Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hebbenzekezine? zei: Nee heb 65 redose gedaan. Klik om te vergroten... Vond je 180 te mild of ben je benieuwd wat een hogere dosis met je doet? Mag later natuurlijk ook beantwoorden"
"Hebbenzekezine? zei: Ik ga zaterdag 1,5 pellet van 130mg proberen Klik om te vergroten... Is dit jouw eerste keer en wat is jouw drugsgebruik voorheen? Mijn laatste keer was ruim een jaar terug (op een blowen na). Zou je willen laten weten hoe het was? MarcieMarc zei: Ik weet niet waarom maar heb in poeder toch meer vertrouwen dan in pellets. Wellicht ben ik wantrouwend geworden door de XTC wereld 🤔. Ik ga caps vullen met poeder. (helse t*fus klus als je te kleine caps hebt trouwens) Klik om te vergroten... Dit is ook wat ik heb gelezen over het poeder, of het waar kan ik niet o er oordelen. MarcieMarc zei: Had ik ook, heb het 3x opnieuw gewogen. Ik wilde 160mg in een cap maat 2 doen, kun je echt vergeten. Het is echt fluffy poeder dus werden 2 caps van 80, dat ging wel. Klik om te vergroten... Haha yep! Zelf ondervonden. Ik dacht dat maat 4 wel goed zou zijn, stond bij ~250mg... Heb nog net geen vergrootglas nodig om het gat goed te kunnen zien. Dus er gaan andere komen 🥹"
"Hebbenzekezine? zei: Dit gaat mijn derde keer worden. Heb ruim 10/15 jaar geleden in studententijd erg veel geëxperimenteerd en vooral met de RC’s. Al die jaren daarna nog MDMa/X een kans gegeven maar die koek is gewoon op. zal t laten weten! oja en een tip voor de capsule vullers: papiertje dubbelvouwen zodat je er in de vouw tegen capsule makkelijk kan vullen. Anders nog makkelijker: vloei papier gebruiken Klik om te vergroten... Spannend! 3e keer 6apb en dan nog zoekend naar de juiste dosis, geeft mij alleen maar meer kopzorgen over de juiste dosis. Gelukkig duurt het nog even en kan het rustig bezinken. Ik dacht precies hetzelfde over het vullen van de capsule. Eerst de capsule wegen, a4 papier pakken, dubbel vouwen, 6apb er tussen en dan de capsule over de vouw laten gaan en het dan zo opscoopen. Lijkt in mij ogen de beste manier als je geen vuller hebt. MarcieMarc zei: Ik vond 160 echt leuk maar heb het idee dat mijn sweet spot hoger ligt. Volgende ervaring zet ik in op 180. Ben 1,78 84kg (gym en geen friettent 84kg). Denk dat ook daar nogal verschil in zit ivm je eigen metabolisme. Klik om te vergroten... Daar zeg je wat inderdaad. Vet zal niet heel veel doen met de dosis, spier lijkt mij van wel. Wat ik heb gelezen op het forum is dat ongeveer 2 á 2,2x mg 6apb per kg ligt. Je kan het ook anders bekijken. Ik neem aan dat lengte niet heel veel toevoegt aan de dosis als iemand een bmi van 15% heeft en 100 kilo weegt een dosis van 170mg tot 187 nodig heeft. Mijn gewicht is 70kg met een bmi van dat ik weet, 12% wil zeggen dat mijn dosis 123mg tot 135,5 mg moet liggen Laten we grof zeggen met een metabolisme van 24 uur is basis 1. Bij mij is deze iets sneller laten we zeggen 20 uur dan wordt het; 20:24*123=102,5mg 20:24*132,5=110,5mg Daartussen zou dan mijn sweetspot moeten liggen. Of dit klopt weet ik niet. Misschien dat iemand dit bij zichtzelf ook kan narekenen of waardes geven dan wil ik dit ook doen. (Edit: stomme rekenfout gemaakt, moest 20:24 ipv. 24:20 zijn)"
"Apart dat de 6-apb zo veel heftiger werkt dan de vorige ondanks dezelfde batch. Dit zet mij wel aan tot denken, ik ben het van plan op bkjn en begin wel te twijfelen. Bedankt voor het rapport 🙂"
"Hebbenzekezine? zei: Heb ik dus ook. Maar ga zaterdag toch naar het feest en waag het er op met 195mg. Kan ook nog 130mg pellet met halfje van een 100mg pellet doen. Maar 175 mg vond ik echt te mild destijds dus denk dat ik het gewoon op ga wagen! Klik om te vergroten... Ben echt heel erg benieuwd hoe dit bevalt. Mijn twijfel wordt steeds groter namelijk 🥲"
"MarcieMarc zei: Als je zo erg, en steeds meer, twijfelt dan vooral niet doen. Hoe je er in je kop mee om gaat bepaalt voor een groot deel hoe je erop gaat. Als je er niet helemaal achter staat kun je het dus beter even laten anders ga je er wellicht een vervelende ervaring uit halen. Klik om te vergroten... Heb nog een week en blijf zoeken hoe en wat. Misschien dat er weer wat vertrouwen opgebouwd kan worden"
"Hebbenzekezine? zei: Werkt serieus binnen 40 Minuten al de tering Klik om te vergroten... Keep us posted! Ben heel erg benieuwd, fijne vlucht en geniet van het moment!"
