Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi! Ik hang al een tijdje ongezien rond hier, en lees met veel interesse ieders ervaringen met RC's! Nu eindelijk een account aangemaakt om mee te doen aan de convo's! Heb zelf een flinke tijd met veel plezier 3mmc gebruikt, maar halverwege vorig jaar daarmee gestopt, en inmiddels kan dat überhaupt al niet meer natuurlijk Sindsdien eigenlijk niks meer gebruikt, op xtc na, maar ook da's alweer maanden terug. Nu heb ik aankomend weekend het hele weekend niks te doen, en zin om weer eens een allnighter te stimfappen (wat echt een genot was op 3mmc)... Ik snap dat het geen zin heeft om exact het gevoel op 3MMC na te jagen, maar heb in huis (nog geen ervaring mee): 6-APB, 4-FMA, 3-CMC, 3-MMA (3-Methyl-Methamphetamine) en 2C-B-FLY. Wat raden jullie wel of niet aan voor het genoemde doel, en waarom (niet)? Liefst iets uit het rijtje, maar andere suggesties ook welkom, ben benieuwd!"
"ChefCurry zei: 3mma Klik om te vergroten... Hier las ik idd ook een enthousiast report over... Wat is jouw ervaring?"