Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-MMC (2-Methylmethcathinone)

2-MMC (2-Methylmethcathinone)

60 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
A
AmsBoy91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beady zei:
Als je zoals in je oorspronkelijke openingspost 4-MMC en 3-MMC de bomb vond ga dan voor 3-MMA.

It will blow your head off. 3-MMC komt niet eens aan de enkels van 3-MMA.
Klik om te vergroten...

Oeh, interessant! Dit ga ik vandaag wel bestellen dan :blush:

Is 3-MMA wel een beetje op de dopamine ("lekker"), ook? Dat is echt wel het effect dat ik zoek. Dat je het in je keel voelt smelten (zeg maar) en dat je echt denkt van wow, dit is geil spul :hearteyes: Ik haat het als het enkel speed-achtig is, dat spul gebruik ik ook echt nooit. Alvast bedankt voor je input, ik ga het sowieso bestellen want de naam alleen al klinkt heerlijk (3-Methyl-Methamphetamine. Wow).
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Martinus zei:
Maar amfetamine zonder aanhangsels is dan wel weer potent? Dus volgens die logica is MMC de eindbaas?
Klik om te vergroten...
Je moet die methylgroep (van methylmethcathinone, MMC) wel ergens aan vasthangen.
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Venerg zei:
Pure rotzooi 2-mmc, verneem bijna geen effecten van dit spul bij het snuiven en wordt hondsberoerd van de bommetjes. Persoonlijk blijft 3-cmc tot nu toe de beste vervanger voor 3-mmc als moet je dat spul eerst leren snuiven omdat het vreselijk voelt om te snuiven :tongueout: (bommetjes met 3-cmc zijn wel de shit trouwens, hele avond lichte high tijdens het zuipen en je wordt bijna niet dronken)
Klik om te vergroten...
Ja 3cmc snuiven vond ik echt pijnlijk man.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sinds 3MMC weg is, verbannen, heb ik nog niemand gehoord met een goede TIP.
iemand aanraders in een andere hoek? Iets chills, niet te heftig, voor een avond ontspannen?
Zolang het geen trip is, enkel iets van euforie en warm gevoel, blij zijn.
Kater deal ik later wel mee, na 8 weken stress toch wel weer eens een avondje happy zijn lijkt me we
weer eens leuk. Wel graag iets wat gwn online te koop is. Geen coke of speed. Daar doe ik t slecht op.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kittekatty zei:
Sinds 3MMC weg is, verbannen, heb ik nog niemand gehoord met een goede TIP.
iemand aanraders in een andere hoek? Iets chills, niet te heftig, voor een avond ontspannen?
Zolang het geen trip is, enkel iets van euforie en warm gevoel, blij zijn.
Kater deal ik later wel mee, na 8 weken stress toch wel weer eens een avondje happy zijn lijkt me we
weer eens leuk. Wel graag iets wat gwn online te koop is. Geen coke of speed. Daar doe ik t slecht op.
Klik om te vergroten...
Phenibut?
A
AmsBoy91Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hi iedereen,

Ik kom dit stofje net tegen bij een bekend vendor, en had er niet eerder van gehoord (ondanks een maandenlange online zoektocht naar 3-MMC alternatieven..)

Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik word de afgelopen tijd een beetje misselijk van Reddit, dus ik houd het eigenlijk even bij de Wiki pagina.

Ik heb zelf ook ervaring met 4-MMC, destijds (10 jaar geleden) de echte original, en ik vind 3-MMC nu al een jaar of twee eigenlijk net zo lekker. Of ja, vond... Dus ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd wat 2-MMC te bieden heeft. Ik ga het sowieso zelf bestellen, waarschijnlijk deze week nog. Updates zullen dan ook zeker volgen.

