Dit gaat mijn derde keer worden.
Heb ruim 10/15 jaar geleden in studententijd erg veel geëxperimenteerd en vooral met de RC’s. Al die jaren daarna nog MDMa/X een kans gegeven maar die koek is gewoon op.
zal t laten weten!
oja en een tip voor de capsule vullers: papiertje dubbelvouwen zodat je er in de vouw tegen capsule makkelijk kan vullen. Anders nog makkelijker: vloei papier gebruiken
Spannend! 3e keer 6apb en dan nog zoekend naar de juiste dosis, geeft mij alleen maar meer kopzorgen over de juiste dosis. Gelukkig duurt het nog even en kan het rustig bezinken.
Ik dacht precies hetzelfde over het vullen van de capsule. Eerst de capsule wegen, a4 papier pakken, dubbel vouwen, 6apb er tussen en dan de capsule over de vouw laten gaan en het dan zo opscoopen. Lijkt in mij ogen de beste manier als je geen vuller hebt.
Ik vond 160 echt leuk maar heb het idee dat mijn sweet spot hoger ligt. Volgende ervaring zet ik in op 180. Ben 1,78 84kg (gym en geen friettent 84kg). Denk dat ook daar nogal verschil in zit ivm je eigen metabolisme.
Daar zeg je wat inderdaad. Vet zal niet heel veel doen met de dosis, spier lijkt mij van wel.
Wat ik heb gelezen op het forum is dat ongeveer 2 á 2,2x mg 6apb per kg ligt.
Je kan het ook anders bekijken. Ik neem aan dat lengte niet heel veel toevoegt aan de dosis als iemand een bmi van 15% heeft en 100 kilo weegt een dosis van 170mg tot 187 nodig heeft.
Mijn gewicht is 70kg met een bmi van dat ik weet, 12% wil zeggen dat mijn dosis 123mg tot 135,5 mg moet liggen
Laten we grof zeggen met een metabolisme van 24 uur is basis 1. Bij mij is deze iets sneller laten we zeggen 20 uur dan wordt het;
20:24*123=102,5mg
20:24*132,5=110,5mg
Daartussen zou dan mijn sweetspot moeten liggen. Of dit klopt weet ik niet. Misschien dat iemand dit bij zichtzelf ook kan narekenen of waardes geven dan wil ik dit ook doen.
(Edit: stomme rekenfout gemaakt, moest 20:24 ipv. 24:20 zijn)