#1
Geen idee! Maar ben benieuwd…
Wat ik er over vind stemt niet hoopvol, maar dat had ik al verwacht. Over het algemeen geldt, hoe lager het nummer hoe minder het stofje, denk aan 4-FA vs 3-FA vs 2-FA. Zo is 3-MMC het iets mindere broertje van 4-MMC hoewel voor veel mensen prima, maar ga er maar van uit dat 2-MMC weer een stapje terug is (lees: wel wat stimulerend, minder potent, minder euforie, wel de bijwerkingen...).
Brandt het erger dan 3mmc?
Ha,dat klinkt i.d.d. óók logisch 😁 maar ik denk dat ook andere factoren in de moleculaire structuur (wow mooie term) grote invloed hebben. Als ik alle reviews en psychonaut etc. naast elkaar zet denk ik toch een duidelijke rode draad te zien.Maar amfetamine zonder aanhangsels is dan wel weer potent? Dus volgens die logica is MMC de eindbaas?
Ja zo is het. En je kan het lang pakken zonder afkicks.Het gaat wel eens mis, maar als ik eerlijk ben denk ik dat die mensen iets anders hebben binnengekregen, perongeluk. Over het algemeen is het gewoon een prima chill drug.
Beetje late reactie maar gwn ff nieuwschierig hoe goed is echte methcathinone eigk tov 4/3/2 mmc?Maar amfetamine zonder aanhangsels is dan wel weer potent? Dus volgens die logica is MMC de eindbaas?
@Martinus dat dus....Nee, beetje hetzelfde.
Qua werking / gevoel helaas niet hetzelfde. Rond 17u had ik 2 lijntjes genomen, ik voelde gelijk de hartslag omhoog gaan en ik dacht "dit gaat leuk worden!", ik denk omdat m'n hersenen verwachtten dat het 3-MMC gevoel zou volgen. Dat was helaas niet zo... Geen euforie, geen sex drive.
Zojuist weer 2 lijntjes genomen. Ik voel nu toch wel íets gebeuren. Misschien moet ik gewoon wat grotere lijnen maken, maar ik ben bang dat ik straks een beetje het gevoel hebt alsof je teveel speed hebt genomen. Het voelt tot nu toe meer als speed dan als 3-MMC in ieder geval. Ik houd jullie op de hoogte![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."