Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een hele andere ervaring met norflurazepam. Ik slik sws al 2,5 jaar dagelijks 5 a 6 mg Lorazepam en soms nog 5mg nitrazepam voor het slapen gaan. Ik neem nu af en toe 5 of 10 mg norflurazepam erbij en het werkt voor mij hetzelfde als lorazepam. Het werkt zelf beter eigenlijk. Word er echt rustig van en het helpt mij ook goed tegen de angst. De dag/dagen erna heb ik er geen last van ik ga niet knock out en ik kan gwn normaal fietsen. Gr"
"MestV zei: Ik ben ook aan het nazien welke rc benzo's ik het beste an gebruiken om te slapen. Tot nu toe sliep ik goed met zolpidem but shit happened en ik heb iets sterkers nodig. Chronische insomnia sinds m'n 6 jaar, Ben aan het twijfelen tussen pyrazolam en Norflurazepam, in geval van norflurazepam... 5mg pellets of poeder en snuiven of zelf doseren in lege capsules? Enig idee wat het beste zou zijn om te slapen en goed wakker te worden?£ Ik gebruik benzo's niet recreatief, daarvoor hoeft het dus niet te dienen... het mag wel dienen om een amfetamine (6apb of zo) te stoppen als ik wil slapen. Any advice would be hugely appreciated Klik om te vergroten... Ik slik al 2,5 jaar 5 a 6 mg Lorazepam per dag en soms nog 5mg nitrazepam erbij voor het slapen. Ik heb norflurazepam sinds kort bestelt en het bevalt mij erg goed. Het helpt zelfs beter dan Lorazepam. Ik word er rustig van en het helpt erg ook tegen de angst en om in slaap te komen. Ik raad het zeker aan om te proberen. Gr"