#1
5abp, 6abp dat zijn serotonine drugs die heel erg op mdma (xtc) lijken Alleen de love feeling kan wat minder zijn en de stimulatie, energie juist wat meer en het kan ook langer aanhouden. Dosering moet je dan nog even uitvogelen
2FA dat is een amfetamine achtige RC wat dus op speed lijkt en is ook heel chill om op te feesten. Persoonlijk ben ik meer van de oldschool drugs en houd ik meer van Speed dan van xtc omdat het langer duurt. Meer energie geeft en de ervaring is ook stabieler. Kan het hele feest door raggen zonder echt bij te hoeven doseren misschien een enkele keer. De comedown is ook veel later dan bij mdma (wat soms al na 5-6 uur is)
Je kan kiezen voor een mdma achtige RC of voor een amfetamine achtige RC (dus speed achtig)
Een klein beetje combineren kan nooit zoveel kwaad. Belangrijkste is de combinaties die je maakt, een biertje voor de drugs is niet zo erg maar na een fles whiskey een xtc pil slikken is dan weer niet zo slim idee en kan gevaarlijk worden.
Er zijn genoeg mensen die veel blowen wanneer ze aan de stimulerende drugs zitten en dit is ook vrij ontschuldig.
Ook zijn er genoeg mensen die benzo's nemen tijdens of na stimulerende middelen. Dit is ook 1 van de veiligste combinaties mits je er verstandig mee omgaat. In principe zou je pas een benzo moeten nemen als je niet meer bij gaat doseren met stimulerende middelen. Dit is eigenlijk alleen maar goed voor het lichaam omdat het de drugs afremt. Maar kans op verslaving is hierbij wel een heel groot risico en wordt dus zwaar afgeraden alleen in noodgevallen zou je dit moeten doen.
2FA dat is een amfetamine achtige RC wat dus op speed lijkt en is ook heel chill om op te feesten. Persoonlijk ben ik meer van de oldschool drugs en houd ik meer van Speed dan van xtc omdat het langer duurt. Meer energie geeft en de ervaring is ook stabieler. Kan het hele feest door raggen zonder echt bij te hoeven doseren misschien een enkele keer. De comedown is ook veel later dan bij mdma (wat soms al na 5-6 uur is)
Je kan kiezen voor een mdma achtige RC of voor een amfetamine achtige RC (dus speed achtig)
Een klein beetje combineren kan nooit zoveel kwaad. Belangrijkste is de combinaties die je maakt, een biertje voor de drugs is niet zo erg maar na een fles whiskey een xtc pil slikken is dan weer niet zo slim idee en kan gevaarlijk worden.
Er zijn genoeg mensen die veel blowen wanneer ze aan de stimulerende drugs zitten en dit is ook vrij ontschuldig.
Ook zijn er genoeg mensen die benzo's nemen tijdens of na stimulerende middelen. Dit is ook 1 van de veiligste combinaties mits je er verstandig mee omgaat. In principe zou je pas een benzo moeten nemen als je niet meer bij gaat doseren met stimulerende middelen. Dit is eigenlijk alleen maar goed voor het lichaam omdat het de drugs afremt. Maar kans op verslaving is hierbij wel een heel groot risico en wordt dus zwaar afgeraden alleen in noodgevallen zou je dit moeten doen.