#1
Dus verlengen en niet intensiverend? Ja plafonddienst moet je incalculeren haha.Het was een geweldige vlucht gisteren. Om 14;30 160mg genomen, om 16:30 60mg.
vanaf +- 15:30 zat er ik al lekker in, tot en met +- 21:00. Daarna nog wel lekker gepraat en gewandeld over het terrein. Voelde me nog lekker alleen had geen zin meer om echt te dansen etc.
Uiteindelijk 22;15 weggegaan, 23;45 thuis. Voelde me nog steeds wel lekker, maar wel moe. Slapen kon helaas nog niet. Rond 02:30 merkte ik dat ik echt moe was, maar dat laatste zetje om in slaap te komen lukte maar niet. Toen een halve pyrazolam gepakt en heb daarna 6 uurtjes geslapen!😀
En 160mg was dat poeder? En hoe beviel die dosis en de dosis van de booster? Merkte je dat de booster aan kwam?