Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBijnemen 6apb?

Bijnemen 6apb?

36 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yort55 zei:
Het was een geweldige vlucht gisteren. Om 14;30 160mg genomen, om 16:30 60mg.

vanaf +- 15:30 zat er ik al lekker in, tot en met +- 21:00. Daarna nog wel lekker gepraat en gewandeld over het terrein. Voelde me nog lekker alleen had geen zin meer om echt te dansen etc.

Uiteindelijk 22;15 weggegaan, 23;45 thuis. Voelde me nog steeds wel lekker, maar wel moe. Slapen kon helaas nog niet. Rond 02:30 merkte ik dat ik echt moe was, maar dat laatste zetje om in slaap te komen lukte maar niet. Toen een halve pyrazolam gepakt en heb daarna 6 uurtjes geslapen!😀
Klik om te vergroten...
Dus verlengen en niet intensiverend? Ja plafonddienst moet je incalculeren haha.
En 160mg was dat poeder? En hoe beviel die dosis en de dosis van de booster? Merkte je dat de booster aan kwam?
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#2
MarcieMarc zei:
Dus verlengen en niet intensiverend? Ja plafonddienst moet je incalculeren haha.
En 160mg was dat poeder? En hoe beviel die dosis en de dosis van de booster? Merkte je dat de booster aan kwam?
Klik om te vergroten...
Klopt! Je merk +- 60-90 min na bijnemen wel weer ff een korte vlaag. Dan weet je; die dosis werkt nu. Maar het intensiveert niet bij mij. Dosis was goed. Zou wellicht wat hoger kunnen kunnen omdat ik niet helemaal van de kaart was. Maar voor mij niet nodig!

yes was poeder. Zelf in capsules gedaan.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yort55 zei:
Klopt! Je merk +- 60-90 min na bijnemen wel weer ff een korte vlaag. Dan weet je; die dosis werkt nu. Maar het intensiveert niet bij mij. Dosis was goed. Zou wellicht wat hoger kunnen kunnen omdat ik niet helemaal van de kaart was. Maar voor mij niet nodig!

yes was poeder. Zelf in capsules gedaan.
Klik om te vergroten...
Zal het over een week of 3 eens proberen. Als ik eraan denk dan zal ik een update geven haha. Wordt dan 180+ong 60 na 3 uurtjes. Even puzzelen wat het prettigst is.
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MarcieMarc zei:
Zal het over een week of 3 eens proberen. Als ik eraan denk dan zal ik een update geven haha. Wordt dan 180+ong 60 na 3 uurtjes. Even puzzelen wat het prettigst is.
Klik om te vergroten...
Ja tof! Ben erg benieuwd naar jouw ervaring!
D
DirtyhuismusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goedeavond, na een aantal jaren xtc en mdma gebruikt te hebben op festivals, is het tijd voor wat anders. Ik zoek een drug waarbij ik euforisch ben, maar niet te hard gaat. Is 6apd dan wat voor mij? En wat is de ideale dosis? Ben 179 lang en vrij stevig (90 kg). Bij xtc neem ik vaak gelijk 3/4e pil omdat ik anders niks voel.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirtyhuismus zei:
Goedeavond, na een aantal jaren xtc en mdma gebruikt te hebben op festivals, is het tijd voor wat anders. Ik zoek een drug waarbij ik euforisch ben, maar niet te hard gaat. Is 6apd dan wat voor mij? En wat is de ideale dosis? Ben 179 lang en vrij stevig (90 kg). Bij xtc neem ik vaak gelijk 3/4e pil omdat ik anders niks voel.
Klik om te vergroten...
3/4e pil zeg niet zoveel over de hoeveelheid MDMA. Een pil kan 80mg bevatten, dan is 3/4e 60mg of een pil bevat 200mg,dan is 3/4e 150mg.

Met 6apb lijkt lengte en gewicht minder van belang bij het bepalen van de dosering dan bij MDMA. Het is dus even zoeken. Belangrijk is dat je weet welke zoutvariant van de 6apb je in handen hebt. Hoogstwaarschijnlijk is het de succinaat variant maar mocht het de HCI variant zijn, die is wat potenter. Begin laag met je zoektocht. Je kunt beter denken dat het iets steviger had gemogen dan dat net te hard gaat en je weet dat je nog even een paar uur weg te knagen hebt. Bij iedereen ligt de sweet spot ergens anders. Maar ook set en setting zijn erg van belang.

