Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSuggesties voor weekendje stimfappen?

Suggesties voor weekendje stimfappen?

76 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rotjoch zei:
Hoe wat?
Klik om te vergroten...
Omdat dit topic 🤣
U
UntitledLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi!

Ik hang al een tijdje ongezien rond hier, en lees met veel interesse ieders ervaringen met RC's! Nu eindelijk een account aangemaakt om mee te doen aan de convo's!

Heb zelf een flinke tijd met veel plezier 3mmc gebruikt, maar halverwege vorig jaar daarmee gestopt, en inmiddels kan dat überhaupt al niet meer natuurlijk :wink:

Sindsdien eigenlijk niks meer gebruikt, op xtc na, maar ook da's alweer maanden terug.

Nu heb ik aankomend weekend het hele weekend niks te doen, en zin om weer eens een allnighter te stimfappen (wat echt een genot was op 3mmc)...

Ik snap dat het geen zin heeft om exact het gevoel op 3MMC na te jagen, maar heb in huis (nog geen ervaring mee): 6-APB, 4-FMA, 3-CMC, 3-MMA (3-Methyl-Methamphetamine) en 2C-B-FLY.

Wat raden jullie wel of niet aan voor het genoemde doel, en waarom (niet)?

Liefst iets uit het rijtje, maar andere suggesties ook welkom, ben benieuwd!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
5-meo-dmt
hoger fappen dan dat gaat niet op deze planeet
3-fa
fap je vrij lekker op en vrij helder
en uit jou rijtje
2c-b-fly
met 4-fma in de mix
fappen voelt dan supper lekker aan
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alle rukfanaten uitgerukt! Help deze strijder in nood

@Blauweaap @Dirkjan @ricorieks @De Zeemeerman @Natozlato (oké is een vrouw, maar die rukt de rest er volgens mij een voor een uit)

Nog meer stimfappers die hun plasje hierover willen doen?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kibo3 zei:
Het enige mentale spel dat je dan speelt is sloppy dat je amper voelt en met een halfie werken die binnen de kortste keren weer slap is.
Klik om te vergroten...
amateur
R
RodgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ricorieks zei:
coke en tadalafil
Klik om te vergroten...

Om het compleet te maken, aanvullen met ghb en dostinex....kan je met gemak een dag of 3 doorgaan 😋
O
OctoFerrumLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eut(h)ylone
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beady zei:
a-PHiP staat er als volgende RC op. De amfetamines gingen goed (3MMA, 4FMA, 3FA) en 3CMC doet echt niets. Sjeezus wat ben ik daar teleurgesteld in.
Klik om te vergroten...
4fma vond ik echt te veel na stimulatie geven . Niet kunnen slapen voor dagen achter elkaar daardoor. Beste is 3mma.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
kamagra, fleshlight, glij glij chille plek om te zitten en wat lijnen speed of 3m met ghb.
D
DoeMaarDieMaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
ricorieks zei:
5-meo-dmt
hoger fappen dan dat gaat niet op deze planeet
Klik om te vergroten...
Dit heb ik dus ook ontdekt. Echt ongelofelijk
O
OctoFerrumLid
01-01-2024, 00:00
#11
Untitled zei:
Hier las ik idd ook een enthousiast report over... Wat is jouw ervaring?
Klik om te vergroten...

Heb 3-mma een hele tijd geleden een keer gebruikt, eind 2020. Was overtuigd door een Raving Reddit Review. Had een testertje, 1/2 gr denk ik want pleuris duur. Niet genoeg voor een gezonde binge, heb er dus aan geproefd maar kan me er geen opmerkelijke eigenschap meer van herinneren. Het was een licht gelig kristallijn poeder, beet flink maar ook geen 2-mmc hoog octaan gehalte brandstof gruwel.

Heb er geen stimfap herinnering aan, en het voelde bij mij wat inert. Kan de batch zijn geweest, of, en dat speelt bij mij ook bij MDMA, 3-mmc, LSD, pscylobine, 2-CB en alles wat een werking heeft op serotonine receptoren: het wordt geblokkeerd of iig gehinderd door mijn medicatie.

Ik gebruik een SSRI (10mg Escitalopram inmiddels maar toentertijd het dubbele) dus zou kunnen zijn dat het effect nu wel z'n prijs waarmaakt. De amfetamine variant ipv de cathinone lijkt mij geen achteruitgang, heb toch wel het een en ander qua nadelige effecten mogen ervaren van met name wat langduriger gebruik van Euthylone.

