Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-MMC (2-Methylmethcathinone)

2-MMC (2-Methylmethcathinone)

60 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen idee! Maar ben benieuwd…
A
AmsBoy91Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi iedereen,

Ik kom dit stofje net tegen bij een bekend vendor, en had er niet eerder van gehoord (ondanks een maandenlange online zoektocht naar 3-MMC alternatieven..)

Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik word de afgelopen tijd een beetje misselijk van Reddit, dus ik houd het eigenlijk even bij de Wiki pagina.

Ik heb zelf ook ervaring met 4-MMC, destijds (10 jaar geleden) de echte original, en ik vind 3-MMC nu al een jaar of twee eigenlijk net zo lekker. Of ja, vond... Dus ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd wat 2-MMC te bieden heeft. Ik ga het sowieso zelf bestellen, waarschijnlijk deze week nog. Updates zullen dan ook zeker volgen.

PS ik heb gezocht maar de zoek-functie deed het niet, server error. Hoop dat ik niet met mijn eerste post (spannend!) alle forum regels breek door niet eerst te zoeken :wink:
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oeh. Ik bump deze uit mede interesse
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik bump mee.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#5


Bump ik ook mee, ( denk ik, ) tenzij we gaan body bumpen
Mentaal al gekneusde boobs . Ook zonder bump,bumpen ze vanzelf al
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat ik er over vind stemt niet hoopvol, maar dat had ik al verwacht. Over het algemeen geldt, hoe lager het nummer hoe minder het stofje, denk aan 4-FA vs 3-FA vs 2-FA. Zo is 3-MMC het iets mindere broertje van 4-MMC hoewel voor veel mensen prima, maar ga er maar van uit dat 2-MMC weer een stapje terug is (lees: wel wat stimulerend, minder potent, minder euforie, wel de bijwerkingen...).
A
AmsBoy91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Het duurde even dankzij onze vrienden van PostNL, maar ik vis dit net uit de brievenbus <3

Ik wilde eigenlijk een soort trip report gaan schrijven, maar ik kon de verleiding niet weerstaan :tearsofjoy: dus m'n neus fikt lekker weg, zoals te verwachten viel, en ik ga redelijk hard. Wil nu nog even geen conclusies trekken, maar later vanavond (of morgen) volgt een update :) vanuit het OLVG wss (j/k don't ban me plz)
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Brandt het erger dan 3mmc?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nickje zei:
Wat ik er over vind stemt niet hoopvol, maar dat had ik al verwacht. Over het algemeen geldt, hoe lager het nummer hoe minder het stofje, denk aan 4-FA vs 3-FA vs 2-FA. Zo is 3-MMC het iets mindere broertje van 4-MMC hoewel voor veel mensen prima, maar ga er maar van uit dat 2-MMC weer een stapje terug is (lees: wel wat stimulerend, minder potent, minder euforie, wel de bijwerkingen...).
Klik om te vergroten...

Maar amfetamine zonder aanhangsels is dan wel weer potent? Dus volgens die logica is MMC de eindbaas?
A
AmsBoy91Lid
01-01-2024, 00:00
#10
MaddMonkey zei:
Brandt het erger dan 3mmc?
Klik om te vergroten...

Nee, beetje hetzelfde.

Qua werking / gevoel helaas niet hetzelfde. Rond 17u had ik 2 lijntjes genomen, ik voelde gelijk de hartslag omhoog gaan en ik dacht "dit gaat leuk worden!", ik denk omdat m'n hersenen verwachtten dat het 3-MMC gevoel zou volgen. Dat was helaas niet zo... Geen euforie, geen sex drive.

Zojuist weer 2 lijntjes genomen. Ik voel nu toch wel íets gebeuren. Misschien moet ik gewoon wat grotere lijnen maken, maar ik ben bang dat ik straks een beetje het gevoel hebt alsof je teveel speed hebt genomen. Het voelt tot nu toe meer als speed dan als 3-MMC in ieder geval. Ik houd jullie op de hoogte :revolvinghearts:
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Helemaal kut dus. Ik skip
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Martinus zei:
Maar amfetamine zonder aanhangsels is dan wel weer potent? Dus volgens die logica is MMC de eindbaas?
Klik om te vergroten...
Ha,dat klinkt i.d.d. óók logisch 😁 maar ik denk dat ook andere factoren in de moleculaire structuur (wow mooie term) grote invloed hebben. Als ik alle reviews en psychonaut etc. naast elkaar zet denk ik toch een duidelijke rode draad te zien.
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Het gaat wel eens mis, maar als ik eerlijk ben denk ik dat die mensen iets anders hebben binnengekregen, perongeluk. Over het algemeen is het gewoon een prima chill drug.
Klik om te vergroten...
Ja zo is het. En je kan het lang pakken zonder afkicks.
Vergelijk het met dafalgan codeïne.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lage dosis pep.


* Of goed zoeken.
Zowel 3 als 4 mmc zijn er nog.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind het vrij ontschuldig, het houdt je wakker (als je niet goed geslapen hebt) de focus zit erin, maar totaal niets van andere bijwerkingen of onzin. Geen craving, onderdrukt je honger wel maar je (of ik toch) voel geen neiding om bij te nemen tenzij ik weet dat ik tot 's avonds laat nog werk heb, dan durf ik er omstreeks 19.00 nog een 100mg van snuiven, het duurt nooit lang en lijkt me gewoon voorspelbaar en betrouwbaar in puur sim, niets anders.

Nu, als je het leuk wil maken, afmixen met 3-mec of 3-cmc (3FEA vind ik al leuk genoeg op mezelf maarr voor de meer toleranten onder ons kan dat iets geven) dan kan je er iets uit halen, experimenteren met de dosissen en je goed inlezen dat je niets teveel neemt.

The two cents of a noob who's only found 2 types of drugs/rc that pleasure him out of.... almost all of the rc's and popular drugs... STill a newbe tho, dont evn know how to smoke a pipe to try to 5-MEO-DMT I just bought and see if THAT would make me trip on 2-3 mg while 0.1g insufflation of it did not.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#16
Martinus zei:
Maar amfetamine zonder aanhangsels is dan wel weer potent? Dus volgens die logica is MMC de eindbaas?
Klik om te vergroten...
Beetje late reactie maar gwn ff nieuwschierig hoe goed is echte methcathinone eigk tov 4/3/2 mmc?
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
AmsBoy91 zei:
Nee, beetje hetzelfde.

Qua werking / gevoel helaas niet hetzelfde. Rond 17u had ik 2 lijntjes genomen, ik voelde gelijk de hartslag omhoog gaan en ik dacht "dit gaat leuk worden!", ik denk omdat m'n hersenen verwachtten dat het 3-MMC gevoel zou volgen. Dat was helaas niet zo... Geen euforie, geen sex drive.

Zojuist weer 2 lijntjes genomen. Ik voel nu toch wel íets gebeuren. Misschien moet ik gewoon wat grotere lijnen maken, maar ik ben bang dat ik straks een beetje het gevoel hebt alsof je teveel speed hebt genomen. Het voelt tot nu toe meer als speed dan als 3-MMC in ieder geval. Ik houd jullie op de hoogte :revolvinghearts:
Klik om te vergroten...
@Martinus dat dus....
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, zal ool wel meer speedy zijn, net zoals 2-FA of 2-FMA. Grappig dat het zo blijkbaar werkt. Of is dat geen wet van meden en perzen?
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#19
Saai spul!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#20
net 250mg bommetje geslikt min of 10 terug ik hou u up de hoogte

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."