#1
Zo veilig mogelijk omgaan met drugs is altijd aan te bevelen. Dat ik deed ik de eerste jaren nog wel, maar later in mijn gebruik boeide het me gewoon allemaal niet meer en werd ik ook risicovoller qua middelen, combinaties, frequentie en doseringen.De wereld van RC. Betaal ik liever 50,- en minder spul op een keertje in de 3 maanden dan met een vaag onderbuik gevoel iets nemen. Of ik ben te bange @Koffieb00n?
Als je af en toe wat gebruikt zoals om de 3 maand dan kun je het ook bij middelen houden waarvan je vorige ervaringen wel positief waren. Maar het is nooit een garantie. Middelen kunnen altijd anders vallen en zullen dat ook doen is mijn ervaring.