Al was dat in het begin voor mij echt hét middel: Combinatie MDMA/coke, weinig van nodig, lang durend, eerst een serotonine stoned van een uurtje (zelfs bij mij) en daarna functioneel activerend. (Praktisch) geen coming down, geen fiendish moreish stemmetje want vergat uren te gebruiken en als ik er aan dacht kon ik nog eerst 2 uur met iets bezig zijn. Het zeurde niet, was goedkoop gezien de mini lijntjes die ik nam, ik kon slapen, eten, en drinken (als ik eraan dacht want de tijd vloog voorbij, 3 x knipperen en er was een week verder.

Maar goed, niets duurt eeuwig want gewenning ontwikkelde zich snel, leek ineens wel exponentieel toe te nemen en ik kreeg last van mijn voeten, de doorbloeding daarvan of juist vocht vasthouden, ik weet het niet maar als je elk uur op je bed of bank een kwartier moet luchtfietsen gaat de lol van het gebruik er wel af.

Doodzonde, tolerantie, want dat bk-EBDB kristal heeft me magische fapsessies opgeleverd. Mss juist door de vaatvernauwende eigenschappen van cathinonen. Mss wat meer stimulans voor nodig maar dan eenmaal paraat ook geschikt als breekijzer of hamer.

Maar dat verbleekt dan toch weer bij een nachtenlang uitgesteld, met A-PhiP, amfetamine en 100 tabbladen op meerdere schermen geopend, jezelf telkens tergend dichtbij laten komen maar nog niet toegeven totdat je uiteindelijk, met niets dan fantasie en de fysieke sensatie die langverwachte climax bereikt.

Ik heb meermaals gedacht dat m'n hart er mee zou ophouden, of dat m'n brein zou smelten want die sensaties waren zó intens. Tijdens een orgasme van wat wel een kwartier leek kwam ik door de heftigheid daarvan weer (terwijl het eerste nog in volle gang was) Was dus geen 2e erna, nee, was dubbelop en zo bizar dat ik op dat moment een kortsluiting in m'n hersenpan verwachtte door de door de overdosis signaalstofjes veroorzaakte pandemonium. "Hehe, daar issie dan toch eindelijk, de psychose!" En dan nog uren erna volledig hersendood maar oh zo content. Geen psychose overigens maar wel

Maar ook had ik lachend een kogel door m'n hoofd zou kunnen jagen, want wat valt er nog te bereiken als je de heftigste ervaringen al hebt gehad? Nou ben ik heel m'n leven al vrijgezel want tikje autistisch en graag alleen, maar de seksuele drijfveer voel ik niet zo meer, dat kan bijna alleen maar tegenvallen. Teveel porno is ook niet goed voor het libido.

En de middelen doen ook steeds minder dus worden die in toenemend tempo vervangen door heftigere. Ben nu bijvoorbeeld erg benieuwd naar methamphetamine.

Tolerantie is voor de samenleving een mooi streven, voor de gebruiker is het een vloek want niets duurt eeuwig.

Zo hey wat een verhaal en dat in een luchtig topic. Wel fijn om even van me af te schrijven, bespreken met vrienden zit er niet in want dat zijn getrouwde of gescheiden niet-gebruikers die er, als ze geluk hebben, 1x in de week tijd voor hebben. Op zondagochtend.

Maar goed, 3-mma, ik ga het toch nog maar eens bestellen.
En 5-meo-dmt en 4-FMA
En mss ook 4-mmc, het is nog te krijgen
En mss meth
En ...
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
OctoFerrum zei:
Heb 3-mma een hele tijd geleden een keer gebruikt, eind 2020. Was overtuigd door een Raving Reddit Review. Had een testertje, 1/2 gr denk ik want pleuris duur, €40 de gram. Niet genoeg voor een gezonde binge, heb er dus aan geproefd maar kan me er geen opmerkelijke eigenschap meer van herinneren. Het was een licht gelig kristallijn poeder, beet flink maar ook geen 2-mmc hoog octaan gehalte brandstof gruwel.

Heb er geen stimfap herinnering aan, en het voelde bij mij wat inert. Kan de batch zijn geweest, of, en dat speelt bij mij ook bij MDMA, 3-mmc, LSD, pscylobine, 2-CB en alles wat een werking heeft op serotonine receptoren: het wordt geblokkeerd of iig gehinderd door mijn medicatie.

