#1
Hij heeft denk al wat genomen 🙃
Waarom grijpt iedereen om de haverklap naar dat befaamd slotje? De post heeft door onze reacties geen waarde meer..
Die kennen we allemaal nog. ☝️Snowwwww
Ik maak toch ook gewoon een grapje, werk toch eens mee. 😜Sorry, maar het zegt echt niet veel. In de tijd dat ik op het forum kwam, bestonden die waarderingsscores nog helemaal niet. Er zijn heel veel (oud)leden - die hier nog veel langer rondhangen dan ik - wiens scores dus totaal niet kloppen/niet representatief zijn, simpelweg omdat ze de eerste jaren van hun membership überhaupt helemaal geen likes hebben kunnen krijgen.
Los daarvan zijn er ook mensen die gewoon heel veel posten en dus heel veel likes ontvangen.
Hóógstens geeft een hele lage waarderingsscore bij een recent lid een indicatie dat die persoon zichzelf niet heel populair maakt.
Ik raak moeilijk wijs uit de woordsalade, maar toch even inpikken op het "zero tolerance" beleid in Antwerpen. Dat is m.i. voornamelijk gebaseerd op wat het rechts-conservatieve kiespubliek wil in Antwerpen. Lekker stoer spierballengerol. Rollen met die bearcat!(ben Nederlander maar woon al af en aan 9 jaar in de koekenstad).
Niet voor lang meer hopelijk, want die 0-Tolerance houding van de Belgische politie (IN ANTWERPEN) snap ik gezien de transporten etc... Maar hoe ze gebruikers aanpakken.
Waarderingsscores zeggen ongeveer net zo weinig als bovenstaande post van Johnn… ik bedoel Flip_The_Traps.
Die kennen we allemaal nog. ☝️
Hoe dat die enorme dopaminvloed doet loskomen is ongekend. Meest potente Dopamine modulator die er bestaat. Period. 🤣
Ik merk zelf na een avondje dat ik soms wel een week echt 0 puf heb he. Geen motivatie. Enkel kunnen slapen. Depressieve symptomen. Etcetera.
Ik blik daar eigenlijk met een mooi gevoel op terugSorry, maar het zegt echt niet veel. In de tijd dat ik op het forum kwam, bestonden die waarderingsscores nog helemaal niet. Er zijn heel veel (oud)leden - die hier nog veel langer rondhangen dan ik - wiens scores dus totaal niet kloppen/niet representatief zijn, simpelweg omdat ze de eerste jaren van hun membership überhaupt helemaal geen likes hebben kunnen krijgen.
Is het hypocriet om deze te liken?Ik blik daar eigenlijk met een mooi gevoel op terug
Wat ben jij toch ook een heerlijk mensIs het hypocriet om deze te liken?
Nee klopt dat is een "popsmoke" MDMA pil. Geen idee waarom ik die eronder gezet heb. 🤔🙃Ja deze gedachtengang en woordenbrij is echt mega herkenbaar 🤣
Ik snap alleen de foto niet, want volgens mij is dat geen gravel.
Eens.
Dit wordt ook alleen maar erger. Compleet futloos voor twee weken lang. Een keertje stofzuigen en je bent weer done for the day.
Simpelere tijden.Sorry, maar het zegt echt niet veel. In de tijd dat ik op het forum kwam, bestonden die waarderingsscores nog helemaal niet. Er zijn heel veel (oud)leden - die hier nog veel langer rondhangen dan ik - wiens scores dus totaal niet kloppen/niet representatief zijn, simpelweg omdat ze de eerste jaren van hun membership überhaupt helemaal geen likes hebben kunnen krijgen.
Maar, zitten we goed met onze vermoedens?Nou mensen dat was een waar feest om terug te lezen. Ben inmiddels helemaal clean en lag helemaal dubbel toen ik het terug las! Vooral jullie reacties. Bedankt 😂
Nou mensen dat was een waar feest om terug te lezen. Ben inmiddels helemaal clean en lag helemaal dubbel toen ik het terug las! Vooral jullie reacties. Bedankt 😂
Nee klopt dat is een "popsmoke" MDMA pil. Geen idee waarom ik die eronder gezet heb. 🤔🙃
Nu, 3 weken gevaped, tolerante zo hoog dat ik er niets meer van merk, ligt doelloos te zijn, zo kan het dus ook uitpakken !Wat probeer je hier in godsnaam mee te zeggen?
oh, kleine tip, spreek uit uit ervaring: laptopje wegleggen (porn binge). Ook geen escort of vriendin/scharrel in de buurt. Je hoofd veranderd in een seks paleis.
We spreken dus over a-pihp…..Nu, 3 weken gevaped, tolerante zo hoog dat ik er niets meer van merk, ligt doelloos te zijn, zo kan het dus ook uitpakken !
Verstandig nee natuurlijk niet, maar ieder vogeltje heeft een eigen karakter…..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."