Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsschaatsen (kauwen) MDMA of soortgelijke stoffen

schaatsen (kauwen) MDMA of soortgelijke stoffen

47 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
p
paradoxioLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zandman zei:
Toen ik nog aan de zuiperij was, had ik vaak black-outs, ja.
Ooit werd ik in de ochtend na een bacchanaal in een dorpje wakker in een droge greppel, een kerkdorp verderop en ik weet tot op de dag van vandaag niet, hoe ik daar terecht gekomen ben en met wie.
Dat gaf wel stof tot nadenken. Jazeker!
Klik om te vergroten...
Heb ik nooit last van gehad met alcohol, heb wel eens gehad dat elke keer in knipperde dat ik dan heel ergens anders was en dan weer en weer ergens anders was, en dat ik toen dacht van what de fuck gebeurt er.

Heb dit 1 maal nog eens mee gemaakt toen ik osrs leagues aan het no-lifen was en bijna 9 dagen non stop aan het spelen was en toen kreeg ik dat zelfde, heb het opgezocht toen en zijn "MIcro Sleeps" dan ben je 5/15 min weg ofz. ik weet nog dat ik aan het klikken was op het spel en dan ineens uitgelogd was. en dat ik dacht van wtff, en weer inlogde en dat meerdere keren binnen aantal uur dat ik echt dacht dat ik gek werdt. was ook nog tijdens me agility grind dat.

maar ff terug na topic, ik kan me al die dronken nachten gewoon herinneren, vooral de weg na huis was altijd geniaal. dat je meerdere keren de bosjes in pleurt tijdens fietsen XDXD heel avontuur.

maar kan me alles verder ook gewoon herinneren met mdma op als iemand iets benoemt dan kan ik het zo voor de geest halen.
Als ik hard ga denk ik gewoon niet meer na ofzo en gaat alles gewoon in de flow. en als er muziek is, dan beweeg ik.

ofc kan wel iemand iets gezegd hebben of dat er iets is gebeurt dat ik niet bewust heb opgenomen, maar als iemand mij iets vraagt ook kan ik vrij normaal een gesprek voeren naast dat me kopje alle kanten op beweegt ofc. en kan sociale interacties altijd goed herinneren als ik met iemand heb gesproken en ook gezichten herinner ik me goed van mensen. namen wat minder XD
p
paradoxioLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Bekijk bijlage 58618

Je vraag over waar het aan ligt dat je kaakschaatst is 100% retorisch.
🤣
Klik om te vergroten...
:sweatsmile:
p
paradoxioLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ulixes zei:
Ik heb er minder (geen) last van wanneer ik magnesium slik
Klik om te vergroten...
ik zal dat eens ff opzoeken
p
paradoxioLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Als ik mijn officiële voorgeschreven dosering van 20mg Methylfenidaat klem ik al met mijn kaken.
Zo goed als bij alles wat ook maar iets met een upper of amfetamine te maken heeft.
Alleen is het bij mij niet een echte "heen en weer" kauwende beweging maar meer echt snoeihard mijn kaken op elkaar klemmen met wisselend los-keihard bijten-los-keihard bijten.

Laatst 20mg Methylfenidaat en nam 1,5 uur later een Energy drink van de Lidl. 🙈

Klemmen, strak gevoel, lulde 6 kwartier in een uur en kakte na een uurtje of 3 a 4 zo snel in als een waterijsje in Furnase Creek, Death Valley smelt...
Klik om te vergroten...
dat had ik wel met mdma in begin altijd toen ik jong was dat kaken heel erg spannen. maar kaakjes vliegen nu alle kanten op, en altijd van die dikke witte schuim, dan neem ik altijd ff slokje water dan is het ff weg.
p
paradoxioLid
01-01-2024, 00:00
#5
Trouwens ik heb in begin wel 5-mapb met een paar triptamines gecombineerd omdat men aangaf dat je dan meer mdma effect hebt.

Werdt er zelf vet paranoia van, maar nam dan ook goeie dosis van beide. was dacht ik per 100mg 5-mapb 20mg van die triptamine of zoiets.
dus heb dat laatste keren ook niet meer gedaan, omdat het veel leuker is als je niet paranoïde bent.

