#1
Goedendag leden,
Kort samengevat: Niet nieuw op dit Forum maar wel de eerste keer advies nodig en dus een post plaatsen.
Ik, jongeman 37, 183 en 78 kilo. Eerder al rederijke periode cocaïne gebruikt. In begin vond ik het nog wel leuk en geeft inzichten maar naarmate nam ik het wel eens en had ik achteraf zo van, zonder van euro's en de verwachting viel tegen. Wellicht door vaker gebruiken.
Ben ook erg goed bekend met benzo's en mijn enorme favoriet is Dormicum, Midazolam. Ik kan er in tussenpozen van uren zeker wel 5 van 15MG op. De inslag en effect is mij een genoegen en ik weet dat menig mens hier direct van onder de lakens gaat, ik niet. Waarom, geen idee. Ook wel een Coke en Dormicum genomineerd.
Nu heb ik onlangs 2mmc geprobeerd via de welbekende sites, De eerste keer was enorm fijn, meerdere keren erna vooral geilheid vooral als ik het nam als een bommetje. Werkte echter maar kort (max uurtje) Ter aanvulling: Bij mij hoeft nooit alles op. Ik kan zo gaan slapen, stoppen en wetende dat er bijv nog 1 gram 2mmc of coke ligt. Daar kan ik gelukkig mee de(a)len.
Afijn: Ik heb zojuist via de dealer 2 gram 3mmc gekocht, nee niet getest. En vandaag via de welbekende site 2 gram 3-FEA gekregen.
Over dat laatste, 3-FEA - kan ik eigenlijk niets concreet iets vinden en ja hem goed de zoekbalken gebruikt.
In de ene post wordt gereageerd dat het op truffels ervaring lijkt (hier wil ik ver vandaan bijven, eng) en de andere zegt weer MDMA achtige noch richting 2mmc effecten.
Wie heeft er ervaringen met 3-FEA, wat kan ik ongeveer verwachten ( innemen als met poeder in capsule) snap dat elk lichaam anders is maar waar kan ik het mee redelijke wijs vergelijken. En met welke dosis zal ik beginnen, zodat ik niets voel maar ook niet te hard ga.
Neem jullie adviezen en opmerkingen ten harte!
Groetn uit Twente.
Kort samengevat: Niet nieuw op dit Forum maar wel de eerste keer advies nodig en dus een post plaatsen.
Ik, jongeman 37, 183 en 78 kilo. Eerder al rederijke periode cocaïne gebruikt. In begin vond ik het nog wel leuk en geeft inzichten maar naarmate nam ik het wel eens en had ik achteraf zo van, zonder van euro's en de verwachting viel tegen. Wellicht door vaker gebruiken.
Ben ook erg goed bekend met benzo's en mijn enorme favoriet is Dormicum, Midazolam. Ik kan er in tussenpozen van uren zeker wel 5 van 15MG op. De inslag en effect is mij een genoegen en ik weet dat menig mens hier direct van onder de lakens gaat, ik niet. Waarom, geen idee. Ook wel een Coke en Dormicum genomineerd.
Nu heb ik onlangs 2mmc geprobeerd via de welbekende sites, De eerste keer was enorm fijn, meerdere keren erna vooral geilheid vooral als ik het nam als een bommetje. Werkte echter maar kort (max uurtje) Ter aanvulling: Bij mij hoeft nooit alles op. Ik kan zo gaan slapen, stoppen en wetende dat er bijv nog 1 gram 2mmc of coke ligt. Daar kan ik gelukkig mee de(a)len.
Afijn: Ik heb zojuist via de dealer 2 gram 3mmc gekocht, nee niet getest. En vandaag via de welbekende site 2 gram 3-FEA gekregen.
Over dat laatste, 3-FEA - kan ik eigenlijk niets concreet iets vinden en ja hem goed de zoekbalken gebruikt.
In de ene post wordt gereageerd dat het op truffels ervaring lijkt (hier wil ik ver vandaan bijven, eng) en de andere zegt weer MDMA achtige noch richting 2mmc effecten.
Wie heeft er ervaringen met 3-FEA, wat kan ik ongeveer verwachten ( innemen als met poeder in capsule) snap dat elk lichaam anders is maar waar kan ik het mee redelijke wijs vergelijken. En met welke dosis zal ik beginnen, zodat ik niets voel maar ook niet te hard ga.
Neem jullie adviezen en opmerkingen ten harte!
Groetn uit Twente.
