Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerdwaald door alle RC's

Verdwaald door alle RC's

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tikkitakki zei:
Ik heb alleen geen idee wat men bedoeld met sucinatie, mijn excuus als ik het verkeer type.
Klik om te vergroten...
Ik citeer, heb zelf geen scheikundige achtergrond of zoiets:
" De 6-APB molecuul is een zout bestaande uit 6-APB en HCL of succinaat. Deze verbinding wordt gemaakt zodat 6-APB kristalliseert en dus een vaste vorm krijgt. In je lichaam laat deze verbinding los en HCL en succinaat zijn verder niet gevaarlijk of psychoactief.

Succinaat is zwaarder dan HCL en daardoor bevat succinaat in zekere zin minder 6-APB en is daarom iets minder sterk. Het is een klein verschil. 10% is een goede schatting. "


En ja, oraal nemen
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tikkitakki zei:
Klinkt dit acceptabel, te laag of voor een leek als ik een doodvonnis?
Klik om te vergroten...
Het blijft altijd een beetje zoeken naar de juiste dosering, dat lees je ook wel vaak in reports.
Op psychonautwiki staan doseringen op basis van HCL wat sterker is. Je vindt nu bijna overal succinate wat minder sterk is en waar je dus meer van nodig hebt. Oraal is de enige juiste manier van inname.
Het beste is om in 1 keer de juiste dosering te nemen en niet bij te pakken.
Natuurlijk goed om laag te beginnen, zeker de eerste keer.
Ik zou je toch aanraden niet te laag te gaan zitten, denk dat 140mg prima kan.
Ik ben een paar kilo zwaarder dan jij en wij nemen altijd 200mg ineens. Dat moet jij niet doen, maar 140mg lijkt me prima.
Het kan lang duren voor het gaat werken, dus niet snel bijnemen!
Bij mij duurt het meestal 45 minuten voor ik het voel, bij mijn vrouw duurt het soms wel 2 uur.
Laat je ons je ervaring weten?
Heel veel plezier en geniet lekker!
T
TikkitakkiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel erg bedankt voor alle informatie en hulp die geboden is en de tijd die jullie er voor mij hebben ingestoken.

Het feest is van 1200-2300. Ik wil tussen 4 en 5 uur de dosis nemen van van 140mg. Als ik de rapporten mag lezen denk ik dat 150 ook wel te doen is zodat ik net boven mijn gewicht zit, hier dus nog een beetje twijfel over. Vanwege m'n eerste laat ik het bijnemen en hoop ik lekker te gaan op deze dosis. Als het rond 8 uur nog niet goed werkt ga ik heel voorzichtig aan het bier en dan settle ik voor een roes, ik weet dat alcohol erg slecht is icm. met andere drugs dus ik zal dit zeker niet gehaast doen. Als het feest is geweest zal ik een trip reports maken en hier ook even een korte ervaring geven.

Ik wil wel even bijvoegen dat als ik mdma gebruik aan de 200mg wel een goede dosering heb als het gaat om effect tegen bijeffecten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."