Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsschaatsen (kauwen) MDMA of soortgelijke stoffen

schaatsen (kauwen) MDMA of soortgelijke stoffen

47 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
p
paradoxioLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zandman zei:
Toen ik nog aan de zuiperij was, had ik vaak black-outs, ja.
Ooit werd ik in de ochtend na een bacchanaal in een dorpje wakker in een droge greppel, een kerkdorp verderop en ik weet tot op de dag van vandaag niet, hoe ik daar terecht gekomen ben en met wie.
Dat gaf wel stof tot nadenken. Jazeker!
Klik om te vergroten...
Heb ik nooit last van gehad met alcohol, heb wel eens gehad dat elke keer in knipperde dat ik dan heel ergens anders was en dan weer en weer ergens anders was, en dat ik toen dacht van what de fuck gebeurt er.

Heb dit 1 maal nog eens mee gemaakt toen ik osrs leagues aan het no-lifen was en bijna 9 dagen non stop aan het spelen was en toen kreeg ik dat zelfde, heb het opgezocht toen en zijn "MIcro Sleeps" dan ben je 5/15 min weg ofz. ik weet nog dat ik aan het klikken was op het spel en dan ineens uitgelogd was. en dat ik dacht van wtff, en weer inlogde en dat meerdere keren binnen aantal uur dat ik echt dacht dat ik gek werdt. was ook nog tijdens me agility grind dat.

maar ff terug na topic, ik kan me al die dronken nachten gewoon herinneren, vooral de weg na huis was altijd geniaal. dat je meerdere keren de bosjes in pleurt tijdens fietsen XDXD heel avontuur.

maar kan me alles verder ook gewoon herinneren met mdma op als iemand iets benoemt dan kan ik het zo voor de geest halen.
Als ik hard ga denk ik gewoon niet meer na ofzo en gaat alles gewoon in de flow. en als er muziek is, dan beweeg ik.

ofc kan wel iemand iets gezegd hebben of dat er iets is gebeurt dat ik niet bewust heb opgenomen, maar als iemand mij iets vraagt ook kan ik vrij normaal een gesprek voeren naast dat me kopje alle kanten op beweegt ofc. en kan sociale interacties altijd goed herinneren als ik met iemand heb gesproken en ook gezichten herinner ik me goed van mensen. namen wat minder XD
p
paradoxioLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Bekijk bijlage 58618

Je vraag over waar het aan ligt dat je kaakschaatst is 100% retorisch.
🤣
Klik om te vergroten...
:sweatsmile:
p
paradoxioLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ulixes zei:
Ik heb er minder (geen) last van wanneer ik magnesium slik
Klik om te vergroten...
ik zal dat eens ff opzoeken
p
paradoxioLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Als ik mijn officiële voorgeschreven dosering van 20mg Methylfenidaat klem ik al met mijn kaken.
Zo goed als bij alles wat ook maar iets met een upper of amfetamine te maken heeft.
Alleen is het bij mij niet een echte "heen en weer" kauwende beweging maar meer echt snoeihard mijn kaken op elkaar klemmen met wisselend los-keihard bijten-los-keihard bijten.

Laatst 20mg Methylfenidaat en nam 1,5 uur later een Energy drink van de Lidl. 🙈

Klemmen, strak gevoel, lulde 6 kwartier in een uur en kakte na een uurtje of 3 a 4 zo snel in als een waterijsje in Furnase Creek, Death Valley smelt...
Klik om te vergroten...
dat had ik wel met mdma in begin altijd toen ik jong was dat kaken heel erg spannen. maar kaakjes vliegen nu alle kanten op, en altijd van die dikke witte schuim, dan neem ik altijd ff slokje water dan is het ff weg.
p
paradoxioLid
01-01-2024, 00:00
#5
Trouwens ik heb in begin wel 5-mapb met een paar triptamines gecombineerd omdat men aangaf dat je dan meer mdma effect hebt.

Werdt er zelf vet paranoia van, maar nam dan ook goeie dosis van beide. was dacht ik per 100mg 5-mapb 20mg van die triptamine of zoiets.
dus heb dat laatste keren ook niet meer gedaan, omdat het veel leuker is als je niet paranoïde bent.

Tot zover was ik wel gekomen tijdens me experimenten.
p
paradoxioLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben zaterdag avond na een rave (modem teaser) in amsterdam geweest.

ik heb hier een combo gehad van 200mg 5-mapb, 3-fma (weet niet de exacte dosering miss 50/100mg) en 1x 2-map (opiaat 20mg per pil) en na de rave in trein nog 1x 2-map bijgenomen.

begon in de trein, 1x 50mg 5map genomen, 45 min erna begon ik al te schaatsen? toen we uit de tram stapten rest genomen.

ik vraag me trouwens wel af of er meer zijn die altijd schaatsen? ik had dit vroeger niet zo zeer, maar schaats nu ook op kleine beetjes M of soortgelijke stofjes. heb het idee dat het komt omdat ik een keer veelste veel M heb gehad, had toen vet veel gele philipp pleintjes gehad. nam zoveel omdat de anderen niet inkickten. pas na 6 uur begon het, wil deze ervaring wel eens delen als mensen dat interessant vinden, wat specifiek raar was dat ik me nuchter voelde en in de verte het bos op en neer zag gaan om me heen keek, alles normaal was en terug keek en toen zij "daar moeten we heen!" waarna ik hele stukken kwijt ben maar de dingen die ik herinner volledig nog voor de geest kan halen.

Want velen zeggen niet van 5-mapb te schaatsen, mijn ogen doen ook altijd raar zeggen mensen, die draaien helemaal weg enz, alsof ik helemaal kapot ga XD.
maar voel dan ook dat ik helemaal niet hard ga en neem vaak ook gewoon bij tot ik wel op me level zit.

weet niet wat het precies is, heb er niet echt last van ofzo, het is soms alleen wat raar op feesten.
voordelen die me wel op zijn gevallen in de laatste jaren, weet niet of het verbonden is, maar als ik nuchter ben, kan ik net zo hard raven als wanneer ik iets op heb, ben dan alleen meer bewust van mensen om me heen en raak daardoor uit de flow en onzekerheden enz.
en heb trouwens nooit last van dips meer, heb toen wel keiharde dip gehad van die veelste grote dosis mdma.
maar sinds dien heb ik gewoon niet meer last van dips, alleen open plekjes in mond, open en droge lippen. soms blaren in keel. maar voel me nooit meer somber wat ik ook heb gehad. ben altijd blij.

terug weg in trein werdt ik wel weer wat rustiger toen de 2-map inkickte.
maar was eig nog steeds aan het schaatsen en aan het los gaan

spreek met me vrienden dan wel eens over dat ik in de pot met MDMA ben gevallen XD. (astrix en oblix grap)

was me eerste feestje met dope sinds halloween weer. en ben tussendoor wel nuchter op feesten geweest omdat ik geen alcohol doe. maar zelfs dan vragen mensen me vaak wat ik op heb.

# vroeg me af of er anderen zijn die schaatsen (kauwen) met 5-mapb en bij welke dosis?
# en zijn er mensen die dezelfde soort ervaring hebben gehad?
# hebben mensen jou wel eens gevraagd wat je op had terwijl je nuchter was? (normale opstap gaander in een kroeg of club)

Groeten uit friesland! ^^,
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bruxism
Acetylcholinesterase

All I'm saying 👏
p
paradoxioLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ape zei:
Ik schaats zelfs als ik belachelijk veel koffie heb gedronken
Klik om te vergroten...
dat heb ik dan weer niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."