Succes en veel plezier op jouw avontuurlijke zoektocht naar je sweet spot. (lijkt wel een titel van een docu over sexualiteit)...
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#7
MarcieMarc zei:
Dus verlengen en niet intensiverend? Ja plafonddienst moet je incalculeren haha.
En 160mg was dat poeder? En hoe beviel die dosis en de dosis van de booster? Merkte je dat de booster aan kwam?
Klik om te vergroten...
Ik vond het dus ook niet intensiever worden na de ‘booster’ dosissen
D
DerHopmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yort55 zei:
Het was een geweldige vlucht gisteren. Om 14;30 160mg genomen, om 16:30 60mg.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je rapportje!
Hoe was de status de dag er op na deze inname van 220mg?
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#9
DerHopmeister zei:
Bedankt voor je rapportje!
Hoe was de status de dag er op na deze inname van 220mg?
Klik om te vergroten...
Uhm, viel best mee eigenlijk. Van xtc ben ik altijd naar de klote. Maar hierbij niet. Beetje moe/lui. Maar wel gewoon een prima gevoel en mood!
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey allemaal,

zo’n 3 maanden geleden heb in voor het eerst 6apb gebruikt. Veel research gedaan en gestart met een (geteste) dosis van 160mg. Heb een geweldige avond gehad, alleen viel de werkingsduur een beetje tegen. Na alle berichten te hebben gelezen was ik van mening +-6 uur in een piek te zitten, maar dit was helaas eerder 3;45/4uur. Daarna was de high weg, maar was nog wel wakker. Ik kom pas slapen na 12 uur na inname.

nu heb ik komend weekend een dag feest (12:00 tot 00:00), en zit wat informatie / ervaringen te onderzoeken van gebruikers die een booster bijnemen. Wordt hierdoor de high verlengd? In mijn geval zal ik dan 160mg nemen met een 40mg booster na 2 uur.

En ook niet geheel onbelangrijk; stel je neemt de booster 2 uur na inname, kan je er dan vanuit gaan dat je ook weer 2 uur later kan slapen? Of wordt dit nog meer doordat je het gaat stapelen?
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Alle keren dat ik 6APB gebruikt heb heb ik ook een booster the genomen, het was succinate dus had een dosis van 150 mg en nam daarna ongeveer een paar uur, denk drie a vier, nog 100 bij.

Waarschuwing is wel dat dit erg hoog is en de katers echt een hell waren. Studententijd was leuk maar zou het dus niet aanraden. Wat ik later gedaan heb om het een beetje te verlengen zonder 6APB te nemen is 2cb te nemen. Als je dit tot je beschikking hebt.

Ik merkte dat de trip daardoor echt weer terug kwam op niveau en van 2cb heb je ook nagenoeg geen echte kater omdat het een psychedelica is.

Kanttekening is wel dat ik aanraad niet een hoge dosis te nemen, 6APB is al wat trippy van zichzelf namelijk en raad echt aan ervaren gebruikers aan wat psychedelica te nemen.
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#12
witte270 zei:
Alle keren dat ik 6APB gebruikt heb heb ik ook een booster the genomen, het was succinate dus had een dosis van 150 mg en nam daarna ongeveer een paar uur, denk drie a vier, nog 100 bij.

Waarschuwing is wel dat dit erg hoog is en de katers echt een hell waren. Studententijd was leuk maar zou het dus niet aanraden. Wat ik later gedaan heb om het een beetje te verlengen zonder 6APB te nemen is 2cb te nemen. Als je dit tot je beschikking hebt.

Ik merkte dat de trip daardoor echt weer terug kwam op niveau en van 2cb heb je ook nagenoeg geen echte kater omdat het een psychedelica is.

Kanttekening is wel dat ik aanraad niet een hoge dosis te nemen, 6APB is al wat trippy van zichzelf namelijk en raad echt aan ervaren gebruikers aan wat psychedelica te nemen.
Klik om te vergroten...
Ah oke, dat klinkt niet fijn nee. Is ook wel een flinke dosis de booster ja.
Goede tip van de 2CB! Ik ben bekend met dit goedje en heb nog 4 van die gele Pokemons hier liggen, plusle is dat dacht ik haha. Destijds getest op 14mg.

Hoeveel zou je aanraden? En op welk tijdstip? Als de ‘trip’ een beetje over is?
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Djordy63 zei:
Ah oke, dat klinkt niet fijn nee. Is ook wel een flinke dosis de booster ja.
Goede tip van de 2CB! Ik ben bekend met dit goedje en heb nog 4 van die gele Pokemons hier liggen, plusle is dat dacht ik haha. Destijds getest op 14mg.

