Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums! Pas op met Norflurazepam !

! Pas op met Norflurazepam !

17 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
B
Birga01Lid
01-01-2024, 00:00
#1
LekGherkin zei:
(Late reactie want nieuw lid)
Tjemig..... 10mg is ook wel erg huge. Ik heb de afgelopen 2 maand een paar keer de 5 mg pellets gebruikt en ga al binnen 10 minuten knockout in bed. 's morgens ben ik dan nog minstens een uur bezig helder te worden. Dus ben al snel overgestapt naar het halveren van deze pellets (dus 2.5mg), en sindsdien... PERFECT!!! Val snel in slaap en 's ochtends weinig nawerking. Al neem ik ze niet dagelijks, hooguit 2-3x per week.
Klik om te vergroten...
Wat een goed idee. Heb toch weer ( ondanks de bijwerkingen) 2 dagen op
5 mg geslapen, maar voel me in de loop van de dag niet oké. Ook een beetje misselijk. Ga ze nog kleiner maken en
niet elke dag gebruiken.
P
Pampam99Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een hele andere ervaring met norflurazepam. Ik slik sws al 2,5 jaar dagelijks 5 a 6 mg Lorazepam en soms nog 5mg nitrazepam voor het slapen gaan. Ik neem nu af en toe 5 of 10 mg norflurazepam erbij en het werkt voor mij hetzelfde als lorazepam. Het werkt zelf beter eigenlijk. Word er echt rustig van en het helpt mij ook goed tegen de angst. De dag/dagen erna heb ik er geen last van ik ga niet knock out en ik kan gwn normaal fietsen. Gr
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik sliep een heel stuk beter met deze rc, ik had 10 stuks van 5 mg tot mijn beschikking.
Toen ik ermee stopte, leverde mij dit 2 nachten hevige onrust en plafonddienst op, van een lange nawerking heb ik niets gemerkt.
Ik ben er toch definitief mee gestopt. Het is een stevig verslavende rc.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Benzo-Papa zei:
Beste mensen, even een ervaringsrapportje over Norflurazepam. (Desalkylflurazepam)

Ik beschouw het als een relatief fijne RC, begon met 10 mg. nuchter en sliep als een roos bijna klokje rond.
Geen hoofdpijn of 'klemmende' kop, gewoon moe en naar bed gegaan.

Maar mijn post met waarschuwing geldt voor 'The Day After': deze werkt zo lang na (tot 2 dagen) dat 'n waarschuwing op z'n plaats is.
Na de RC een paar dagen 's avonds gebruikt te hebben 10-15 mg/dag heb ik overdag mega veel nawerkingen.

Bij het ontwaken heel duf, 3 bakken koffie en twee uur om normaal te kunnen denken. Maar óók de rest van de dag!
Ik laat dingen uit mijn handen vallen, stoot dingen om, bots tegen deurposten, voel me vaag en leeg, you name it.
Ook had ik licht last van 'brain-zaps' dus de RC goochelt zeker flink met je GABA.

Maar voor jullie, en mij, het belangrijkste: De nawerking is bloedlink in het verkeer: per fiets, brommer of auto.
Ik knalde met mijn mountainbike tegen fietsrekken, lang na gebruik en zonder andere middelen op.
Op de fiets reed ik meer tegen de stoeprand, dan op de weg en zwabberde als een dronkaard.

Ik stap niet achter het stuur van 'n auto binnen de lange halfwaardetijd en raad jullie het ook sterk af.

Dus, kortom, deze RC is prima te doen, maar alsjeblieft, blijf uit het verkeer minimaal 2 dagen na gebruik.
Zeker niet met een auto en al helemaal niet als je beroepschauffeur bent.

De halfwaardetijd en na effecten zijn niet te onderschatten en onvoorspelbaar.

Be a wise user, denk aan jezelf en anderen om je heen.
Neem de tijd om de RC weer uit je systeem te krijgen: veel water en blijf van de openbare weg.

Greets en be safe,
Benzo-Papa
Klik om te vergroten...
Jep. Begin maar niet aan flubromazepam dan, hahaha...

Ik was verslaafd aan norflurazepam, kutste ooit. Ben ook van heroine afgekickt en dit was makkelijker. Fucked spul deze benzos.

