capsule doen werkt het beste en is niet zo smerig als in een vloeitje"
"Ik heb dat ook een keer gehad, heb het gewassen in 100% pure aceton en toen was het weer helemaal spierwit en stonk niet meer. Gewoon aceton en 3mmc in glas doen en ff roeren en dan in koffiefilter laten uitlekken en opdrogen"
"ZwieberDeVos zei: Goeieavond, Ik heb nu een aantal pogingen gedaan om 3mmc te pluggen, maar het gaat telkens mis. De aandrang word zo enorm heftig dat ik het op een gegeven moment gewoon niet kan verdragen, en als ik dan toch naar de wc ga en het is eruit dan blijft die aandrang even erg doorgaan ondanks dat alles leeg is. Het doet bijna pijn zelfs zo hevig is de aandrang en heb alle methodes geprobeerd maar telkens hetzelfde resultaat. Ik lees hier heel veel mensen die er super goeie ervaringen mee hebben maar ik begrijp er niks van. Klik om te vergroten... Ik ben van te voren naar de wc geweest om mijn darmen te legen dus daar kan het niet aan liggen**"
"Goeieavond, Ik heb nu een aantal pogingen gedaan om 3mmc te pluggen, maar het gaat telkens mis. De aandrang word zo enorm heftig dat ik het op een gegeven moment gewoon niet kan verdragen, en als ik dan toch naar de wc ga en het is eruit dan blijft die aandrang even erg doorgaan ondanks dat alles leeg is. Het doet bijna pijn zelfs zo hevig is de aandrang en heb alle methodes geprobeerd maar telkens hetzelfde resultaat. Ik lees hier heel veel mensen die er super goeie ervaringen mee hebben maar ik begrijp er niks van."
"Ik gebruik nu al ruim 2 jaar weer dagelijks speed en 3mmc ondanks meerdere klinieken en detoxen gehad te hebben. Ik gebruik speed vooral vanwege mijn adhd en verleden met ritalin en concert. Sinds de laatste terugval ben ik ook 3mmc gaan gebruiken het begon met af en toe maar is inmiddels gebruik ik het elke avond/nacht en is opgelopen tot het punt dat ik per lijn gemiddeld 300/400mg neem. Ik besefte met dit pas toen ik laatst een keer ging wegen hvl ik nou eigenlijk nam en ik schrok er nog al van want ik neem deze hoeveelheden nu toch al ruim een jaar en ik wil binnenkort weer naar een detox/kliniek gaan maar heb geen ervaring met wat voor afkick verschijnselen ik ga krijgen van de 3mmc en zeker met deze hoeveelheden en in combinatie met speed gebruik, wat wel veel minder is dan de 3mmc maar wel al direct na wakker worden. Heeft iemand hier ervaring mee of een idee wat ik kan verwachten qua lichamelijke klachten? Ik weet uit ervaring dat je van speed vooral heel veel slaapt en moe bent maar buiten dat bijna geen lichamelijke verslaving opbouwt. Is dit bij 3mmc hetzelfde of heftiger? Ik hoor graag jullie feedback thnx"
"Damius zei: Goedemorgen. In ieder geval kun je met beide middelen cold turkey stoppen zonder dat dit lichamelijk tot gevaar leidt. Ik lees nergens je totale dagelijkse hoeveelheid van beide middelen. Hoeveel gebruik je gemiddeld per dag? Hoe dan ook heb je je beloningssystemen en receptoren echt een stevige opdonder gegeven en zal het lang duren voordat er een nieuwe balans is gevonden na de detox. Je zult keihard met jezelf aan de slag moeten door middel van therapie. Wat betreft de 3mmc; dat werkt ook op je serotonine, dus houd rekening met depressieve verschijnselen de eerste periode na geheelonthouding. Je schrijft dat je ook functioneel hebt gebruikt ivm adhd. Ik zou aanraden om ook contact te zoeken met een psychiater. Wellicht helpt een middel als bupropion je tijdelijk om je op weg te helpen naar een nieuwe balans. Maar dat is iets om met een professional te bespreken. Normaliter zou ik dit niet aanraden, maar jouw gebruik is echt al langdurig en daarnaast maak ik uit je bericht op dat je gediagnosticeerd adhd’er bent. Een gereguleerd middel kan dan tijdelijk helpen in de overgangssituatie. Idealiter natuurlijk zonder. Nogmaals: iets ter bespreking met je hulpverleners. En staat je detox nu gepland of ben je enkel voornemens die te plannen? Veel sterkte en houd ons op de hoogte Klik om te vergroten... bedankt voor je reactie, Ik gebruik speed dagelijks denk ik zoon 3/400mg nassaal en 3mmc verschilt maar ik denk toch wel enkele grammen per avond/nacht. Over dat stukje adhd had ik zelf ook al in gedachte om eventueel dexamfetamine te proberen in overleg met psychiater want ik heb alle andere adhd medicaties al gehad en die bevielen me totaal niet. Ik slikte al sinds mijn 7e 54mg concerta en werd daar een emotieloze zombie van en als het uitwerkte extreem druk. Ik heb voor ik harddrugs ging gebruike ook jaren geblowd wat me hele school heeft verpest achteraf gezien maar speed was echt vanaf de eerste keer gelijk verslaafd wel opbouwend maar dat was altijd wel mijn hoofdmiddel en 3mmc is er later pas bij gekomen sinds 2 jaar geleden ongeveer. Ik heb nog geen detox geplant omdat ik momenteel moet melden bij verslavingsreclassering en ik moet nog een aantal keer voorkomen voor wat domme dingen die ik jaren geleden heb gedaan en voor het rijden zonder rijbewijs en onder invloed 6e keer er is een kans dat ik veroordeeld onder speciale voorwaarden dat ik een verplichte opname in een kliniek moet accepteren en stiekem hoop ik ook dat dat het geval gaat zijn want na de afgelopen 3x detoxen en naar klinieken gaan ben ik een beetje bang geworden om mezelf hoop te geven en dan weer te eindigen met teleurstelling. Want ondanks mijn gebruik gaat me leven verder beter dan de afgelopen jaren voor de laatste opname ik heb nu een relatie van 2,5 jaar, een eigen huis, en eet redelijk goed dus ben op normaal gewicht maar toch merk ik ook wel de negatieve aspecten van het gebruiken, vaak random vage kwaaltjes, acne die niet weg wil gaan en me kiezen zijn er ook al aan goort door gegaan en me vriendin vind het ook niet bepaald fijn om in zoon situatie te leven zonder toekomstperspectief van dag tot dag leven en onze ritmes zijn compleet anders die van mij is omgekeerd van wat normaal is dus dat helpt ook niet echt hopelijk heb ik het hiermee wat duidelijker gemaakt haha Nogmaals bedankt voor je advies"
"Koffieb00n zei: Lange periode van vermoeidheid. Slecht slapen. Depressie. Emotioneel niet stabiel. Cravings. Geen plezier uit alle daagse dingen kunnen halen. Negatieve gedachtes over van alles, maar vooral jezelf. Zelfmoord gedachtes, misschien. Duizeligheid en brainzaps misschien in het begin. Dat soort klachten kun je denk ik verwachten. Klik om te vergroten... Ik heb toevallig vandaag sinds enkele jaren weer telkens brainzaps of in iedergeval van die rare stoomshockjes in me hoofd waardoor ik ff paar seconde wazig zie dit had ik 3/4 jaar geleden ook in actief gebruik maar toen echr week lang heel erg ben al heel lang benieuwd naar wat precies is ik dacht iets met serotonine uitpuiting of iets dergelijks"