Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAvondje 3MMC of 3-FEA. Graag advies en dossering

Avondje 3MMC of 3-FEA. Graag advies en dossering

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
Boer-uut-TwenteLid
01-01-2024, 00:00
#1
HappyMind zei:
4F-MPH lijkt op geen enkele manier op speed of coke. Het is een heel milde stimulant en wellicht zelfs saai. Ik zou zeggen dat het een functionele stimulant is, ik kon er zelfs gewoon op eten en dat is voor mij vrij uniek tijdens gebruik. Het vergelijken met andere stimulanten loopt sowieso uit op een teleurstelling.
Klik om te vergroten...

Dank voor je wijsheid en uitleg. Menig lid hier zegt zus en de ander zo. Maar dit had ik ook begrepen. Kan dus ook de bak in. Blijft de andere RC 3-FEA staan. Ook geen euforie of met wat te vergelijken?

Waarom de vraag: Ik had toen 2mmc gekocht, kreeg daar een lekkere rush van, geil als botor en werkt die, ho maar. Afijn. Duurde kort was leuk. Dus zodoende nieuwsgierig geworden, echter nu wat terughoudende. Let wel, ik kan zoals je las de andere RC vol en zo weken laten liggen of weggooien in dit specifieke geval.

Ik ga lekker op Midazolam, dat gevoel. Coke in het begin ook wel en 2 / 3 MMC was allemaal in dezelfde voor mij gevoels caterogie. Wat komt daar in de buurt als RC zijnde
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Boer-uut-Twente zei:
Dank voor je wijsheid en uitleg. Menig lid hier zegt zus en de ander zo. Maar dit had ik ook begrepen. Kan dus ook de bak in. Blijft de andere RC 3-FEA staan. Ook geen euforie of met wat te vergelijken?

Waarom de vraag: Ik had toen 2mmc gekocht, kreeg daar een lekkere rush van, geil als botor en werkt die, ho maar. Afijn. Duurde kort was leuk. Dus zodoende nieuwsgierig geworden, echter nu wat terughoudende. Let wel, ik kan zoals je las de andere RC vol en zo weken laten liggen of weggooien in dit specifieke geval.

Ik ga lekker op Midazolam, dat gevoel. Coke in het begin ook wel en 2 / 3 MMC was allemaal in dezelfde voor mij gevoels caterogie. Wat komt daar in de buurt als RC zijnde
Klik om te vergroten...
3-FEA heb ik nooit gebruikt dus geen idee! Heb je al gekeken naar de eigenschappen op psychonautwiki of tripsit?
B
Boer-uut-TwenteLid
01-01-2024, 00:00
#3
HappyMind zei:
3-FEA heb ik nooit gebruikt dus geen idee! Heb je al gekeken naar de eigenschappen op psychonautwiki of tripsit?
Klik om te vergroten...

Ja maar dat viel dus totaal verkeerd en anders uit.

De vraag is eigenijk aan de wijzen de rc's. Welke RC is echt voor een keer leuk qua rusch en euforie
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Boer-uut-Twente zei:
De wereld van RC. Betaal ik liever 50,- en minder spul op een keertje in de 3 maanden dan met een vaag onderbuik gevoel iets nemen. Of ik ben te bange @Koffieb00n?
Klik om te vergroten...
Zo veilig mogelijk omgaan met drugs is altijd aan te bevelen. Dat ik deed ik de eerste jaren nog wel, maar later in mijn gebruik boeide het me gewoon allemaal niet meer en werd ik ook risicovoller qua middelen, combinaties, frequentie en doseringen.

