"Zelf wel 2C-B-FLY gehad en 2C-D, 5-MeO-MiPT, 4-HO-MiPT, 4-HO-MET.
Nog altijd wel eens echte 2C-B willen proberen, als ik er ooit me handen op kan krijgen, zou er dan bijna een orgaan voor geven XD. Maar die zijn me toch net wat te dierbaar.
Sws zijn tripmiddelen me fav man!
Maar heb zo idee dat boven genoemde toch wel anders zijn de 2C-B. Omdat ik tussen elkaar al heel erg veel verschil merk.
Klinkt echt fantastisch wat je vertelt.
Ga trouwens volg weekend methalyllescaline proberen, had al besteld, en heb ook 4-aco-met, ook echt een aanrader, moet syntetische psylocybine zijn, maar dang, 15 min hij klapt in, en je zit gelijk in piek, van ene moment na andere moment was het net of ik op zee schip zat terwijl ik liep, alleen ging zelfs over de kop soms dat was zo raar, had het gevoel dat ik ging vallen, maar als ik zag, zag ik wel dat ik normaal stond, qua visuals alles bewoog, maar je zag wel wat het was, alleen het bewoog, beetje als dat worm idee dat jij zei.
Ook de bladeren in de bomen draaiden rondjes en de takken, en toch bleef de boom net zo groot, heb daar tijden na zitten kijken om te begrijpen hoe het niet uit verband raakte, maar kon het niet begrijpen. Was toen in het bos bij een festival waar ik was, maar het bos hoorde niet bij het festival, was in de ochtend en mensen keken me vreemd aan, omdat ik vet me evenwicht aan het houden was om niet te valen en had dat zelf ook wel door, voelde me daar vet shitty door eerst, maar dacht op het laatst ook van fak it, dan kijken ze maar.
Vondt het wel heel erg fijn lopen na een tijd, miste het gevoel vet erg na dat de trip eindigde, duurde 4 uren, toen hij wat afnam had ik nog bij genomen, maar geen effect, was te laat met bijnemen denk ik, weet eig niet eens zeker of je kon bij nemen.
Deed 150 mg 4-aco-met als start en gooide 100mg bij na ongv 4 u.
Heb dat ook weer besteld, ligt in me koelkast, kriebelt nu wel vet erg om te nemen, maar zoek eig een leuke setting en gelegenheid om weer te doen. Miss dat ik na de methalyllescaline volg weekend ga doen, maar weet niet of dat wel veel zin heeft eig, weet niet of het zelfde receptoren gebruikt etc.
Misschien hier iemand die dat weet?😁"
In: Waarom er voor mij geen betere drug bestaat dan 2C-B
1-1-2024