Maar brain-zaps? Dit heb ik nog nooit van een downer gehad. Dit is toch een typisch serotonine probleem? Niet ook in die dagen XTC of bijvoorbeeld 4-MMC gebruikt?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Birga01 zei:
Dank voor je ervaringsrapport. Helaas heb ik net Norflurazepam besteld, omdat ik niet tegen Bromazolam kan. Maar dit product lijkt me nog heftiger. Tot nu toe helaas geen positieve ervaring met RC’s. Van de meeste krijg ik spierpijn en ergere bijwerkingen. Bij het gebruik van Lorazepam deze problemen nooit gehad, maar heb helaas tolerantie opgebouwd. Gebruik alleen RC’s en benzo’s om te slapen. Niet voor recreatief gebruik.
Klik om te vergroten...
Bromazolam is heftiger, maar duurt korter.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mij hielp norfluazepam ontzettend goed bij het gaan slapen.
Na een week stopte ik hetgeen al een nacht plafonddienst op leverde dus je zit er heel snel aan vast!
Opgepast dus met dit spul...
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stonologie zei:
Maar brain-zaps? Dit heb ik nog nooit van een downer gehad. Dit is toch een typisch serotonine probleem? Niet ook in die dagen XTC of bijvoorbeeld 4-MMC gebruikt?
Klik om te vergroten...
Brain zaps krijg je als je overdosering hebt. (je lichaam/brein wilt slapen) Dit heb ik wel eens ervaren toen ik hoger ging doseren om te slapen vanwege medische redenen. Je valt dan weg maar blijft wakker.

Dit zijn mijn ervaringen hierover
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nog late reactie, maar je startdosis 10mg is ook wel ferme dosis.

En bij je eerste ervaring is de day after (zelfs 2 dagen) vol nadelige bijwerkingen. Ik zou deze dan laten.
Maar jij gaat het enkele dagen achter elkaar gebruiken en gaat zelfs de dosis verhogen tot 15mg🤷 Ik volg de mening hier van @De Dunne . Serieuze nare bijwerkingen, dag(en) erna, mr blijven pakken 🤦
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
BenzoLiefhebber zei:
Brain zaps krijg je als je overdosering hebt. (je lichaam/brein wilt slapen) Dit heb ik wel eens ervaren toen ik hoger ging doseren om te slapen vanwege medische redenen. Je valt dan weg maar blijft wakker.

Dit zijn mijn ervaringen hierover
Klik om te vergroten...
Hmmm. Welke sensatie bedoel je dan precies? Bedoel jij niet gewoon rusteloosheid/RLS als rebound effect achteraf of juist extreme sedatie tijdens een hoge dosering?

Ik ken wat je zegt wel, maar dat voelt totaal niet zoals zaps in je brein. Brain zaps houdt in dat je een halve seconde een enge/kut sensatie in je hersenen voelt. Dit heb je na teveel MDMA bijvoorbeeld. Dan denk je een halve seconde flauw te vallen. Echt kut.

Ik heb de term brain zaps nog nooit gehoord in die situatie.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stonologie zei:
Hmmm. Welke sensatie bedoel je dan precies? Bedoel jij niet gewoon rusteloosheid/RLS als rebound effect achteraf of juist extreme sedatie tijdens een hoge dosering?

Ik ken wat je zegt wel, maar dat voelt totaal niet zoals zaps in je brein. Brain zaps houdt in dat je een halve seconde een enge/kut sensatie in je hersenen voelt. Dit heb je na teveel MDMA bijvoorbeeld. Dan denk je een halve seconde flauw te vallen. Echt kut.

Ik heb de term brain zaps nog nooit gehoord in die situatie.
Klik om te vergroten...
Ik kan het vergelijken met katetonie. Dan denk je niet meer te kunnen bewegen, maar dat is wel zo. Echter kun je dat niet meer denken, of je komt er niet op. Meestal duurt dat bij mij heel kort, en ga ik dan slapen.

Ik heb weleens meegemaakt tijdens een sessie dat iemand licht in paniek raakte toen dat bij haar gebeurde. Gelukkig heb ik haar toen kunnen kalmeren.