"Laat ik beginnen met dat ik nieuw ben, hallo! Ik ben 32 jaar, 1,70 en 70 kilo, geen idee of dit voor nu belangrijk is maar wie weet. Ik heb me al aardig ingelezen op het forum over RC's en oa. over de do's en dont's. De hoeveelheid RC's die worden aangeboden is echt gigantisch vanuit mijn perspectief (leek). ik ga binnenkort naar een wat harder feest en ben benieuwd naar jullie advies. Ik ben niet iemand die leukweg allerlei soorten drugs combineer (hooguit een blowtje op het parkeerterrein). Daarnaast geen grote drugsgebruiker, op feesten wel mdma (xtc) gebruikt en twee jaar geleden voor het eerst kennis gemaakt met de eerste RC 3mmc. Mijn ervaring was geweldig. Beetje de eerste keer xtc maar dan met meer energie. Oke is zeg dat ik geen drugs combineer. Moet helaas wel toegeven wanneer ik xtc gebruikt daarvoor wel aan het bier zat (met maten). Ik heb veel slechte verhalen gehoord over 2mmc en ook goede dat het toch aangenaam verrast. Daarnaast is de comedown erg zacht en geen zware aanslag op het lichaam. Toch heeft het me de interesse getrokken en de keuze gemaakt om twee gram te bestellen en het te laten testen. Aan de ene kant zit het met ook een beetje dwars door alle verhalen rondom 2mmc en ik wil toch echt wel een knaller van een feest meemaken. Ik heb nagedacht over: 6abp 2fa 2cmc De grootste twijfel ligt bij mij bij de 6abp en 2mmc. 2fa en 2cmc lijkt mij een flinke impact te hebben op het lichaam. Wat zouden jullie mij aanbevelen? Ik hoef echt geen 12 uur los te gaan maar een uur of 5 hoop ik wel goed aan te staan. Ik ben van mezelf al een prater en altijd respect naar anderen, naast de drugs wil ik dit wel zo houden. Alle tips zijn welkom"
"Paranoize. zei: 5abp, 6abp dat zijn serotonine drugs die heel erg op mdma (xtc) lijken Alleen de love feeling kan wat minder zijn en de stimulatie, energie juist wat meer en het kan ook langer aanhouden. Dosering moet je dan nog even uitvogelen 2FA dat is een amfetamine achtige RC wat dus op speed lijkt en is ook heel chill om op te feesten. Persoonlijk ben ik meer van de oldschool drugs en houd ik meer van Speed dan van xtc omdat het langer duurt. Meer energie geeft en de ervaring is ook stabieler. Kan het hele feest door raggen zonder echt bij te hoeven doseren misschien een enkele keer. De comedown is ook veel later dan bij mdma (wat soms al na 5-6 uur is) Je kan kiezen voor een mdma achtige RC of voor een amfetamine achtige RC (dus speed achtig) Een klein beetje combineren kan nooit zoveel kwaad. Belangrijkste is de combinaties die je maakt, een biertje voor de drugs is niet zo erg maar na een fles whiskey een xtc pil slikken is dan weer niet zo slim idee en kan gevaarlijk worden. Er zijn genoeg mensen die veel blowen wanneer ze aan de stimulerende drugs zitten en dit is ook vrij ontschuldig. Ook zijn er genoeg mensen die benzo's nemen tijdens of na stimulerende middelen. Dit is ook 1 van de veiligste combinaties mits je er verstandig mee omgaat. In principe zou je pas een benzo moeten nemen als je niet meer bij gaat doseren met stimulerende middelen. Dit is eigenlijk alleen maar goed voor het lichaam omdat het de drugs afremt. Maar kans op verslaving is hierbij wel een heel groot risico en wordt dus zwaar afgeraden alleen in noodgevallen zou je dit moeten doen. Klik om te vergroten... Erg bedankt voor de tips. Ik ben niet bekend wat wel en niet gecombineerd kan worden dus bij deze doe ik dit ook niet. Ik ben ook wel erg benieuwd naar 2fa. Hoe consumeer jij het? Mijn voorkeur ligt via de neus, roa is dit als ik het goed begrijp? Is het mogelijk om daarna nog te kunnen slapen of is dit een no go? Hoe vaak is bijpakken mogelijk wat zijn de mogelijk bijeffecten? 6apb zie ik ook wel zitten alleen ik ben ook erg benieuwd om eens door het geluid te gaan wat ik mis bij xtc."
"Neo-Shulginist zei: Ik zou allereerst aanbevelen om jezelf kritisch te bevragen waar je zin in rc's vandaan komt. Want je zegt het zelf al, er zijn veel verschillende rc's beschikbaar. Daarbij is er ook een duidelijke marketingstrategie. Allereerst word je interesse gewekt om alle verschillen te ontdekken. Drugsgebruik wordt dan een bucket list van 'kijk eens wat ik allemaal geprobeerd heb' en 'oeh die heb ik nog niet geprobeerd, DUS moet ik het maar gaan kopen'. De tweede manier waarop verkoop gestimuleerd wordt is door het idee 'het is nu nog legaal, maar straks misschien verboden (en niet meer verkrijgbaar)'. Ik vertel je dat zodat je jezelf weerbaarder kunt maken tegen dit soort invloeden. Probeer alleen middelen te gebruiken waar je daadwerkelijk in geïnteresseerd bent. Dat in overweging nemende, hebben 2-FA en 2-CMC totaal niet mijn interesse Klik om te vergroten... Dat is een goede vraag die je stelt, heb daar zelf ook goed over nagedacht. De reden dat ik voor RC's kies is omdat het legaal is, wordt ik gepakt zal dit geen nadelige gevolgen hebben voor mijn werk. Hoe stom dit ook klinkt, ik heb niks illegaals op zak en daar kan ik dan ook niet voor vervolgd of gestraft worden. Daarnaast is mijn betrouwbare kring vrijwel nihil om aan drugs te komen."