Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallooo Ik heb zojuist 2 forse lijntjes 3-mmc gesnoven nou vroeg ik me af wat ik nu moet doen, moet ik neusspray/water gebruiken of haalt dat de effecten eerder weg als ik dat gelijk gebruik en is het erg als ik mijn neus steeds ophaal zijn er tips voor hoe ik de effect zolang mogelijk hou of dat er überhaupt opties zijn om de effecten versterken (ik bedoel dan niet door anderen drugs te mixen)"
"Hallo, ik heb sinds kort een aantal keer 3mmc gedaan door van mijn sleutel af te snuiven. Nu wil ik lijntjes gaan proberen door een buisje te snuiven. Nu weet ik niet of ik het buisje klein beetje in mijn neus moet stoppen of best wat dieper in mijn neus en of ik dan hard of zacht moet snuiven"
"Hallo, ik heb gister ochtend 3gram 3mmc gehaald die zelfde avond heb ik met een paar vrienden wat gebruikt en ben toen naar huis gegaan ik had nog ongeveer 1,2 gram over. De volgende dag was mijn 3mmc geel geworden en het plakte een beetje aan elkaar in stukjes. Ik nam toen een lijntje (ik heb wel eerst de stukjes weer fijn geprakt) maar toen ik het gesnoven had stonk het enorm ik weet niet precies waar ik de geur mee kan omschrijven maar het liet me wel ff kokhalzen Is hier een reden voor of is dit normaal, kan 3mmc bederven en is er verandering in het effect?"