Ik gebruik een SSRI (10mg Escitalopram inmiddels maar toentertijd het dubbele) dus zou kunnen zijn dat het effect nu wel z'n prijs waarmaakt. De amfetamine variant ipv de cathinone lijkt mij geen achteruitgang, heb toch wel het een en ander qua nadelige effecten mogen ervaren van met name wat langduriger gebruik van Euthylone.

Al was dat in het begin voor mij echt hét middel: Combinatie MDMA/coke, weinig van nodig, lang durend, eerst een serotonine stoned van een uurtje (zelfs bij mij) en daarna functioneel activerend. (Praktisch) geen coming down, geen fiendish moreish stemmetje want vergat uren te gebruiken en als ik er aan dacht kon ik nog eerst 2 uur met iets bezig zijn. Het zeurde niet, was goedkoop gezien de mini lijntjes die ik nam, ik kon slapen, eten, en drinken (als ik eraan dacht want de tijd vloog voorbij, 3 x knipperen en er was een week verder.

Maar goed, niets duurt eeuwig want gewenning ontwikkelde zich snel, leek ineens wel exponentieel toe te nemen en ik kreeg last van mijn voeten, de doorbloeding daarvan of juist vocht vasthouden, ik weet het niet maar als je elk uur op je bed of bank een kwartier moet luchtfietsen gaat de lol van het gebruik er wel af.

Doodzonde, tolerantie, want dat bk-EBDB kristal heeft me magische fapsessies opgeleverd. Mss juist door de vaatvernauwende eigenschappen van cathinonen. Mss wat meer stimulans voor nodig maar dan eenmaal paraat ook geschikt als breekijzer of hamer.

Maar dat verbleekt dan toch weer bij een nachtenlang uitgesteld, met A-PhiP, amfetamine en 100 tabbladen op meerdere schermen geopend, jezelf telkens tergend dichtbij laten komen maar nog niet toegeven totdat je uiteindelijk, met niets dan fantasie en de fysieke sensatie die langverwachte climax bereikt.

Ik heb meermaals gedacht dat m'n hart er mee zou ophouden, of dat m'n brein zou smelten want die sensaties waren zó intens. Tijdens een orgasme van wat wel een kwartier leek kwam ik door de heftigheid daarvan weer (terwijl het eerste nog in volle gang was) Was dus geen 2e erna, nee, was dubbelop en zo bizar dat ik op dat moment een kortsluiting in m'n hersenpan verwachtte door de door de overdosis signaalstofjes veroorzaakte pandemonium. "Hehe, daar issie dan toch eindelijk, de psychose!" En dan nog uren erna volledig hersendood maar oh zo content. Geen psychose overigens maar wel

Maar ook had ik lachend een kogel door m'n hoofd zou kunnen jagen, want wat valt er nog te bereiken als je de heftigste ervaringen al hebt gehad? Nou ben ik heel m'n leven al vrijgezel want tikje autistisch en graag alleen, maar de seksuele drijfveer voel ik niet zo meer, dat kan bijna alleen maar tegenvallen. Teveel porno is ook niet goed voor het libido.

En de middelen doen ook steeds minder dus worden die in toenemend tempo vervangen door heftigere. Ben nu bijvoorbeeld erg benieuwd naar methamphetamine.

Tolerantie is voor de samenleving een mooi streven, voor de gebruiker is het een vloek want niets duurt eeuwig.

Zo hey wat een verhaal en dat in een luchtig topic. Wel fijn om even van me af te schrijven, bespreken met vrienden zit er niet in want dat zijn getrouwde of gescheiden niet-gebruikers die er, als ze geluk hebben, 1x in de week tijd voor hebben. Op zondagochtend.

Maar goed, 3-mma, ik ga het toch nog maar eens bestellen.
En 5-meo-dmt en 4-FMA
En mss ook 4-mmc, het is nog te krijgen
En mss meth
En ...
Klik om te vergroten...
Combinatie van alles wat serotonine verhoogd in combinatie met ssri’s is levensgevaarlijk. Enige wat straks geblokkeerd wordt zijn je hersens dus als die je lief zijn zou ik maar wat beter onderzoeken welke drugs je wel veilig kan gebruiken. Staat hier genoeg info over combinatie ssri’s en drugs.
O
OctoFerrumLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dank voor je zorg en de waarschuwing. Ik hoop dat bewustwording (bij jongere mensen dan ik) wat schrijnende gevallen kan voorkomen, MDMA wordt nog steeds als onschuldig gezien maar zelfs eenmalig gebruik kan de productie jaren verstoren.

