Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dank voor je ervaringsrapport. Helaas heb ik net Norflurazepam besteld, omdat ik niet tegen Bromazolam kan. Maar dit product lijkt me nog heftiger. Tot nu toe helaas geen positieve ervaring met RC’s. Van de meeste krijg ik spierpijn en ergere bijwerkingen. Bij het gebruik van Lorazepam deze problemen nooit gehad, maar heb helaas tolerantie opgebouwd. Gebruik alleen RC’s en benzo’s om te slapen. Niet voor recreatief gebruik."
"Benzo-Papa zei: Hi Birga01, zoals hier véél beschreven: het blijft experimenteren met je eigen lijf en brein. Ik ben een ervaren (jarenlange) gebruiker van voorgeschreven medicatie en illegale shizzle. Ook flinke tolerantie. Het is mijn ervaring dat het goed voor slapen is, 10 mg tablet, kookwekker op half uurtje zetten, anders ga je 'lekker' door, omdat je zo fijn relaxed bent... zég maar...NIET DOEN. Naar je mandje gaan. Ik neem eentje van 10 mg. plm 23;00 en half uur later plat en naar droomland. Niet voor de recreatie dus! Gebruik 't functioneel. En... Geen andere dope, stims of benzo's in je lijf... Gewoon voor nachtrust, ik slaap er plm 9uur op. Enne... NO BOOZE! En hou rekening met de lange half waarde tijd... Lees je goed in... Info zat. Succes! Be safe and a wise user! PS, begin met 5 mg... Klik om te vergroten... Ga het een keer proberen in een periode zonder afspraken, waarbij ik niet het verkeer in hoef. En idd: het werkt bij iedereen anders. Bedankt voor je reactie."
"Wat zijn de gevaren van RC’s? Bij alle RC’s staat vermeld dat ze de gezondheid ernstig kunnen schaden en niet geschikt zijn voor consumptie. Toch worden ze verkocht, al is een aantal ‘ merken’ inmiddels verboden. Kan nergens vinden wat die gezondheidsrisico’s zijn. Ben er zeer voorzichtig mee, maar heb er nu één gevonden waar ik goed op slaap en helder van wakker word. Zou heel graag meer over de gevaren willen weten. Is het schadelijk voor maag, darmen of longen? Hoor graag van of iemand daar meer van weet. Kan het op internet niet vinden. Wél dat het schadelijk is."
"Ja, weet ik, hoor. Maar bedankt voor je tip. Darmprobleem is inmiddels verholpen. Vraag me af hoe het komt dat Noraflurazepam obstipatie veroorzaakt of zelfs de darmen lijkt stil te leggen. Vermindering spierspanning? Heel jammer, want voelde me zeer relaxt en hoefde een paar dagen geen Lorazepam tegen angst in te nemen. Maar ja, zo kom je van de regen in de drup."
"Dat was mijn bedoeling. Maar de bijwerkingen zijn best heftig. Voel me nu ook heel rusteloos. En dan na 3 dagen gebruik. Van 2,5 mg val ik helaas niet ( meer) in slaap. Even weer overgestapt op Zolpidem. Hopelijk slaap ik nu wél."
"Heb geen Noraflurazepam meer genomen, maar in plaats daarvan 2 capsules Kratom die de slaap bevorderen. Geslapen als een roos. Nu 2 nachten achter elkaar. Geen spierpijn of angst bij het wakker worden. Ik weet dat je ook snel tolerantie opbouwt bij Kratom. Dus vanavond neem ik alleen 1 mg Lora. Had door de Kratom overdag geen Lorazepam nodig. Voelde me happy en relaxt. Wat zijn hier de ervaringen met Kratom? Kan ik dat 2 x per week nemen?"
"Gisteravond voor het eerst Bromazolam 3 mg gebruikt. 7 uur geslapen, maar werd wakker met een verstopte neus, spierpijn en een licht gevoel in mijn hoofd en enorme vermoeidheid. Heeft iemand deze bijwerkingen ook ervaren? Had misschien beter de helft kunnen nemen. Gebruik het voorlopig niet meer. Voel me beter met echte benzo’s, maar heb aardig wat tolerantie opgebouwd. Het gaat alleen om een goede nachtrust. Dus is niet bedoeld voor recreatief gebruik."
"Hoeveel mg neem jij in, als ik vragen mag? Ik lees op dit forum dat verslaving na 2 x gebruik al kan optreden. Heb me trouwens de hele dag niet oké gevoeld, dus stop er voorlopig helemaal mee."
"Overgestapt op Norflurazepam 5 mg en daar prima op geslapen en zonder ‘kater’ wakker geworden. Ga deze rc af en toe gebruiken. Hoe verslavend is Norflurazepam ? Weet iemand dat?"
"LekGherkin zei: (Late reactie want nieuw lid) Tjemig..... 10mg is ook wel erg huge. Ik heb de afgelopen 2 maand een paar keer de 5 mg pellets gebruikt en ga al binnen 10 minuten knockout in bed. 's morgens ben ik dan nog minstens een uur bezig helder te worden. Dus ben al snel overgestapt naar het halveren van deze pellets (dus 2.5mg), en sindsdien... PERFECT!!! Val snel in slaap en 's ochtends weinig nawerking. Al neem ik ze niet dagelijks, hooguit 2-3x per week. Klik om te vergroten... Wat een goed idee. Heb toch weer ( ondanks de bijwerkingen) 2 dagen op 5 mg geslapen, maar voel me in de loop van de dag niet oké. Ook een beetje misselijk. Ga ze nog kleiner maken en niet elke dag gebruiken."