#1
Heb ik nooit last van gehad met alcohol, heb wel eens gehad dat elke keer in knipperde dat ik dan heel ergens anders was en dan weer en weer ergens anders was, en dat ik toen dacht van what de fuck gebeurt er.Toen ik nog aan de zuiperij was, had ik vaak black-outs, ja.
Ooit werd ik in de ochtend na een bacchanaal in een dorpje wakker in een droge greppel, een kerkdorp verderop en ik weet tot op de dag van vandaag niet, hoe ik daar terecht gekomen ben en met wie.
Dat gaf wel stof tot nadenken. Jazeker!
Heb dit 1 maal nog eens mee gemaakt toen ik osrs leagues aan het no-lifen was en bijna 9 dagen non stop aan het spelen was en toen kreeg ik dat zelfde, heb het opgezocht toen en zijn "MIcro Sleeps" dan ben je 5/15 min weg ofz. ik weet nog dat ik aan het klikken was op het spel en dan ineens uitgelogd was. en dat ik dacht van wtff, en weer inlogde en dat meerdere keren binnen aantal uur dat ik echt dacht dat ik gek werdt. was ook nog tijdens me agility grind dat.
maar ff terug na topic, ik kan me al die dronken nachten gewoon herinneren, vooral de weg na huis was altijd geniaal. dat je meerdere keren de bosjes in pleurt tijdens fietsen XDXD heel avontuur.
maar kan me alles verder ook gewoon herinneren met mdma op als iemand iets benoemt dan kan ik het zo voor de geest halen.
Als ik hard ga denk ik gewoon niet meer na ofzo en gaat alles gewoon in de flow. en als er muziek is, dan beweeg ik.
ofc kan wel iemand iets gezegd hebben of dat er iets is gebeurt dat ik niet bewust heb opgenomen, maar als iemand mij iets vraagt ook kan ik vrij normaal een gesprek voeren naast dat me kopje alle kanten op beweegt ofc. en kan sociale interacties altijd goed herinneren als ik met iemand heb gesproken en ook gezichten herinner ik me goed van mensen. namen wat minder XD