Brain zaps heb ik eigenlijk niet van gehoord, dus dacht dat het soort tegen je slaap in gaan was.
E
ErionicsLid
01-01-2024, 00:00
#11
BenzoLiefhebber zei:
Ik kan het vergelijken met katetonie. Dan denk je niet meer te kunnen bewegen, maar dat is wel zo. Echter kun je dat niet meer denken, of je komt er niet op. Meestal duurt dat bij mij heel kort, en ga ik dan slapen.

Ik heb weleens meegemaakt tijdens een sessie dat iemand licht in paniek raakte toen dat bij haar gebeurde. Gelukkig heb ik haar toen kunnen kalmeren.

Brain zaps heb ik eigenlijk niet van gehoord, dus dacht dat het soort tegen je slaap in gaan was.
Klik om te vergroten...

Ik heb bestwel wat brainzaps gehad (ik noemde ze "Flitsen", al lees ik er hier voor het eerst over dat iemand anders dat ook zo ervaren heeft. Ik had zeker wel door dat het iets te maken had met mijn gebruik (voornamelijk heel veel speed) en mijn ernstige slaaptekort. Zodra ik wat flitsen opmerkte wist ik dat ik een uurtje de tijd had voordat de speed me absoluut niet meer wakker zou kunnen houden. Ja dat was geen opperbeste tijd moet ik zeggen :P.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#12
Birga01 zei:
Dank voor je ervaringsrapport. Helaas heb ik net Norflurazepam besteld, omdat ik niet tegen Bromazolam kan. Maar dit product lijkt me nog heftiger. Tot nu toe helaas geen positieve ervaring met RC’s. Van de meeste krijg ik spierpijn en ergere bijwerkingen. Bij het gebruik van Lorazepam deze problemen nooit gehad, maar heb helaas tolerantie opgebouwd. Gebruik alleen RC’s en benzo’s om te slapen. Niet voor recreatief gebruik.
Klik om te vergroten...
Nee Norflurazepam is stuk minder lamlegger dan bromazolam 3mg joekels. Gewoon niet meer dan 1-2 dagen achter elkaar.
L
LekGherkinLid
01-01-2024, 00:00
#13
(Late reactie want nieuw lid)
Tjemig..... 10mg is ook wel erg huge. Ik heb de afgelopen 2 maand een paar keer de 5 mg pellets gebruikt en ga al binnen 10 minuten knockout in bed. 's morgens ben ik dan nog minstens een uur bezig helder te worden. Dus ben al snel overgestapt naar het halveren van deze pellets (dus 2.5mg), en sindsdien... PERFECT!!! Val snel in slaap en 's ochtends weinig nawerking. Al neem ik ze niet dagelijks, hooguit 2-3x per week.
B
Benzo-PapaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beste mensen, even een ervaringsrapportje over Norflurazepam. (Desalkylflurazepam)

Ik beschouw het als een relatief fijne RC, begon met 10 mg. nuchter en sliep als een roos bijna klokje rond.
Geen hoofdpijn of 'klemmende' kop, gewoon moe en naar bed gegaan.

Maar mijn post met waarschuwing geldt voor 'The Day After': deze werkt zo lang na (tot 2 dagen) dat 'n waarschuwing op z'n plaats is.
Na de RC een paar dagen 's avonds gebruikt te hebben 10-15 mg/dag heb ik overdag mega veel nawerkingen.

Bij het ontwaken heel duf, 3 bakken koffie en twee uur om normaal te kunnen denken. Maar óók de rest van de dag!
Ik laat dingen uit mijn handen vallen, stoot dingen om, bots tegen deurposten, voel me vaag en leeg, you name it.
Ook had ik licht last van 'brain-zaps' dus de RC goochelt zeker flink met je GABA.

Maar voor jullie, en mij, het belangrijkste: De nawerking is bloedlink in het verkeer: per fiets, brommer of auto.
Ik knalde met mijn mountainbike tegen fietsrekken, lang na gebruik en zonder andere middelen op.
Op de fiets reed ik meer tegen de stoeprand, dan op de weg en zwabberde als een dronkaard.

Ik stap niet achter het stuur van 'n auto binnen de lange halfwaardetijd en raad jullie het ook sterk af.

Dus, kortom, deze RC is prima te doen, maar alsjeblieft, blijf uit het verkeer minimaal 2 dagen na gebruik.
Zeker niet met een auto en al helemaal niet als je beroepschauffeur bent.