Bij mij is helaas al de nodige schade aangericht door destructief gedrag van ondergetekende, maar ook door en valse start op het vlak van genen. Ik tel 10 jaar blowen, 20 jaar dagelijks drinken en na de afkick daarvan uiteraard de cliche benzo afhankelijkheid, zet daar 20 jaar hard drugs week(end)gebruik naast en verhoog met inmiddels 2 jaar RC's waarvan ik ook de nodige vinkjes kan afstrepen. Mijn focus ligt momenteel op levensgeluk en harm reduction, die scrambled eggs die mijn brein voor moeten stellen zijn niet meer te redden, en dat wijt ik met name aan het blowen en drinken

Risico op serotonine vergiftiging is mij bekend, is ook de reden dat ik drugs als MDMA (practisch) nooit meer neem, heb sowieso dubbele dosering nodig en daarop volgt de bijna 100% garantie dat door uitputting van de voorraad sero er een niveautje zero op volgt (depressie). Lage serotonine productie (of hyperactieve heropname daarvan) zit in de familie, heb al sinds m'n tienerjaren medicatie. Paar jaar zonder geprobeerd maar dat ging helemaal niet.

Voor zover ik weet zijn er geen middelen die de aanmaak van serotonine stimuleren (behalve voeding, met name aminozuren in eieren, 5HTP (wat een serotonine precursor is) en Janskruid maar dat kan ook een MAO remmer zijn. Iig moet je die 2 supplementen niet combineren met SSRI's.

Jij doelt hier (neem ik aan/vul ik in/corrigeer me gerust) met name op middelen die voor een explosieve vrijgave van de stofjes zorgen , wat icm een SSRI of MAO-remmers serotonine syndroom kan veroorzaken. Serotonine is ook het signaalstofje wat het snelst is uitgeput, 3 dagen xtc heeft dan ook weinig zin, behalve dan dat dopamine nog wel op voorraad is en als laatste gaat nor-adrenaline

Wat betreft de tripmiddelen: die spelen vooral voetbal met serotonine 2A poortjes, die volgens het Selectieve karakter van de Serotonine Reuptake Inhibitors geen invloed daarop zouden moeten hebben, maar dat wordt door vrijwel elke gebruiker (van medicijnen en drugs) die ik spreek of waarover ik heb gelezen ontken

Vreemd genoeg is het scramblen van de serotonine huishouding dmv tripmiddelen zoals paddo's en lsd tegenwoordig onderwerp van research by behandeling van depressie en verslaving.

Back on topic: Tripshit en disso's vind ik totaal onfapbaar
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#14
OctoFerrum zei:
Dank voor je zorg en de waarschuwing. Ik hoop dat bewustwording (bij jongere mensen dan ik) wat schrijnende gevallen kan voorkomen, MDMA wordt nog steeds als onschuldig gezien maar zelfs eenmalig gebruik kan de productie jaren verstoren.

Bij mij is helaas al de nodige schade aangericht door destructief gedrag van ondergetekende, maar ook door en valse start op het vlak van genen. Ik tel 10 jaar blowen, 20 jaar dagelijks drinken en na de afkick daarvan uiteraard de cliche benzo afhankelijkheid, zet daar 20 jaar hard drugs week(end)gebruik naast en verhoog met inmiddels 2 jaar RC's waarvan ik ook de nodige vinkjes kan afstrepen. Mijn focus ligt momenteel op levensgeluk en harm reduction, die scrambled eggs die mijn brein voor moeten stellen zijn niet meer te redden, en dat wijt ik met name aan het blowen en drinken

Risico op serotonine vergiftiging is mij bekend, is ook de reden dat ik drugs als MDMA (practisch) nooit meer neem, heb sowieso dubbele dosering nodig en daarop volgt de bijna 100% garantie dat door uitputting van de voorraad sero er een niveautje zero op volgt (depressie). Lage serotonine productie (of hyperactieve heropname daarvan) zit in de familie, heb al sinds m'n tienerjaren medicatie. Paar jaar zonder geprobeerd maar dat ging helemaal niet.

Voor zover ik weet zijn er geen middelen die de aanmaak van serotonine stimuleren (behalve voeding, met name aminozuren in eieren, 5HTP (wat een serotonine precursor is) en Janskruid maar dat kan ook een MAO remmer zijn. Iig moet je die 2 supplementen niet combineren met SSRI's.

