#1
Ik verkies 200% 4fma boven NEP en dat ander vergif
Ik verkies 200% 4fma boven NEP en dat ander vergif
Ik heb totaal nog geen kater gehad na normale dosis 4-FMA, die dosis zit tussen 130-150mg poeder oraal. Ook is er ni echt negatieve comedown fzo, door de na-stimulatie, met uren easy chill wakker gevoel. Kon er moeiteloos op wakker blijven, vb bij inname 23u, volgende avond/nacht rond 00-01u gaan slapen, met iets als quetiapine, Dormicum, Bromazolam en volgende dag geen last v iets v down of lusteloos gevoel.Hoe is het precieze effect en de kater van 4-FMA eigenlijk in verhouding tot die van MDMA en/of 6-APB? (Heb dit denk ik al vaker gevraagd, maar toch nog steeds geen heel duidelijk antwoord en daarom ligt het al een eeuw ongebruikt in m’n kast.)
Bij beide nooit kater ervarenEn… het effect en de kater van 4-FMA in verhouding tot die van 3-MMC?
Dat dus!Toen ik MDMA gebruikte in meer intieme setting enkel met vriendin, was de beleving helemaal niet waus of weg vd wereld, maar ging juist al mn aandacht en liefde nr vriendin en heerste er extreem cosy en intiem sfeertje vol gelukzaligheid en tederheid en ik als zacht gekookt eitje. Tussendoor moest ik ook geregeld is dansen, mr terwijl lachen en giechelen mé elkaar, dus ni weg op de muziek. Ook dronk ik nu duidelijk wel, daar zorgde zij wel voor, zelfs wat fruit ging erin, samen druiven en banaan eten, lol was nog funny en geil tegelijk. Dus heel andere beleving voor je volledige ik, ge zé ook ni oververhit, je drinkt, eet wat kleins, gewoon algeheel minder belastend voor zowel lichaam als geest.
In deze situatie was de comedown en kater zodanig velen malen dragelijker, een comedown ervaarde ik ni echt, denk zelfs na volledige uitwerking, het gewoon rustiger en zelfs nog fijn was, puur doordat je daar nog steeds intiem lag met je vriendin
Dan had je je toch niet goed ingelezen over 4-FMA 😉 Het is de meest potente amfetamine rc die ooit op de markt is geweest en de eerste amfetamine rc die ook ware serotonine-slurper is.
Beste broodplank, wil jij soms nog 5 plankjes erbij hebben of zo? Want met dit soort doseringen heb je er uiteindelijk wel 6 in totaal nodig….….. Echter bij een gram MDMA moet ik altijd op de blaren zitten. ….
Haha, ik heb al een tijd niet meer aan de pillen gezeten dus mijn tolerantie is al compleet verdwenen maar kreeg er destijds met gemak 4 van 280mg weg in een avond + nacht. Nam ze altijd per halfjes, nadat de eerste is ingeklapt kun je eigenlijk elke 2 uur een halfje bij nemen zonder al te veel moeite.Beste broodplank, wil jij soms nog 5 plankjes erbij hebben of zo? Want met dit soort doseringen heb je er uiteindelijk wel 6 in totaal nodig….
Bedoel je geen 4-FMP? Enkele keren geprobeerd maar het deed bij mij echt vrijwel niets. Ook zelfs geen/nauwelijks stimulatie. Heb al jaren geen X/M op (of andere serotonine-slurpende middelen, alleen 4-FA/4MPF en dat is nog langer geleden.Dan had je je toch niet goed ingelezen over 4-FMA 😉 Het is de meest potente amfetamine rc die ooit op de markt is geweest en de eerste amfetamine rc die ook ware serotonine-slurper is.
Ik heb geen enkele kater ervaren. Zelfs niet bij hoge dosissen.Hoe is het precieze effect en de kater van 4-FMA eigenlijk in verhouding tot die van MDMA en/of 6-APB? (Heb dit denk ik al vaker gevraagd, maar toch nog steeds geen heel duidelijk antwoord en daarom ligt het al een eeuw ongebruikt in m’n kast.)
En… het effect en de kater van 4-FMA in verhouding tot die van 3-MMC?
Ik kan deze stof nooit zo goed een plaats geven op het spectrum op basis van wat ik erover lees. En ja, dan zou ik het dus gewoon een keer zelf moeten gebruiken, maar het zit aan je serotonine. Dan doe ik dat toch niet zo 123 want dan gaat het ten koste van één van mijn precious 6-APB-momentjes.
@Casrus: wat was er eerst zo leuk en toen zo leuk aan?
Ik heb geen enkele kater ervaren. Zelfs niet bij hoge dosissen.
Bij NEP dat was een ander verhaal voor 4 a 5 dagen
Zeker wetenDaar blijf ik maar heeeeel ver van uit de buurt.
Als ik 150/200mg gebruik ervaar ik in principe geen kater maar duurt het voor mij gevoel wel 2 weken tot dopamine levels weer normaal voelt. Ik deed een keer 300mg en toen was de dip voor mij toch wel goed aanwezig.Hoe is het precieze effect en de kater van 4-FMA eigenlijk in verhouding tot die van MDMA en/of 6-APB? (Heb dit denk ik al vaker gevraagd, maar toch nog steeds geen heel duidelijk antwoord en daarom ligt het al een eeuw ongebruikt in m’n kast.)
En… het effect en de kater van 4-FMA in verhouding tot die van 3-MMC?
Ik kan deze stof nooit zo goed een plaats geven op het spectrum op basis van wat ik erover lees. En ja, dan zou ik het dus gewoon een keer zelf moeten gebruiken, maar het zit aan je serotonine. Dan doe ik dat toch niet zo 123 want dan gaat het ten koste van één van mijn precious 6-APB-momentjes.
@Casrus: wat was er eerst zo leuk en toen zo leuk aan?
Ik vind 4-FMA vooral kort pieken en een ellendig lange nastimulatie. Ik kreeg daardoor ook cravings (want ik wilde terug naar de piek) en heb steeds opnieuw gedoseerd en daar was de kater op z'n zachtst gezegd ook naar. Het neigt naar een combinatie tussen MDMA en speed vind ik. Vooral die lange nastimulatie heb ik als vervelend ervaren want het echt leuke effect is wel voorbij maar dan duurt het alsnog uren. Dan vind ik het effect van 6-APB leuker en stabieler. Of pre-ban 3-MMC heeft ook mijn voorkeur boven 4-FMA.Hoe is het precieze effect en de kater van 4-FMA eigenlijk in verhouding tot die van MDMA en/of 6-APB? (Heb dit denk ik al vaker gevraagd, maar toch nog steeds geen heel duidelijk antwoord en daarom ligt het al een eeuw ongebruikt in m’n kast.)
En… het effect en de kater van 4-FMA in verhouding tot die van 3-MMC?
Ik kan deze stof nooit zo goed een plaats geven op het spectrum op basis van wat ik erover lees. En ja, dan zou ik het dus gewoon een keer zelf moeten gebruiken, maar het zit aan je serotonine. Dan doe ik dat toch niet zo 123 want dan gaat het ten koste van één van mijn precious 6-APB-momentjes.
@Casrus: wat was er eerst zo leuk en toen zo leuk aan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."