Tot zover was ik wel gekomen tijdens me experimenten.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toen ik nog aan de zuiperij was, had ik vaak black-outs, ja.
Ooit werd ik in de ochtend na een bacchanaal in een dorpje wakker in een droge greppel, een kerkdorp verderop en ik weet tot op de dag van vandaag niet, hoe ik daar terecht gekomen ben en met wie.
Dat gaf wel stof tot nadenken. Jazeker!
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#7
paradoxio zei:
Maar miss heb je gelijk en chase ik het verkeerde? en ga ik al hard op 50 mg, vindt het alleen niet zo voelen.
Klik om te vergroten...
Precies ja, volgens mij ‘chase je het verkeerde’. Je voelt je niet alsof je hard gaat, maar je vergeet wel een groot deel van het feest en je komt op iedereen heel van de kaart over. Dus ook al voelt het niet zo, je gaat heel hard.

Ik zou me gewoon een paar keer aan de aanbevolen dosis houden. Die kun je bijvoorbeeld vinden op een site als TripSit of PsychonautWiki. En kijk dan een paar keer hoe het gaat. Dan krijg je een beetje feeling voor een normale dosis. Wie weet, misschien bevalt het wel 😉
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
paradoxio zei:
zou kunnen hoor, vindt alleen grappig dat me maatjes soms zo 300/400mg weg klappen en niet eens kaken en mijn kaakjes vliegen al bij 50

btw, heb je ook wel dat je soms in eens zo los kan gaan op muziek zonder dat je wat op hebt? dan niet zo als met veel shit op, maar dat je dan net even in die flow tapt en de moves voelt. maar wel gewoon bewust bent enz?
Klik om te vergroten...
Ja ik wel. De juiste muziek in de juiste stemming kan dat met je doen. Heerlijk hoeveel muziek met je kan doen. Zou niet willen leven zonder muziek!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Muziek waar je eerder heel lekker op gegaan bent met mdma kan dat gevoel soms ook deels terugbrengen
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#10
paradoxio zei:
trouwens, ik heb indd ook wel als er ergens pep of coke op tafel ligt, voel het dan al prikkelen in me neus ook.

maar weet niet of me kaakjes dan al strak trekken tho
Klik om te vergroten...
Ik kan bijna de helft van het gevoel al krijgen door er naar te kijken soms, vooral met coke🙈
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Ik schaats al als ik er aan denk, geen grap. Gewoon connecties die je hersens maken gok ik?
Klik om te vergroten...
Ik denk idd dat dat het is, je hersenen draaien voor een groot deel op eerder gelegde verbindingen
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon een pavlov reactie, we zijn niet meer als kwijlende honden🤣
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
miles zei:
Gewoon een pavlov reactie, we zijn niet meer als kwijlende honden🤣
Klik om te vergroten...
Apen*
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
paradoxio zei:
ik heb echt wel herinneringen van het feestje en met mensen wie ik heb gesproken enz, weet gewoon niet alles meer.

vindt gewoon heerlijk om mijzelf lekker te verliezen, het gevoel om keihard op muziek los te gaan is ook gewoon heerlijk dat weet ik, al kan ik me dat vaak lang zo goed niet herinneren. maar gesprekken enz blijven wel vaak hangen die ik met mensen heb
Klik om te vergroten...
Zelf weten maar als je wordt geweigerd bij de deur is dat meestal geen goed teken.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
miles zei:
Ik denk idd dat dat het is, je hersenen draaien voor een groot deel op eerder gelegde verbindingen
Klik om te vergroten...
Net zo als hiaten bij alcohol. Als je dat eenmaa hebt, dan hoort dat erbij en wordt het ook erger. Hoe het neuropsychisch werkt weet ik even niet meer, maar lijkt er wel een beetje op??
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
paradoxio zei:
zou kunnen hoor, vindt alleen grappig dat me maatjes soms zo 300/400mg weg klappen en niet eens kaken en mijn kaakjes vliegen al bij 50

btw, heb je ook wel dat je soms in eens zo los kan gaan op muziek zonder dat je wat op hebt? dan niet zo als met veel shit op, maar dat je dan net even in die flow tapt en de moves voelt. maar wel gewoon bewust bent enz?
Klik om te vergroten...
Ja naja, sommige mensen reageren heftiger op bepaalde drugs dan anderen. Misschien zijn de hersens van je maten al zo danig aangetast dat ze het niet meer merken. Niet geheel ondenkbaar bij zulke hoeveelheden🙃