Jij doelt hier (neem ik aan/vul ik in/corrigeer me gerust) met name op middelen die voor een explosieve vrijgave van de stofjes zorgen , wat icm een SSRI of MAO-remmers serotonine syndroom kan veroorzaken. Serotonine is ook het signaalstofje wat het snelst is uitgeput, 3 dagen xtc heeft dan ook weinig zin, behalve dan dat dopamine nog wel op voorraad is en als laatste gaat nor-adrenaline

Wat betreft de tripmiddelen: die spelen vooral voetbal met serotonine 2A poortjes, die volgens het Selectieve karakter van de Serotonine Reuptake Inhibitors geen invloed daarop zouden moeten hebben, maar dat wordt door vrijwel elke gebruiker (van medicijnen en drugs) die ik spreek of waarover ik heb gelezen ontken

Vreemd genoeg is het scramblen van de serotonine huishouding dmv tripmiddelen zoals paddo's en lsd tegenwoordig onderwerp van research by behandeling van depressie en verslaving.

Back on topic: Tripshit en disso's vind ik totaal onfapbaar
Klik om te vergroten...
Serieus, ik wordt kk geil van lsd 🤣
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
_shikantaza zei:
Lucky bastard :)
Klik om te vergroten...
Soms is het ook wel eens een fucking fontein maar dat hoefde niemand te weten

hoe dan ook, porno met stimfaps haalt de magie weg, ik slinger meestal om de drie vier dagen. Kan het ook in tien seconden want je moest wel want die filmpjes waren back in the days veeel te kort en in het echt vond ik het ook 10.000 keer beter. Het is 6-apb, lsd, seks en dan
I
I
I
I
I
I
I
I
Onzekere isolerende lust en verzamelwoede.

Tijd gehad dat ik echt obsessief porno ging categoriseren op mijn 2tb SSD. Dieptepunt. Het gaat je zo belemmeren met contacten in real life. Ik dacht dat het normaal was dat je broer betrapte en later knettergeile orgies kwamen.

Im rambling. Did coke. Don’t ask ik ga sporten.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zou ff weghalen, want je mag geen prijzen noemen hierzo.. scheelt weer :grimacing:
O
OctoFerrumLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aangepast, dank voor de herinnering. Had een digitale lulkick geloof ik, damn wat een lappen tekst.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#18
DoeMaarDieMaar zei:
Dit heb ik dus ook ontdekt. Echt ongelofelijk
Klik om te vergroten...
Gerookt? In welke dosis? Gewoon 2-3 mg los in ht pijpje en opwarmen of dient er een roostertje of zo undert te liggen (die heb ik, bedoeld om tabback en andere substanties te scheiden), imand vertelde me dat je een stukje van een metaalspons nodig hebt om dit te doen maar nergens anders gelezen. Ik heb de simpele glazen pyrolex (juist gespeld?) pijpjes liggen en de gekende glazen met skull ball.

5 meo dmt heb ik ook 1000 mg va, besteld als noob en gewoon de volledige milligram opgesnoven, ik tripte totaal niet maar kreeg wel oncontroleerbare rillingen en m'n lichaam sweette een uur alsof ik onder de douche stond. 4 ho met deed me ook niets al snuivend (buiten wakker houden) op 25 mg.... blotttertje lsd en pelletjes 4 ho met en c2b fly waren ook echt nihil voor me, geen enkele sensatie. Misschien reageert m'n brainchemistry gewoon niet op alles wat net pept (als in wakker houden want ik wordt er net rustig van). Vandaar dat 6apb ook niets voor mj is en ik graag 5 apb zou proberen of 5mapb.

Back to topic, ik heb dus opnieuw 100mg 5 meo dmt gekocht, deze keer om te roken. Wat is jouw advies? Hoe gebruik ik het best? Wil en kanje zo vriendelijk zijn me eengebruiksaanwijzing te pm'n?

Veel dank,

Fenrir
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
suggestie/advies

begin er niet aan ikzelf kon er niet mee omgaan
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#20
gekkemanlol zei:
suggestie/advies

begin er niet aan ikzelf kon er niet mee omgaan
Klik om te vergroten...
Wijs besluit. Als je zelf de controle niet hebt (maar wel de kennis), beter zwijgen of in drukletters de gevaren meegeven.

Snuffelaar is daar uitzonderlijk goed in. Ik weet niet wat hij doet in het dagelijkse leven maar als afkickcoach/damage reduction begeleider zou hij echt shinen.

Misschien kan je dat ook eens proberen? Al is het via pm. Ik apprecieer echt elke input (en commentaar over mij of m'n posts, zo leer ik het meestà-).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."