PS ik heb gezocht maar de zoek-functie deed het niet, server error. Hoop dat ik niet met mijn eerste post (spannend!) alle forum regels breek door niet eerst te zoeken :wink:
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oeh. Ik bump deze uit mede interesse
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik bump mee.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#9


Bump ik ook mee, ( denk ik, ) tenzij we gaan body bumpen
Mentaal al gekneusde boobs . Ook zonder bump,bumpen ze vanzelf al
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat ik er over vind stemt niet hoopvol, maar dat had ik al verwacht. Over het algemeen geldt, hoe lager het nummer hoe minder het stofje, denk aan 4-FA vs 3-FA vs 2-FA. Zo is 3-MMC het iets mindere broertje van 4-MMC hoewel voor veel mensen prima, maar ga er maar van uit dat 2-MMC weer een stapje terug is (lees: wel wat stimulerend, minder potent, minder euforie, wel de bijwerkingen...).
A
AmsBoy91Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Het duurde even dankzij onze vrienden van PostNL, maar ik vis dit net uit de brievenbus <3

Ik wilde eigenlijk een soort trip report gaan schrijven, maar ik kon de verleiding niet weerstaan :tearsofjoy: dus m'n neus fikt lekker weg, zoals te verwachten viel, en ik ga redelijk hard. Wil nu nog even geen conclusies trekken, maar later vanavond (of morgen) volgt een update :) vanuit het OLVG wss (j/k don't ban me plz)
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Brandt het erger dan 3mmc?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nickje zei:
Wat ik er over vind stemt niet hoopvol, maar dat had ik al verwacht. Over het algemeen geldt, hoe lager het nummer hoe minder het stofje, denk aan 4-FA vs 3-FA vs 2-FA. Zo is 3-MMC het iets mindere broertje van 4-MMC hoewel voor veel mensen prima, maar ga er maar van uit dat 2-MMC weer een stapje terug is (lees: wel wat stimulerend, minder potent, minder euforie, wel de bijwerkingen...).
Klik om te vergroten...

Maar amfetamine zonder aanhangsels is dan wel weer potent? Dus volgens die logica is MMC de eindbaas?
A
AmsBoy91Lid
01-01-2024, 00:00
#14
MaddMonkey zei:
Brandt het erger dan 3mmc?
Klik om te vergroten...

Nee, beetje hetzelfde.

Qua werking / gevoel helaas niet hetzelfde. Rond 17u had ik 2 lijntjes genomen, ik voelde gelijk de hartslag omhoog gaan en ik dacht "dit gaat leuk worden!", ik denk omdat m'n hersenen verwachtten dat het 3-MMC gevoel zou volgen. Dat was helaas niet zo... Geen euforie, geen sex drive.

Zojuist weer 2 lijntjes genomen. Ik voel nu toch wel íets gebeuren. Misschien moet ik gewoon wat grotere lijnen maken, maar ik ben bang dat ik straks een beetje het gevoel hebt alsof je teveel speed hebt genomen. Het voelt tot nu toe meer als speed dan als 3-MMC in ieder geval. Ik houd jullie op de hoogte :revolvinghearts:
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Helemaal kut dus. Ik skip
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Martinus zei:
Maar amfetamine zonder aanhangsels is dan wel weer potent? Dus volgens die logica is MMC de eindbaas?
Klik om te vergroten...
Ha,dat klinkt i.d.d. óók logisch 😁 maar ik denk dat ook andere factoren in de moleculaire structuur (wow mooie term) grote invloed hebben. Als ik alle reviews en psychonaut etc. naast elkaar zet denk ik toch een duidelijke rode draad te zien.
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
AmsBoy91 zei:
Nee, beetje hetzelfde.

Qua werking / gevoel helaas niet hetzelfde. Rond 17u had ik 2 lijntjes genomen, ik voelde gelijk de hartslag omhoog gaan en ik dacht "dit gaat leuk worden!", ik denk omdat m'n hersenen verwachtten dat het 3-MMC gevoel zou volgen. Dat was helaas niet zo... Geen euforie, geen sex drive.

Zojuist weer 2 lijntjes genomen. Ik voel nu toch wel íets gebeuren. Misschien moet ik gewoon wat grotere lijnen maken, maar ik ben bang dat ik straks een beetje het gevoel hebt alsof je teveel speed hebt genomen. Het voelt tot nu toe meer als speed dan als 3-MMC in ieder geval. Ik houd jullie op de hoogte :revolvinghearts:
Klik om te vergroten...
@Martinus dat dus....
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, zal ool wel meer speedy zijn, net zoals 2-FA of 2-FMA. Grappig dat het zo blijkbaar werkt. Of is dat geen wet van meden en perzen?
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#19
Saai spul!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#20
net 250mg bommetje geslikt min of 10 terug ik hou u up de hoogte

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."