Als je af en toe wat gebruikt zoals om de 3 maand dan kun je het ook bij middelen houden waarvan je vorige ervaringen wel positief waren. Maar het is nooit een garantie. Middelen kunnen altijd anders vallen en zullen dat ook doen is mijn ervaring.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Boer-uut-Twente zei:
Maar wie ben jij of ik. Dit zegt helemaal niets. Net als je normaal auto rijdt en aan de snelheid (dosering) houdt kan er ook wat mis gaan.
Wat, waarom of hoe. Geen idee. Doet er ook niet toe. Dit is gebeurd. Hopende dat jullie dit niet overkomt. Dat is de boodschap
Klik om te vergroten...
Deelde enkel wat ik er mee ervaren had aangezien her heel niche en behoorlijk impotent is. That's all.
B
Boer-uut-TwenteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
Deelde enkel wat ik er mee ervaren had aangezien her heel niche en behoorlijk impotent is. That's all.
Klik om te vergroten...
Wordt ook gewaardeerd!
B
Boer-uut-TwenteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Koffieb00n zei:
Zo veilig mogelijk omgaan met drugs is altijd aan te bevelen. Dat ik deed ik de eerste jaren nog wel, maar later in mijn gebruik boeide het me gewoon allemaal niet meer en werd ik ook risicovoller qua middelen, combinaties, frequentie en doseringen.

Als je af en toe wat gebruikt zoals om de 3 maand dan kun je het ook bij middelen houden waarvan je vorige ervaringen wel positief waren. Maar het is nooit een garantie. Middelen kunnen altijd anders vallen en zullen dat ook doen is mijn ervaring.
Klik om te vergroten...

Eens. Maar je wilt toch wel eens iets leuks ervaren. In de fase zit ik nu een beetje. Mag er wel wat leuks van maken, ja kan ook zonder- maar leeft maar 1 keer. Gelukkig weet ik wel de rem. Maar als iemand zich geroepen voelt, heb dus nog 1 gr 3-FA en 4-MPH. (weggehaald):wink:
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drugs (gratis) aanbieden kan je een permanente ban opleveren. Ik zou je bericht hierboven dus even aanpassen...
B
Boer-uut-TwenteLid
01-01-2024, 00:00
#9
HappyMind zei:
Drugs (gratis) aanbieden kan je een permanente ban opleveren. Ik zou je bericht hierboven dus even aanpassen...
Klik om te vergroten...

Was meer sarcastich maar preventief, Done :whiteheavycheckmark:
B
Boer-uut-TwenteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goedendag leden,

Kort samengevat: Niet nieuw op dit Forum maar wel de eerste keer advies nodig en dus een post plaatsen.

Ik, jongeman 37, 183 en 78 kilo. Eerder al rederijke periode cocaïne gebruikt. In begin vond ik het nog wel leuk en geeft inzichten maar naarmate nam ik het wel eens en had ik achteraf zo van, zonder van euro's en de verwachting viel tegen. Wellicht door vaker gebruiken.

Ben ook erg goed bekend met benzo's en mijn enorme favoriet is Dormicum, Midazolam. Ik kan er in tussenpozen van uren zeker wel 5 van 15MG op. De inslag en effect is mij een genoegen en ik weet dat menig mens hier direct van onder de lakens gaat, ik niet. Waarom, geen idee. Ook wel een Coke en Dormicum genomineerd.

Nu heb ik onlangs 2mmc geprobeerd via de welbekende sites, De eerste keer was enorm fijn, meerdere keren erna vooral geilheid vooral als ik het nam als een bommetje. Werkte echter maar kort (max uurtje) Ter aanvulling: Bij mij hoeft nooit alles op. Ik kan zo gaan slapen, stoppen en wetende dat er bijv nog 1 gram 2mmc of coke ligt. Daar kan ik gelukkig mee de(a)len.

Afijn: Ik heb zojuist via de dealer 2 gram 3mmc gekocht, nee niet getest. En vandaag via de welbekende site 2 gram 3-FEA gekregen.
Over dat laatste, 3-FEA - kan ik eigenlijk niets concreet iets vinden en ja hem goed de zoekbalken gebruikt.

In de ene post wordt gereageerd dat het op truffels ervaring lijkt (hier wil ik ver vandaan bijven, eng) en de andere zegt weer MDMA achtige noch richting 2mmc effecten.

Wie heeft er ervaringen met 3-FEA, wat kan ik ongeveer verwachten ( innemen als met poeder in capsule) snap dat elk lichaam anders is maar waar kan ik het mee redelijke wijs vergelijken. En met welke dosis zal ik beginnen, zodat ik niets voel maar ook niet te hard ga.

Neem jullie adviezen en opmerkingen ten harte!

Groetn uit Twente.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Boer-uut-Twente zei:
Goedendag leden,

Kort samengevat: Niet nieuw op dit Forum maar wel de eerste keer advies nodig en dus een post plaatsen.

