Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLang festival gepland, 6 dagen!

Lang festival gepland, 6 dagen!

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ga jij, TS, drugs meenemen naar Frankrijk?!
Daar zou ik maar heeeeeeeel voorzichtig mee zijn!
In Frankrijk is men niet mals tav drugssmokkel....ik zou het zelf never nooit doen!
m
milanomtLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi allemaal!

Heb volgende week een bijzonder festival gepland staan in de Franse Alpen (Tomorrowland Winter)! Dit jaar extra bijzonder, het vrouwtje gaat mee en de kids blijven thuis. Zijn ivm jong ouderschap eigenlijk nooit echt lang samen weggeweest dus kijk er ontzettend naar uit.
Vorig jaar heb ik twee keer xtc gebruikt, ca. 3/4 pil per avond met 48 uur pauze hiertussen.

Dit jaar dus weer en ben mezelf behoorlijk in RC's aan het verdiepen. Zou eigenlijk heel graag 1p-LSD in dosering van ca. 50mcg op de dag willen proberen bovenop de berg in de sneeuw met de juiste artiest die draait, en dan 's-avonds aanvullen met XTC 120mg MDMA. Ook lijkt 6-APB veelbelovend maar zit een beetje met de dagen erna aangezien er ook gewintersport gaat worden. 2F/Keta, 4-FMA, en 2-MMC zitten echter ook in het winkelwagentje. Zou het allerliefste 3 dagen wat gebruiken waarvan 1 dag wat zwaarder midden in de week, heb XTC in maart 23 en dec. 23 gebruikt dus verwacht geen hoge al te hoge tolerantie.
Wat ik terugleest is dat 3 dagen in een week écht te gek zou zijn wbt serotine slupers en dat wil ik voorkomen. Dacht misschien ook gewoon wat wiet mee te nemen? Alcohol van plan zo veel mogelijk te laten staan en drink op de dag zelf ook helemaal niets!

Side note is dat ik behoorlijk verslavings gevoelig ben, nicotine bijv. kom ik zo bizar lastig vanaf, en wil dat zeer zeker nooit met drugs ervaren.
Individuele topics heb ik allemaal doorgenomen maar omdat het festival zo lang duurt, plus ik ook redelijk fanatiek wil blijven skiën zoek ik de gulden middenweg. Hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
milanomt zei:
Side note is dat ik behoorlijk verslavings gevoelig ben, nicotine bijv. kom ik zo bizar lastig vanaf, en wil dat zeer zeker nooit met drugs ervaren.
Klik om te vergroten...
Haha nou het begin is al goed want kennelijk is je brein nu al op zoek naar allerlei manieren om je festival zoveel mogelijk met drugs te vullen.

Ik zou vooral oppassen met stimulerende middelen, want die hebben de heftigste impact op je functioneren en kunnen je goed slopen tijdens je festival. Ook moet je er rekening mee houden dat veel stimulerende middelen meerdere dagen in je bloed aanwezig blijven. Bijvoorbeeld MDMA blijft 48 uur in je bloed. Van research chemicals is meestal niet bekend hoe lang ze precies in je systeem blijven.

Misschien is het dus goed als je gewoon met jezelf afspreekt dat je één dag een stimulerend middel gebruikt (zoals MDMA). Eén dag een LSD-tripje. En één dag een dissociatief middel zoals ketamine. Dan heb je al drie dagen in een week drugs gebruikt, en kun je de andere dagen inzetten om te herstellen, en om ook even nuchter van het festival te genieten. Gewoon om jezelf ervan te verzekeren dat je niet stiekem op drugsvakantie bent :wink:
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Ga jij, TS, drugs meenemen naar Frankrijk?!
Daar zou ik maar heeeeeeeel voorzichtig mee zijn!
In Frankrijk is men niet mals tav drugssmokkel....ik zou het zelf never nooit doen!
Klik om te vergroten...
Een beetje spanning in je leven houden.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#5
milanomt zei:
Dit jaar extra bijzonder, het vrouwtje gaat mee..
Klik om te vergroten...
Je partner vrouwtje noemen, dat kan echt niet meer. Als ik dat tegen "mijn" partner zeg, dan hoekt ze mij neer. Terecht. En dat allemaal op internationale vrouwendag.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
SneeuwStorm zei:
Je partner vrouwtje noemen, dat kan echt niet meer. Als ik dat tegen "mijn" partner zeg, dan hoekt ze mij neer. Terecht. En dat allemaal op internationale vrouwendag.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens.
Het is je vrouw, je partner.
Zo’n vernederend verklein woord hoef ik thuis niet te proberen.
Mijn superleuke en superlieve vrouw ❤️
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
SneeuwStorm zei:
Een beetje spanning in je leven houden.
Klik om te vergroten...
oooit locked up abroad gezien? :P
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
milanomt zei:
het vrouwtje gaat mee en de kids blijven thuis.
Klik om te vergroten...
Het vrouwtje is gewoon je vrouw: de moeder van jullie kinderen.
Vooral benieuwd hoe zij het woord vindt dat jij voor haar gebruikt.