Hoeveel zou je aanraden? En op welk tijdstip? Als de ‘trip’ een beetje over is?
Klik om te vergroten...
Ik zou het nemen als je merkt dat de piek eraf is, bij mij was dat na zo'n vier uur dacht ik, 15 mg is prima.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#14
witte270 zei:
Ik zou het nemen als je merkt dat de piek eraf is, bij mij was dat na zo'n vier uur dacht ik, 15 mg is prima.
Klik om te vergroten...
Ikzelf zou lager gaan dan 15mg maar dat kan mijn persoonlijke gevoeligheid of ervaring zijn want van 15 mg 2cb opzich zelf ga ik al redelijk hard namelijk.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
witte270 zei:
Alle keren dat ik 6APB gebruikt heb heb ik ook een booster the genomen, het was succinate dus had een dosis van 150 mg en nam daarna ongeveer een paar uur, denk drie a vier, nog 100 bij.

Waarschuwing is wel dat dit erg hoog is en de katers echt een hell waren. Studententijd was leuk maar zou het dus niet aanraden. Wat ik later gedaan heb om het een beetje te verlengen zonder 6APB te nemen is 2cb te nemen. Als je dit tot je beschikking hebt.

Ik merkte dat de trip daardoor echt weer terug kwam op niveau en van 2cb heb je ook nagenoeg geen echte kater omdat het een psychedelica is.

Kanttekening is wel dat ik aanraad niet een hoge dosis te nemen, 6APB is al wat trippy van zichzelf namelijk en raad echt aan ervaren gebruikers aan wat psychedelica te nemen.
Klik om te vergroten...
Zo onnodig inderdaad die hoge doseringen 6-apb. Je kunt een fantastische dag op een voorzichtige dosering hebben én de volgende dag amper een kater.

Je moet gewoon geen gehoor geven aan dat stemmetje dat zegt: ik wil méér van dit gevoel. Gewoon genieten van het wat subtielere effect dat 6-apb geeft. Proberen toch in je achterhoofd te houden: kan ik hiervan genieten zonder daar morgen zwaar voor te betalen?

Moet daarbij wel zeggen: had eergister ook iets (kleine 25 mg, bovenop de eerdere dikke 75 mg) bijgenomen, omdat ik helemaal geen effect had door té voorzichtig doseren. Dat is natuurlijk ook weer zonde van die 1 keer in de 3 maanden. Maar praktisch geen kater.
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Zo onnodig inderdaad die hoge doseringen 6-apb. Je kunt een fantastische dag op een voorzichtige dosering hebben én de volgende dag amper een kater.

Je moet gewoon geen gehoor geven aan dat stemmetje dat zegt: ik wil méér van dit gevoel. Gewoon genieten van het wat subtielere effect dat 6-apb geeft. Proberen toch in je achterhoofd te houden: kan ik hiervan genieten zonder daar morgen zwaar voor te betalen?

Moet daarbij wel zeggen: had eergister ook iets (kleine 25 mg, bovenop de eerdere dikke 75 mg) bijgenomen, omdat ik helemaal geen effect had door té voorzichtig doseren. Dat is natuurlijk ook weer zonde van die 1 keer in de 3 maanden. Maar praktisch geen kater.
Klik om te vergroten...
75mg, heb je de goede variant of een sterke succinate variant? Haha. Merkte je ook wat van jouw booster?


Ik heb voor nu 1 capsule met 165mg succinate, en 1 met 40mg om bij te nemen na 2 uur. Deze zal dan (hopelijk) gaan werken waardoor de high wat langer duurt.

voor nu op de planning om rond 14:00 de eerste te nemen, en om 16;00 de tweede. Hopelijk gaat alles naar wens en zit ik niet om 20:30 al in de comedown.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Djordy63 zei:
75mg, heb je de goede variant of een sterke succinate variant? Haha. Merkte je ook wat van jouw booster?


Ik heb voor nu 1 capsule met 165mg succinate, en 1 met 40mg om bij te nemen na 2 uur. Deze zal dan (hopelijk) gaan werken waardoor de high wat langer duurt.

voor nu op de planning om rond 14:00 de eerste te nemen, en om 16;00 de tweede. Hopelijk gaat alles naar wens en zit ik niet om 20:30 al in de comedown.
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk succinate, maar weet het niet zeker.

Ik had 1,5 uur na innemen van die 75+ mg (waarschijnlijk meer tegen de 85 mg) praktisch geen effect, terwijl ik dat normaal met deze zelfde pillen op deze dosering wel heb. Ja, na die booster was er al gauw een stuk meer. Kan zijn dat die eerste 85 mg toen pas inkickte, maar ik denk dat die booster het gekickstart heeft.

Ik ben heel gevoelig voor entactogenen en ook stims.

10 minuten geleden was het al lang 14:00 uur geweest. Bedoel je 15:00 uur?

Have fun!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."