Ik, jongeman 37, 183 en 78 kilo. Eerder al rederijke periode cocaïne gebruikt. In begin vond ik het nog wel leuk en geeft inzichten maar naarmate nam ik het wel eens en had ik achteraf zo van, zonder van euro's en de verwachting viel tegen. Wellicht door vaker gebruiken.

Ben ook erg goed bekend met benzo's en mijn enorme favoriet is Dormicum, Midazolam. Ik kan er in tussenpozen van uren zeker wel 5 van 15MG op. De inslag en effect is mij een genoegen en ik weet dat menig mens hier direct van onder de lakens gaat, ik niet. Waarom, geen idee. Ook wel een Coke en Dormicum genomineerd.

Nu heb ik onlangs 2mmc geprobeerd via de welbekende sites, De eerste keer was enorm fijn, meerdere keren erna vooral geilheid vooral als ik het nam als een bommetje. Werkte echter maar kort (max uurtje) Ter aanvulling: Bij mij hoeft nooit alles op. Ik kan zo gaan slapen, stoppen en wetende dat er bijv nog 1 gram 2mmc of coke ligt. Daar kan ik gelukkig mee de(a)len.

Afijn: Ik heb zojuist via de dealer 2 gram 3mmc gekocht, nee niet getest. En vandaag via de welbekende site 2 gram 3-FEA gekregen.
Over dat laatste, 3-FEA - kan ik eigenlijk niets concreet iets vinden en ja hem goed de zoekbalken gebruikt.

In de ene post wordt gereageerd dat het op truffels ervaring lijkt (hier wil ik ver vandaan bijven, eng) en de andere zegt weer MDMA achtige noch richting 2mmc effecten.

Wie heeft er ervaringen met 3-FEA, wat kan ik ongeveer verwachten ( innemen als met poeder in capsule) snap dat elk lichaam anders is maar waar kan ik het mee redelijke wijs vergelijken. En met welke dosis zal ik beginnen, zodat ik niets voel maar ook niet te hard ga.

Neem jullie adviezen en opmerkingen ten harte!

Groetn uit Twente.
Klik om te vergroten...
Prettig geschreven bericht. Goed dat je advies vraagt.

Psychonautwiki heeft goede basisinfo. Voor 3-fea zie https://m.psychonautwiki.org/wiki/3-FEA

Op Reddit is ook veel te vinden. https://old.reddit.com/r/researchchemicals/search?q=3-fea

Dan ga ik er van uit dat engels lezen OK is voor je. Ik heb geen ervaring met 3-fea (geloof ik 😅) maar gezien de info op Psychonautwiki zou ik het behandelen als MDMA aangezien het ook een Serotonine releaser is, alleen doseer je 3-fea wat lager geloof ik. De doseringen op PW zijn altijd vrij conservatief.

Een truffel achtige ervaring lijkt me gek tenzij je heel veel neemt en het trippy wordt wat bij MDMA ook kan gebeuren.
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zoek op Reddit op 3-fea en je zult diverse reviews en ervaringen vinden.
B
Boer-uut-TwenteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dank voor de reacties. Heb nog niet gesnoept van de 3-FMA, durf het om een of andere reden niet aan. Mede ook weinig tot geen reports en de benoemde sites ken ik, echter ook daar niet een pijl op te trekken.

Is het wijsheid een minuscuul iets 0,07 in een capsule te doen en kijken wat het doet, of juist iets nasaal. Iets brengt me het te proberen maar niet eerder weer dan ik bepaalde "zekerheid kan inbouwen. Heb het dus nog niet gedaan....Hopelijk snel ervaringen
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Boer-uut-Twente zei:
Dank voor de reacties. Heb nog niet gesnoept van de 3-FMA, durf het om een of andere reden niet aan. Mede ook weinig tot geen reports en de benoemde sites ken ik, echter ook daar niet een pijl op te trekken.

