#1
Ik schaats zelfs als ik belachelijk veel koffie heb gedronkenIk ben zaterdag avond na een rave (modem teaser) in amsterdam geweest.
ik heb hier een combo gehad van 200mg 5-mapb, 3-fma (weet niet de exacte dosering miss 50/100mg) en 1x 2-map (opiaat 20mg per pil) en na de rave in trein nog 1x 2-map bijgenomen.
begon in de trein, 1x 50mg 5map genomen, 45 min erna begon ik al te schaatsen? toen we uit de tram stapten rest genomen.
ik vraag me trouwens wel af of er meer zijn die altijd schaatsen? ik had dit vroeger niet zo zeer, maar schaats nu ook op kleine beetjes M of soortgelijke stofjes. heb het idee dat het komt omdat ik een keer veelste veel M heb gehad, had toen vet veel gele philipp pleintjes gehad. nam zoveel omdat de anderen niet inkickten. pas na 6 uur begon het, wil deze ervaring wel eens delen als mensen dat interessant vinden, wat specifiek raar was dat ik me nuchter voelde en in de verte het bos op en neer zag gaan om me heen keek, alles normaal was en terug keek en toen zij "daar moeten we heen!" waarna ik hele stukken kwijt ben maar de dingen die ik herinner volledig nog voor de geest kan halen.
Want velen zeggen niet van 5-mapb te schaatsen, mijn ogen doen ook altijd raar zeggen mensen, die draaien helemaal weg enz, alsof ik helemaal kapot ga XD.
maar voel dan ook dat ik helemaal niet hard ga en neem vaak ook gewoon bij tot ik wel op me level zit.
weet niet wat het precies is, heb er niet echt last van ofzo, het is soms alleen wat raar op feesten.
voordelen die me wel op zijn gevallen in de laatste jaren, weet niet of het verbonden is, maar als ik nuchter ben, kan ik net zo hard raven als wanneer ik iets op heb, ben dan alleen meer bewust van mensen om me heen en raak daardoor uit de flow en onzekerheden enz.
en heb trouwens nooit last van dips meer, heb toen wel keiharde dip gehad van die veelste grote dosis mdma.
maar sinds dien heb ik gewoon niet meer last van dips, alleen open plekjes in mond, open en droge lippen. soms blaren in keel. maar voel me nooit meer somber wat ik ook heb gehad. ben altijd blij.
terug weg in trein werdt ik wel weer wat rustiger toen de 2-map inkickte.
maar was eig nog steeds aan het schaatsen en aan het los gaan
spreek met me vrienden dan wel eens over dat ik in de pot met MDMA ben gevallen XD. (astrix en oblix grap)
was me eerste feestje met dope sinds halloween weer. en ben tussendoor wel nuchter op feesten geweest omdat ik geen alcohol doe. maar zelfs dan vragen mensen me vaak wat ik op heb.
# vroeg me af of er anderen zijn die schaatsen (kauwen) met 5-mapb en bij welke dosis?
# en zijn er mensen die dezelfde soort ervaring hebben gehad?
# hebben mensen jou wel eens gevraagd wat je op had terwijl je nuchter was? (normale opstap gaander in een kroeg of club)
Groeten uit friesland! ^^,