De halfwaardetijd en na effecten zijn niet te onderschatten en onvoorspelbaar.

Be a wise user, denk aan jezelf en anderen om je heen.
Neem de tijd om de RC weer uit je systeem te krijgen: veel water en blijf van de openbare weg.

Greets en be safe,
Benzo-Papa
B
Birga01Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dank voor je ervaringsrapport. Helaas heb ik net Norflurazepam besteld, omdat ik niet tegen Bromazolam kan. Maar dit product lijkt me nog heftiger. Tot nu toe helaas geen positieve ervaring met RC’s. Van de meeste krijg ik spierpijn en ergere bijwerkingen. Bij het gebruik van Lorazepam deze problemen nooit gehad, maar heb helaas tolerantie opgebouwd. Gebruik alleen RC’s en benzo’s om te slapen. Niet voor recreatief gebruik.
B
Benzo-PapaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Birga01 zei:
Dank voor je ervaringsrapport. Helaas heb ik net Norflurazepam besteld, omdat ik niet tegen Bromazolam kan. Maar dit product lijkt me nog heftiger. Tot nu toe helaas geen positieve ervaring met RC’s. Van de meeste krijg ik spierpijn en ergere bijwerkingen. Bij het gebruik van Lorazepam deze problemen nooit gehad, maar heb helaas tolerantie opgebouwd. Gebruik alleen RC’s en benzo’s om te slapen. Niet voor recreatief gebruik.
Klik om te vergroten...
Hi Birga01, zoals hier véél beschreven: het blijft experimenteren met je eigen lijf en brein. Ik ben een ervaren (jarenlange) gebruiker van voorgeschreven medicatie en illegale shizzle. Ook flinke tolerantie. Het is mijn ervaring dat het goed voor slapen is, 10 mg tablet, kookwekker op half uurtje zetten, anders ga je 'lekker' door, omdat je zo fijn relaxed bent... zég maar...NIET DOEN. Naar je mandje gaan. Ik neem eentje van 10 mg. plm 23;00 en half uur later plat en naar droomland. Niet voor de recreatie dus! Gebruik 't functioneel. En... Geen andere dope, stims of benzo's in je lijf... Gewoon voor nachtrust, ik slaap er plm 9uur op. Enne... NO BOOZE! En hou rekening met de lange half waarde tijd... Lees je goed in... Info zat. Succes! :raisinghandman: Be safe and a wise user! PS, begin met 5 mg...
B
Birga01Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Benzo-Papa zei:
Hi Birga01, zoals hier véél beschreven: het blijft experimenteren met je eigen lijf en brein. Ik ben een ervaren (jarenlange) gebruiker van voorgeschreven medicatie en illegale shizzle. Ook flinke tolerantie. Het is mijn ervaring dat het goed voor slapen is, 10 mg tablet, kookwekker op half uurtje zetten, anders ga je 'lekker' door, omdat je zo fijn relaxed bent... zég maar...NIET DOEN. Naar je mandje gaan. Ik neem eentje van 10 mg. plm 23;00 en half uur later plat en naar droomland. Niet voor de recreatie dus! Gebruik 't functioneel. En... Geen andere dope, stims of benzo's in je lijf... Gewoon voor nachtrust, ik slaap er plm 9uur op. Enne... NO BOOZE! En hou rekening met de lange half waarde tijd... Lees je goed in... Info zat. Succes! :raisinghandman: Be safe and a wise user! PS, begin met 5 mg...
Klik om te vergroten...
Ga het een keer proberen in een periode zonder afspraken, waarbij ik niet het verkeer in hoef. En idd: het werkt bij iedereen anders. Bedankt voor je reactie.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Benzo-Papa zei:
deze werkt zo lang na (tot 2 dagen
Klik om te vergroten...

Benzo-Papa zei:
Na de RC een paar dagen 's avonds gebruikt te hebben
Klik om te vergroten...

Dan is het toch logisch lijkt mij dat jr paar dagen zo duf als een konijn bent? Op het moment dat er misschien nog maar een kwart van de stof van de vorige dag uit je lijf zit, gooi je er een volle dosis bovenop. En nogmaals en nogmaals. Ga maar een rekenen hoeveel van die stof je na die paar (😉 ?) dagen hebt opgestapeld in je bloed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."