Is het wijsheid een minuscuul iets 0,07 in een capsule te doen en kijken wat het doet, of juist iets nasaal. Iets brengt me het te proberen maar niet eerder weer dan ik bepaalde "zekerheid kan inbouwen. Heb het dus nog niet gedaan....Hopelijk snel ervaringen
Klik om te vergroten...
Ik heb het gesnoven en had 2 weken lang een opgezwollen sinus. Doe maar in een capsule 😂

zijn toch wel aardig wat berichten te vinden over 3-FMA. Probeer de zoekmachine eens
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Boer-uut-Twente zei:
Dank voor de reacties. Heb nog niet gesnoept van de 3-FMA, durf het om een of andere reden niet aan. Mede ook weinig tot geen reports en de benoemde sites ken ik, echter ook daar niet een pijl op te trekken.

Is het wijsheid een minuscuul iets 0,07 in een capsule te doen en kijken wat het doet, of juist iets nasaal. Iets brengt me het te proberen maar niet eerder weer dan ik bepaalde "zekerheid kan inbouwen. Heb het dus nog niet gedaan....Hopelijk snel ervaringen
Klik om te vergroten...
Als ik Psychonautwiki mag geloven is 70mg een fikse dosis hoor.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
3–fluorethylamphetamine is waardeloos in mijn ogen, het is echt drie keer niks. Saai en weinig euforie. ik had denk ik 40 a 50 mg gesnoven. en daar een uur later nog een lijn van 40 a 50 mg tot daarna nog ergens een kleine bom van 70.
B
Boer-uut-TwenteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dag allen :flushed:

Nou hier "even" een update / (gewaarschuwd) rapport en zal indien men dat ook wijselijk en preventief willen een nieuwe post van maken.
Houdt het kort, alleen wel even snel in een notendop.

Begin van de avond kwam een maat hier. Ik vertelde hem over dat 3-FMA. Huh, verbaast keek die en zei "Is dat weer wat nieuws". Je zal toch 3mmc fixen. Ja, gaf ik hem toe echter iets trekt me dit. Je hebt nog niets gehad eer of gisteren? Nee vanzelfsprekend knikte ik. Hij kent me daarin. Nou, zo terug houdend als ik was en jullie vroeg. Zo uiterst impulsief, daarom ook tegengestelde maten- kom maar door zegt die.

Ik zei dat ik er geen goed gevoel bij heb. Doe ik het wel eerst, ff testen goed?
Ja maar, géén maar zegt die: .Nou hier gekeken en hij weegt keurig zoals we lazen 70 mg af. Hakken die hap, in een vloeitje en met een slok appelsap naar binnen. Zo zegt die, nu gaan we het meemaken toch.

En dan hebben we. Een uur later. Hij voelt iets, twijfelt en vraagt twijfelend zal ik nog iets, 45MG doen en daarna ist klaar. Hakken, bommetje erachteraan en nog geen 5 minuten later ( die 45mg) kan nog niet werken - zie ik zijn ogen draaien, druk op op de stoel. Hij schokt, zweet als een malle. KUT dacht ik.

Ik heb hem keihard de Heimlich greep toegepast in de hoop die 45MG eruit te kotsen. Ik drukte zo hard, je hoorde een zucht ik sla hem op zijn rug en hij nekt over de bank heen. Ik zie in me hoeken de bommetje wel beetje aangetast maar niet alles kan in zijn lichaam terecht zijn gekomen.

Maat, hij kijkt me met ogen aan alsof die voelt dat er iets niet goed gaat. Alsof hij iets niet gelooft....Pijn, angst...en hij valt weg op de bank.
Daarna komt later uitgebreid maar 112 is geweest, ze wisten niet met deze RC te handelen en ik hoorde nog van een agent, ik hoorde het gisteren ook al iets met 3-F nog wat in het ziekenhuis. Hij is zojuist ontslagen, heeft kool gekregen allerlei andere dingen maar mensen!

NEEM DIT NIET! Ik kom later met een uitgebreide versie en desnoods een trip (fout) rapport.
M
MissButterflyyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niet slim om zo snel een nieuwe dosis te pakken. Had hij verder nog andere drugs op?
M
MissButterflyyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat is er nog meer gebeurd dat hij naar het ziekenhuis is gegaan? Want dat bommetje was er dus weer uit gekomen.
Wat bedoel je met hij heeft kool gekregen?
M
MissButterflyyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lijkt me wel echt kut als een vriend helemaal out gaat in je huis door je drugs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."