Ik hoop wel dat je realiseert dat dit geen normale hoeveelheden zijn en dat kaakschaatsen dan wel het laatste is waar je zorgen om moet hebben.

paradoxio zei:
Want velen zeggen niet van 5-mapb te schaatsen, mijn ogen doen ook altijd raar zeggen mensen, die draaien helemaal weg enz, alsof ik helemaal kapot ga XD.
maar voel dan ook dat ik helemaal niet hard ga en neem vaak ook gewoon bij tot ik wel op me level zit.
Klik om te vergroten...
Dit van je ogen wijst echt heel duidelijk op overdosering.

paradoxio zei:
Maar miss heb je gelijk en chase ik het verkeerde? en ga ik al hard op 50 mg, vindt het alleen niet zo voelen.
Klik om te vergroten...
Goeie kans ja… wat is het gevoel dat je probeert na te streven? Misschien is mdma of 5(m)apb gewoon niet het juiste middel ervoor namelijk.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
Net zo als hiaten bij alcohol. Als je dat eenmaa hebt, dan hoort dat erbij en wordt het ook erger. Hoe het neuropsychisch werkt weet ik even niet meer, maar lijkt er wel een beetje op??
Klik om te vergroten...
Hmm die hiaten op alcohol heb ik heel erg, ik heb toen ik jong was gruwelijk veel gezopen, en ik kan echt hele avonden kwijt zijn
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
Toen ik nog aan de zuiperij was, had ik vaak black-outs, ja.
Ooit werd ik in de ochtend na een bacchanaal in een dorpje wakker in een droge greppel, een kerkdorp verderop en ik weet tot op de dag van vandaag niet, hoe ik daar terecht gekomen ben en met wie.
Dat gaf wel stof tot nadenken. Jazeker!
Klik om te vergroten...
Dat is mij meerdere malen overkomen, ik vond dat minder vervelend als dat ik wakker werd geen idee waar ik geweest was en hoe ik thuis gekomen was en vervolgens mijn eigen auto gewoon op de oprit stond, want dat gebeurde ook nogal eens
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
paradoxio zei:
combo gehad van 200mg 5-mapb, 3-fma (weet niet de exacte dosering miss 50/100mg) en 1x 2-map (opiaat 20mg per pil) en na de rave in trein nog 1x 2-map bijgenomen.
Klik om te vergroten...

paradoxio zei:
begon ik al te schaatsen? toen we uit de tram stapten rest genomen.
Klik om te vergroten...

paradoxio zei:
maar sinds dien heb ik gewoon niet meer last van dips, alleen open plekjes in mond, open en droge lippen. soms blaren in keel.
Klik om te vergroten...

paradoxio zei:
terug weg in trein werdt ik wel weer wat rustiger toen de 2-map inkickte.
Klik om te vergroten...

1711661865538.gif

Je vraag over waar het aan ligt dat je kaakschaatst is 100% retorisch.
🤣
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ape zei:
Ik schaats zelfs als ik belachelijk veel koffie heb gedronken
Klik om te vergroten...

miles zei:
Als ik mdma gedaan heb gaan mn kaken in de weken er na al strak als ik aan een blikje redbull ruik of er iemand langsloopt met coke in z'n zak
Klik om te vergroten...

ljuv zei:
Ik schaats al als ik er aan denk, geen grap. Gewoon connecties die je hersens maken gok ik?
Klik om te vergroten...

ljuv zei:
sommige mensen reageren heftiger op bepaalde drugs dan anderen
Klik om te vergroten...

Als ik mijn officiële voorgeschreven dosering van 20mg Methylfenidaat klem ik al met mijn kaken.
Zo goed als bij alles wat ook maar iets met een upper of amfetamine te maken heeft.
Alleen is het bij mij niet een echte "heen en weer" kauwende beweging maar meer echt snoeihard mijn kaken op elkaar klemmen met wisselend los-keihard bijten-los-keihard bijten.

Laatst 20mg Methylfenidaat en nam 1,5 uur later een Energy drink van de Lidl. 🙈

Klemmen, strak gevoel, lulde 6 kwartier in een uur en kakte na een uurtje of 3 a 4 zo snel in als een waterijsje in Furnase Creek, Death Valley smelt...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."