Heel veel plezier op TML Winter, ben jaloers.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#9
In Utrecht noemen ze het gewoon “mijn wijffie”. Mensen moeten zich gewoon niet zo aanstellen om woordgebruik.

OT: ik zou gewoon voor 1 dag gebruik gaan en dan 6apb.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#10
SneeuwStorm zei:
Een beetje spanning in je leven houden.
Klik om te vergroten...
Op die lijn zit TS sowieso al: Drugs en Wintersport vormen een bijzondere combinatie met uitzicht op een extra dosis drugs (in hospitaal).
Pro-tip: helm thuislaten !

Verder klinkt het als een gaaf festival !
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hebbenze? zei:
In Utrecht noemen ze het gewoon “mijn wijffie”. Mensen moeten zich gewoon niet zo aanstellen om woordgebruik.

OT: ik zou gewoon voor 1 dag gebruik gaan en dan 6apb.
Klik om te vergroten...
Stel je niet zo aan.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
SneeuwStorm zei:
Je partner vrouwtje noemen, dat kan echt niet meer. Als ik dat tegen "mijn" partner zeg, dan hoekt ze mij neer. Terecht. En dat allemaal op internationale vrouwendag.
Klik om te vergroten...
Zeehond zei:
Helemaal mee eens.
Het is je vrouw, je partner.
Zo’n vernederend verklein woord hoef ik thuis niet te proberen.
Mijn superleuke en superlieve vrouw ❤️
Klik om te vergroten...
Misschien is zijn vrouw wel gewoon heel klein? :womantippinghand:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
oooit locked up abroad gezien? :P
Klik om te vergroten...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een vrouw een wijf noemen, vind ik zeer denegrerend. Dat vind ik verkeerd. Dat zeg je niet, en zeker niet van je eigen partner!😡
m
milanomtLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oeps, maak nogal wat los hier 😅. Dus om het even in context te plaatsen. Mijn VROUW(tje) is ook echt mijn vrouw en inmiddels 9 jaar getrouwd. Maatje 34 en 47kg.

Komen uit een behoorlijke plattelands omgeving en werkelijk waar geen idee dat anderen hier zo over dachten? M'n partner zal het wel de laatste zijn die dit denigrerend opvat, alhoewel ze wel het gezin fulltime runt, we zullen het er hier eens over hebben 😉.

Wat betreft wintersport en drugs, ben zeker bewust van gevaren en risico's. Dus die worden ontnomen, uiteraard niet onder invloed skiën wat trouwens wel anders is in de Oostenrijkse skigebieden waar iedereen tappie naar beneden gaat.
Vorig jaar waren er 20k+ bezoekers en bijzonder weinig ongevallen gezien. Als je van sneeuw, bergen en misschien ook skiën houdt zeg ik, hier moet je eens zijn geweest!

Ik zie alle kritiek en vooroordelen maar even als opbouwend en zal alle waarschuwingen meenemen!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zou het bij 1 dag houden. Je moet ook nog op skivakantie :wink:

Groetjes aan je vrouwtje
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jeetje wat een lang festival. Ik was de zondag na een weekend festival op het einde al echt helemaal gesloopt. Laat staan de maandag 💀.

Maar als antwoord op je vraag: ik zou het alle dagen bij wat drankjes houden, dan slaap je nog wel oke. De laatste dag, tegen einde van de middag goed eten en dan afsluiten met een xtc. Kwartjes tot je op je level zit.

Have fun 😎👊🏻
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
Een vrouw een wijf noemen, vind ik zeer denegrerend. Dat vind ik verkeerd. Dat zeg je niet, en zeker niet van je eigen partner!😡
Klik om te vergroten...

Er zijn genoeg mensen die zo over hun vriendin/vrouw praten.
Laat ze maar weetje meteen met wat voor soort type je te maken hebt :lolol: :lolol:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
milanomt zei:
Maatje 34 en 47kg
Klik om te vergroten...
Welke paddestoel heb je haar gevonden? Maat 34. Daar past nog niet eens mijn sleutelbos in.

Maar even alle gekheid op een stokje, 6 dagen festival is flink. Let je wel op je lchaam?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Iedereen hier allemaal offended misschien vind zijn vrouwtje het allemaal niet zo boeiend.

Altijd beter dan mannen die zeggen mijn wijf 🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."