Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAvondje 3MMC of 3-FEA. Graag advies en dossering

Avondje 3MMC of 3-FEA. Graag advies en dossering

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Boer-uut-Twente zei:
De wereld van RC. Betaal ik liever 50,- en minder spul op een keertje in de 3 maanden dan met een vaag onderbuik gevoel iets nemen. Of ik ben te bange @Koffieb00n?
Klik om te vergroten...
Zo veilig mogelijk omgaan met drugs is altijd aan te bevelen. Dat ik deed ik de eerste jaren nog wel, maar later in mijn gebruik boeide het me gewoon allemaal niet meer en werd ik ook risicovoller qua middelen, combinaties, frequentie en doseringen.

Als je af en toe wat gebruikt zoals om de 3 maand dan kun je het ook bij middelen houden waarvan je vorige ervaringen wel positief waren. Maar het is nooit een garantie. Middelen kunnen altijd anders vallen en zullen dat ook doen is mijn ervaring.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Boer-uut-Twente zei:
Maar wie ben jij of ik. Dit zegt helemaal niets. Net als je normaal auto rijdt en aan de snelheid (dosering) houdt kan er ook wat mis gaan.
Wat, waarom of hoe. Geen idee. Doet er ook niet toe. Dit is gebeurd. Hopende dat jullie dit niet overkomt. Dat is de boodschap
Klik om te vergroten...
Deelde enkel wat ik er mee ervaren had aangezien her heel niche en behoorlijk impotent is. That's all.
B
Boer-uut-TwenteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuffelaar zei:
Deelde enkel wat ik er mee ervaren had aangezien her heel niche en behoorlijk impotent is. That's all.
Klik om te vergroten...
Wordt ook gewaardeerd!
B
Boer-uut-TwenteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Koffieb00n zei:
Zo veilig mogelijk omgaan met drugs is altijd aan te bevelen. Dat ik deed ik de eerste jaren nog wel, maar later in mijn gebruik boeide het me gewoon allemaal niet meer en werd ik ook risicovoller qua middelen, combinaties, frequentie en doseringen.

Als je af en toe wat gebruikt zoals om de 3 maand dan kun je het ook bij middelen houden waarvan je vorige ervaringen wel positief waren. Maar het is nooit een garantie. Middelen kunnen altijd anders vallen en zullen dat ook doen is mijn ervaring.
Klik om te vergroten...

Eens. Maar je wilt toch wel eens iets leuks ervaren. In de fase zit ik nu een beetje. Mag er wel wat leuks van maken, ja kan ook zonder- maar leeft maar 1 keer. Gelukkig weet ik wel de rem. Maar als iemand zich geroepen voelt, heb dus nog 1 gr 3-FA en 4-MPH. (weggehaald):wink:
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drugs (gratis) aanbieden kan je een permanente ban opleveren. Ik zou je bericht hierboven dus even aanpassen...
B
Boer-uut-TwenteLid
01-01-2024, 00:00
#6
HappyMind zei:
Drugs (gratis) aanbieden kan je een permanente ban opleveren. Ik zou je bericht hierboven dus even aanpassen...
Klik om te vergroten...

Was meer sarcastich maar preventief, Done :whiteheavycheckmark:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."